Maar wel je eerste nachtje geslapen daar nu?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:01 schreef rival het volgende:
Ja heb de laatste tijd vaker last als ik heb staan tillen, maar eens iemand naar laten kijken denk ik..
Ik klaag altijdquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond het 's avonds vooral beter dan 's ochtends, maar dat doe ik zelf dus ik klaag niet....
ik had wel willen klagen dat ik 1!!! aansluiting/stekkertje mis waardoor ik zondagmorgen niet mijn upc gedoe aan kon sluiten en geen live voetbal heb kunnen zien...quote:
al 2 zelfsquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel je eerste nachtje geslapen daar nu?
idd, even goed laten kraken
Nice!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:14 schreef rival het volgende:
al 2 zelfs
ja misschien eens laten doen... nog nooit gedaan
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvattingquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik had wel willen klagen dat ik 1!!! aansluiting/stekkertje mis waardoor ik zondagmorgen niet mijn upc gedoe aan kon sluiten en geen live voetbal heb kunnen zien...
Maar toen zag ik de samenvatting
Ik vraag me alleen af of een vrouw wel sterk genoeg is om die mannelijke botten van mij te kraken, een vent heb ik liever niet aan mijn lijf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik vind het wel lekker. Had laatste keer dat het maar niet lukte om bepaalde wervel ofzo te kraken (ik kan me moeilijk ontspannen). Pijn ging ook maar niet weg. Toen na een paar weken lukte het toch en toen was de pijn gelijk weg
maar ach.. VVV he, is niet zomaar een tegenstander.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvatting
Lijkt me wel, anders is het beetje moeilijk om je beroep ervan te maken hequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:19 schreef rival het volgende:
Ik vraag me alleen af of een vrouw wel sterk genoeg is om die mannelijke botten van mij te kraken, een vent heb ik liever niet aan mijn lijf.
Gelukkig doet mijn clubje het iig eindelijk eens ietwat beter!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was aan het golfen en ben achteraf blij dat ik het niet live heb gezien en ook geen samenvatting
Beter dan vorig jaar ja, nog steeds niet beter dan Ajaxquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gelukkig doet mijn clubje het iig eindelijk eens ietwat beter!
Zei ik dat dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan vorig jaar ja, nog steeds niet beter dan Ajax.
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeftquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders is het beetje moeilijk om je beroep ervan te maken he
Geef de bal maar aan cabral! (of ist kabral?)quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slechter kon ook niet. Ik snap de hekel tegen Koeman ook niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks dr van.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeft
[..]
Geef de bal maar aan cabral! (of ist kabral?)
leuke buitenspeler voor Ajax zou ik zeggen
krijgen jullie mikkie!
Verschilt per verzekeringsmaatschappij. Meestal willen ze dat je bij de eerste nog wel langs de huisarts gaat ivm dat hij de eerste intake doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef rival het volgende:
moet ik daarvoor eerst langs de huisarts? iemand zei dat een verwijzing niet meer perse hoeft
Heb je fnoord zelf gezien? Dat was ook niet best hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zei ik dat dan?
Op basis van die wedstrijd van gister zou ik haast zeggen van wel.
Oh, ik heb geen idee hoe de rest van het seizoen eruit gaat zien, maar het is wel weer eens een keer leuk dat het misschien als alles meezit ergens op gaat lijken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slechter kon ook niet. Ik snap de hekel tegen Koeman ook niet.
Niet de beste trainer maar een stuk beter in vergelijking met die slappe Been. Twee club assistenten.
Die gaan zeker europees halen.
NOG geconcentreerder? hij kan nu zijn ogen al niet van de bal afhoudenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks dr van.
Mickey gaat de beste speler van het Jaar worden.
Hij moet alleen nog iets geconcentreerde zijn.
voetbal brengt ons tot levenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dood was hier.
Ik heb het gezien ja. Ik zei toch ook helemaal niet dat ze beter dan Ajax zijn, jij moet Ajax er weer tegenaan gooien.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je fnoord zelf gezien? Dat was ook niet best hoor.
Ajax was gewoon veels te arrogant die kant op gegaan, dit winnen we wel ff... het zijn en blijven over het paard getilde pestventjes, op welk niveau dan ook, die voetballers.
ikzoekeenkraker.nl zal ik maar niet bezoeken, ik woon er netquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verschilt per verzekeringsmaatschappij. Meestal willen ze dat je bij de eerste nog wel langs de huisarts gaat ivm dat hij de eerste intake doet.
Maar gewoon even zo'n kraker opbellen en dan wijst het zich vanzelf lijkt me zo. (ik doe het via de fysio die ook kraakt, dus dat is net weer wat anders).
VVV en heracles scheelt niet zoveel hoor. En 2-2 is niet om je oren geslagen worden, het zijn netzoveel punten als 1-1quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Ik zei toch ook helemaal niet dat ze beter dan Ajax zijn, jij moet Ajax er weer tegenaan gooien.
Daarnaast moet je met me eens zijn dat 1-1 bij Heracles op kunstgras knapper is dan om je oren geslagen worden bij VVV. Kom op zeg, VVV.
Zolang ze maar van jouw huis afblijven hequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:31 schreef rival het volgende:
[..]
ikzoekeenkraker.nl zal ik maar niet bezoeken, ik woon er net
Wacht maar tot jullie die gekke kenianen tegenkomenquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja. Ik zei toch ook helemaal niet dat ze beter dan Ajax zijn, jij moet Ajax er weer tegenaan gooien.
Daarnaast moet je met me eens zijn dat 1-1 bij Heracles op kunstgras knapper is dan om je oren geslagen worden bij VVV. Kom op zeg, VVV.
Ajax had dit moeten winnen, en Feyenoord speelde gewoon leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
VVV en heracles scheelt niet zoveel hoor. En 2-2 is niet om je oren geslagen worden, het zijn netzoveel punten als 1-1.
Ajax had dit ook gewoon makkelijk kunnen en moeten winnen, ze waren alleen gewoon te lui om te lopen. Dat zie je al jaren, ook bij ploegen als Barcelona en ManU.
Jamaar, wij zitten met daleyquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:33 schreef Samzz het volgende:
Hihi, heeft Ajax niet kunnen winnen van VVV?.
Vergeet Brandhout Eriksen niet... Echt met afstand mister Balverlies... En nee, die 2-3 leuke passjes maken dat niet goed....quote:
ik heb het moeten doen met de samenvatting, dus geen idee.... wel jammer om te horen..quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vergeet Brandhout Eriksen niet... Echt met afstand mister Balverlies... En nee, die 2-3 leuke passjes maken dat niet goed....
PC streams 1.6 (google het) vrijwel elke wedstrijd in redelijke kwaliteit te volgen (als je het niet op je TV kijkt, maar op een monitor).quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb het moeten doen met de samenvatting, dus geen idee.... wel jammer om te horen..
Verandert niks aan de uitslagquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
ja wat nou.... das de hele oorzaak (voor wat ik gezien heb)... maar zijn paps is Danny he
Ja wrijf het er nog ff in! (had ook geen internetquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
PC streams 1.6 (google het) vrijwel elke wedstrijd in redelijke kwaliteit te volgen (als je het niet op je TV kijkt, maar op een monitor).
Das een puike prestatie!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
m'n zusje en haar team Europees kampioen softbal..
Gister nog iemand van TV Oost gesproken die het even ging filmen (of al had gedaan).quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
Maar goed, winnen kan ook. Adelinde is weer Europees kampioen dressuur en m'n zusje en haar team Europees kampioen softbal..
Zeker. Tweede keer op rijquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:48 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gister nog iemand van TV Oost gesproken die het even ging filmen (of al had gedaan).
Mooie prestatie van de dames
Ik heb geen ideequote:Op maandag 22 augustus 2011 09:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Doen ze goed. Of is er weinig concurrentie?
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:57 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Foei.. Ga eens vragen, of vaker kijken
Both. Softbal interesseert me ook echt totaal niks. Stomme sport.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:02 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Geen zuster-liefde?
Of gewoon geen zin?
Het is je vergeven hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Both. Softbal interesseert me ook echt totaal niks. Stomme sport.
Je moet doen wat je niet laten kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Het is je vergeven hoor
Maar weer over voetbal praten dan?
Ja, samenvatting dan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:09 schreef Spijker83 het volgende:
Iemand FC Twente nog gezien zaterdag?
Succes! Veel nieuwe honden erbij gekregen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
Animal Planet. Straks naar het asiel, hondjes op de foto zetten
.
En wat is je oordeel?quote:
Hoi vrijgezelle man die op zichzelf woontquote:
Valt mee. Katten wel, heel veel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Succes! Veel nieuwe honden erbij gekregen?
Ja, ben er ook bang voor..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Chadli en Ruiz weg voor het sluiten van de transferperiode en een slecht seizoen op komst
Ajax vind ik zelf nog steeds de beste ploeg hebben. Waardeloos wat ze lieten zien in Venlo..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:17 schreef HeatWave het volgende:
twente is op dit moment de beste ploeg. Ajax moet eigenlijk nog wat kopen en twente moet idd hopen dat ze intakt blijven.
Debiel genoeg begint de competitie pas echt eerlijk na 31 augustus... Achterlijke transferwindow...
Hopelijk blijft het bij geruchtenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
er komen dan ook veel geruchten langs steeds...
Op de tien katten die binnen komen gaan er drie weer weg, ongeveer. Honden ligt anders, daar gaan er ongeveer even veel weg als dat er binnen komen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoeveel dieren raak je nog kwijt in een week dan? Of is de doorloop ook erg matig?
Ai.. Moeten er dan ook veel afgemaakt worden? Of gebeurd dat niet (heb zelf geen idee)..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de tien katten die binnen komen gaan er drie weer weg, ongeveer. Honden ligt anders, daar gaan er ongeveer even veel weg als dat er binnen komen.
die andere 7 krijgen een spuitje? is dat per week ongeveer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de tien katten die binnen komen gaan er drie weer weg, ongeveer. Honden ligt anders, daar gaan er ongeveer even veel weg als dat er binnen komen.
Bij ons worden alleen de doodzieke dieren afgemaakt, als er geen kans op herstel is, zeg maar. Verder helemaal niks. Daarom zit het asiel ook stampvol met kattenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ai.. Moeten er dan ook veel afgemaakt worden? Of gebeurd dat niet (heb zelf geen idee)..
Nee. En het is een gemiddelde. De ene keer komt meer binnen of gaan er meer weg.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
die andere 7 krijgen een spuitje? is dat per week ongeveer?
Amateurs? Nee toch?quote:
Die Blind zeg wat een drama-speler is dat..quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo mee eens..
op sommige posities oke, maar zeker niet overal.
We hebben ipv drama-Blind bijv wel een betere speler.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo mee eens..
op sommige posities oke, maar zeker niet overal.
Janssen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ipv drama-Blind bijv wel een betere speler.
Of hockey.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:39 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja ze zijn inderdaad erg goed met jue de boules
Ik zeg maar wat, hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goed, maar moet je wel zijn kwaliteit benutten. Maakt trouwens wel mooie goal zondag.
ja boilessen of anita voor linksachter... boilessen vind ik wel goed maar die is nog niet top.... . in het centrum deed ie het wel goed, maar hebben we toby en jan, en die zijn wel top.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben ipv drama-Blind bijv wel een betere speler.
Hij zou meer naar voren moeten spelen idd. echt zonde dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:41 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Goed, maar moet je wel zijn kwaliteit benutten. Maakt trouwens wel mooie goal zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |