Geef Foppe even wat meer tijd.quote:
Misschien moet hij eens wat anders spreken dan Nederlands tegen deze mensen?quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef tong80 het volgende:
Foppe de Haan is erg teleurgesteld in de spelers van Tuvalu. "Ze kunnen het gewoon niet", zegt De Haan na de 6-1 nederlaag tegen de Salomonseilanden.
"De eerste drie tegengoals waren geweldige dekkingsfouten. Ze dekken aan de verkeerde kant of halen de diepte er niet uit. Het is niet ingewikkeld, een kind van acht kun je het leren, maar ze kunnen het gewoon niet."
Uitslagen
De Pacific Games verlopen tot nu toe zeer teleurstellend voor Tuvalu. Het land, dat bestaat uit 113 eilanden en zo'n 11.000 inwoners heeft, verloor met 8-0 van Nieuw-Caledonië en met 5-1 van Vanuatu. Wel werd met 4-0 gewonnen van Amerikaans-Samoa.
"Op een gegeven moment denk je: het heeft weinig zin om te blijven roepen vanaf de bank, want ze reageren er toch niet op", schrijft De Haan in een column in het AD.
Wat spreken ze daar eigenlijk? Engels?quote:Op zondag 4 september 2011 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens wat anders spreken dan Nederlands tegen deze mensen?
En dat inderdaad, lekker baantje, lekker kleurtje en een zakcentje.quote:Op zondag 4 september 2011 14:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ach, heeft ie in elk geval een leuk vakantiebaantje gehad
Je wil er wel echt graag naartoe he?quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Karina het volgende:
Even iets opgezocht in het Tuvaluaansmet mooie sfeerplaatjes
Wie nietquote:Op zondag 4 september 2011 15:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je wil er wel echt graag naartoe he?
Alsof we dat al niet wisten.quote:Op zondag 4 september 2011 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie nietMaar ja, dat voetballen daar wordt nooit wat.
Ik ook, zo van: "hij regelt dat wel even".quote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nog een heeeeel klein beetje hoop voor Foppe
quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Karina het volgende:
Even iets opgezocht in het Tuvaluaansmet mooie sfeerplaatjes
Lijkt me lastig forensen heen en weer van Tuvalu naar Heerenveen.quote:Op donderdag 29 september 2011 17:25 schreef kasper het volgende:
Ik lees zojuist dat Foppe weer aan de slag gaat bij Heereveen.
Kan hij dat wel combineren met z'n baan als bondscoach?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |