Lachenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn rondje ging echt van geen kanten!![]()
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.
Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen?
pas jij wel op met niet teveel sporten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn rondje ging echt van geen kanten!![]()
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.
Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen?
Ik doe mijn best!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
pas jij wel op met niet teveel sporten?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedankt voor de tip, heerlijke ergertv dat red mn vakantie!
Tja, doen alsof, ik [volwassen ben / dokter ben / kan autorijden]. Maar ondertussen doe ik het wel ofzo?
Het is idd wel veel he?! Is ook wel een beetje ter compensatie van het extreme snaaien wat ik de afgelopen weken heb gedaan en het ontzettend weinige sporten van de afgelopen weken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, viel mij ook al op Henk, dat je wel erg enthousiast aan het sporten bent. Maar ik ging er van uit dat het maar een fase was. Wordt vanzelf wel minder, toch?
Klinkt als een goed festivalquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Laatste lowlands nacht. Programma gaat door tot 5 uur en ik kon om 6 uur een lift krijgen. Sowieso ga ik altijd de laatste nacht doorhalen en dan vroeg naar huis, ben dan toch moe. Nu slapen, even nuchterder worden enzo
.
Uit bed gekropen en koffie senseo gezetquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Tafeltje gelakt en wat gewerkt nu onkruid wieden
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit bed gekropen en koffie senseo gezet
Lig nog in bed hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit bed gekropen en koffie senseo gezet
Netto over de afgelopen maand of alleen de afgelopen week?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Great, zwaarder en meer cm's na een week![]()
Weet ik tenminste waar ik het allemaal voor doe
Goedemorgen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Tijd van de maand misschien ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb alleen vorige week gewogen en gemeten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef loveli het volgende:
En kudo's voor Mo's doorzettingsvermogen.
Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop het, en dat ik me dat niet ingebeeld heb![]()
Nou ja, we gaan stug door!
Ik ken overnight oats inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Siral, ja dat kan, google anders eens op "overnight oats". Dan laat je de havermout gewoon een nachtje weken, dan kan je het de volgende dag mengen. Is lekker, maaar ik at het nooit met yoghurt.
Ik heb gewoon die van quakerquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Perruche het volgende:
je kan reguliere havermout best vverteren als je het weekt.
quote:
Ik heb ook geen idee. Maar ik kan eigenlijk vrij veel eten, ALS IK MAAR SPORT. Zoniet, dan moet ik niet boven de 1800 gaan zitten. Maar ik sportte als tiener ook erg veel en toch had ik neiging om aan te komen (ongetwijfeld veroorzaakt door de patatjes speciaal en de marsen en dergelijke) en ben dus gaan dieten. Hoewel als ik me bedenk dat ik toen 56 woog en eigenlijk 52 wilde wegen, vraag ik me wel af waar dat over ging.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, hoeveel wetenschappelijk bewijs is er dat als je je metabolisme eenmaal verknoeid hebt, dat nooit meer recht te zetten is? Heb (kort) evenw at gesocht op pubmed, maar heb er geen onderzoek gevonden dat het irreversibel is. Wel eentje waaruit bleek dat als je op een high-carb voedignspatroon zat, je metabolisme harder op de rem ging staan bij tijdelijk minder kcals dan een patroon rijk aan eiwitten.
Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, deze maand nu gewoon afwisselend eten, veel sporten en een stabiele plaats voor mijn weegschaal vinden. Niet veel carbs maar wel wat. Dat is immers mijn 'gewone vol te houden eetpatroon' wat ik 'de rest van mijn leven vol wil en kan houden'.
Puik woord, dat!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook nog steeds een keer low-carb. Misschien volgende week 1 weekje, for the craic
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?
Analoog of digitaal? Een analoge kan door roest vast gaan zitten als 'ie lang in de vochtige badkamer staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen
Heb het hier ook met een digitale maar ik moet bekennen dat ik me er weinig van aantrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen
Ik moet zeggen dat het 'low carben' me mee valt, tot nu toe!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.
Afgieten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:20 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral, als je dan die havermout kookt, giet je dat dan af ofzo? Want het klinkt niet lekker zo gekookt met water en dan in de yoghurt
Dat trucje werkt bij mijn digitale weegschaal ook prima! Maar ja, who am I kidding.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
An indien analoog, op je linkerbeen leunen, dat scheelt nog een extra kilo.
Ooh pannekoeken daar heb ik ook wel zin in weer een keerquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat trucje werkt bij mijn digitale weegschaal ook prima! Maar ja, who am I kidding.
Goedemorgen en een planning:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
T: boterham hagelslag
L: dubbele boterham pindakaas
T: boterham hagelslag
T: nectarine
D: pannenkoeken!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:55 schreef loveli het volgende:
Bij de dealer wilden ze m'n mailadres hebben ('anders kwamen ze niet verder in formulier op de compu waar ze de troubles van de auto moesten invullen'). Ik heb vriendelijk gemeld dat ik niet gemaild wenste te worden. "Dat is alleen wanneer de auto in reparatie is en we u telefonisch niet kunnen bereiken."
Vandaag een mail: "Welkom bij ons, hier heeft u een gebruikersaccount met password en inlog. Als u geen mail wilt, kunt u zich hier ook afmelden."
Mijn ochtendhumeur heeft een mail teruggestuurd over betrouwbaarheid van Franse auto's en de beloftes van hun medewerkers
Ah, ok. Kweenie, dacht dat er echt nog zo water bij je yoghurt zou komen. Ik vind het sowieso echt best vies klinkenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Afgieten?Wat moet je afgieten? Het word gewoon pap
Anders kook je het met melk of een andere vloeistof. Ik kook het met water en doe erna yoghurt bij de pap.
Ik doe low-veggie vandaag, is iets nieuwsquote:
Neejoh!! Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen! En doe er wat fruit bij, mjam.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, ok. Kweenie, dacht dat er echt nog zo water bij je yoghurt zou komen. Ik vind het sowieso echt best vies klinken
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:05 schreef Siral het volgende:
[..]
Neejoh!! Probeer het gewoon eens uit zou ik zeggen! En doe er wat fruit bij, mjam.
Je lust yoghurt toch? En je lust fruit, als je havermout ook lust, lust je de combi ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:06 schreef Perruche het volgende:
[..]Hmmm misschien misschien misschien ga ik het uitproberen, maar thanks voor de tip!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Die logica gaat ook niet altijd opquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Je lust yoghurt toch? En je lust fruit, als je havermout ook lust, lust je de combi ook.
Als je havermout niet lust, ja dan kan ik me voorstellen dat je het niets vind
Wehehe kan me best voorstellen dat het lekker isquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Die logica gaat ook niet altijd op![]()
Al had ik dit weekend M&M's en zoute popcorn als combinatie (1 popcorn, 1 M&M tegelijk) en dat vond ik wel lekker. Mijn vriendje keek me echt vies aan
low veggie, low carb, low fat, what's the difference!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik doe low-veggie vandaag, is iets nieuws
Prop er nog wel een komkommertje uit eigen tuin in. Of worteltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet volgende week ook weer aan de bakquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Zwaar hoor die maandachtochtend na de vakantie...blehh weinig zin in werk (sowieso houd ik eigenlijk gewoon niet zo van werken geloof ik, hahaha) hoewel mijn werk wel echt leuk is)
L.S.,quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Siral het volgende:
Het ziet er voor mij uit als 'opgeleukte kots'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Mo wat doe je, mijn ontbijtquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij uit als 'opgeleukte kots'
Gelukkig smaakt het niet zo!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het ziet er voor mij uit als 'opgeleukte kots'
graag commentaar!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
low veggie, low carb, low fat, what's the difference!
Lijstje:
O: yoghurt met allbran en banaan
T: volkorenboterham met kaas en komkommer
L: minestronesoep met veel groetne en witte bonen
D: rijst met zoetzure groenten?
T: iets lekkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo, misschien een rare gedachtenkronkel, maar is je weegschaal buiten op een tuintegel stabieler?Venus in pocketformaat
Š loveli
quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef Phaidra het volgende:
Hoi.
Gisteravond teruggekomen van lowlands, het was zķ leuk weer! Heerlijk weer gehad (ok, die bui van donderdagavond en zondagochtend laten we er even buiten) en leuke bandjes gezien/gehoord.
Mijn groente-inname heeft zich beperkt tot wat rauwkost (onder hamburger, in broodje falafel, enz.), maar wel veel beweging gehad en daardoor maar een halve kilo aangekomen. Best netjes vond ik zelf!
Wellicht wel, maar in m'n ondergoed in de tuin staan lijkt me niet heel fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mo, misschien een rare gedachtenkronkel, maar is je weegschaal buiten op een tuintegel stabieler?
Ik durf er nu ook écht niet meer op te gaan staan, dus heb 'm weer verbannen naar een hoek van de kast en ga puur op kleding af de komende maand
Ja doei.
Het lijkt mij een net, lekker en afwisselend lijstje, maar niet heel erg veel voor jouw doen. Al weet ik natuurlijk niet hoe gevuld en kcal-rijk de soep is.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
low veggie, low carb, low fat, what's the difference!
Lijstje:
O: yoghurt met allbran en banaan
T: volkorenboterham met kaas en komkommer
L: minestronesoep met veel groetne en witte bonen
D: rijst met zoetzure groenten?
T: iets lekkers.
Oh ja, dat is ook weer zowatquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar in m'n ondergoed in de tuin staan lijkt me niet heel fijn
Ik durf er nu ook écht niet meer op te gaan staan, dus heb 'm weer verbannen naar een hoek van de kast en ga puur op kleding af de komende maand
Natuurlijk mag dat! Helemaal als jij zorgt voor de financiering!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:27 schreef Phaidra het volgende:
Anna, mag ik dan je zakenpartner worden? Dan bak ik als extraatje nog cheesecakes!
Nah ik nam net een slok thee en toen ging het helemaal pijn doenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:29 schreef Phaidra het volgende:
Of je hebt juist buikpijn door de honger?
Volgende week mag ik ook weerquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik moet volgende week ook weer aan de bak![]()
Sterkte nog
redelijk gevuld,maar niet veel kcal, denk ik. Thanks!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Het lijkt mij een net, lekker en afwisselend lijstje, maar niet heel erg veel voor jouw doen. Al weet ik natuurlijk niet hoe gevuld en kcal-rijk de soep is.
Op mijn werk is zo'n beetje iedereen met vakantie. Behalve dan dat het druk is omdat ik de helft vervang, vind ik het ook heel erg saai. Als ik geen geld hoefde te verdienen zou ik wel een boekhandel willen hebben en zelfgebakken appeltaart verkopen.
Ik ben zo ongestructureerd als de pest en ontzettend laks. Maar working-girl-coco kan het wél. Voor mijn vorige werk regelmatig dingen georganiseerd en veel deadlines (marketing). En nu als docent ook best gestructureerdquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil eigenlijk ook best makelaar worden, lijkt me leuk en ik denk dat ik er goed in ben.
Of bij een organisatie werken en wat meer regeldingen doen (hoewel ik ongestructureerd als de pest ben)
Ik weet eigenlijk echt niet of ik wel het juiste beroep heb gekozen
En ik doe de chocoladetaarten!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
Oeh oeh jaaah en dan doe ik wel de quiches
Ik voorzie meerdere vestigingen!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik doe de chocoladetaarten!
Oe, wat voor freelance?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
toevallig dit weekend bedacht dat ik ga freelancen zodra ik de kans krijg.
En Li..heel herkenbaar ze doen het bij Ford ook
Ohzo! Grappig, je kunt echt veel meer freelance doen dan ik dachtquote:
Lijkt me zeer aannemelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, bedenk me net dat de buikomtrek ook wel gestegen kan zijn door sit ups... en benen door hardlopen en spinnen...
Dus!moed!
als je op het ene front super georganiseerd bent, dan hoort volgens mij de chaos er aan de andere kant ook bij. Om het universum in balans te houden ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben zo ongestructureerd als de pest en ontzettend laks. Maar working-girl-coco kan het wél. Voor mijn vorige werk regelmatig dingen georganiseerd en veel deadlines (marketing). En nu als docent ook best gestructureerd
Als het moet, kan ik het best
bij mij ben ik thuis heel netjes, maar op kantoor erg rommelig. en dat verbaast me heel erg. Thuis stoort rommel me echt heel erg, maar op kantoor vind ik het geen probleem!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je op het ene front super georganiseerd bent, dan hoort volgens mij de chaos er aan de andere kant ook bij. Om het universum in balans te houden ofzo
waarschijnlijk is het gewoon de carbs. Als je low carb gaat en je cheat dan komt de man met de moker.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, bedenk me net dat de buikomtrek ook wel gestegen kan zijn door sit ups... en benen door hardlopen en spinnen...
Dus!moed!
medisch pp is inderdaad voldoende. Ik hoop dat je een fijne vakantie gaat hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:12 schreef MarMar het volgende:
Nog drie nachtjesdruk met inpakken, straks de laatste spulletjes kopen. Gelukkig hebben we daar een wasmachine tot onze beschikking, dus 1 koffer met kleren is meer dan genoeg. (daar passen nog verrassend veel zomerjurkjes in
) Linnen en handdoeken hoeven we ook niet mee te nemen, ook erg prettig!
Planning voor vandaag:
O: yogarde met muesli
T: appel
L: verse goedgevulde tomatensoep met ballen van gister, salade
T: komkommer, tomaatjes
D: geen idee, vis is een optieen veel groente.
T: meloen en een paar druifjes
Heeft iemand ervaring met medicatie meenemen in het vliegtuig? De vorige keer had ik ze niet nodig tijdens onze vakantie, nu neem ik morfine-achtige pillen meeVoor zover ik weet is het voldoende als ik een medisch paspoort van de apotheek meeneem, straks nog maar even vragen bij de apotheek.
je hebt van het weekend toch ook hamburger gegeten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
Tsja, als ik na 2,5 week zeer streng low carben en één keer roggebrood al dit krijg, dan houdt het low carben gewoon op.
thxquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
medisch pp is inderdaad voldoende. Ik hoop dat je een fijne vakantie gaat hebben
Pas op, niet altijd!! Mijn zusje moet nogal wat medicatie meenemen (= chronisch ziek), bij haar is alleen medisch paspoort niet voldoende: ze heeft ook brieven nodig van haar artsen in het ziekenhuis. Zou het dus zeker even navragen bij de apotheek, of alleen medisch paspoort voldoende is. Anders sta je mooi te kijken op het vliegveld...quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
medisch pp is inderdaad voldoende. Ik hoop dat je een fijne vakantie gaat hebben
Hm, ligt er denk ik aan watvoor medicatie.. Ik ga sowieso even vragen, kan me voorstellen dat ze over die pijnstillers wel moeilijk kunnen gaan doen. Dat spul verkoopt vast goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:24 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Pas op, niet altijd!! Mijn zusje moet nogal wat medicatie meenemen (= chronisch ziek), bij haar is alleen medisch paspoort niet voldoende: ze heeft ook brieven nodig van haar artsen in het ziekenhuis. Zou het dus zeker even navragen bij de apotheek, of alleen medisch paspoort voldoende is. Anders sta je mooi te kijken op het vliegveld...
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:28 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb daar nog best moeite mee gehad hoor, low carben is een kunst! vandaar dat Co daar ook zo goed in is, hihi![]()
Die heb ik nu ook nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohzo! Grappig, je kunt echt veel meer freelance doen dan ik dachtGa je dan geen collega's missen enzo?
Oh, weeg je niets?! Ik weeg altijd alles! Los van of ik wat kwijt wil of niet. Zo eten wij standaard met z'n tweeën (ongekookt) 200 gram rijst, 200 gram pasta, 400 gram aardappeltjes. Groenten weeg ik niet, maar zorg wel dat ik altijd minimaal aan 2 ons pp zit (staat op pak/pot of is in de winkel al gewogen). Stukje vlees is nooit veel - hooguit 100 gram pp.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Yup, en dat is dan heel eigenwijs en dat maakt me hier wellicht ook niet geschikt voor, maar ik weeg behalve mijn portie yoghurt 's ochtends gewoon niet wat ik precies eet. Dat háát ik en haalt mijn plezier in koken echt weg. Koken is voor mij leuk en 'gewoon lekker doen wat ik denk dat goed is', en als ik zelfs m'n sperziebonen moet gaan wegen, dan is dat plezier gewoon weg
Dus iig bedankt voor de steun de afgelopen weken, ik zit iig weer en een overwegend positieve 'vibe' en mijn broeken zitten wel wat losser, dus ik sport door, eet de ene avond carbbron vrij, de andere dag wel met wat carbs en ga het gewoon zķ doen, want daar word ik denk ik nķg blijer van
Oh!quote:
Als free lance HR persoon werk je ook gewoon bij een bedrijf hoor, alleen krijg je per uur betaald en heb je een ander soort contact.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!En mis je dat nu ook niet?
Nouja is misschien wel rustig
En kan me voorstellen dat je als HR-medewerker alsnog veel met mensen van doen hebt.
Nope, ik werk liever samen met mannen dan HR-damesquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh!En mis je dat nu ook niet?
Nouja is misschien wel rustig
En kan me voorstellen dat je als HR-medewerker alsnog veel met mensen van doen hebt.
Als ik te weinig koolhydraten binnen krijg op een dag krijg ik echt enorme vreetbuien meestal..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat ik niet snap is waarom minder carbs slechter voor je zou zijn dan gewoon carbs eten...?
Als je écht KH arm gaat eten en dan zondigt snap ik dat het 't effect teniet doet en misschien zelfs wel meer, maar als je over het algemeen weinig KH eet, dus zoals Mo van plan is, dan is dat toch geen probleem? En alle (snelle) KH en Kcal die je daar mee bespaart en niet eet, zijn toch mooi meegenomen dan?
Zo doe ik het vaak ook een beetje. Alleen weeg ik niet alles, maar kijk ik op de verpakking hoeveel er in zit en dan doe ik ongeveer de helft..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Oh, weeg je niets?! Ik weeg altijd alles! Los van of ik wat kwijt wil of niet. Zo eten wij standaard met z'n tweeën (ongekookt) 200 gram rijst, 200 gram pasta, 400 gram aardappeltjes. Groenten weeg ik niet, maar zorg wel dat ik altijd minimaal aan 2 ons pp zit (staat op pak/pot of is in de winkel al gewogen). Stukje vlees is nooit veel - hooguit 100 gram pp.
Ik vind het ook geen moeite eigenlijk. En het voorkomt ook dat je bij bijvoorbeeld een pak rijst, de eerste keer 250 gram eet en dan dus voor de tweede keer nog maar 150 gram hebt - en dus niet genoeg hebt.
Oke, dat vind JIJ,maar dan is het jouw mening en niet wetenschappelijk gefundeerd dat het op een andere manier slechter is toch? kijk als dat voor jou werkt:helemaal goed en lekker doen (ik eet zelf ook gewoon KH hoor, anders veel te lastig) maar als Mo daar nou geen last van heeft (of iemand anders) dan is het toch geen probleem om het anders te doen..?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Als ik te weinig koolhydraten binnen krijg op een dag krijg ik echt enorme vreetbuien meestal..
Ik vind dat lowcarben ook niet echt wat.. dat je je tussendoortjes low carb maakt is prima, maar ik vind dat de gewone maaltijden echt wel genoeg kh's moeten bevatten.
hoezo @ mij? ik zeg er niks over toch?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef motorbloempje het volgende:
@Cali mbt wegen van voedsel: Ja, zoals ik al postte doe ik dat idd wel, maar als ik sauzen, vullingen, etc. maak, dan doe ik dat op gevoel en gewoon naar behoefte. Zonder te wegen zitten we op >400 gram groente per persoon per maaltijd over het algemeen. Als ik mijn grote schaal groente al eens weeg is dat altijd >800 gram
Ja, ik ookquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hoezo @ mij? ik zeg er niks over toch?
Had gewoon behoefte om ook te vertellen hoe ik het thuis doe, haha
Klopt..quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke, dat vind JIJ,maar dan is het jouw mening en niet wetenschappelijk gefundeerd dat het op een andere manier slechter is toch? kijk als dat voor jou werkt:helemaal goed en lekker doen (ik eet zelf ook gewoon KH hoor, anders veel te lastig) maar als Mo daar nou geen last van heeft (of iemand anders) dan is het toch geen probleem om het anders te doen..?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef Siral het volgende:
Als ik te weinig koolhydraten binnen krijg op een dag krijg ik echt enorme vreetbuien meestal..
Ik vind dat lowcarben ook niet echt wat.. dat je je tussendoortjes low carb maakt is prima, maar ik vind dat de gewone maaltijden echt wel genoeg kh's moeten bevatten.
Hé bah, beterschap!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik weeg voor mijn avondmaaltijd alles af want anders maak ik teveel en weggooien is zonde.
Hoi btw, ik ben wat ziekjes. Heb keelpijn en daar ga ik van zweten dus ben flink in de weer met zakdoekjes.
Het is niet slecht. Maar het werkt niet om af te vallen. Lowcarb werkt omdat er iets chemisch verandert: je gaat over op vetverbranding omdat je lijf ergens de glucose vandaan moet halen. Daarom val je af. Je eetlust vermindert ook en daarom val je nog meer af.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat ik niet snap is waarom minder carbs slechter voor je zou zijn dan gewoon carbs eten...?
Als je écht KH arm gaat eten en dan zondigt snap ik dat het 't effect teniet doet en misschien zelfs wel meer, maar als je over het algemeen weinig KH eet, dus zoals Mo van plan is, dan is dat toch geen probleem? En alle (snelle) KH en Kcal die je daar mee bespaart en niet eet, zijn toch mooi meegenomen dan?
Lijkt mij ook de beste manier tenzij je echt kilo's moet kwijtraken en structureel teveel eet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:07 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weeg echt nooit wat af. Pasta en rijst doe ik op gevoel, eigeniljk alles doe ik op gevoel!
Ik had vermindert met een d. Als er 'ver' of 'ge' voor staat, wil ik me nog weleens vergissen.quote:
Kloptquote:
Je hebt er allicht dingen van opgepikt en ik vond je tips in het dieettopic ook geweldigquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik heb erg mijn best gedaan (vraag maar aan Wolve) en ik vond het grotendeels nog leuk ook, maar voorlopig niet meer dan een leuk experiment om te zien of ik het zou kunnen. Wellicht dat ik 't volgende keer nog strenger probeer, maar dat zie ik over een maand wel als ik heb bekeken wat die komende maand voor mijn figuur gaat doen. Denk dat het me wel iets geholpen heeft en ik wil gewoon niet te weinig eten om af te vallen, been there done that
, dus ik denk dat ik me de komende maand wel iets meer 'op m'n gemak' ga voelen, maar dat zullen we zien.
Nu eerst maar 's naar de supermarkt!
Maak je niet zo druk om de mening van een ander johquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteravond ja, maar ik had al gezegd dat ik de carbs weer wat ging opvoeren. Als dat mij dan 'half half' maakt, laat dan maarEn aardappelen eet ik zelden want dat vind ik niet zo lekker.
Was jij dat nou met die zak M&M's? Ik heb namelijk een collega die ook gruwelijk buikpijn krijgt van nootjes (we zijn allebei PDS-klanten, alleen reageren we niet op dezelfde dingen). Hoop dat je je snel beter voelt!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:15 schreef Nallie het volgende:
Ik ben ook ziek! Helse buikpijnen. Krijg ook bijna niks naar binnen...
Met grote moeite 2 kleine schaaltjes cornflakes en een appel.
Maar t blijft steken
Nee geen zak M&M's, niks vreemds gegeten. wel vaak PDS klachten. Maar zat vanochtend ook koorts bijquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Was jij dat nou met die zak M&M's? Ik heb namelijk een collega die ook gruwelijk buikpijn krijgt van nootjes (we zijn allebei PDS-klanten, alleen reageren we niet op dezelfde dingen). Hoop dat je je snel beter voelt!
Foto van konijn?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
M&Ms![]()
![]()
![]()
Mijn konijn is in een lawaaiierige bui vandaag, ze is de hele tijd haar multi-color houten stokjes-bal in het rond aan het smijten
6 kiloquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is niet slecht. Maar het werkt niet om af te vallen. Lowcarb werkt omdat er iets chemisch verandert: je gaat over op vetverbranding omdat je lijf ergens de glucose vandaan moet halen. Daarom val je af. Je eetlust vermindert ook en daarom val je nog meer af.
Doe je het niet streng dan komt dat proces niet of nauwelijks op gang en kan je het dus net zo goed niet doen. Vooral niet als je van carbs houdt.
Ik doe liever iets 3 weken superstreng, met veel resultaat, dan het half te doen, want dan heb je wel de lasten, maar niet de lusten.
GB had het wel goed begrepen. (Op dat pepermuntje na.) en die viel 6 kilo af in 2 of 3 weken.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aah een excuus om de Nijnen te spammen!![]()
Tamina is de linker, die is nu dus aan het klooienPerry is de rechter, die houdt zich koest
[ afbeelding ]
Bijten hebben ze nog nooit gedaan! Wel grommen, en dan schrik ik ook welquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
Ik ben altijd bang dat nijnen me bijten![]()
![]()
Ik ook heur, dus misschien moet ik ook weer aan de low carb. Ach, eerst maar ff proberen met normaal eten en sportenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:35 schreef Probability het volgende:
Ik ben aangekomen deze zomervakantie!!! Dat is niet zo erg, maar voor de zomervakantie heb ik hét perfecte verjaardagsjurkje gekocht, en dat past nu dus niet meer!!!!
Van dattum!quote:
En dat houdt in?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:37 schreef Probability het volgende:
Het is een klein zwart jurkje, dus nu kan ik aan het LBD dieet beginnen
Ik kreeg hem dus niet meer over mijn kont heenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook heur, dus misschien moet ik ook weer aan de low carb. Ach, eerst maar ff proberen met normaal eten en sporten
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kreeg hem dus niet meer over mijn kont heenMaar nu wil ik hem uit doen en krijg ik hem niet meer uit over mijn hoofd
![]()
LittleBlackDressDiet;)quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattum!Rust lekker uit!
[..]
En dat houdt in?
Dat snapte ik ja, maar ik bedoelde wat dat dieet dan in zou houdenquote:
Volgens mij is dat 1-2 weken heel weinig eten, groenten en geen dingen met zout (vocht vasthouden) en veel water drinken zodat je in een paar dagen een plattere buik etc. hebtquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat snapte ik ja, maar ik bedoelde wat dat dieet dan in zou houden
Jezusquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
degene die zo sneu afspraken aan het schuiven was afgelopen weekend ehh vrijdag heeft me onthyvt en me daar ook nog over gemaild
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
degene die zo sneu afspraken aan het schuiven was afgelopen weekend ehh vrijdag heeft me onthyvt en me daar ook nog over gemaild
Ojee, da's niet goedquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:19 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nee geen zak M&M's, niks vreemds gegeten. wel vaak PDS klachten. Maar zat vanochtend ook koorts bij
"Zie, nou zijn we écht geen vriendjes meer!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ik had dat altijd toen ik nog vlees atquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ojee, da's niet goedDan kan het een darmontsteking zijn (heb ik een aantal jaren geleden gehad, en dat zijn idd helse pijnen). Mss even huisarts als het aanhoudt?
Wat stond er in?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ja ik wacht t nog even af. Positive vibes... En eet weinig tot geen vlees. De laatste 5 dagen sowieso niet..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ojee, da's niet goedDan kan het een darmontsteking zijn (heb ik een aantal jaren geleden gehad, en dat zijn idd helse pijnen). Mss even huisarts als het aanhoudt?
Oh werkelijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zie mezelf elke dag, en Mr.Mo ook natuurlijk. Dus ben benieuwd of mijn moeder woensdag iets ziet/zegt..quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt er allicht dingen van opgepikt en ik vond je tips in het dieettopic ook geweldig
En ik weet wel zeker dat het hoe dan ook wel iets voor je figuur heeft gedaan en dat dat toevallig vandaag niet op de weegschaal/meetlint zichtbaar was zegt imho niets over de langere termijn.
Van wortels wil ik deze week ook gaan proberen. Heb 't ook maar van 't internet geplukt hoor! De courgette is iig al wel goedgekeurdquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:51 schreef N.icka het volgende:
Motorbloempje ik ga vanavond je idee om wortels als soort pasta te gaan gebruiken proberen! Leuk idee
Je hebt gelijk..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk om de mening van een ander joh
Geloof dat ik er spontaan overheen benquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Zie, nou zijn we écht geen vriendjes meer!"
![]()
Desalnietteplus: wel stom gedoe ende vervelend![]()
Sturen ze ook een excuusmail waarin ze melden dat ze je uit het systeem hebben gehaald zodat je geen ongewenste spam meer krijgt?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:46 schreef Ml-etje het volgende:
toevallig dit weekend bedacht dat ik ga freelancen zodra ik de kans krijg.
En Li..heel herkenbaar ze doen het bij Ford ook
ja ik had met een vriendin "courgette pasta! maar dat was echt net snot. Zou niet meer dan 1 of 2 minuten blancheren denk ik. Wortelen misschien iets meer...?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd het dikke repenvind ik wel lekker
en maar even kort koken in wat water met een snuf zout!
Hihi nee, bij jou wel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Sturen ze ook een excuusmail waarin ze melden dat ze je uit het systeem hebben gehaald zodat je geen ongewenste spam meer krijgt?
In de 30 met 2 kidsquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:58 schreef Perruche het volgende:
Nee Ml dat hebben ze niet echt gestuurd toch, die mail! Wat erg, hoe oud zijn die mensen?
Goeie reactie van jouquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik er spontaan overheen ben
"heb je van hyves afgehaald, dat je het even weet"
Jeetje wat heb ik erin gezienheb overigens teruggestuurd dat ze de telefoonnummers vooral niet moest vergeten (whatsapp) en dat als ze goed had gekeken mijn hyves al een tijdje non-excistent is...
Vind FB echt veel handiger.
Is je hoofd dikker geworden?!quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kreeg hem dus niet meer over mijn kont heenMaar nu wil ik hem uit doen en krijg ik hem niet meer uit over mijn hoofd
![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In de 30 met 2 kidsje hoeft dus heul niet volwassen te zijn als je kids hebt
Heb een keurige reactie gekregen, daar ga ik nog wel even netjes voor bedanken.quote:
Jezus, wat een muts. Toch wel fijn dat ze het even meldt! Anders ben je altijd een week bezig te bedenken wie er nu weer van Hyves af is, cq je heeft ontvriendquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ik er spontaan overheen ben
"heb je van hyves afgehaald, dat je het even weet"
Jeetje wat heb ik erin gezienheb overigens teruggestuurd dat ze de telefoonnummers vooral niet moest vergeten (whatsapp) en dat als ze goed had gekeken mijn hyves al een tijdje non-excistent is...
Vind FB echt veel handiger.
Mijn flatgenootje in Leeds deed dat ook, maar dat was uit zelfbescherming omdat ie anders teveel afgeleid werd tijdens het studerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Jezus, wat een muts. Toch wel fijn dat ze het even meldt! Anders ben je altijd een week bezig te bedenken wie er nu weer van Hyves af is, cq je heeft ontvriend![]()
Zo heb ik iemand op FB die elke dag wel of niet haar account activeert. Dus dan is ze weer weg en de volgende dag weer terug. Ik vraag me dan echt af waar iemand mee bezig is. Vandaag ben ik een FB kinda mood. Oh nee, toch niet.
Sneuheid ten top. Ik kan niet kiezen tussenquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
Nou ja over mijn kont kreeg ik hem sowieso al niet, dus nu maar terug over mijn hoofd. En ja mijn hoofd is ook dikker gewordenquote:
Nou, welke status was dat?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jeetje MI![]()
![]()
![]()
Maar ken het wel. Laatst hadden we binnen de groep een 'discussie' over verschillende soorten relaties enzo. Gewoon vriendschappelijk. En toen had een van de vriendinnen de dag erna haar status op facebook zo aangepast dat het een duidelijke sneer naar ons was
Ehh ik weet niet wat dat zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
Ml heb je haar wel kudos gegeven?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ml-etje op 22-08-2011 15:39:12 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Als je dat niet durft is dit dé manier natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom mensen zo moeilijk doen. Ken ook gelukkig niemand die mij op die manier zou "ont"vrienden, zeg dan gewoon dat je me niet aardig vind
Samequote:Op maandag 22 augustus 2011 15:31 schreef _Calimero_ het volgende:
ooohhh ik ontfriend eens in de zoveel tijd (tot nu toe: 2 x ooit) mensen met wie ik toch nooit contact heb/nooit is van lees/hoef te lezen oid. Ik houd er niet van om téveel mensen op mijn facebook ofzo te hebben. Zegt in mijn geval dus weinig over hoe aardig ik iemand vind
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:36 schreef Probability het volgende:
Nu heb ik dat jurkje nog steeds half aan
Ja het is geen rekbare stofquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik wil niet weten hoe breed (juist niet dus) dat jurkje is als je het niet over je hoofd krijgt.
Haha, gewenste FB vrienden dusquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Beter! Dat is waar ook, ik heb jou
Helpt het als je voorover hangt? ik heb 1 jurkje (met rits, maarja ik kan daar niet bij op mijn rug) die ik alleen uit krijg door met mijn hoofd en armen voorover te hangen en hem dán over mijn hoofd te trekken. (eehh dit klinkt vrij vaag?)quote:
Ik wist het wel hoor, heb jouw vakantie foto's laatst nog bekeken namelijk en dat zag er heerlijk uitquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, gewenste FB vrienden dus!!
Gniffel, vraag me meteen af wie dat dat dan isquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:17 schreef conleche het volgende:
WTF dit topic.
Nieuwe trend?: wijdbeens zonnebaden!
Ik heb hem over mijn billen uitgekregenquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Helpt het als je voorover hangt? ik heb 1 jurkje (met rits, maarja ik kan daar niet bij op mijn rug) die ik alleen uit krijg door met mijn hoofd en armen voorover te hangen en hem dán over mijn hoofd te trekken. (eehh dit klinkt vrij vaag?)
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb hem over mijn billen uitgekregen
Zijn meer m'n armen of schouders die niet kunnen trekken en smal kunnen zijn ter gelijkertijdquote:
Yupquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:24 schreef Amsel het volgende:
Had je lol Vizor?En waarom heb je niet geslapen Chico?!
Maar goed dat je het de andere kant nog op kreeg danquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Zijn meer m'n armen of schouders die niet kunnen trekken en smal kunnen zijn ter gelijkertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |