Lachenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn rondje ging echt van geen kanten!![]()
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.
Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen?
pas jij wel op met niet teveel sporten?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn rondje ging echt van geen kanten!![]()
Langzaam, de 10 km niet gehaald, ik wijt het maar aan de vermoeidheid van gister.
Zou de spierpijn in mijn buik nu komen door de situps en het uit het water klauteren of door het lachen?
Ik doe mijn best!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
pas jij wel op met niet teveel sporten?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bedankt voor de tip, heerlijke ergertv dat red mn vakantie!
Tja, doen alsof, ik [volwassen ben / dokter ben / kan autorijden]. Maar ondertussen doe ik het wel ofzo?
Het is idd wel veel he?! Is ook wel een beetje ter compensatie van het extreme snaaien wat ik de afgelopen weken heb gedaan en het ontzettend weinige sporten van de afgelopen weken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:06 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, viel mij ook al op Henk, dat je wel erg enthousiast aan het sporten bent. Maar ik ging er van uit dat het maar een fase was. Wordt vanzelf wel minder, toch?
Klinkt als een goed festivalquote:Op maandag 22 augustus 2011 07:31 schreef Chicolate het volgende:
Laatste lowlands nacht. Programma gaat door tot 5 uur en ik kon om 6 uur een lift krijgen. Sowieso ga ik altijd de laatste nacht doorhalen en dan vroeg naar huis, ben dan toch moe. Nu slapen, even nuchterder worden enzo
.
Uit bed gekropen en koffie senseo gezetquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:27 schreef Ml-etje het volgende:
Tafeltje gelakt en wat gewerkt nu onkruid wieden
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit bed gekropen en koffie senseo gezet
Lig nog in bed hahaquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Uit bed gekropen en koffie senseo gezet
Netto over de afgelopen maand of alleen de afgelopen week?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Great, zwaarder en meer cm's na een week![]()
Weet ik tenminste waar ik het allemaal voor doe
Goedemorgen!
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
Great, zwaarder en meer cm's na een week![]()
Weet ik tenminste waar ik het allemaal voor doe
Goedemorgen!
Tijd van de maand misschien ?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb alleen vorige week gewogen en gemeten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:59 schreef loveli het volgende:
En kudo's voor Mo's doorzettingsvermogen.
Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik hoop het, en dat ik me dat niet ingebeeld heb![]()
Nou ja, we gaan stug door!
Ik ken overnight oats inderdaadquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:08 schreef Perruche het volgende:
Siral, ja dat kan, google anders eens op "overnight oats". Dan laat je de havermout gewoon een nachtje weken, dan kan je het de volgende dag mengen. Is lekker, maaar ik at het nooit met yoghurt.
Ik heb gewoon die van quakerquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:10 schreef Perruche het volgende:
je kan reguliere havermout best vverteren als je het weekt.
quote:
Ik heb ook geen idee. Maar ik kan eigenlijk vrij veel eten, ALS IK MAAR SPORT. Zoniet, dan moet ik niet boven de 1800 gaan zitten. Maar ik sportte als tiener ook erg veel en toch had ik neiging om aan te komen (ongetwijfeld veroorzaakt door de patatjes speciaal en de marsen en dergelijke) en ben dus gaan dieten. Hoewel als ik me bedenk dat ik toen 56 woog en eigenlijk 52 wilde wegen, vraag ik me wel af waar dat over ging.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:05 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, hoeveel wetenschappelijk bewijs is er dat als je je metabolisme eenmaal verknoeid hebt, dat nooit meer recht te zetten is? Heb (kort) evenw at gesocht op pubmed, maar heb er geen onderzoek gevonden dat het irreversibel is. Wel eentje waaruit bleek dat als je op een high-carb voedignspatroon zat, je metabolisme harder op de rem ging staan bij tijdelijk minder kcals dan een patroon rijk aan eiwitten.
Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Dus, deze maand nu gewoon afwisselend eten, veel sporten en een stabiele plaats voor mijn weegschaal vinden. Niet veel carbs maar wel wat. Dat is immers mijn 'gewone vol te houden eetpatroon' wat ik 'de rest van mijn leven vol wil en kan houden'.
Puik woord, dat!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Perruche het volgende:
Ik wil ook nog steeds een keer low-carb. Misschien volgende week 1 weekje, for the craic
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Even tape plakken daar waar je hem neer zou moeten/willen zetten?
Analoog of digitaal? Een analoge kan door roest vast gaan zitten als 'ie lang in de vochtige badkamer staat.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen
Heb het hier ook met een digitale maar ik moet bekennen dat ik me er weinig van aantrekquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Helpt niet, zoals ik al zei: waar ik hem ook zet, zelfs als ik vlak achter elkaar er twee keer op stap kan het een kg schelen
Ik moet zeggen dat het 'low carben' me mee valt, tot nu toe!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen week 'gezondigd'? Lowcarb is echt een kutdieet als je het niet vrij streng doet. Dat wil zeggen: je kan het wel minder streng doen, maar dan moet je de magere variant doen en da's nu net zo jammer. Maar ik zag wat roggebrood voorbij komen bv. Ik zou het gewoon niet doen. Hoe strenger je nu even bent, hoe eerder je er weer vanaf bent.
Afgieten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:20 schreef Perruche het volgende:
Oh en siral, als je dan die havermout kookt, giet je dat dan af ofzo? Want het klinkt niet lekker zo gekookt met water en dan in de yoghurt
Dat trucje werkt bij mijn digitale weegschaal ook prima! Maar ja, who am I kidding.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
An indien analoog, op je linkerbeen leunen, dat scheelt nog een extra kilo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |