quote:
nee ik bedoel dat dogma 95 manifest. Je weet wel, die lijst met regels waaraan filmmakers zich moesten houden als ze kutfilms wilden maken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel je niet Dogville? Dogma is van Jay & Silent Bob.
quote:
had al zo'n vermoeden. Klinkt aardig.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soort Arabische drum'n'bass. Super tof.
Toppunt was eigenlijk dat het vrijwilligerswerk op een kinderboerderij was en dat het maar een nachtje slapen was. Dus dat kost in geen honderd jaar 35 euro.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze je daartoe verplichten als het je ook nog 35 euro kost?
Heb je ynuhh nog gespot?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Gridlok het volgende:
Hallo vriendjes ik ben bruin en heb een lekker weekend gehad.
grid, hoe was hetquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:20 schreef Gridlok het volgende:
Hallo vriendjes ik ben bruin en heb een lekker weekend gehad.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Lekker man, flink los gegaan. Echt één grote dikke wauze zooi daar haha.
Las er lovende dingen over! Wat ik heel gaaf vind is Tinariwen, bruggetje ermee is snel gemaaktquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Soort Arabische drum'n'bass. Super tof.
Lowlandsquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Was gridlok weg dan?
Zulk soort dingen kan ik echt niet bijhouden
Er zijn er zoveel die niet posten.
ik merk zulke dingen ook altijd pas als iemand erover begint. Zo zei iemand laatst dat Madridista al een tijdje niet gepost heeft. Ik was heel die gast alweer vergetenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Was gridlok weg dan?
alsof je dat niet wistquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef MouzurX het volgende:
Was gridlok weg dan?
quote:
Nee weet ik veel.quote:
Die postte sowieso niet elke dag, dus dat vind ik ook niet raar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:44 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik merk zulke dingen ook altijd pas als iemand erover begint. Zo zei iemand laatst dat Madridista al een tijdje niet gepost heeft. Ik was heel die gast alweer vergeten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee weet ik veel.
Sowieso alleen echte personages in de sc staat me iets van bij.
Al die mensen die soms posten of niet echt persoonlijke dingen posten daar vergeet ik altijd alles van
onze dozenbezorgsterquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die postte sowieso niet elke dag, dus dat vind ik ook niet raar.
Vroeger zaten daar pizza's in.quote:
sommige mensen kan ik ook helemaal niet uit elkaar houden omdat ik helemaal niks over ze weetquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee weet ik veel.
Sowieso alleen echte personages in de sc staat me iets van bij.
Al die mensen die soms posten of niet echt persoonlijke dingen posten daar vergeet ik altijd alles van
Zoals wie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef moomoo het volgende:
sommige mensen kan ik ook helemaal niet uit elkaar houden omdat ik helemaal niks over ze weet
De hele scquote:
Dat is ook de bedoeling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:07 schreef moomoo het volgende:
nee maar ik bedoel als ik individuen hier aan buitsenstaanders moest omschrijven zou ik van de meesten geen idee hebben wat ik kon vertellen.
En dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |