Maar wel je eerste nachtje geslapen daar nu?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:01 schreef rival het volgende:
Ja heb de laatste tijd vaker last als ik heb staan tillen, maar eens iemand naar laten kijken denk ik..
Ik klaag altijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond het 's avonds vooral beter dan 's ochtends, maar dat doe ik zelf dus ik klaag niet....
ik had wel willen klagen dat ik 1!!! aansluiting/stekkertje mis waardoor ik zondagmorgen niet mijn upc gedoe aan kon sluiten en geen live voetbal heb kunnen zien...quote:
al 2 zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel je eerste nachtje geslapen daar nu?
idd, even goed laten kraken
Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
al 2 zelfs
ja misschien eens laten doen... nog nooit gedaan
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvattingquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik had wel willen klagen dat ik 1!!! aansluiting/stekkertje mis waardoor ik zondagmorgen niet mijn upc gedoe aan kon sluiten en geen live voetbal heb kunnen zien...
Maar toen zag ik de samenvatting
Ik vraag me alleen af of een vrouw wel sterk genoeg is om die mannelijke botten van mij te kraken, een vent heb ik liever niet aan mijn lijf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik vind het wel lekker. Had laatste keer dat het maar niet lukte om bepaalde wervel ofzo te kraken (ik kan me moeilijk ontspannen). Pijn ging ook maar niet weg. Toen na een paar weken lukte het toch en toen was de pijn gelijk weg
maar ach.. VVV he, is niet zomaar een tegenstander.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvatting
Lijkt me wel, anders is het beetje moeilijk om je beroep ervan te maken hequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:19 schreef rival het volgende:
Ik vraag me alleen af of een vrouw wel sterk genoeg is om die mannelijke botten van mij te kraken, een vent heb ik liever niet aan mijn lijf.
Gelukkig doet mijn clubje het iig eindelijk eens ietwat beter!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvatting
Beter dan vorig jaar ja, nog steeds niet beter dan Ajaxquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn clubje het iig eindelijk eens ietwat beter!
Zei ik dat dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar ja, nog steeds niet beter dan Ajax.
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders is het beetje moeilijk om je beroep ervan te maken he
Geef de bal maar aan cabral! (of ist kabral?)quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slechter kon ook niet. Ik snap de hekel tegen Koeman ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks dr van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeft
[..]
Geef de bal maar aan cabral! (of ist kabral?)
leuke buitenspeler voor Ajax zou ik zeggen
krijgen jullie mikkie!
Verschilt per verzekeringsmaatschappij. Meestal willen ze dat je bij de eerste nog wel langs de huisarts gaat ivm dat hij de eerste intake doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef rival het volgende:
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeft
Heb je fnoord zelf gezien? Dat was ook niet best hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Op basis van die wedstrijd van gister zou ik haast zeggen van wel.
Oh, ik heb geen idee hoe de rest van het seizoen eruit gaat zien, maar het is wel weer eens een keer leuk dat het misschien als alles meezit ergens op gaat lijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slechter kon ook niet. Ik snap de hekel tegen Koeman ook niet.
Niet de beste trainer maar een stuk beter in vergelijking met die slappe Been. Twee club assistenten.
Die gaan zeker europees halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |