SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Geen ervaring mee, maar wel al een paar keer Jade Spring in m'n mandje gehad... en er weer uitgehaald... en er weer in gedaanquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef Takkembah het volgende:
Heeft iemand hier ervaring trouwens met deze doeken? Zit wat moois tussen... wel prijzig (incl verzending), maar toch <3
Herkenbaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef WupWup het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar wel al een paar keer Jade Spring in m'n mandje gehad... en er weer uitgehaald... en er weer in gedaanDe prijs hè...
Het lijkt mij heel erg leuk, en leerzaam!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:28 schreef Jeetjejom het volgende:
De zuidelijke draagmeet gaat waarschijnlijk in het weekend van 15-16 oktober plaatsvinden (in Den Bosch?) als er nog mensen zijn die interesse hebben......
Jamaar, ik ben er tochquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:48 schreef WupWup het volgende:
Twinks, nee. Die vorige wandeling is me erg tegengevallen, dus ik loop er niet erg warm voor. Maar als je erna nog een bakkie lust, ik woon 15-20 minuten met de auto verderop
haha, ik moest er wel om lachen! Maar ik zou het best wel willen proberen. Op de een of andere manier vind ik het prettig om Geert zo dicht mogelijk in m'n buurt te houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:02 schreef simmu het volgende:
ja sorrie, ik wilde die lmgtfy al een tijdje proberen![]()
die mr mirko die ik heb is een mei tai met (vind ik) vrij korte banden. ik heb selene er tot na haar 1 comfotabel in gedragen. toen zijn we in zee gegaan met jelief, die heeft voor ons op mijn aanwijzingen eentje gemaakt, sindsdien is die mr mirko hier uit de gratiemaar daarvoor wassie favoriet.
Welke?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef WupWup het volgende:
Ik heb een paar doeken te koop. Verschillende maten en kleuren
Een didymos lars mt 5, een el zuruz met franjes (groen, paars, roze) 3m90, een pfau violett met linnen mt 6, een rekbare hoppediz, een moby wrap en even afhankelijk van hoe hij van de reis straks terugkomt een indio met linnen mt 6.quote:
Wat een leuk cadeau!quote:Op maandag 29 augustus 2011 07:19 schreef NotTheSame het volgende:
Manlief heeft me de Girasol #35 cadeau gedaan. Maatje 6, dat wel.
Dus ik vraag heel lief, maar schat, hoe weet jij dat ik die maat nodig heb?
Nou, als ie te lang is, knip je em toch af.
Hij vond het overigens ook wel mooi als tafellaken.
Maar ik heb inmiddels de Kangaru geknoopt met denkbeeldige beeb (ik heb geen beer om mee te oefenen), en de 6 kan ik dan wel achter knopen met flink wat stof over, maar ik haal het NET niet om nog een keertje goed naar voren te knopen.
Deze week maar eens eerst een (levend of stoffen) draagslachtoffer gaan zoeken denk ik...
Het was ook echt k*tweerquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:00 schreef Pvoesss het volgende:
hahaha er was net een hele hele harde regenbui geweest
Ik was gewoon een beetje not amused
heb je zelf een naaimasjien? want dan heb je een simpele fleecetrui zo omgebouwd tot draagtruiquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:13 schreef wickie het volgende:
Hij is wat afgeprijsd zie ik. Hmmm ziet er wel erg comfortabel uit, misschien toch maar overwegen. Hoe doe je dat bijvoorbeeld in de winter met rugdragen? Want dan volstaat het niet qua warmte.. Ik vind alle draagjassen zo lelijk, maar zo'n draagtrui vind ik nog wel gaan. Of de poncho, maar die is zo duur, dat gaat 'm niet worden.
Hier dezelfde! Ook met veel plezier in gebruik... Alleen bij flinke regen is hij niet zo handig, want fleece dus droogt erg langzaam...quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de MaM Two-Way Deluxe. De prijs was prettig, hij is warm, je kunt ermee buik- en rugdragen én je kunt 'm gebruiken zonder kind (tussenstuk kan eruit).
ah nee joh, dan maak je er toch een hip exemplaar vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:57 schreef Pvoesss het volgende:
Juh maar de meeste fleecetruien zijn toch niet van de kwaliteit van de draadjas.
Plus dan is het vaak weer een hobbezak. Deze is gewoon heel strak en netjes.
En heerlijk voor buikdragen en rugdragen door de rits aan de zijkant.
Hier ook, maar ik vind em wel groot. Het is bij mij, zelfs met kind, net een hobbezak..quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef WupWup het volgende:
Ik heb de MaM Two-Way Deluxe. De prijs was prettig, hij is warm, je kunt ermee buik- en rugdragen én je kunt 'm gebruiken zonder kind (tussenstuk kan eruit).
Niet meten, dubbelvouwen, dan wijst het zich vanzelfquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Linda2205 het volgende:
Dames, ik heb van Amaranta een Amazonas overgenomen, maar daar zit natuurlijk geen middenmarkering in. Die wilde ik er zelf in maken, maar meet ik dan vanaf waar de doek recht is of vanaf de punt?
Welnee! Dat is een foto van BJ-moeder met BJ in de doek.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef WupWup het volgende:
Niet, dat is een oude foto van Evie! Sjonge, wat lijkt Liene op haar zus zegWat genieten BJ!
LOLquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:48 schreef WupWup het volgende:
Kijk, zo moet het niet: http://www.ebay.de/itm/Tr(...)813393#ht_585wt_1155
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:04 schreef Jeetjejom het volgende:
Even voor wie geïnteresseerd is, de zuidelijke draagmeet staat gepland op 15 oktober bij webkim (was nog iemand die misschien diensten wilde ruilen toch?)
Ik had ze twee maanden geleden gemaild, toen zeiden ze al dat er deze maand weer voorraad zou zijn. En om te voorkomen dat ik dat zou vergeten ben ik ze op Facebook gaan volgenquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:27 schreef Orea het volgende:
Wat leuk! Ja ze waren van de week ineens weer op voorraad hè? Ik heb zelfs zitten twijfelen of ik toch niet een maatje 6 erbij wilde(en ik heb hem al in 4
) Maar ik heb het niet gedaan (heb Symphuo maar gekocht in maat 6)
Zo hou je het mooi in bedwang! Ik had al iets van 6 doeken voor ze er wasquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:40 schreef tweeoogje het volgende:
[..]
Ik had ze twee maanden geleden gemaild, toen zeiden ze al dat er deze maand weer voorraad zou zijn. En om te voorkomen dat ik dat zou vergeten ben ik ze op Facebook gaan volgen. En nu moet ik eerst kijken of baby straks uberhaupt gedragen wil worden voor ik een stash mag gaan aanleggen
.
welke heb je??quote:Op zondag 4 september 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb stiekem al een Zara.. Die was ongeveer dezelfde prijs toen. Dankzij Huup
5 en 2 onderwegquote:Op zondag 4 september 2011 09:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
denk dat dr maar eentje was dan?
en ik was al heul lang op zoek naar een Zara; dus dit is wel een mazzeltje..
(past ook nog perfect bij mijn winterjas)
en KD binana is ook tof!! Hoeveel doeken heb jij inmiddels?
Caffe maat 6. Hele fijne doek maar ik zou stiekem ook wel een korte zara erbij willen omdat ik die punten zo fijn vind. De Mrs is het daar niet helemaal mee eensquote:Op zondag 4 september 2011 09:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
welke heb je??
en ik wilde ook wel graag een tripurple of sugar, maar uiteindelijk is deze kleur juist dus wel handig icm jas. En het was bij ooiebeest ook de enige mt 5 he?
En KD thanx nogmaals
en vanyel; je vind het toch niet erg? was toeval denk ik? ik ging direct kijken toen ik KD dr tip las; had de ocean in mijn mand en de korting ging dr niet direct af.. en toen ik daar dus om kwam vragen zag ik dat jij ook bezig was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |