Ik heb het respectvol geprobeerd, Gijsquote:Op zondag 4 september 2011 10:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wanneer het respectvol opgezet geweest was had ik er op willen ingaan wetenschapsnerdje.
Je lult maar wat rond AVerstraten, letterlijk een gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef AVerstraten het volgende:
Ja, die is inderdaad erg vermakelijk.
Ga jij je woorden terugnemen wanneer de komeet voorbij is geraasd zonder enig effect op de aarde, laat staan dat er alientjes uit zijn komen kruipen?quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je lult maar wat rond AVerstraten, letterlijk een gelul in de ruimte.
je durft het niet aan om de mogelijkheid van "Elenin bestuurd door intelligentie" te analyseren.
Ik heb nieuws voor jou meneer AVerstraten:
er zal gehakt worden gemaakt van jouw zogenaamde "expertise".
Hij beweerde ook dat de hoek rond de zon scherper wordt als het object minder massa heeft. Heb het eens opgezocht, maar de hoek is dus zoals ik al dacht minder scherp bij lichte objecten en scherper bij zware objecten. Dit komt doordat de zon een zwaar object sterker aantrekt.quote:Op er zal gehakt worden gemaakt van jouw zogenaamde "expertise".
Welnee joh, "intelligentie" zal dan op het laatste moment besloten hebben toch maar Aarde te sparen. Win-win situatie.quote:Op zondag 4 september 2011 14:06 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ga jij je woorden terugnemen wanneer de komeet voorbij is geraasd zonder enig effect op de aarde, laat staan dat er alientjes uit zijn komen kruipen?
quote:Op zondag 4 september 2011 13:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je lult maar wat rond AVerstraten, letterlijk een gelul in de ruimte.
je durft het niet aan om de mogelijkheid van "Elenin bestuurd door intelligentie" te analyseren.
Ik heb nieuws voor jou meneer AVerstraten:
er zal gehakt worden gemaakt van jouw zogenaamde "expertise".
Ok laat ik een voorbeeld noemen, stel ik rijd met een auto rondjes op een rotonde, met een lading zware koffers op het dak. Dan zal ik ineens veel minder moeten sturen als ik ineens die koffers van het dak gooi.quote:Op zondag 4 september 2011 14:23 schreef AVerstraten het volgende:
@Semexo
Je vergeet de wet van behoud van impulsmoment. Zwaartekracht en behoud van impulsmoment maken het onmogelijk dat de baan van een komeet substantieel wijzigt ten gevolge van het uiteenvallen ervan. Na het uiteenvallen zullen de brokstukken de oorspronkelijke baan van de komeet blijven volgen en deze baan brengt de komeet niet in de buurt van de aarde.
Ik stel ook vast dat je de informatie op Wikipedia sowieso niet goed begrepen hebt. Smijten met formules heeft weinig zin als je de onderliggende principes ervan niet begrijpt.
Je vergeet de afbuigende kracht die ervoor zorgt dat een voorwerp een bocht maakt. In het geval van komeet Elenin is die afbuigende kracht de zwaartekracht van de zon.quote:Op zondag 4 september 2011 14:38 schreef semexo het volgende:
[..]
Ok laat ik een voorbeeld noemen, stel ik rijd met een auto rondjes op een rotonde, met een lading zware koffers op het dak. Dan zal ik ineens veel minder moeten sturen als ik ineens die koffers van het dak gooi.
Zo is het ook met ELEnin: De "komeet" is ineens veel minder zwaar geworden en zal dus een ruimere baan krijgen.
Je hebt niet eens de moeite genomen om het even te bekijken, dat je te snel je conclusies trekt lijkt mij nu ook weer duidelijk. Onderbouw maar eens wat je hier zegt, dan praten we weer verder.quote:Op zondag 4 september 2011 14:28 schreef Darkestlight het volgende:
O jee, over gelul in de ruimte gesproken! Bedoelt voor dat geluidsfragmentje natuurlijk. En weer geeft Averstraten een onderbouwd antwoord. Zouden er meer moeten proberen. Keep up the good work!
Ik zou graag willen weten welke "radio telescopen" in Californië deze signalen zouden hebben ontvangen, zodat ik de broninformatie van de betreffende telescopen zelf kan bekijken in plaats van een mp3-bestandje in een youtubefilmpje. Eén radiotelescoop wordt met name genoemd, te weten die van de USC. Ik heb even gezocht op het internet, maar de Universiteit van Southern California heeft geen radiotelescoop.quote:Op zondag 4 september 2011 14:17 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Effe bekijken.
Bij mij staat nog alles open.
Dat lijkt mij een juiste conclusie.quote:Op zondag 4 september 2011 17:06 schreef Darkestlight het volgende:
Het hele fragment is dus gelul in de ruImte
Okee AVerstraten knuffelaar, mijn vraag is ook nog onbeantwoord.quote:Op zondag 4 september 2011 17:28 schreef Darkestlight het volgende:
@Truthfinder over onderbouwen gesproken, er zijn vragen gesteld door AVerstraten, waar zijn nu je antwoorden zodat wij het fragment als geverifieerd kunnen beschouwen?
Wie zijn die "ze"?quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ze een andere vorm van communicatie hebben dan wij...
Zeker wel.quote:Er is niets uit te sluiten!!
Toch niet, want je staat totaal niet open voor de mogelijkheid dat je het mis hebt.quote:En zoals ik eerder zij ik sta overal open voor.
Wie zijn ze? daar reageer ik niet eens op, want zo dom kan je niet zijn.quote:Op zondag 4 september 2011 19:43 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Wie zijn die "ze"?
[..]
Zeker wel.
[..]
Toch niet, want je staat totaal niet open voor de mogelijkheid dat je het mis hebt.
Oh ja natuurlijk, wezens op Elenin die communiceren via onverstaanbaare en ongeverifieerde radiosignalen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:48 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Wie zijn ze? daar reageer ik niet eens op, want zo dom kan je niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |