Erg artistiek, mooi kleurgebruik en een gartpig plaatje. Goed gedaan, misschien zou je de kleuren iets feller laten zijn voor een mooier effect?quote:
Deze vind ik niet zo leuk. Als je dan in een van mijn topics post moet ik gelijk aan een slot op dat topic denkenquote:
Nationalistquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef Rezania het volgende:
Pokerchips, tja wat moet je daar over zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
Zuid-Afrika!Klopt als een busSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pickachu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nol Brouwer uit SamSam 'Vadertje Tijd' noemen.quote:
uit een epische filmscene die je moet kennenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nol Brouwer uit SamSam 'Vadertje Tijd' noemen.
Wel een apartje UI heb je.
Welke film dan, misschien als je het zegt herinner ik het me.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
uit een epische filmscene die je moet kennenmaar goed ik wist ook niet wie Nolke van de Brouwers is. En wat is een SamSam?
Daarnaast ^^ over bovenstaande UI
Ik weet nog niet of ik hem grappig op eng vind
film: waynes worldquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke film dan, misschien als je het zegt herinner ik het me.
SamSam is de serie waar Nol Brouwer in voor komt!
Over bovenstaande UI: De pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet.
UI: Waynes World!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
film: waynes world
UI: waarom heb jij een 90graden gedraaide vlag van frankrijk als UI? je bent toch nederlander of niet dan!?
Gloeiende Gloeiendequote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef Rezania het volgende:
SamSam is de serie waar Nol Brouwer in voor komt!
jaren 80 GTST sentimentquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gloeiende GloeiendeGeniale serie
Ik hou van Holland
Wel aardigquote:
Trololol? Het is Andries Knevel jong!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:35 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
Oude man met spieren.. Hmm... Niet echt mijn UI
Lollercaatquote:
Dank. Die mysterieuze vrouw van jou mag er ook zijn.quote:
Brad Pitt die zijn bovenlip ruikt of neerkijkt op ons allen.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:37 schreef Crocodi1e het volgende:
Leuke UIAlleen ik weet niet echt wat het moet voorstellen, ik zie een oog en 2 glazen bier
De laatst foto welke seconden voor de stingray aanval is genomen van Steve.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Crocodi1e het volgende:
Nouhhouuu! Die andere UI was veel leuker met Nijntje en sombrero en een gitaar
Nu is het gewoon een ei met een konijn ervoor
12 ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
eensch
weer een toffe rock UI
hoeveel heb jij er?
Retroquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
leuk gemaakt maar ziet er stiekem toch een beetje cheap uit
hahaha wat een baasquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef stevin het volgende:
Kermit ook
http://www.dumpert.nl/mediabase/1506241/48f56e40/ja_hallo_.html
Ik herkende hem niet, nooit eerder gezien om eerlijk te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:38 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Trololol? Het is Andries Knevel jong!
GDI is wel baas.
Andries Knevel niet kennen....quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet, nooit eerder gezien om eerlijk te zijn
Meer naar de Evangelische Omroep kijken. Sowieso een goed plan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:40 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik herkende hem niet, nooit eerder gezien om eerlijk te zijn
Ik raak mezelf al genoeg aan.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb hem in het echt gezien en gehoord. Wie wil me aanraken?
Ja en met Ab natuurlijk. Dikke homies jewaights.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ga je nog wel eens bieren met JPB?
Ben je de spinndocter nu al vergeten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:47 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ja en met Ab natuurlijk. Dikke homies jewaights.
Jack?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben je de spinndocter nu al vergeten?
Natuurlijk, of sluit je die buiten? En Tijs is er natuurlijk ook , toch? OF is dat zo;n haker?quote:
Met Tijs is mijn relatie niet louter platoons. Jack heeft mij teleurgesteld. Ik wens dan ook geen contact meer te hebben met mensen van zijn moreel statuur.quote:
Mag ik een keer met jullie bieren?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:53 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Met Tijs is mijn relatie niet louter platoons. Jack heeft mij teleurgesteld. Ik wens dan ook geen contact meer te hebben met mensen van zijn moreel statuur.
Het gebeurt zelden dat wij bier drinken, maar ik denk dat we nog wel een gaatje vrij hebben. Zaterdag zijn we weer in Café de Zedenmeester te Ede.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mag ik een keer met jullie bieren?
Jonge, JPB leeft op bier en koffie. Als Famke ook komt dan wordt er ook nog flink gepaft en wijn gedronken. Hoe laat spreken we af?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:56 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Het gebeurt zelden dat wij bier drinken, maar ik denk dat we nog wel een gaatje vrij hebben. Zaterdag zijn we weer in Café de Zedenmeester te Ede.
Famke moet 'r muil houwe, de snol. Schikt 08:43?quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jonge, JPB leeft op bier en koffie. Als Famke ook komt dan wordt er ook nog flink gepaft en wijn gedronken. Hoe laat spreken we af?
Ja ik vind haar ook een bitch. Beter gewoon mannen onder elkaar he! Al zou ik Albayrak stiekem wel doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:00 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Famke moet 'r muil houwe, de snol. Schikt 08:43?
Tijd voor nieuwe UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Miasan het volgende:
Wat staat er, een 2 of een Z? Ik snap de UI niet. Tot zover mijn kunstzinnig inzicht.
Ik heb 'em net een maand, bij mij is het altijd kerst.quote:
2quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:02 schreef Miasan het volgende:
Wat staat er, een 2 of een Z? Ik snap de UI niet. Tot zover mijn kunstzinnig inzicht.
Ik heb nog een van EK1988, maar goed die heb ik ook pas sinds kort....quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:03 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik heb 'em net een maand, bij mij is het altijd kerst.![]()
Leuke smiley.
brandweer UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:47 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Mijn UI is inderdaad geniaal, de bedenkster/maakste rnog genialer!![]()
Hier ben ik het mee eens, als het een man was zou hij vanmij een 9/10 krijgen nu een 2/10.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef Dimens het volgende:
Geen UI die bij een vrouw hoort, een beetje smerig als je het mij vraagt.
Baas. Duidelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens, als het een man was zou hij vanmij een 9/10 krijgen nu een 2/10.
Over jouw UI, de klassieke facepalm met een luek gifje en je eigen naam een 7.5/10
Een magere 8,9quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken:
[ afbeelding ]
Posten zonder beoordelingquote:
Ik claim gewoon m'n beurt terug.quote:
Jaja.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik claim gewoon m'n beurt terug.
Ayupquote:
Dit. Graag ontopic.quote:
Goeden UIquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef Plastic_zak het volgende:
6, omdat het een lelijke ui is ,maar wel zelfgemaakt.
Mager 5je, Metallica is best o.k. maar heel St. Anger was bagger, kwaliteit van het gifje is ook wat laagquote:
9 Omdat Spiderpigquote:
Het zijn 39 frames, dat valt wel mee dus, ligt denk ik eerder aan de manier waarop het van origine is gefilmdquote:
6,5, beetje stomquote:
8, omdat snor.quote:
10, kjoete geniale UI en leuke userquote:
8, the cock god.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef ValHallen het volgende:
6,5, hij gaat lichtelijk irriteren als je hem lang bekijkt.
Hij wordt uit een helikopter gegooid, vandaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
Een beetje aparte UI, hoezo is die vent boos? 6/10
8.5, oud en gaaf.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:52 schreef ValHallen het volgende:
6,5, hij gaat lichtelijk irriteren als je hem lang bekijkt.
Die met Nijntje die rockt en nog een ander persoon wat gitaar speelt.quote:
Matt Bellamyquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die met Nijntje die rockt en nog een ander persoon wat gitaar speelt.
Wel harde UI van LompeHork.
3,6 omdat Wijnaldumquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef Ivotje het volgende:
Erg dimens, leuk gedaan......iets meer plaatjes was nog leuker geweest!!
Slechte uitleg.............quote:
Ik heb op de SP gestemd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:40 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Het communisme is temminste goed voor de mensen![]()
Jouw UI een 7
Licht er aan of je op de NCPN(Nieuwe Communistische Partij Nederland) zou stemmen als die mee doet met de landelijke verkiezingen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb op de SP gestemd.Ben ik dan eigenlijk ook een commie?
Edit: UI boven is slaaapverwekk... ZzZz..
Wel als hun agenda mij aanspreekt. Geldt voor eigenlijk alles. (Behalve rechts.)quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:45 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Licht er aan of je op de NCPN(Nieuwe Communistische Partij Nederland) zou stemmen als die mee doet met de landelijke verkiezingen.
http://www.ncpn.nl/quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:46 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel als hun agenda mij aanspreekt. Geldt voor eigenlijk alles. (Behalve rechts.)
Staan wel een aantal dingen in die mij aanspreken, maar of ik erop zou stemmen... Kwee nie.quote:
10/10 OMDAT OELEBOELEquote:Op maandag 22 augustus 2011 18:52 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Staan wel een aantal dingen in die mij aanspreken, maar of ik erop zou stemmen... Kwee nie.
Toch wel vaak gedoe met communisme. Maar dat is voor zover ik daarover weet. En dat is vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |