MSN is een beetje uit mijn wereld geslopen.. Maar OOIT zal ik me weer eens aanmelden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Niet voor mij want je bent altijd offline.
is te vast ik wil iets vernieuwendsquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Doen we trouwens niet meer aan de vaste OP?
en dan moet ik gaanquote:
Beetje creativiteit hequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Doen we trouwens niet meer aan de vaste OP?
Die enequote:
Echt hèquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
Waarom zou je thuis, in je eentje, veel bier gaan drinken.
Omdat het kanquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
Om lekker dronken te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
Ja, dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
ja maar nu zijn echt FOK! user naam zodat ik hem kan pmenquote:
Jij komt anders wel vaak dronken op FOK!quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef aight1 het volgende:
Dat staat daar totaal los van want ik drink nooit in m'n eentjequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij komt anders wel vaak dronken op FOK!
piraniaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja maar nu zijn echt FOK! user naam zodat ik hem kan pmen
Wel een mooie UI.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moet wennen aan je nieuwe UI
De vormen van Brian zijn mooier dan die van Caro.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man weet gelijk hoe het zit
[ afbeelding ]
Caroquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze man weet gelijk hoe het zit
[ afbeelding ]
Dat kan, ik drink sowieso bijna elke avond een biertje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat staat daar totaal los van want ik drink nooit in m'n eentje
Ja maar het is anders geschreven, het zou heel aardig zijn als ik zijn hele naam kon krijgen inclusief die breezer letters van hem. Kan niet op fobo you knowquote:
PiRANiAquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja maar het is anders geschreven, het zou heel aardig zijn als ik zijn hele naam kon krijgen inclusief die breezer letters van hem. Kan niet op fobo you know
PiRANiAquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ja maar het is anders geschreven, het zou heel aardig zijn als ik zijn hele naam kon krijgen inclusief die breezer letters van hem. Kan niet op fobo you know
Ja eentje kan prima, maar sommigen die gaan dan lekker 10 bier achter de computer drinkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan, ik drink sowieso bijna elke avond een biertje.
LR wat kom je hier spammenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef LeaderRoel het volgende:
Alle MC Martin tracks zijn hier te vinden mensen
http://www.youtube.com/user/MCBezem
[..]
Ja dit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja eentje kan prima, maar sommigen die gaan dan lekker 10 bier achter de computer drinkendaar kan ik met mn kopf niet bij
Wel eens gedaan, het eerste biertje was zo lekker dat het er meerdere werden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja eentje kan prima, maar sommigen die gaan dan lekker 10 bier achter de computer drinkendaar kan ik met mn kopf niet bij
Dus dat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit.
En dan ook heel trots melden: "ZO NU LEKKER BIERTJE NUMMER 7!! WHOOTOOT!!"
Doe normaal.
Die logica ontgaat mij eventjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
Ik weet gewoon zijn username uit mijn kop, omdat hij hier bij mij in de buurt woont
Ik verloorquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:58 schreef Dalando het volgende:
Ik was je voor zonder te copy-pasten iBenny
die middelste a moet een A zijnquote:
Precies dit jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit.
En dan ook heel trots melden: "ZO NU LEKKER BIERTJE NUMMER 7!! WHOOTOOT!!"
Doe normaal.
Hij is gewoon baas punt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij eventjes.
LR wat jij spammenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:59 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier is de beruchte "Roel Diss" waar MC Martin mij ging dissen
waarom doejehet danquote:
Juist.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:59 schreef FreezePop het volgende:
Mensen weten niet over de grootste dance battle die FOK! ooit gezien heeft van dronken SV.
Wederom brofist.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik ga naar bed toe. Kusjes op de kutjes en brofists voor me matties.
Trusten manquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
dagquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
*boks*quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
Slaap lekker nerdje.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:00 schreef Dalando het volgende:
denk aan harige nonnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:01 schreef Dalando het volgende:
Maar eerst nog even fappen natuurlijk. Later
Als je de gelegenheid hebt, drink je?quote:
Zo heb ik 'm nooit bekekenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je de gelegenheid hebt, drink je?
Neequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je de gelegenheid hebt, drink je?
De fietsen op de achtergrondquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:02 schreef FreezePop het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er nu 2. De belichting en de vent links.
Ik wil weer op fobo kunnenquote:
Houdt.quote:
interessant hij kan lachenquote:
En of die man kan lachen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
interessant hij kan lachen!
Wat bedoel je ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:05 schreef moosh11 het volgende:
[..]
veel succes morgen, kun je wel gebruiken
Haha Ron lacht hem uit.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En of die man kan lachen.
[ afbeelding ]
Uitgelachen worden door Ronquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En of die man kan lachen.
[ afbeelding ]
Je kan tegenwoordig gewoon implantaten nemen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig gewoon implantaten nemen.
:$ :$quote:
Dit is ook een droom van mij. Enkel om die reden wil ik beroemd worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef FreezePop het volgende:
Ik zou ook wel met Brian op de Dijk op de foto willen. Wat een eer lijkt mij dat.
Omg hahahaha ik moest echt lachen hehequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig gewoon implantaten nemen.
Hey.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon alleen Dimens die hey zegt.
Hey.
Wat wil je dan, kusje knuffel dansje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Gewoon alleen Dimens die hey zegt.
Hey.
Oke, gr gr.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:08 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahahaha ik moest echt lachen hehe
Korte broek en T-shirt en het is heel warm maar het raam kan niet open omdat muggen.quote:
Nee ik wil dat iedereen hoi zegt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat wil je dan, kusje knuffel dansje?
Inderdaad wel een beetje ernstig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Korte broek en T-shirt en het is heel warm maar het raam kan niet open omdat muggen.
Jij?
[..]
Nee ik wil dat iedereen hoi zegt.
Oh geil man. Ik heb een joggingbroek aan en een vest.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Korte broek en T-shirt en het is heel warm maar het raam kan niet open omdat muggen.
Jij?
[..]
Nee ik wil dat iedereen hoi zegt.
Welke kleur vest?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh geil man. Ik heb een joggingbroek aan en een vest.
Adidas hopelijk wel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh geil man. Ik heb een joggingbroek aan en een vest.
Die gezichtsuitdrukkingenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef HappyBob het volgende:
Intiemer dan dit wordt het niet. Die man heeft alle vrouwen aan z'n voeten.
[ afbeelding ]
Nee rond 22.00quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
Is STudio Sport nou al om 00:52 begonnen?!
Alle beetjes helpen, ja dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:10 schreef coban het volgende:
HOI JApieman! VOEL JE JE NU MEER VRIENDVOL?
Zwart.quote:
Ja.quote:
Ja toch, heb je msn, mag ik je ping, zullen we privé?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen vrouw die dit weerstaat
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen vrouw die dit weerstaat
[ afbeelding ]
Nee je bent te oud.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja toch, heb je msn, mag ik je ping, zullen we privé?
Whut?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
Mensen die een WhatsApp-bericht 'Wappie' noemen.
Weenie hoorde laatst iemand zeggen 'stuur maar een wappie!'quote:
Er moet toch een afkorting voor zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:13 schreef aight1 het volgende:
Mensen die een WhatsApp-bericht 'Wappie' noemen.
Josjequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is deze Brian look-a-like?
[..]
Weet het!
[ afbeelding ]
Te oud? Oh wacht, jij bent iets van 17 ofzo ja.quote:
Wie is die gast?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is deze Brian look-a-like?
[..]
Weet het!
[ afbeelding ]
Ik noem het altijd gewoon smsquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet toch een afkorting voor zijn?
Iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er moet toch een afkorting voor zijn?
Ik ben 17 inderdaad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Te oud? Oh wacht, jij bent iets van 17 ofzo ja.
Ik wil aan zijn moobs zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef HappyBob het volgende:
Brian, ook erg geliefd bij de donkere vrouw.
[ afbeelding ]
Oké, nou, was gezellig, gr gr.quote:
Dat is zoveel langer dan 'whatsapp maar'quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weenie hoorde laatst iemand zeggen 'stuur maar een wappie!'
Kloptquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:15 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is zoveel langer dan 'whatsapp maar'
'Yo man ik heb die chick een wappie gestuurd' klinkt toch niet man
Als je er jong uit ziet maak ik misschien wel een uitzondering.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, nou, was gezellig, gr gr.
Doe een gloeilamp en een moeras na, en als ie er op af komt snel vliegenmepper pakken en doden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:16 schreef coban het volgende:
Er zit een fakking mug in mijn kamerdegene die hem vangt krijgt een cadeautje.
quote:
Doei.quote:
Wat voor cadeautje hebben we het hier overquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:16 schreef coban het volgende:
J/M? L? GEIL Y/N?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:16 schreef coban het volgende:
Ik ben echt een debiel. Ik heb nog nooit eentje kunnen pakkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:17 schreef aight1 het volgende:
[..]
Doe een gloeilamp en een moeras na, en als ie er op af komt snel vliegenmepper pakken en doden.
Wie is die Brian wordt langzamerhandt jaloers op hemquote:
Je wist gewoon niet hoe je het moest spellen he.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wie is die Brian wordt langzamerhandt jaloers op hem
Eey jij bent ook 17 jij snapt mij niet eerlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je wist gewoon niet hoe je het moest spellen he.
Brian is een DJ met een grote en bekende vriendenkring.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wie is die Brian wordt langzamerhandt jaloers op hem
Hij was van jongs af aan al een vrolijke dikkerd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef HappyBob het volgende:
Hier met Jacob & Sylvia
[ afbeelding ]
Ik ben een hele slimme 17 jarige.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Eey jij bent ook 17 jij snapt mij niet eerlijk
Wat studeert dezen 17 jarigequote:Op maandag 22 augustus 2011 01:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben een hele slimme 17 jarige.
Wat moet ik daar nou weer mee?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:20 schreef coban het volgende:
Met cadeautje bedoel ik een pen van teletubbies he, jullie perverse viespeuks.
Ik studeer nog niet omdat ik 17 ben en dan heb ik dus mijn vwo nog niet afgemaakt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat studeert dezen 17 jarige?
Ik wil ook dik en een dj zijn met een brilquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Brian is een DJ met een grote en bekende vriendenkring.
Kan je welquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
En wth kan men op mijn fobo? Terwijl ik niet op mijn eigen fobo kan
Kun je hele mooie tekeningetjes maken van mij.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee?
Hmm.. ja, oké, klopt. Waar woont gij weer?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik studeer nog niet omdat ik 17 ben en dan heb ik dus mijn vwo nog niet afgemaakt.
nee ik krijg dit te zien ,,,,quote:
Drenthe.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hmm.. ja, oké, klopt. Waar woont gij weer?
Maar in je eentje kan je niet echt een kring vormenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:23 schreef aight1 het volgende:
Haha als je iedereen ver uit elkaar zet kan iedereen wel een grote vriendenkring krijgen.
Niet als je alleen bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:23 schreef aight1 het volgende:
Haha als je iedereen ver uit elkaar zet kan iedereen wel een grote vriendenkring krijgen.
Arme Bob.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar in je eentje kan je niet echt een kring vormen
GODVER.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel als je heul dik bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iemand heeft mij nog nooit zien tekenenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:23 schreef coban het volgende:
[..]
Kun je hele mooie tekeningetjes maken van mij.
Maar 116 km van mij vandaanquote:
Bedankt voor pirania's correcte naam nog!quote:
Vrouwen ook... vinden nooit iets goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:26 schreef coban het volgende:
Waarom noemen mannen hier elkaar schoonheid?
Vast goed in schoonmaken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:26 schreef coban het volgende:
Wij vrouwen doen dat toch ook, toch schoonheid?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:26 schreef coban het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Vrouwen ook... vinden nooit iets goed
Of in keuken.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wij vrouwen doen dat toch ook, toch schoonheid?
Thanks.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]. Hihi. Maar wij zijn ook schoonheden. Mannen zijn maar stukjes afval.
niet spreken voordat u een man zijn edelmetaal heeft gezien die hij goed heeft verzorgdquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:28 schreef coban het volgende:
Jouw persoonlijkheid is lelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:28 schreef coban het volgende:
Jammer dit.quote:
Ik ga toch foor Fenerbahcequote:
quote:
Sorry dat liedje is mij ooit aangeleerdquote:
quote:
Hoe durref je voor die klotekampioenen te zijn!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga toch foor Fenerbahce
quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry dat liedje is mij ooit aangeleerd
Thnxquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:29 schreef coban het volgende:
[..]
Slaaplekker! Maar wel je tanden poetsen he!
Waarom niet ze hebben klasse in maffia werkquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:30 schreef coban het volgende:
[..]
Hoe durref je voor die klotekampioenen te zijn!
Hey als je ooit een turk ziet zeg dan:quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:30 schreef aight1 het volgende:
[..]
Sorry dat liedje is mij ooit aangeleerd
Oja Fener omkoopkampioenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom niet ze hebben klasse in maffia werk![]()
En selam
Iedereen Trabzonsporquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:32 schreef coban het volgende:
[..]
Hey als je ooit een turk ziet zeg dan:
BIZE HER YER TRABZON
Nou en nou enquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Waarom niet ze hebben klasse in maffia werk![]()
En selam
Neh heeft niet veel met trabzonspor te maken, maar wordt wel gebruikt. Het betekent: voor ons is het overal trabzonquote:
Niet slecht, wel jammer. Sorry broeder.quote:
Je zegt dat je eigen moeder een hoer is. Ik ging kapot.quote:
Ik kan je één ding vertellen zonder de andere teams die meewerkten konden we niet iemand omkopen. He galatasarayquote:
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef coban het volgende:
[..]
Je zegt dat je eigen moeder een hoer is. Ik ging kapot.
Ik vraag me af waarom heb je op je last fm een man op je fotoquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:33 schreef coban het volgende:
[..]
Nou en nou entrabzon en trabzonspor. Daar blijft het bij, met hun mooie bordeauxblauwe pakjes
.
Selam terug
Oh Trabzon is stad ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:34 schreef coban het volgende:
[..]
Neh heeft niet veel met trabzonspor te maken, maar wordt wel gebruikt. Het betekent: voor ons is het overal trabzon
(voor mij is nederland trabzon)
alleen oruspu schrijf je met een p.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist wel dat Turken niet te vertrouwen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |