abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101018258
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_101018411
:W

Zo lekker vroeg naar bed en dan morgenochtend maar hardlopen.
pi_101018502
Mijn rondje ging echt van geen kanten! :D
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.

Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen? :?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_101018519
:W onvolwassen volwassen. Herkenbaar... En helaas in mijn zeer directe omgeving :X

Ik blijf nog ff lekker Lie to me kijken. :+ Heb toch vakantie :+
~ Bonito La Risa ~
pi_101018541
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.

Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen? :?
Lachen *)
~ Bonito La Risa ~
pi_101018568
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

pas jij wel op met niet teveel sporten?
pi_101018612
oh, en ik vind mezelf volledig in Tink's zin van volwassen. In die zin ben ik emotioneel al heel lang volwassen. Financieel nog niet zo lang....
pi_101018812
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

pas jij wel op met niet teveel sporten?
Ik doe mijn best!
Deze week:
Maandag lestje schoppen en slaan, wandelen
dinsdag voetbal
woensdag sportschool
donderdag voetbal
vrijdag hardlopen omdat ik niet wil skieen

Hmmm.... dat is best veel eigenlijk. :o
Doe wat je niet durft.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:06:23 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101018956
Ja, viel mij ook al op Henk, dat je wel erg enthousiast aan het sporten bent. Maar ik ging er van uit dat het maar een fase was. Wordt vanzelf wel minder, toch?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_101019108
Bedankt voor de tip, heerlijke ergertv dat red mn vakantie!

Tja, doen alsof, ik [volwassen ben / dokter ben / kan autorijden]. Maar ondertussen doe ik het wel ofzo? :?
pi_101019346
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedankt voor de tip, heerlijke ergertv dat red mn vakantie!

Tja, doen alsof, ik [volwassen ben / dokter ben / kan autorijden]. Maar ondertussen doe ik het wel ofzo? :?
_O- het zorgt er ieg voor dat ik eerst de kamer check de 11e :)

Oh en :r Bo heeft een nieuwe hobbie, mij slakken kado doen :X
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_101019570
Zo, toch nog even een rondje gefietst: nu 11 km, al een flinke vooruitgang na de 7.5 van vrijdag. :) Was nu ook wel even genoeg, we kregen allebei zere asses :P. Volgende keer weer iets langer.

Morgen begint mijn werk ook weer, wordt de komende vier weken flink aanpoten: mijn normale werk (op twee verschillende adressen) begint allebei weer, en ik heb tot 1 oktober een extra bijbaantje (we sparen flink voor amerika volgend jaar, dus ik grijp alle mogelijkheden aan om snel extra te verdienen). Dat samen met het werk voor mn masterscriptie ==> druk! Maarr over iets minder dan 4 weken gaan we op vakantie naar Andalusië. :)
pi_101020411
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, viel mij ook al op Henk, dat je wel erg enthousiast aan het sporten bent. Maar ik ging er van uit dat het maar een fase was. Wordt vanzelf wel minder, toch?
Het is idd wel veel he?! Is ook wel een beetje ter compensatie van het extreme snaaien wat ik de afgelopen weken heb gedaan en het ontzettend weinige sporten van de afgelopen weken.
Maar ik ga eens verzinnen wat ik kan gaan skippen. Wil wel over 7 weken die halve marathon lopen natuurlijk. En dan mag het lopen wel iets makkelijker gaan dan vandaag. :D
Doe wat je niet durft.
  zondag 21 augustus 2011 @ 22:36:05 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101020612
Ja Henk, was het zwaar? :o.

Edit: hoefde minder ver terug te lezen dan ik dacht :P.

Ik weet niet hoe hard je liep, maar eventueel kun je ook besluiten iets langzamer te lopen, dat kan vaak een hoop schelen (ik loop ook geen 10 km met de snelheid waarmee ik 5 loop). Dan loop je miss niet de tijd die je had gewild op de halve marathon, maar je loopt hem iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_101021499
Mijn tempo vandaag was al niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoop die halve in 2:30 ongeveer te lopen.

Nouja, niet gek dat ik vanavond niet vooruit te branden was. Wat spierpijn zo her en der, onder de blauwe plekken en krassen, en algehele moeheid van een paar weken heel veel werken en een te volle agenda hebben.
Afijn, nu slapen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101022883
Boh, wat een superheerlijke dag heb ik gehad O+
Teruglezen enzo doe ik morgen wel!
Nu lekker op bed, nagenieten en slapen! :W

Welterusten allen! :)
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 21 augustus 2011 @ 23:36:28 #17
70532 loveli
N
pi_101023302
:O Trusten.
crap in = crap out
pi_101024804
Is iedereen al weg?
pi_101024896
Ik ben er nog :W (de hele nacht)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101028961
Nachtploeg meldt zich!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101029119
Ter uwe vermaak:
Religulous, een vermakelijke kijk op de monotheīstische religies.
Rustgevende muziek
Ouderwetse jaren '80 hiphop
Louis Theroux @ demoderby
Certain songs are songs of sadness...
Persoonlijk mijn favoriete Frank-nummer, geweldig qua zang en de tekst is al helemaal goed, kortom, genieten met je kont!
Let op, ook de peuk die gewoon nog mocht, want ja, vrijheid is nou eenmaal een verleden.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_101029190
Duvel, all your trains are belong to me!

- K.J.I DPRK-jeweetz
pi_101029215
pi_101029241
Als je nu nog kijkt!
En, yes it is!!!!
So grab your dick and....
pi_101029304
pi_101029366
pi_101029377
Douchecopter!
pi_101029903
Heb je er maar een persoonlijk dump-topic van gemaakt? :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101030452
En weer thuis :W. Duik zo mijn bed maar in, nog niet geslapen vannacht :+. Lees dan ook wel bij enzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_101030476
Had je lol Vizor? :D En waarom heb je niet geslapen Chico?! :o
pi_101030501
Oh en...

Op een lege maag!
pi_101030506
Laatste lowlands nacht. Programma gaat door tot 5 uur en ik kon om 6 uur een lift krijgen. Sowieso ga ik altijd de laatste nacht doorhalen en dan vroeg naar huis, ben dan toch moe :P. Nu slapen, even nuchterder worden enzo :+.
pi_101030522
Ohja tuurlijk, Lowlands! Hoe was het?? :)
pi_101030544
Goedemorgen!
^O^ Amsel, je gaat lekker!
Lol @ v1z0r zn slankbagger...

Lijstje van gister, kon geen nee zeggen tegen de aangeboden dingen
O: pruimen die op moesten, vanilleyoghurt met muesli
Bij mama
L: dubbele boterham slankiekaas met italiaanse kruiden, boterham jam, glas melk
T: koek, koffie met melk
Bij pa
T: koffie, cola, appelflap
D: rundervink met gekookte aardappel en bloemkool
Vanilleyoghurt met bessensap
T: koffie met roze koek
Thuis:
T: handje katjang voor de tv

Vandaag geen gebakken zoetigheid voor mij :o :@
pi_101030607
_O- Puff

Het is hier echt mooiiii zo'zonnetje boben het nog natte land O+
Zit yoghurt te eten met pupsel op schoot, nog een dagje vrij *O*
pi_101030706
Goed bezig Amsel!
Doe wat je niet durft.
pi_101030757
Goedemorgen!

Lekker gerend, Amsel!

Volgens mijn app heb ik gisteren 336 kcal verbrand met fietsen. :)

Vandaag de hele dag werken, lijstje:

O: twee sneetjes roggebrood met komijnekaas
L: drie boterhammen met gelderse worst (niet zo goed, maar kom er net achter dat er niets anders in huis is)
T: schaaltje druiven
D: lasagne met gehakt, champignons, tomatensaus, paprika, courgette
T: waterijsje

Even rustig aan vandaag na het afgelopen schransweekend.
pi_101030847
Mogge :z :z :z
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_101030874
goedemorgen!
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 08:33:52 #40
70532 loveli
N
pi_101030891
Mogge.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 08:35:06 #41
70532 loveli
N
pi_101030901
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Laatste lowlands nacht. Programma gaat door tot 5 uur en ik kon om 6 uur een lift krijgen. Sowieso ga ik altijd de laatste nacht doorhalen en dan vroeg naar huis, ben dan toch moe :P. Nu slapen, even nuchterder worden enzo :+.
Klinkt als een goed festival ;)
crap in = crap out
pi_101031070
Goedemorgen :W

Idd een mooie definitie van volwassen zijn op een puntje na.. ik denk niet dat mensen kunnen functioneren zonder ooit een beroep op een ander te doen. Toegeven dat je niet alles kunt en voor die dingen de juiste mensen inschakelen is ook best volwassen imho ;)
mijn gezin en ik zouden helemaal niet kunnen functioneren zonder een beroep op mensen om ons heen te doen en toch vind ik mezelf best volwassen meestal
pi_101031148
Zoo hčhč eindelijk na 3kwartier bellen de dokter te pakken gekregen! Maar de dokter van mijn vriend heeft altijd maar tijd tot 12u. :? Vreemd. Dus hij kan pas overmorgen om 8u. De rest van de week zat al vol.. Haha lekker druk dus.

Goeiemorgen trouwens!! Chico, ist leuk lowlands?
~ Bonito La Risa ~
pi_101031307
:W morning!
pi_101031449
Goedemorgennn.

Eerst je havermout koken met water, en dan erna yoghurt of kwark erbij.
Damn wat heb je dan een groot bord vol eten :o :+
pi_101031512
Tafeltje gelakt en wat gewerkt nu onkruid wieden :+
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 09:28:18 #47
70532 loveli
N
pi_101031530
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Tafeltje gelakt en wat gewerkt nu onkruid wieden :+
Uit bed gekropen en koffie senseo gezet :')
crap in = crap out
pi_101031533
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

_O-
Ik ben al vanaf vrijdagmorgen vrij ;)
pi_101031546
Zoiets word het vandaag denk ik. :)

O: havermout met yoghurt, handje aardbeien
T: boterham appelstroop
L: boterham sandwichspread, boterham kipfilet, schaaltje rauwkost
T: kwark, appel
D: krieltjes, viscuise, broccoli
S: mma training met broertje
T: boterham kipfilet
T: handje noten
pi_101031651
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Lig nog in bed haha
~ Bonito La Risa ~
pi_101031679
Great, zwaarder en meer cm's na een week :')
Weet ik tenminste waar ik het allemaal voor doe *)

Goedemorgen!
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 09:38:35 #52
70532 loveli
N
pi_101031729
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

Goedemorgen!
Netto over de afgelopen maand of alleen de afgelopen week?
crap in = crap out
pi_101031787
quote:

Goedemorgen!
Ja doei.
pi_101031819
Planning!!

O: kwart meloen, wat aardbeien, 150 ml yoghurt en 3 el muesli
T: cappuccino, klein soort cakeje
L: grote salade, snee brood, groentebouillon
T: 150 yoghurt met 1 fruit
B: 2x20 minuten fietsen
D: gevulde pasta met champignonsaus en een tomatensalade
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 09:43:33 #55
70532 loveli
N
pi_101031855
Ik bedoelde of je over de afgelopen maand nog wel positief resultaat hebt staan. Formulering is nog wat dufjes geloof ik.
crap in = crap out
pi_101031864
Ik heb alleen vorige week gewogen en gemeten.
Ja doei.
pi_101031920
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb alleen vorige week gewogen en gemeten.
Tijd van de maand misschien ?
pi_101031932
Nope :)
Ja doei.
pi_101032029
Zo, ik ben productief vandaag. Heb me opgegeven voor een cursus Zweeds, over een maand ga ik daarmee beginnen. Spannend! En het hele proces van me opgeven (moest in persoon, niet via internet) heb ik in het Zweeds gedaan!

En positief antwoord over het vrijwilligerswerk, ergens in oktober daar een gesprek over...
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 09:52:09 #60
70532 loveli
N
pi_101032030
Maar heb je de indruk dat je over de afgelopen maand vooruitgang geboekt hebt?
crap in = crap out
pi_101032160
Ik hoop het, en dat ik me dat niet ingebeeld heb :')
Nou ja, we gaan stug door!
Ja doei.
pi_101032162
Meuning.

Viz0r :')

Zit nu aan het ontbijt, zometeen weer 5 km rennen, id kaart en wat andere shizzle regelen en vanmiddag naar een verjaardag. En er is zon *O*
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 09:59:13 #63
70532 loveli
N
pi_101032184
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Viz0r :')
Dat ja ;)

En kudo's voor Mo's doorzettingsvermogen.
crap in = crap out
pi_101032223
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef loveli het volgende:
En kudo's voor Mo's doorzettingsvermogen.
^O^
pi_101032317

niet 100% low carb trouwens :)

Vanavond en woensdagavond wel, morgen niet en donderdag wrsch ook niet, maar ga wel proberen om het netjes te houden (uit eten met moeder en tante) en dan moeten we straks nog even bedenken wat we vrijdag, zaterdag en zondag eten.

Wel deze week 2 keer spinnen, 3 keer hardlopen en m'n krachtoefeningen. :) Deze combinatie gaat nu de vierde week in en spinnen en hardlopen doe ik alweer sinds m'n knie heel(achtig) is, dus zeker een week of 6.
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 10:05:40 #66
70532 loveli
N
pi_101032320
Bij de weg, hoeveel wetenschappelijk bewijs is er dat als je je metabolisme eenmaal verknoeid hebt, dat nooit meer recht te zetten is? Heb (kort) evenw at gesocht op pubmed, maar heb er geen onderzoek gevonden dat het irreversibel is. Wel eentje waaruit bleek dat als je op een high-carb voedignspatroon zat, je metabolisme harder op de rem ging staan bij tijdelijk minder kcals dan een patroon rijk aan eiwitten.
crap in = crap out
pi_101032350
Geen idee. Weet wel dat ik alleen bij mijn avondeten hoog in de carbs zat. De rest (ontbijt en lunch) waren meestal al low carb, at eigenlijk nog zélden brood ed.
Ja doei.
pi_101032351
Vraagjenn,

Volgende week begin ik weer met mijn studie. En ik eet normaliter altijd in de trein, rond 9 uur.
Is het mogelijk om havermout de avond vantevoren te koken, in een bakkie te doen in de koelkast, en die de volgende morgen mee te nemen? Is het dan nog steeds gewoon een prima pap word word het dan zo'n kneiterhard onsmakelijk iets? Zou het eigenlijk vanavond is moeten uitproberen :P
pi_101032356
Had Co niet eens gezegd dat je low-carb of goed moet doen, of niet, omdat het dan averechts werkte?

wel balen mo van de kg & centimeters, maar komt helemaal goed. Een paar dagen geleden was je nog zo blij met je spiegelbeeld!
pi_101032357
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop het, en dat ik me dat niet ingebeeld heb :')
Nou ja, we gaan stug door!
Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.
pi_101032364
Ah, kijk, co ^O^
pi_101032378
Siral, ja dat kan, google anders eens op "overnight oats". Dan laat je de havermout gewoon een nachtje weken, dan kan je het de volgende dag mengen. Is lekker, maaar ik at het nooit met yoghurt.
pi_101032390
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef Perruche het volgende:
Ah, kijk, co ^O^
:D Je was me net voor. :P
pi_101032397
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Siral, ja dat kan, google anders eens op "overnight oats". Dan laat je de havermout gewoon een nachtje weken, dan kan je het de volgende dag mengen. Is lekker, maaar ik at het nooit met yoghurt.
Ik ken overnight oats inderdaad :) maar ik dacht altijd dat het perse gekookt moet worden omdat je het anders niet kan verteren? Of krijg je hetzelfde effect met snachts weken?

Dan doe ik denk ik de avond vantevoren koken, en dan smorgens voor ik ga de yoghurt erbij :)
En dan is het in de trein vast nog lekker :D
pi_101032410
je kan reguliere havermout best vverteren als je het weekt :).
pi_101032422
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Perruche het volgende:
je kan reguliere havermout best vverteren als je het weekt :).
Ik heb gewoon die van quaker :)

Ik merk echt dat als ik havermout eet smorgens ik veel langer door kan en verzadigder ben, dus ik ga dat echt vaker eten ipv boterhammen of muesli. Vooral de volume die je hebt in je bord is lekker veel als je eerst kookt met water en dan yoghurt erbij mikt. :P
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 10:11:47 #77
70532 loveli
N
pi_101032447
Havermout bevat veel gezonde stofjes.
crap in = crap out
pi_101032466
Moggûh! 8-)

O: 2 allinson volk. boterhammen appelstroop
T: peer
L: 2 van diezelfde boterhammen met achterham, kom soep
T: banaan, yoghurt met muesli
D: Ik heb zin in een groente/kip prutje met mie :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101032487
quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
Havermout bevat veel gezonde stofjes.
:D juistem, en ik vind het plain, met niets erbij, ook gewoon lekker ook! (zullen veel andere meningen over zijn)
pi_101032531
Nou ja, heb nu 't idee dat ik het me maar ingebeeld heb :') eigenlijk..

En op aanraden van oa. mensen hier heb ik 't ook niet langer dan 3 weken gedaan, ik weet uiteindelijk niet veel meer dan voor ik startte, denk dat er wel iets aan kg's af is, maar mijn (terechte) weegschaalangst heeft het zeker weten belet.
Vond het erg lekker en ook afwisselend, maar denk niet dat ik dit nog wéken kan gaan doen. Wil nu even een maand lang zien hoe gedeeltelijk low carb (de gerechten die een sucecs waren) icm het sportpatroon van nu het doen en dan kijk ik daarna wel weer even verder.

Ik moet zeggen dat ik de weegschaal niet vertrouw, want kan nog geen plek in huis vinden waar hij altijd hetzelfde aangeeft als ik er na enkele seconden weer op ga staan, dus ik hoop maar dat het aan m'n weegschaal ligt.. :')
Ja doei.
pi_101032615
Hey en mo, als je nu eens zoals Co zegt, het 3 weken echt superstreng doet? Want die eerste week deed je het echt superstreng volgens mij en viel je ook wel af, toch?
pi_101032626
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, hoeveel wetenschappelijk bewijs is er dat als je je metabolisme eenmaal verknoeid hebt, dat nooit meer recht te zetten is? Heb (kort) evenw at gesocht op pubmed, maar heb er geen onderzoek gevonden dat het irreversibel is. Wel eentje waaruit bleek dat als je op een high-carb voedignspatroon zat, je metabolisme harder op de rem ging staan bij tijdelijk minder kcals dan een patroon rijk aan eiwitten.
Ik heb ook geen idee. Maar ik kan eigenlijk vrij veel eten, ALS IK MAAR SPORT. Zoniet, dan moet ik niet boven de 1800 gaan zitten. Maar ik sportte als tiener ook erg veel en toch had ik neiging om aan te komen (ongetwijfeld veroorzaakt door de patatjes speciaal en de marsen en dergelijke) en ben dus gaan dieten. Hoewel als ik me bedenk dat ik toen 56 woog en eigenlijk 52 wilde wegen, vraag ik me wel af waar dat over ging. :') Hoewel het ook weer zo is, dat je als tiener nog geen echt vrouwelijke vormen hebt natuurlijk. (Vorig jaar zag ik mijn eerste vriendje van toen ik 14 was weer eens en hij keek een beetje verongelijkt naar mijn décolleté en zei: zeg, die had jij toch niet zo toen wij met elkaar gingen? Ja, doh. Ik was 14, dude!!

Ik weet het niet heel zeker, maar ik heb wel het idee dat mijn metabolisme na een paar jaar sport en vrij gezond eten iets is verbeterd. Ik hoor bv veel verhalen van vrouwen die zeggen dat ze na hun dertigste ineens veel makkelijker aankwamen dan ervoor en dat fenomeen herken ik niet. Ook de vetverdeling is bij mij trouwens niet heel anders dan voorheen, dat gaat nog steeds overal zitten als ik aankom.
pi_101032630
Oh en siral, als je dan die havermout kookt, giet je dat dan af ofzo? Want het klinkt niet lekker zo gekookt met water en dan in de yoghurt :P
pi_101032639
Dat zien we dan over een maand wel weer :)
Ja doei.
pi_101032687
Dus, deze maand nu gewoon afwisselend eten, veel sporten en een stabiele plaats voor mijn weegschaal vinden. Niet veel carbs maar wel wat. Dat is immers mijn 'gewone vol te houden eetpatroon' wat ik 'de rest van mijn leven vol wil en kan houden'. :)
Ja doei.
pi_101032707
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, deze maand nu gewoon afwisselend eten, veel sporten en een stabiele plaats voor mijn weegschaal vinden. Niet veel carbs maar wel wat. Dat is immers mijn 'gewone vol te houden eetpatroon' wat ik 'de rest van mijn leven vol wil en kan houden'. :)
Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?
pi_101032715
Ik wil ook nog steeds een keer low-carb. Misschien volgende week 1 weekje, for the craic :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:24:58 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101032722
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook nog steeds een keer low-carb. Misschien volgende week 1 weekje, for the craic :D
Puik woord, dat! O+

Ohoi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101032740
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 10:26:58 #91
70532 loveli
N
pi_101032757
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen :')
Analoog of digitaal? Een analoge kan door roest vast gaan zitten als 'ie lang in de vochtige badkamer staat.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 10:28:44 #92
70532 loveli
N
pi_101032792
An indien analoog, op je linkerbeen leunen, dat scheelt nog een extra kilo.
crap in = crap out
pi_101032819
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heb het hier ook met een digitale maar ik moet bekennen dat ik me er weinig van aantrek :@

Ben wel erg benieuwd wat de fysio donderdag gaat doen met oedeemtherapie, wellicht worden mijn benen dan wat slanker.
pi_101032872
Digitaal. :P Maargoed, ik berg hem weer op en ga naar mijn kleding kijken!

Vanavond weer spinnen *O* 8-) en vlak voor vertrek m'n sit ups en push ups!
Ja doei.
pi_101032941
Gisteren:
O: gekookt eitje, 1 beschuitje met boter en hagelslag
L: 2x geroosterd Allisonbrood met geitenkaas, honing en rauwkost
T: fruitsalade (appel, ananas, mango, druif)
T: wodka, chippies
D: zelfde groenten als gisteren, nu met mie en ei.
T: citroendropijs
T: mandarijnsap

Vandaag:

O: gekookt eitje, 2x beschuitjes met boter en hagelslag
L: restje mie/groenten
T: fruitsalade
S: hardlopen
T: wodka, chippies
D: slavinkje, ketchup, spinazie ā la crčme en gekookte aardappels (echt zooooo lang geleden dat ik agv heb gegeten!)
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:51:40 #96
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_101033294
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.
Ik moet zeggen dat het 'low carben' me mee valt, tot nu toe! :) Ben pas anderhalve week bezig, maar toch. Alleen die verdraaide alcohol blijft een ding (ja vooruit, daar zitten ze ook in natuurlijk). Dat ga ik er vanaf volgende week ook even helemaal eruit gooien (maar stap voor stap ;) ). Gaat veel schelen denk ik!

Ik kan me goed voorstellen wat je zegt conleche; het lijkt mij ook een stuk lastiger om af en toe wel carbs te eten, dan nu zo helemaal niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 22-08-2011 10:58:01 ]
pi_101033388
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:20 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral, als je dan die havermout kookt, giet je dat dan af ofzo? Want het klinkt niet lekker zo gekookt met water en dan in de yoghurt :P
Afgieten? :P Wat moet je afgieten? Het word gewoon pap :) Anders kook je het met melk of een andere vloeistof. Ik kook het met water en doe erna yoghurt bij de pap.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 10:55:53 #98
70532 loveli
N
pi_101033408
:')

Bij de dealer wilden ze m'n mailadres hebben ('anders kwamen ze niet verder in formulier op de compu waar ze de troubles van de auto moesten invullen'). Ik heb vriendelijk gemeld dat ik niet gemaild wenste te worden. "Dat is alleen wanneer de auto in reparatie is en we u telefonisch niet kunnen bereiken."

Vandaag een mail: "Welkom bij ons, hier heeft u een gebruikersaccount met password en inlog. Als u geen mail wilt, kunt u zich hier ook afmelden."

Mijn ochtendhumeur heeft een mail teruggestuurd over betrouwbaarheid van Franse auto's en de beloftes van hun medewerkers :')
crap in = crap out
  maandag 22 augustus 2011 @ 10:56:55 #99
105888 renzell
pi_101033432
Planning voor vandaag:

O - 2 gekookte eitjes, komkommer, paar plakjes tomaat en klein stukje oude geitenkaas
S - thai bo (afgebeuld! :X )
T - hand radijsjes
T - bakje magere kwark
L - courgettesoepje met een klein beetje witlofsalade
T - vodkaatje met rauwkost en een (magere) kwark-muntsausje
D - een kippetje van de markt met peultjes en een grote rucolasalade met veel rauwkost

Geen etentjes en/of vrienden over de vloer vandaag. Da's wel even goed voor mijn eet- (en vooral drink) patroon, geloof ik. :')
pi_101033477
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
An indien analoog, op je linkerbeen leunen, dat scheelt nog een extra kilo.
Dat trucje werkt bij mijn digitale weegschaal ook prima! Maar ja, who am I kidding.

Goedemorgen en een planning:

O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
T: boterham hagelslag
L: dubbele boterham pindakaas
T: nectarine
D: pannenkoeken! :9
pi_101033497
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef anna82 het volgende:

[..]

Dat trucje werkt bij mijn digitale weegschaal ook prima! Maar ja, who am I kidding.

Goedemorgen en een planning:

O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: dubbele boterham pindakaas
D: pannenkoeken! :9
Ooh pannekoeken daar heb ik ook wel zin in weer een keer :+
pi_101033517
Waarrr zijn je groenten Anna :6
pi_101033529
Oh ja, ontbijten! :o
Ja doei.
pi_101033537
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
:')

Bij de dealer wilden ze m'n mailadres hebben ('anders kwamen ze niet verder in formulier op de compu waar ze de troubles van de auto moesten invullen'). Ik heb vriendelijk gemeld dat ik niet gemaild wenste te worden. "Dat is alleen wanneer de auto in reparatie is en we u telefonisch niet kunnen bereiken."

Vandaag een mail: "Welkom bij ons, hier heeft u een gebruikersaccount met password en inlog. Als u geen mail wilt, kunt u zich hier ook afmelden."

Mijn ochtendhumeur heeft een mail teruggestuurd over betrouwbaarheid van Franse auto's en de beloftes van hun medewerkers :')
:D Spit it all out!
pi_101033563
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:55 schreef Siral het volgende:

[..]

Afgieten? :P Wat moet je afgieten? Het word gewoon pap :) Anders kook je het met melk of een andere vloeistof. Ik kook het met water en doe erna yoghurt bij de pap.
Ah, ok. Kweenie, dacht dat er echt nog zo water bij je yoghurt zou komen. Ik vind het sowieso echt best vies klinken :P
pi_101033589
quote:
12s.gif Op maandag 22 augustus 2011 10:59 schreef Perruche het volgende:
Waarrr zijn je groenten Anna :6
Ik doe low-veggie vandaag, is iets nieuws :P

Prop er nog wel een komkommertje uit eigen tuin in. Of worteltjes.
pi_101033619
Ik heb nu al honger :')
pi_101033676
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ah, ok. Kweenie, dacht dat er echt nog zo water bij je yoghurt zou komen. Ik vind het sowieso echt best vies klinken :P
Neejoh!! Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen! En doe er wat fruit bij, mjam.
pi_101033678
goedemorgen!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_101033686
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef Siral het volgende:

[..]

Neejoh!! Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen! En doe er wat fruit bij, mjam.
:D Hmmm misschien misschien misschien ga ik het uitproberen, maar thanks voor de tip!
pi_101033723
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D Hmmm misschien misschien misschien ga ik het uitproberen, maar thanks voor de tip!
Je lust yoghurt toch? En je lust fruit, als je havermout ook lust, lust je de combi ook.
Als je havermout niet lust, ja dan kan ik me voorstellen dat je het niets vind :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:08:09 #112
105888 renzell
pi_101033740
quote:

Goedemorgen!
:o

Wat irritant!!!!
pi_101033781
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Je lust yoghurt toch? En je lust fruit, als je havermout ook lust, lust je de combi ook.
Als je havermout niet lust, ja dan kan ik me voorstellen dat je het niets vind :D
Die logica gaat ook niet altijd op :P
Al had ik dit weekend M&M's en zoute popcorn als combinatie (1 popcorn, 1 M&M tegelijk) en dat vond ik wel lekker :'). Mijn vriendje keek me echt vies aan :D
pi_101033802
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die logica gaat ook niet altijd op :P
Al had ik dit weekend M&M's en zoute popcorn als combinatie (1 popcorn, 1 M&M tegelijk) en dat vond ik wel lekker :'). Mijn vriendje keek me echt vies aan :D
Wehehe kan me best voorstellen dat het lekker is :P
pi_101033843
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik doe low-veggie vandaag, is iets nieuws :P

Prop er nog wel een komkommertje uit eigen tuin in. Of worteltjes.
low veggie, low carb, low fat, what's the difference!

Lijstje:

O: yoghurt met allbran en banaan
T: volkorenboterham met kaas en komkommer
L: minestronesoep met veel groetne en witte bonen
D: rijst met zoetzure groenten?
T: iets lekkers.
pi_101033868
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:13:08 #117
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_101033877
Zwaar hoor die maandachtochtend na de vakantie... :O blehh weinig zin in werk (sowieso houd ik eigenlijk gewoon niet zo van werken geloof ik, hahaha) hoewel mijn werk wel echt leuk is)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_101033906
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Zwaar hoor die maandachtochtend na de vakantie... :O blehh weinig zin in werk (sowieso houd ik eigenlijk gewoon niet zo van werken geloof ik, hahaha) hoewel mijn werk wel echt leuk is)
Ik moet volgende week ook weer aan de bak }:|
Sterkte nog ;)
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 11:14:43 #119
70532 loveli
N
pi_101033925
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef anna82 het volgende:

[..]

:D Spit it all out!
L.S.,

Bij opgeven van mijn mailadres heb ik aangegeven GEEN mails te willen krijgen. Mij is toen verteld dat dit niet het geval zou zijn, behalve als men mij niet telefonisch zou kunnen bereiken over een eventuele reparatie aan mijn auto.

Helaas blijkt de belofte van een ***medewerker net zo betrouwbaar als de gemiddelde Renault.

Met vriendelijke groeten, loveli

*insert :') PI*
crap in = crap out
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:14:51 #120
277802 _Calimero_
pi_101033931
O: activia yoghurtje
T: gedroogde abrikozen
T: klein pakje crackers
L: 2x brood met kipkerrie en een cup a soupje
T: 2 boterhammen met smeerkaas
D: pastasalade van de Ap
S: spinning
Evt T: indien honger
pi_101033932
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Siral het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er voor mij uit als 'opgeleukte kots' ;(
Ja doei.
pi_101033942
:D heb je dat echt gestuurd li?

ik moet ook werken :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:15:38 #123
277802 _Calimero_
pi_101033956
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mo wat doe je, mijn ontbijt ;(

Ik vind het er best ok uit zien, hoewel ik niet van havermout houd
pi_101033959
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gelukkig smaakt het niet zo!! :D
pi_101033977
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lijstje:

graag commentaar!

oh, en ik moet ook werken, maar dat gaat zo lastig tussen alle meetings.
pi_101034003
Hoi :W .

Gisteravond teruggekomen van lowlands, het was zķ leuk weer! Heerlijk weer gehad (ok, die bui van donderdagavond en zondagochtend laten we er even buiten) en leuke bandjes gezien/gehoord.

Mijn groente-inname heeft zich beperkt tot wat rauwkost (onder hamburger, in broodje falafel, enz. :7 ), maar wel veel beweging gehad en daardoor maar een halve kilo aangekomen. Best netjes vond ik zelf!
SPOILER
Mo, misschien een rare gedachtenkronkel, maar is je weegschaal buiten op een tuintegel stabieler?
Venus in pocketformaat
Š loveli
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:17:46 #127
277802 _Calimero_
pi_101034007
Ik wil eigenlijk ook best makelaar worden, lijkt me leuk en ik denk dat ik er goed in ben.

Of bij een organisatie werken en wat meer regeldingen doen (hoewel ik ongestructureerd als de pest ben)

:') Ik weet eigenlijk echt niet of ik wel het juiste beroep heb gekozen
pi_101034027
Cali, makelaar in deze tijden wil je ook niet hoor :D

En volgens mij zit iedereen weleens met die vraag. No worries, je kan altijd nog wat anders gaan doen!
pi_101034167
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:
Hoi :W .

Gisteravond teruggekomen van lowlands, het was zķ leuk weer! Heerlijk weer gehad (ok, die bui van donderdagavond en zondagochtend laten we er even buiten) en leuke bandjes gezien/gehoord.

Mijn groente-inname heeft zich beperkt tot wat rauwkost (onder hamburger, in broodje falafel, enz. :7 ), maar wel veel beweging gehad en daardoor maar een halve kilo aangekomen. Best netjes vond ik zelf!
SPOILER
Mo, misschien een rare gedachtenkronkel, maar is je weegschaal buiten op een tuintegel stabieler?
Wellicht wel, maar in m'n ondergoed in de tuin staan lijkt me niet heel fijn :P
Ik durf er nu ook écht niet meer op te gaan staan, dus heb 'm weer verbannen naar een hoek van de kast en ga puur op kleding af de komende maand :)
Ja doei.
pi_101034205
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lijstje:

Het lijkt mij een net, lekker en afwisselend lijstje, maar niet heel erg veel voor jouw doen. Al weet ik natuurlijk niet hoe gevuld en kcal-rijk de soep is.

Op mijn werk is zo'n beetje iedereen met vakantie. Behalve dan dat het druk is omdat ik de helft vervang, vind ik het ook heel erg saai. Als ik geen geld hoefde te verdienen zou ik wel een boekhandel willen hebben en zelfgebakken appeltaart verkopen.
pi_101034249
Anna, mag ik dan je zakenpartner worden O+ ? Dan bak ik als extraatje nog cheesecakes!

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wellicht wel, maar in m'n ondergoed in de tuin staan lijkt me niet heel fijn :P
Ik durf er nu ook écht niet meer op te gaan staan, dus heb 'm weer verbannen naar een hoek van de kast en ga puur op kleding af de komende maand :)
Oh ja, dat is ook weer zowat :') . Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101034275
Oeh oeh jaaah en dan doe ik wel de quiches O+
pi_101034285
Ik heb honger en buikpijn, wat een suffe combinatie!
pi_101034298
Of je hebt juist buikpijn door de honger?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_101034366
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Anna, mag ik dan je zakenpartner worden O+ ? Dan bak ik als extraatje nog cheesecakes!
Natuurlijk mag dat! Helemaal als jij zorgt voor de financiering! :P
pi_101034367
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef Phaidra het volgende:
Of je hebt juist buikpijn door de honger?
Nah ik nam net een slok thee en toen ging het helemaal pijn doen :? . Ik wijt het aan de zak (260 gr :X ) m&m's die er dit weekend doorheen is gegaan :')
pi_101034420
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik moet volgende week ook weer aan de bak }:|
Sterkte nog ;)
Volgende week mag ik ook weer :)
Vandaag begonnen met alle voorbereidingen. Heb er zin in :)
pi_101034458
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

Het lijkt mij een net, lekker en afwisselend lijstje, maar niet heel erg veel voor jouw doen. Al weet ik natuurlijk niet hoe gevuld en kcal-rijk de soep is.

Op mijn werk is zo'n beetje iedereen met vakantie. Behalve dan dat het druk is omdat ik de helft vervang, vind ik het ook heel erg saai. Als ik geen geld hoefde te verdienen zou ik wel een boekhandel willen hebben en zelfgebakken appeltaart verkopen.
redelijk gevuld,maar niet veel kcal, denk ik. Thanks!

Leuk, die boekenwinkel. Ben wel benieuwd hoe lang dat leuk blijft, of de routine daar ook niet gaat vervelen..
pi_101034488
Ik ben na mijn teleurstelling vanochtend nu geneigd om ķķk nog te gaan hardlopen, maar ik doe het niet! :o :N

Zo!

Het is wel héérlijk weer, dus ga zo lekker fietsen naar de supermarkt!
Ja doei.
pi_101034547
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best makelaar worden, lijkt me leuk en ik denk dat ik er goed in ben.

Of bij een organisatie werken en wat meer regeldingen doen (hoewel ik ongestructureerd als de pest ben)

:') Ik weet eigenlijk echt niet of ik wel het juiste beroep heb gekozen
Ik ben zo ongestructureerd als de pest en ontzettend laks. Maar working-girl-coco kan het wél. Voor mijn vorige werk regelmatig dingen georganiseerd en veel deadlines (marketing). En nu als docent ook best gestructureerd :)

Als het moet, kan ik het best :P
pi_101034562
Ohja jagar ik vind het een superlijstje maar wel weinig voor jou doen!
pi_101034709
Lijstje hier:

O: 300ml Griekse Yoghurt
T: gekookt eitje
L: een soort niįoise salade
T: reep kaas
T: handje nootjes (ongezouten)
S: sit ups, push ups, drie kwartier spinnen
D: gewokte groenten met kipfilet :9
Ja doei.
pi_101034718
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Oeh oeh jaaah en dan doe ik wel de quiches O+
En ik doe de chocoladetaarten! *O*
Doe wat je niet durft.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:45:05 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101034777
Het Boekwinkel-idee O+
pi_101034821
_O- toevallig dit weekend bedacht dat ik ga freelancen zodra ik de kans krijg.

En Li..heel herkenbaar ze doen het bij Ford ook :')
pi_101034870
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

En ik doe de chocoladetaarten! *O*
Ik voorzie meerdere vestigingen! :D
pi_101034903
Ook in Engeland *)
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:49:55 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101034937
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

Oe, wat voor freelance? >:O
pi_101034962
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, wat voor freelance? >:O
HR ;)
pi_101035069

1.25 = awesome :D

De rest ook btw

Get on your tiny horses! :D :D
pi_101035078
Hm, bedenk me net dat de buikomtrek ook wel gestegen kan zijn door sit ups... en benen door hardlopen en spinnen...

Dus! 8-) moed!
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 11:56:04 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101035112
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

HR ;)
Ohzo! Grappig, je kunt echt veel meer freelance doen dan ik dacht :Y Ga je dan geen collega's missen enzo?
pi_101035308
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, bedenk me net dat de buikomtrek ook wel gestegen kan zijn door sit ups... en benen door hardlopen en spinnen...

Dus! 8-) moed!
Lijkt me zeer aannemelijk :Y
Bij mij zijn ze toegenomen door de bakken nep B&J van de Aldi en het lui op de bank hangen :')

Vandaag eerste werkdag op de leuke plek. Docenten komen binnen, komen je drie zoenen geven en vragen hoe de vakantie was :o Ik zie het op de andere plek al gebeuren, kunnen we twee collega's al naar Vijverdal brengen :')

O: 25 gram Brinta, 200 gram melk
T: Snee volkoren met kipfilet met bieslook
T: Snee volkoren met kipfilet met bieslook
L: Twee snee-en volkoren met kipfilet met bieslook
T: Banaan
D: BBQ bij mijn ouders met de fam wegens verjaardag oom
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101035414
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben zo ongestructureerd als de pest en ontzettend laks. Maar working-girl-coco kan het wél. Voor mijn vorige werk regelmatig dingen georganiseerd en veel deadlines (marketing). En nu als docent ook best gestructureerd :)

Als het moet, kan ik het best :P
als je op het ene front super georganiseerd bent, dan hoort volgens mij de chaos er aan de andere kant ook bij. Om het universum in balans te houden ofzo :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101035444
Ik at trouwens havermout met krenten, kaneel en water....dat nukte ik tot het ging pruttelen. Dan haalde ik 't uit de magnetron, deed er nog meer water bij tot het goed door te roeren was en deed er op smaak zoetstof bij.

Lekker :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_101035483
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

als je op het ene front super georganiseerd bent, dan hoort volgens mij de chaos er aan de andere kant ook bij. Om het universum in balans te houden ofzo :P
bij mij ben ik thuis heel netjes, maar op kantoor erg rommelig. en dat verbaast me heel erg. Thuis stoort rommel me echt heel erg, maar op kantoor vind ik het geen probleem!
pi_101035526
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:

Dus! 8-) moed!
waarschijnlijk is het gewoon de carbs. Als je low carb gaat en je cheat dan komt de man met de moker.

Het is imo all in of all out. Half half geeft geen goed resultaat.....
pi_101035578
Nog drie nachtjes *O* druk met inpakken, straks de laatste spulletjes kopen. Gelukkig hebben we daar een wasmachine tot onze beschikking, dus 1 koffer met kleren is meer dan genoeg. (daar passen nog verrassend veel zomerjurkjes in O+ ) Linnen en handdoeken hoeven we ook niet mee te nemen, ook erg prettig!

Planning voor vandaag:

O: yogarde met muesli
T: appel
L: verse goedgevulde tomatensoep met ballen van gister, salade
T: komkommer, tomaatjes
D: geen idee, vis is een optie :) en veel groente.
T: meloen en een paar druifjes

Heeft iemand ervaring met medicatie meenemen in het vliegtuig? De vorige keer had ik ze niet nodig tijdens onze vakantie, nu neem ik morfine-achtige pillen mee ;) Voor zover ik weet is het voldoende als ik een medisch paspoort van de apotheek meeneem, straks nog maar even vragen bij de apotheek.
pi_101035597
net manlief gesproken en schijnbaar heb ik in mijn slaap zitten kletsen :+

We moesten pinnen want ik moest geld hebben voor de bootcamp, dus hij kletst mee onder het mom van welke bootcamp. Dus ik klets weer verder, dat we eerst gaan bootcampen bij het strand en dan fitnessen.

Dus hij vraagt wat ik leuker vind, bootcamp of fitness....en ik geef als antwoord zwemmen. Want je kan zwemmen in de zee :D 8)7 8)7
pi_101035628
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef MarMar het volgende:
Nog drie nachtjes *O* druk met inpakken, straks de laatste spulletjes kopen. Gelukkig hebben we daar een wasmachine tot onze beschikking, dus 1 koffer met kleren is meer dan genoeg. (daar passen nog verrassend veel zomerjurkjes in O+ ) Linnen en handdoeken hoeven we ook niet mee te nemen, ook erg prettig!

Planning voor vandaag:

O: yogarde met muesli
T: appel
L: verse goedgevulde tomatensoep met ballen van gister, salade
T: komkommer, tomaatjes
D: geen idee, vis is een optie :) en veel groente.
T: meloen en een paar druifjes

Heeft iemand ervaring met medicatie meenemen in het vliegtuig? De vorige keer had ik ze niet nodig tijdens onze vakantie, nu neem ik morfine-achtige pillen mee ;) Voor zover ik weet is het voldoende als ik een medisch paspoort van de apotheek meeneem, straks nog maar even vragen bij de apotheek.
medisch pp is inderdaad voldoende. Ik hoop dat je een fijne vakantie gaat hebben :Y
pi_101035636
Tsja, als ik na 2,5 week zeer streng low carben en één keer roggebrood al dit (+ dit soort commetaar dat ik het half half doe) krijg, dan houdt het low carben gewoon op.
Ja doei.
pi_101035693
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, als ik na 2,5 week zeer streng low carben en één keer roggebrood al dit krijg, dan houdt het low carben gewoon op.
je hebt van het weekend toch ook hamburger gegeten?

Carbs zijn niet evil, maar je introduceert ze weer in een bepaald ritme. Volgens mij meer aardappels etc. En niet gelijk broodproducten.

Maar Co weet er vast meer van dan ik :s)
pi_101035718
Ik weet niet of lowcarben per sé voor iedereen werkt? Voor mij is het vooral een kwestie van vetten en suikers laag houden en dat eerste lukt toch juist niet met lowcarben?
pi_101035720
Gisteravond ja, maar ik had al gezegd dat ik de carbs weer wat ging opvoeren. Als dat mij dan 'half half' maakt, laat dan maar :) En aardappelen eet ik zelden want dat vind ik niet zo lekker.
Ja doei.
pi_101035762
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

medisch pp is inderdaad voldoende. Ik hoop dat je een fijne vakantie gaat hebben :Y
thx :) we zitten direct aan het strand, dus in het ergste geval lig ik elke dag een beetje voor pampus op een strandstoel, dat is al duzend keer beter dan voor pampus op mijn bank in de huiskamer :)
pi_101035799
Maargoed, zoals ik al zei: komende maand niet low carb icm sporten zoals ik nu doe en kijken wat dat doet... :)
Heb leuke recepten gevonden in de afgelopen twee/drie weken en houd er een paar zeker in, maar op den duur ben ik op zoek naar die manier van leven die ik gewoon vol kan houden voor altijd en dat is dit uiteraard niet. Dus dan zoek ik liever iets dat binnen mijn normale leven past :) Waarmee ik dit niet afdoe als een mislukking, ga over een maand kijken of het nog een 2 á 3 weken kan/lukt en wat het dan doet.

[ Bericht 14% gewijzigd door motorbloempje op 22-08-2011 12:24:30 ]
Ja doei.
pi_101035927
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Pas op, niet altijd!! Mijn zusje moet nogal wat medicatie meenemen (= chronisch ziek), bij haar is alleen medisch paspoort niet voldoende: ze heeft ook brieven nodig van haar artsen in het ziekenhuis. Zou het dus zeker even navragen bij de apotheek, of alleen medisch paspoort voldoende is. Anders sta je mooi te kijken op het vliegveld...
pi_101035971
Mo, heb je het nu op gevoel gedaan, dat low carben, of ben je ook echt carbs gaan tellen?
Dat kan natuurlijk best een verschil maken. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101036062
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Pas op, niet altijd!! Mijn zusje moet nogal wat medicatie meenemen (= chronisch ziek), bij haar is alleen medisch paspoort niet voldoende: ze heeft ook brieven nodig van haar artsen in het ziekenhuis. Zou het dus zeker even navragen bij de apotheek, of alleen medisch paspoort voldoende is. Anders sta je mooi te kijken op het vliegveld...
Hm, ligt er denk ik aan watvoor medicatie.. Ik ga sowieso even vragen, kan me voorstellen dat ze over die pijnstillers wel moeilijk kunnen gaan doen. Dat spul verkoopt vast goed :')
pi_101036074
Ik heb daar nog best moeite mee gehad hoor, low carben is een kunst! vandaar dat Co daar ook zo goed in is, hihi :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:30:00 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101036119
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb daar nog best moeite mee gehad hoor, low carben is een kunst! vandaar dat Co daar ook zo goed in is, hihi :7
pi_101036166
Yup, en dat is dan heel eigenwijs en dat maakt me hier wellicht ook niet geschikt voor, maar ik weeg behalve mijn portie yoghurt 's ochtends gewoon niet wat ik precies eet. Dat háát ik en haalt mijn plezier in koken echt weg. Koken is voor mij leuk en 'gewoon lekker doen wat ik denk dat goed is', en als ik zelfs m'n sperziebonen moet gaan wegen, dan is dat plezier gewoon weg :+

Dus iig bedankt voor de steun de afgelopen weken, ik zit iig weer en een overwegend positieve 'vibe' en mijn broeken zitten wel wat losser, dus ik sport door, eet de ene avond carbbron vrij, de andere dag wel met wat carbs en ga het gewoon zķ doen, want daar word ik denk ik nķg blijer van :Y
Ja doei.
pi_101036208
Ik zou echt niet kunnen/willen lowcarben. Ben er ook niet echt een voorstander van, eigenlijk. Imho heb je gewoon die brandstoffen nodig en kun je beter carbs blijven eten icm lekker sporten en niet teveel ongezonde tussendoortjes / alcohol. Ik ben een fan van 'gewoon normaal eten' en alleen de ongezonde zaken schrappen. Brood/pasta/rijst/aardappelen zijn gewoon gezond en nuttig.

Maar, ieder zn meug uiteraard - als het voor een ander wel werkt, prima. :)
pi_101036284
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohzo! Grappig, je kunt echt veel meer freelance doen dan ik dacht :Y Ga je dan geen collega's missen enzo?
Die heb ik nu ook niet ;)
pi_101036289
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, en dat is dan heel eigenwijs en dat maakt me hier wellicht ook niet geschikt voor, maar ik weeg behalve mijn portie yoghurt 's ochtends gewoon niet wat ik precies eet. Dat háát ik en haalt mijn plezier in koken echt weg. Koken is voor mij leuk en 'gewoon lekker doen wat ik denk dat goed is', en als ik zelfs m'n sperziebonen moet gaan wegen, dan is dat plezier gewoon weg :+

Dus iig bedankt voor de steun de afgelopen weken, ik zit iig weer en een overwegend positieve 'vibe' en mijn broeken zitten wel wat losser, dus ik sport door, eet de ene avond carbbron vrij, de andere dag wel met wat carbs en ga het gewoon zķ doen, want daar word ik denk ik nķg blijer van :Y
Oh, weeg je niets?! Ik weeg altijd alles! Los van of ik wat kwijt wil of niet. Zo eten wij standaard met z'n tweeën (ongekookt) 200 gram rijst, 200 gram pasta, 400 gram aardappeltjes. Groenten weeg ik niet, maar zorg wel dat ik altijd minimaal aan 2 ons pp zit (staat op pak/pot of is in de winkel al gewogen). Stukje vlees is nooit veel - hooguit 100 gram pp.

Ik vind het ook geen moeite eigenlijk. En het voorkomt ook dat je bij bijvoorbeeld een pak rijst, de eerste keer 250 gram eet en dan dus voor de tweede keer nog maar 150 gram hebt - en dus niet genoeg hebt.
pi_101036314
oh ja, wel de rijst en pasta enzo bij het avondeten, maar de rest niet :+
Overigens altijd 75gram ongekookt gewogen voor rijst en pasta p.p. :)
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:40:40 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101036439
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die heb ik nu ook niet ;)
Oh! :o En mis je dat nu ook niet? :P Nouja is misschien wel rustig :+ En kan me voorstellen dat je als HR-medewerker alsnog veel met mensen van doen hebt.
pi_101036565
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh! :o En mis je dat nu ook niet? :P Nouja is misschien wel rustig :+ En kan me voorstellen dat je als HR-medewerker alsnog veel met mensen van doen hebt.
Als free lance HR persoon werk je ook gewoon bij een bedrijf hoor, alleen krijg je per uur betaald en heb je een ander soort contact. :)

Ik ben trouwens onwijs moe. En dan nog wat onduidelijke mailtjes erbij en ik heb er geen zin meer in.
Ga denk ook niets sporten vanavond maar een uurtje slapen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101036614
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nope, ik werk liever samen met mannen dan HR-dames ;)
Bovendien heb ik nu geen vakanties af te stemmen en alles is mijn verantwoording, lekker duidelijk :Y

Heb het meeste te maken met leidinggevenden en zo nu en dan een medewerker bij excessen.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:47:12 #180
277802 _Calimero_
pi_101036648
Wat ik niet snap is waarom minder carbs slechter voor je zou zijn dan gewoon carbs eten...?
Als je écht KH arm gaat eten en dan zondigt snap ik dat het 't effect teniet doet en misschien zelfs wel meer, maar als je over het algemeen weinig KH eet, dus zoals Mo van plan is, dan is dat toch geen probleem? En alle (snelle) KH en Kcal die je daar mee bespaart en niet eet, zijn toch mooi meegenomen dan?
pi_101036720
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat ik niet snap is waarom minder carbs slechter voor je zou zijn dan gewoon carbs eten...?
Als je écht KH arm gaat eten en dan zondigt snap ik dat het 't effect teniet doet en misschien zelfs wel meer, maar als je over het algemeen weinig KH eet, dus zoals Mo van plan is, dan is dat toch geen probleem? En alle (snelle) KH en Kcal die je daar mee bespaart en niet eet, zijn toch mooi meegenomen dan?
Als ik te weinig koolhydraten binnen krijg op een dag krijg ik echt enorme vreetbuien meestal..
Ik vind dat lowcarben niet echt wat.. dat je je tussendoortjes low carb maakt is prima, maar ik vind dat de gewone maaltijden echt wel genoeg kh's moeten bevatten.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:49:01 #182
277802 _Calimero_
pi_101036721
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Oh, weeg je niets?! Ik weeg altijd alles! Los van of ik wat kwijt wil of niet. Zo eten wij standaard met z'n tweeën (ongekookt) 200 gram rijst, 200 gram pasta, 400 gram aardappeltjes. Groenten weeg ik niet, maar zorg wel dat ik altijd minimaal aan 2 ons pp zit (staat op pak/pot of is in de winkel al gewogen). Stukje vlees is nooit veel - hooguit 100 gram pp.

Ik vind het ook geen moeite eigenlijk. En het voorkomt ook dat je bij bijvoorbeeld een pak rijst, de eerste keer 250 gram eet en dan dus voor de tweede keer nog maar 150 gram hebt - en dus niet genoeg hebt.
Zo doe ik het vaak ook een beetje. Alleen weeg ik niet alles, maar kijk ik op de verpakking hoeveel er in zit en dan doe ik ongeveer de helft..
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:51:02 #183
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101036785
Aww Henk! Lekker uitrusten dan maar, je doet ook altijd megaveel, lijkt het :D :*

En Ml en Henk: duidelijk :Y Ik ben ook volstrekt niet nieuwsgierig, ik wil alleen altijd alles weten :')

Oh en met betrekking tot mijn Plan: vandaag nog niet optimaal (te laat uit bed en vanavond leuks doen dus niet sporten!), maar het gaat verder best lekker vandaag :Y Beetje aan het werk, zometeen solli's schrijven en contact opnemen met een organisatie voor vrijwilligerswerk :9
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:51:16 #184
277802 _Calimero_
pi_101036797
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Als ik te weinig koolhydraten binnen krijg op een dag krijg ik echt enorme vreetbuien meestal..
Ik vind dat lowcarben ook niet echt wat.. dat je je tussendoortjes low carb maakt is prima, maar ik vind dat de gewone maaltijden echt wel genoeg kh's moeten bevatten.
Oke, dat vind JIJ,maar dan is het jouw mening en niet wetenschappelijk gefundeerd dat het op een andere manier slechter is toch? kijk als dat voor jou werkt:helemaal goed en lekker doen (ik eet zelf ook gewoon KH hoor, anders veel te lastig) maar als Mo daar nou geen last van heeft (of iemand anders) dan is het toch geen probleem om het anders te doen..?
pi_101036817
@Cali mbt wegen van voedsel: Ja, zoals ik al postte doe ik dat idd wel, maar als ik sauzen, vullingen, etc. maak, dan doe ik dat op gevoel en gewoon naar behoefte. Zonder te wegen zitten we op >400 gram groente per persoon per maaltijd over het algemeen. Als ik mijn grote schaal groente al eens weeg is dat altijd >800 gram :)
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:53:13 #186
277802 _Calimero_
pi_101036863
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali mbt wegen van voedsel: Ja, zoals ik al postte doe ik dat idd wel, maar als ik sauzen, vullingen, etc. maak, dan doe ik dat op gevoel en gewoon naar behoefte. Zonder te wegen zitten we op >400 gram groente per persoon per maaltijd over het algemeen. Als ik mijn grote schaal groente al eens weeg is dat altijd >800 gram :)
hoezo @ mij? ik zeg er niks over toch?
Had gewoon behoefte om ook te vertellen hoe ik het thuis doe, haha
pi_101036867
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hoezo @ mij? ik zeg er niks over toch?
Had gewoon behoefte om ook te vertellen hoe ik het thuis doe, haha
Ja, ik ook :+
Ja doei.
pi_101036920
Net weekmenu gemaakt en we eten één keer fajitas en één keer gaan we uit eten. Één dag eten we groentensoep en misschien dat ik daar wat volkorenbrood bij maak.

Verder: wokgroente met kipfilet, goulash met bloemkool ipv rijst, courgettepasta met champignonsaus (wel wat bloem door de saus voor de roux) en groentencurry met biefstuk :)

Denk dat dat best een mooi weekmenu is :)
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:06:34 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101037264
Ik weeg voor mijn avondmaaltijd alles af want anders maak ik teveel en weggooien is zonde.

Hoi btw, ik ben wat ziekjes. Heb keelpijn en daar ga ik van zweten dus ben flink in de weer met zakdoekjes :').
Niet meer actief op Fok!
pi_101037293
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oke, dat vind JIJ,maar dan is het jouw mening en niet wetenschappelijk gefundeerd dat het op een andere manier slechter is toch? kijk als dat voor jou werkt:helemaal goed en lekker doen (ik eet zelf ook gewoon KH hoor, anders veel te lastig) maar als Mo daar nou geen last van heeft (of iemand anders) dan is het toch geen probleem om het anders te doen..?
Klopt..

Ik zeg toch ook nergens dat je het niet mag ;) Ik doe het alleen niet.

quote:
Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Siral het volgende:

Ik vind dat lowcarben ook niet echt wat.. dat je je tussendoortjes low carb maakt is prima, maar ik vind dat de gewone maaltijden echt wel genoeg kh's moeten bevatten.
pi_101037302
ik weeg echt nooit wat af. Pasta en rijst doe ik op gevoel, eigeniljk alles doe ik op gevoel!
pi_101037321
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik weeg voor mijn avondmaaltijd alles af want anders maak ik teveel en weggooien is zonde.

Hoi btw, ik ben wat ziekjes. Heb keelpijn en daar ga ik van zweten dus ben flink in de weer met zakdoekjes :').
Hé bah, beterschap!!

Ik weeg helemaal niks :@ maar mijn Mr is dan ook een alleseter :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:10:11 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101037358
Ik weeg helemaal niks, dat leest als: ik ben gewichtloos :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_101037362
Zo's kijken of Wolve als pauze mee wil naar de supermarkt, geen zin om alleen te gaan :@ :')
Ja doei.
pi_101037381
quote:
5s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is niet slecht. Maar het werkt niet om af te vallen. Lowcarb werkt omdat er iets chemisch verandert: je gaat over op vetverbranding omdat je lijf ergens de glucose vandaan moet halen. Daarom val je af. Je eetlust vermindert ook en daarom val je nog meer af.

Doe je het niet streng dan komt dat proces niet of nauwelijks op gang en kan je het dus net zo goed niet doen. Vooral niet als je van carbs houdt.

Ik doe liever iets 3 weken superstreng, met veel resultaat, dan het half te doen, want dan heb je wel de lasten, maar niet de lusten.

GB had het wel goed begrepen. (Op dat pepermuntje na. :P ) en die viel 6 kilo af in 2 of 3 weken.
pi_101037427
ninja edit gezien! :+
Ja doei.
pi_101037439
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weeg echt nooit wat af. Pasta en rijst doe ik op gevoel, eigeniljk alles doe ik op gevoel!
Lijkt mij ook de beste manier tenzij je echt kilo's moet kwijtraken en structureel teveel eet..
Als je niet hoeft af te vallen of whatever moet je gewoon reeel eten naar je behoefte, toch :)
pi_101037471
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ninja edit gezien! :+
Busted. :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:14:24 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_101037495
Ben wel benieuwd wat er geedit werd :P
Niet meer actief op Fok!
pi_101037526
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:14 schreef Viking84 het volgende:
Ben wel benieuwd wat er geedit werd :P
Ik had vermindert met een d. Als er 'ver' of 'ge' voor staat, wil ik me nog weleens vergissen. :P
pi_101037544
Nou ja, ik heb erg mijn best gedaan (vraag maar aan Wolve *) ) en ik vond het grotendeels nog leuk ook, maar voorlopig niet meer dan een leuk experiment om te zien of ik het zou kunnen. Wellicht dat ik 't volgende keer nog strenger probeer, maar dat zie ik over een maand wel als ik heb bekeken wat die komende maand voor mijn figuur gaat doen. Denk dat het me wel iets geholpen heeft en ik wil gewoon niet te weinig eten om af te vallen, been there done that :), dus ik denk dat ik me de komende maand wel iets meer 'op m'n gemak' ga voelen, maar dat zullen we zien.

Nu eerst maar 's naar de supermarkt! :)
Ja doei.
pi_101037645
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 08:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Klinkt als een goed festival ;)
Klopt 8-). Was met een hele leuke groep en heb dit jaar lowlands veel 'echter' meegemaakt dan vorig jaar. Inclusief de maffe gesprekken met (dronken) vreemdelingen. En ik ben verkouden. Heerlijk. Stom detail, ik ben aangekomen en daar baal ik nu toch best wel van. En ik baal dat ik van zoiets kleins kan balen }:|. Superveel bewogen en toch 1.5 aangekomen. Al zal een deel te wijten zijn aan verstopping.

Phaidra niet tegengekomen trouwens!
pi_101037759
:W lijstje!

O: 150 yoghurt, kwart meloen, aardbeien, 3 el muesli
T: klein vruchtenachtig cakeje (echt klein, 2 happen ;) ) en cappuccino
L: stuk kip, gefrituurde aardappeltjes, curry, salade met paprika en olijven
T: 4 aardbeien
T: 150 yoghurt met aardbeien en banaan
B: 2x20 minuten fietsen
T: handje noten
D: pasta met champignonsaus
pi_101038446
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik heb erg mijn best gedaan (vraag maar aan Wolve *) ) en ik vond het grotendeels nog leuk ook, maar voorlopig niet meer dan een leuk experiment om te zien of ik het zou kunnen. Wellicht dat ik 't volgende keer nog strenger probeer, maar dat zie ik over een maand wel als ik heb bekeken wat die komende maand voor mijn figuur gaat doen. Denk dat het me wel iets geholpen heeft en ik wil gewoon niet te weinig eten om af te vallen, been there done that :), dus ik denk dat ik me de komende maand wel iets meer 'op m'n gemak' ga voelen, maar dat zullen we zien.

Nu eerst maar 's naar de supermarkt! :)
Je hebt er allicht dingen van opgepikt en ik vond je tips in het dieettopic ook geweldig ^O^
En ik weet wel zeker dat het hoe dan ook wel iets voor je figuur heeft gedaan en dat dat toevallig vandaag niet op de weegschaal/meetlint zichtbaar was zegt imho niets over de langere termijn.
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:51:07 #205
92279 N.icka
Windforce 11
pi_101038728
Motorbloempje ik ga vanavond je idee om wortels als soort pasta te gaan gebruiken proberen! Leuk idee
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:14:23 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101039533
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteravond ja, maar ik had al gezegd dat ik de carbs weer wat ging opvoeren. Als dat mij dan 'half half' maakt, laat dan maar :) En aardappelen eet ik zelden want dat vind ik niet zo lekker.
Maak je niet zo druk om de mening van een ander joh
pi_101039566
Ik ben ook ziek! Helse buikpijnen. Krijg ook bijna niks naar binnen...
Met grote moeite 2 kleine schaaltjes cornflakes en een appel.
Maar t blijft steken :(
Be someone that makes you happy
pi_101039625
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook ziek! Helse buikpijnen. Krijg ook bijna niks naar binnen...
Met grote moeite 2 kleine schaaltjes cornflakes en een appel.
Maar t blijft steken :(
Was jij dat nou met die zak M&M's? Ik heb namelijk een collega die ook gruwelijk buikpijn krijgt van nootjes (we zijn allebei PDS-klanten, alleen reageren we niet op dezelfde dingen). Hoop dat je je snel beter voelt!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_101039673
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Syrena het volgende:

[..]

Was jij dat nou met die zak M&M's? Ik heb namelijk een collega die ook gruwelijk buikpijn krijgt van nootjes (we zijn allebei PDS-klanten, alleen reageren we niet op dezelfde dingen). Hoop dat je je snel beter voelt!
Nee geen zak M&M's, niks vreemds gegeten. wel vaak PDS klachten. Maar zat vanochtend ook koorts bij
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:21:21 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101039739
Overigens kan je prima afvallen op een koolhydraat gereduceerd dieet. En de kilo's blijven nog lang weg ook weet ik uit ervaring. Lowcarb werkt bij mij dus niet..

N opu weg richting zuiden. Ben benieuwd waar we uitkomen deze vakantie.
pi_101039753
Ik was het met die zak M&M's!! maar het waren M&M's zonder nootjes. Die kan ik niet meer zien. Met nootjes zou ik nu nog wel een zak opkunnen :')

Maar ik had geen "helse" pijnen meer gewoon misselijk & pijn van al het zoet :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:23:20 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101039796
M&Ms O+ :9 :')

Mijn konijn is in een lawaaiierige bui vandaag, ze is de hele tijd haar multi-color houten stokjes-bal in het rond aan het smijten _O-
pi_101039828
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&Ms O+ :9 :')

Mijn konijn is in een lawaaiierige bui vandaag, ze is de hele tijd haar multi-color houten stokjes-bal in het rond aan het smijten _O-
Foto van konijn?
pi_101039831
Veel plezier Tink!
Doe wat je niet durft.
pi_101039894
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is niet slecht. Maar het werkt niet om af te vallen. Lowcarb werkt omdat er iets chemisch verandert: je gaat over op vetverbranding omdat je lijf ergens de glucose vandaan moet halen. Daarom val je af. Je eetlust vermindert ook en daarom val je nog meer af.

Doe je het niet streng dan komt dat proces niet of nauwelijks op gang en kan je het dus net zo goed niet doen. Vooral niet als je van carbs houdt.

Ik doe liever iets 3 weken superstreng, met veel resultaat, dan het half te doen, want dan heb je wel de lasten, maar niet de lusten.

GB had het wel goed begrepen. (Op dat pepermuntje na. :P ) en die viel 6 kilo af in 2 of 3 weken.
6 kilo :o?!!!!
Worry is a misuse of imagination
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:27:44 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101039933
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:24 schreef Nallie het volgende:

[..]

Foto van konijn?
Aah een excuus om de Nijnen te spammen! O+

Tamina is de linker, die is nu dus aan het klooien :+ Perry is de rechter, die houdt zich koest :P
pi_101039976
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Aah een excuus om de Nijnen te spammen! O+

Tamina is de linker, die is nu dus aan het klooien :+ Perry is de rechter, die houdt zich koest :P
[ afbeelding ]
O+
pi_101039995
Ik ben altijd bang dat nijnen me bijten ;( :@
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:31:12 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101040046
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben altijd bang dat nijnen me bijten ;( :@
Bijten hebben ze nog nooit gedaan! Wel grommen, en dan schrik ik ook wel :@ :') Tami is nogal ehh bezitterig tov Perry _O- Dus als ik Perry wil aanhalen en zij zit ernaast springt ze met een grom naar mijn hand :')

Maar ik heb ze net wortels gegeven dus nou zijn we weer matties B-) :')

[ Bericht 9% gewijzigd door MariaEtcetera op 22-08-2011 14:36:56 ]
pi_101040162
Ik ben aangekomen deze zomervakantie!!! Dat is niet zo erg, maar voor de zomervakantie heb ik hét perfecte verjaardagsjurkje gekocht, en dat past nu dus niet meer :'(!!!!
pi_101040205
Het is een klein zwart jurkje, dus nu kan ik aan het LBD dieet beginnen :')
pi_101040253
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Probability het volgende:
Ik ben aangekomen deze zomervakantie!!! Dat is niet zo erg, maar voor de zomervakantie heb ik hét perfecte verjaardagsjurkje gekocht, en dat past nu dus niet meer :'(!!!!
Ik ook heur, dus misschien moet ik ook weer aan de low carb. Ach, eerst maar ff proberen met normaal eten en sporten :P
pi_101040278
Fijne vakantie Tink!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:40:40 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101040300
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne vakantie Tink!!
Van dattum! *O* Rust lekker uit!

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef Probability het volgende:
Het is een klein zwart jurkje, dus nu kan ik aan het LBD dieet beginnen :')
En dat houdt in? :P
pi_101040307
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook heur, dus misschien moet ik ook weer aan de low carb. Ach, eerst maar ff proberen met normaal eten en sporten :P
Ik kreeg hem dus niet meer over mijn kont heen _O- Maar nu wil ik hem uit doen en krijg ik hem niet meer uit over mijn hoofd :D _O-
pi_101040327
Tink op vakantie? Veel plezier! *O*
pi_101040334
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik kreeg hem dus niet meer over mijn kont heen _O- Maar nu wil ik hem uit doen en krijg ik hem niet meer uit over mijn hoofd :D _O-
:D _O-
pi_101040408
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Van dattum! *O* Rust lekker uit!

[..]

En dat houdt in? :P
LittleBlackDressDiet;)
pi_101040410
Nou ik ga nog even lekker computeren en dan probeer ik het zo nog eens. Ben ik even blij dat ik niet in een pashokje sta met een ongeduldige verkoopster :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:45:31 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101040471
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

LittleBlackDressDiet;)
Dat snapte ik ja, maar ik bedoelde wat dat dieet dan in zou houden :P
pi_101040630
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat snapte ik ja, maar ik bedoelde wat dat dieet dan in zou houden :P
Volgens mij is dat 1-2 weken heel weinig eten, groenten en geen dingen met zout (vocht vasthouden) en veel water drinken zodat je in een paar dagen een plattere buik etc. hebt :) Maar is volgens mij niet een geweldig goed dieet ;)
pi_101040668
Fijne vakantie Tink! *O* *O*
pi_101040677
:') degene die zo sneu afspraken aan het schuiven was afgelopen weekend ehh vrijdag heeft me onthyvt en me daar ook nog over gemaild _O-
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:52:13 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_101040710
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
:') degene die zo sneu afspraken aan het schuiven was afgelopen weekend ehh vrijdag heeft me onthyvt en me daar ook nog over gemaild _O-
Jezus :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_101040712
quote:
:N Sneu!
pi_101040730
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nee geen zak M&M's, niks vreemds gegeten. wel vaak PDS klachten. Maar zat vanochtend ook koorts bij
Ojee, da's niet goed :N Dan kan het een darmontsteking zijn (heb ik een aantal jaren geleden gehad, en dat zijn idd helse pijnen). Mss even huisarts als het aanhoudt?
pi_101040731
Rare vrienden heb jij Ml!
  maandag 22 augustus 2011 @ 14:52:45 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101040733
quote:
"Zie, nou zijn we écht geen vriendjes meer! :( " :')

Desalnietteplus: wel stom gedoe ende vervelend :*
pi_101040739
quote:
:D good riddance. En dat ook nog melden :')
pi_101040746
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ojee, da's niet goed :N Dan kan het een darmontsteking zijn (heb ik een aantal jaren geleden gehad, en dat zijn idd helse pijnen). Mss even huisarts als het aanhoudt?
Ik had dat altijd toen ik nog vlees at :)
pi_101040748
quote:
Wat stond er in?

"Zo, nu zijn we geen Hyves vrienden meer, dat je even weet wat jouw acties voor resultaat kunnen hebben! :6 "

? :+
Ja doei.
pi_101040803
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja ik wacht t nog even af. Positive vibes... En eet weinig tot geen vlees. De laatste 5 dagen sowieso niet..
pi_101040821
quote:
Oh werkelijk :')
pi_101040834
:D Ml wat stom! Leuke mensen zijn dat zeg _O-
pi_101040837
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt er allicht dingen van opgepikt en ik vond je tips in het dieettopic ook geweldig ^O^
En ik weet wel zeker dat het hoe dan ook wel iets voor je figuur heeft gedaan en dat dat toevallig vandaag niet op de weegschaal/meetlint zichtbaar was zegt imho niets over de langere termijn.
Ik zie mezelf elke dag, en Mr.Mo ook natuurlijk. Dus ben benieuwd of mijn moeder woensdag iets ziet/zegt.. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef N.icka het volgende:
Motorbloempje ik ga vanavond je idee om wortels als soort pasta te gaan gebruiken proberen! Leuk idee
Van wortels wil ik deze week ook gaan proberen. Heb 't ook maar van 't internet geplukt hoor! De courgette is iig al wel goedgekeurd :Y

quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk om de mening van een ander joh
Je hebt gelijk.. :)
Ja doei.
pi_101040868
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Zie, nou zijn we écht geen vriendjes meer! :( " :')

Desalnietteplus: wel stom gedoe ende vervelend :*
Geloof dat ik er spontaan overheen ben :D

"heb je van hyves afgehaald, dat je het even weet"

Jeetje wat heb ik erin gezien :o heb overigens teruggestuurd dat ze de telefoonnummers vooral niet moest vergeten (whatsapp) en dat als ze goed had gekeken mijn hyves al een tijdje non-excistent is...

Vind FB echt veel handiger.
pi_101040877
Courgette is echt lekker, maar als pasta vind ik het niet zo'n succes helaas. Wortels lijkt me beter idd, iets meer bite! Vraag: Hoe maak je er "spaghetti" sliertjes van?
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 14:57:37 #248
70532 loveli
N
pi_101040896
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:

Sturen ze ook een excuusmail waarin ze melden dat ze je uit het systeem hebben gehaald zodat je geen ongewenste spam meer krijgt? O-)
crap in = crap out
pi_101040913
ik houd het dikke repen :) vind ik wel lekker :) en maar even kort koken in wat water met een snuf zout! :)
Ja doei.
pi_101040930
Nee Ml dat hebben ze niet echt gestuurd toch, die mail! Wat erg, hoe oud zijn die mensen?
pi_101040959
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd het dikke repen :) vind ik wel lekker :) en maar even kort koken in wat water met een snuf zout! :)
ja ik had met een vriendin "courgette pasta! maar dat was echt net snot. Zou niet meer dan 1 of 2 minuten blancheren denk ik. Wortelen misschien iets meer...?
pi_101041004
Niet eens twee minuten! Dan is 't al snot denk ik? Vooral als je dunne plakjes maakt met de kaasschaaf! :o Voor wat betreft de courgette dus.

Wortelen idd iets langer denk ik, ga 't vrijdag proberen :) :Y
Ja doei.
pi_101041022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Sturen ze ook een excuusmail waarin ze melden dat ze je uit het systeem hebben gehaald zodat je geen ongewenste spam meer krijgt? O-)
Hihi nee, bij jou wel?
pi_101041039
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef Perruche het volgende:
Nee Ml dat hebben ze niet echt gestuurd toch, die mail! Wat erg, hoe oud zijn die mensen?
In de 30 met 2 kids O-) je hoeft dus heul niet volwassen te zijn als je kids hebt :+
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:01:45 #255
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101041049
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jeetje wat heb ik erin gezien :o heb overigens teruggestuurd dat ze de telefoonnummers vooral niet moest vergeten (whatsapp) en dat als ze goed had gekeken mijn hyves al een tijdje non-excistent is...

Goeie reactie van jou :D Ze hoopte waarschijnlijk op een 'sorry sorry, ik wil vrienden blijven!! ;( " oids _O-
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 15:01:49 #256
70532 loveli
N
pi_101041052
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Is je hoofd dikker geworden?!
crap in = crap out
pi_101041053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

In de 30 met 2 kids O-) je hoeft dus heul niet volwassen te zijn als je kids hebt :+
:D! nee, mčn!! :o
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 15:02:29 #258
70532 loveli
N
pi_101041081
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hihi nee, bij jou wel?
Heb een keurige reactie gekregen, daar ga ik nog wel even netjes voor bedanken.
crap in = crap out
pi_101041122
Oh echt Ml die ben je beter kwijt dan rijk hoor!

Wat ik me trouwens al een tijdje afvraag - waar woon jij eigenlijk?
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 15:04:07 #260
70532 loveli
N
pi_101041136
En onthyvt, wow, sterkte en hoop dat je er snel overheen bent.
crap in = crap out
pi_101041156
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jezus, wat een muts. Toch wel fijn dat ze het even meldt! Anders ben je altijd een week bezig te bedenken wie er nu weer van Hyves af is, cq je heeft ontvriend :')

Zo heb ik iemand op FB die elke dag wel of niet haar account activeert. Dus dan is ze weer weg en de volgende dag weer terug. Ik vraag me dan echt af waar iemand mee bezig is. Vandaag ben ik een FB kinda mood. Oh nee, toch niet.
pi_101041269
Wel jammer dat MI dan niet meer de spannende belevenissen van die vriendin kan volgen op Hyves -O- ;(
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:08:45 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101041316
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Jezus, wat een muts. Toch wel fijn dat ze het even meldt! Anders ben je altijd een week bezig te bedenken wie er nu weer van Hyves af is, cq je heeft ontvriend :')

Zo heb ik iemand op FB die elke dag wel of niet haar account activeert. Dus dan is ze weer weg en de volgende dag weer terug. Ik vraag me dan echt af waar iemand mee bezig is. Vandaag ben ik een FB kinda mood. Oh nee, toch niet.
Mijn flatgenootje in Leeds deed dat ook, maar dat was uit zelfbescherming omdat ie anders teveel afgeleid werd tijdens het studeren :D
pi_101041342
ik ga heel wat missen :P

@ Perruche ik dm je wel ff want nog even en mijn woonplaats kan gewoon in mijn profiel :P
pi_101041371
quote:
Sneuheid ten top. Ik kan niet kiezen tussen :') ;( _O-
pi_101041412
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Is je hoofd dikker geworden?!
Nou ja over mijn kont kreeg ik hem sowieso al niet, dus nu maar terug over mijn hoofd. En ja mijn hoofd is ook dikker geworden ;)
pi_101041441
Ml heb je haar wel kudos gegeven :D?
pi_101041463
Jeetje MI :o ;( :')

Maar ken het wel. Laatst hadden we binnen de groep een 'discussie' over verschillende soorten relaties enzo. Gewoon vriendschappelijk. En toen had een van de vriendinnen de dag erna haar status op facebook zo aangepast dat het een duidelijke sneer naar ons was :')
  Vis een optie? maandag 22 augustus 2011 @ 15:14:02 #269
70532 loveli
N
pi_101041499
Wat een treurwilg!
crap in = crap out
pi_101041530
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jeetje MI :o ;( :')

Maar ken het wel. Laatst hadden we binnen de groep een 'discussie' over verschillende soorten relaties enzo. Gewoon vriendschappelijk. En toen had een van de vriendinnen de dag erna haar status op facebook zo aangepast dat het een duidelijke sneer naar ons was :')
Nou, welke status was dat? :P
Ja doei.
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:15:22 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101041542
"Asociaal Gebruik Maken van Social Media: over hatelijke hyvers, bloggende bitches en twitterterreur".
pi_101041648
Ik begrijp echt niet waarom mensen zo moeilijk doen. Ken ook gelukkig niemand die mij op die manier zou "ont"vrienden, zeg dan gewoon dat je me niet aardig vind :D
pi_101041746
Ik gooi mensen alleen uit mijn FB/Hyves contacten als ik echt heel erg klaar met ze ben en ze te kansloos voor woorden vind en mijn leven zonder hen een stuk leuker is. :)
Nou, dan moet je redelijk je best doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_101041871
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
Ml heb je haar wel kudos gegeven :D?
Ehh ik weet niet wat dat zijn :D

Vond en vind de sociale media vooral leuk voor het delen van foto's en mensen ver weg.

Klein saillant detail

quote:
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 22-08-2011 15:39:12 ]
pi_101041895
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom mensen zo moeilijk doen. Ken ook gelukkig niemand die mij op die manier zou "ont"vrienden, zeg dan gewoon dat je me niet aardig vind :D
Als je dat niet durft is dit dé manier natuurlijk :D
pi_101041923
de wat?
Ja doei.
pi_101041955
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
de wat?
+1
pi_101041994
Fixed /beroepsdeformatie
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:31:55 #279
277802 _Calimero_
pi_101042101
ooohhh ik ontfriend eens in de zoveel tijd (tot nu toe: 2 x ooit) mensen met wie ik toch nooit contact heb/nooit is van lees/hoef te lezen oid. Ik houd er niet van om téveel mensen op mijn facebook ofzo te hebben. Zegt in mijn geval dus weinig over hoe aardig ik iemand vind
pi_101042208
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
ooohhh ik ontfriend eens in de zoveel tijd (tot nu toe: 2 x ooit) mensen met wie ik toch nooit contact heb/nooit is van lees/hoef te lezen oid. Ik houd er niet van om téveel mensen op mijn facebook ofzo te hebben. Zegt in mijn geval dus weinig over hoe aardig ik iemand vind
Same :)
pi_101042269
Nu heb ik dat jurkje nog steeds half aan _O-
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:37:10 #282
277802 _Calimero_
pi_101042308
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Same :)
Dan wil ik jou wel op mijn fb O+
pi_101042360
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Nu heb ik dat jurkje nog steeds half aan _O-
:D ik wil niet weten hoe breed (juist niet dus) dat jurkje is als je het niet over je hoofd krijgt.
pi_101042361
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:37 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dan wil ik jou wel op mijn fb O+
Ok :7!
pi_101042393
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D ik wil niet weten hoe breed (juist niet dus) dat jurkje is als je het niet over je hoofd krijgt.
Ja het is geen rekbare stof :')
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:41:25 #286
277802 _Calimero_
pi_101042471
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Je hebt mij al :7!
(8> Beter! Dat is waar ook, ik heb jou :+
pi_101042489
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

(8> Beter! Dat is waar ook, ik heb jou :+
Haha, gewenste FB vrienden dus :')!!
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:42:25 #288
277802 _Calimero_
pi_101042510
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja het is geen rekbare stof :')
Helpt het als je voorover hangt? ik heb 1 jurkje (met rits, maarja ik kan daar niet bij op mijn rug) die ik alleen uit krijg door met mijn hoofd en armen voorover te hangen en hem dán over mijn hoofd te trekken. (eehh dit klinkt vrij vaag?)
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:43:05 #289
277802 _Calimero_
pi_101042530
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Haha, gewenste FB vrienden dus :')!!
Ik wist het wel hoor, heb jouw vakantie foto's laatst nog bekeken namelijk en dat zag er heerlijk uit :D
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:43:54 #290
277802 _Calimero_
pi_101042555
nog 1 sessie en dan zit de eerste werkdag er weer op *O*

ik ga vast alles in orde maken zodat ik daarna direct weg kan :7
pi_101042990
Wilde gaan lopen..gaat het regenen :N dan eerst maar groente snijden.
pi_101043975
quote:
Gniffel, vraag me meteen af wie dat dat dan is :D
pi_101044037
Thanks! Ik verveelde me al *)
Ja doei.
pi_101044253
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Helpt het als je voorover hangt? ik heb 1 jurkje (met rits, maarja ik kan daar niet bij op mijn rug) die ik alleen uit krijg door met mijn hoofd en armen voorover te hangen en hem dán over mijn hoofd te trekken. (eehh dit klinkt vrij vaag?)
Ik heb hem over mijn billen uitgekregen :')
pi_101044265
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb hem over mijn billen uitgekregen :')
*O*
pi_101044395
Je hoofd is groter dan je kont? :P
pi_101044446
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef V1z0R het volgende:
Je hoofd is groter dan je kont? :P
Zijn meer m'n armen of schouders die niet kunnen trekken en smal kunnen zijn ter gelijkertijd :D
pi_101044615
M'n hoedmaat is geloof ik 58 of 59 (groot!!!) en mijn billen zijn rond de 100 maar die zijn wel veel zachter en flexibeler dan mijn schedel :P!!
pi_101044650
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 07:24 schreef Amsel het volgende:
Had je lol Vizor? :D En waarom heb je niet geslapen Chico?! :o
Yup :@
Props voor je rennen zo vroeg trouwens! ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Zijn meer m'n armen of schouders die niet kunnen trekken en smal kunnen zijn ter gelijkertijd :D
Maar goed dat je het de andere kant nog op kreeg dan :D
Hoedmaat? Ik ben al blij dat ik m'n broekmaat onthoud :')
pi_101044665
Maar vol dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')