maar niet veel hogerquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:36 schreef Gaspanic het volgende:
ik hoorde vanmiddag op de radio 'Lowlands is carnaval voor mensen met een IQ dat hoger is dan 95'
Okee sorry, dit is vast iets waar je bij moet zijn want ik kan er nu niet o lachenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef Gaspanic het volgende:
Kwam op vrijdagavond zo'n gast naar me toe 'Weet jij dat je best veel op Michael Jackson lijkt' Loopt ie door naar een oudere vrouw en zegt ie precies hetzelfde, hahahahaha
Ja hoort bij slb iigquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef MouzurX het volgende:
Krijg je studiepunten voor introweek?
dat ligt dan aan jou want het was tantoegrappig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Okee sorry, dit is vast iets waar je bij moet zijn want ik kan er nu niet o lachen.
O.quote:
Maybe als ik der bij was wel ja, nu klinkt het geowon van oh okeequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:42 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
dat ligt dan aan jou want het was tantoegrappig.
Ben je intro begeleidster dan?quote:
Ja dikke kut is dat hoorquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O.
Ik moet mijn CAA punten voor jaar 2 nog halenHeb wel wat dingen gedaan maar hopen dat het genoeg is en ik niet nog meer van die onzin moet gaan doen.
Yea dat laatste, ik heb 't over mn intro van afgelopen schooljaarquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben je intro begeleidster dan?
Of krijg je serieus door het deelnemen aan de intro studiepunten
kerel liep daar te zwalken en alleschhhhhquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maybe als ik der bij was wel ja, nu klinkt het geowon van oh okee.
But i do love you
Nahh echt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea dat laatste, ik heb 't over mn intro van afgelopen schooljaar
Ja die heb k ook een keer gehad, maar die was verkleed als piraat en lulde heel verhaal van pinokkio en die walvis weet ik veel. Heb je liam aangeraak?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:44 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
kerel liep daar te zwalken en alleschhhhh
Maar intro bij ons op school is niet ene week van te voren en daarom gewoon verplicht. De intro voor eerste jaars is dus volgende week bedoel ik :pquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nahh echt?nouja, misschien een soort lok autisten naar de intro toe truuk
Ik heb niet eens een introweek gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:41 schreef MouzurX het volgende:
Krijg je studiepunten voor introweek?
Stom hoeren kamp, dat was dus niet leuk hequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een introweek gehad.
Nee, maar we stonden wel goed vooraanquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die heb k ook een keer gehad, maar die was verkleed als piraat en lulde heel verhaal van pinokkio en die walvis weet ik veel. Heb je liam aangeraak?
NOMOMNOMNOMquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:48 schreef Gaspanic het volgende:
[..]
Nee, maar we stonden wel goed vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |