abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101042745
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:

Heeft verder weinig met dom zijn te maken, wel met naiviteit.
Ik ben het wel eens met wat je zegt, je hebt natuurlijk ook veel verschillende situaties. Ik ken vrouwen die steeds teruggaan naar de man die hun als vuil behandeld en dat is gewoon dom.
pi_101042798
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:50 schreef Megan88 het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens met wat je zegt, je hebt natuurlijk ook veel verschillende situaties. Ik ken vrouwen die steeds teruggaan naar de man die hun als vuil behandeld en dat is gewoon dom.
Die vrouwen hebben dan ook nog veel andere problemen naar mijn mening, dat er voor zorgt dat ze terugrennen naar zo'n man.

Bovendien vind ik op eikels vallen echt iets voor jongere vrouwen en niet voor als je al volwassene bent etc.
pi_101042984
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:51 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Die vrouwen hebben dan ook nog veel andere problemen naar mijn mening, dat er voor zorgt dat ze terugrennen naar zo'n man.

Bovendien vind ik op eikels vallen echt iets voor jongere vrouwen en niet voor als je al volwassene bent etc.
Ja ik ken ook voornamelijk jongere vrouwen die dat doen. En die vrouwen gaan naar die man terug omdat ze toch nog van hem houden, niet alleen willen zijn of zich waardeloos voelen zonder die man...dus ze hebben de kracht niet om er een punt achter te zetten. En ze gebruiken dan meer hun gevoel dan hun verstand, helaas.
pi_101043018
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Megan88 het volgende:

[..]

Ja ik ken ook voornamelijk jongere vrouwen die dat doen. En die vrouwen gaan naar die man terug omdat ze toch nog van hem houden, niet alleen willen zijn of zich waardeloos voelen zonder die man...dus ze hebben de kracht niet om er een punt achter te zetten. En ze gebruiken dan meer hun gevoel dan hun verstand, helaas.
Helaas ja, maar je leert het wel af. Ervaringsdeskundige ;)
pi_101043176
quote:
Bovendien is het ook zo dat het veel specialer voelt een 'bad guy' voor je te laten vallen dan een 'good guy'. Die maakt immers een uitzondering voor je, de rest behandelt hij als dirt.
Altijd al een rare vrouwelijke eigenschap gevonden... die immense concurrentiestrijd tussen elkaar tot het achterbakse aan toe.
quote:
En ten derde, 'bad guys' hebben vaak een bepaalde houding en charme, die 'good guys' pas op latere leeftijd ontwikkelen en zij al eerder onder knie hebben.
Dat is dus zegmaar dat ''staat als een huis'' idee
quote:
Dan nog een vierde reden, de 'bad guy' speelt het spel erg goed. In het begin zijn ze vaak heel erg lief en daarna steeds minder. Dat is iets waar mensen zich in vergissen, 'bad guys' zijn helemaal geen eikel tegen het meisje recht in haar gezicht maar doen dat veel subtieler zodat je het in het begin niet door hebt. Geeft aandacht op ongepaste momenten en negeert op gepaste momenten zodat je als meisje aan hem blijft hangen om maar goed gevonden te worden door hem.
Hier heb ik niet helemaal een beeld bij, kan je een praktijkvoorbeeld geven met het ongepaste moment aandacht geven en gepaste moment geen aandacht geven?
Rustig aan.
pi_101043188
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Helaas ja, maar je leert het wel af. Ervaringsdeskundige ;)
Sommige vrouwen niet, maar als je idd zelf maar weet wanneer je met een klootzak te maken hebt ;)
pi_101043273
Alpha-mannetjes gedrag he.

Het werkt trouwens echt, ik heb een tijdlang een paar scharrels echt schoftelijk behandeld en ze wisten niet hoe vaak ze weer aan moesten bellen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101043333
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Alpha-mannetjes gedrag he.

Het werkt trouwens echt, ik heb een tijdlang een paar scharrels echt schoftelijk behandeld en ze wisten niet hoe vaak ze weer aan moesten bellen.
Volgens mij vinden die meisjes het erger om afgewezen te worden door gebrek aan eigenwaarde. Dan dat ze het daadwerkelijk erg vinden om geen relatie te hebben.
Rustig aan.
pi_101043349
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef DuTank het volgende:
Als je er niks om geeft, doe je er lakser om. Dus praat je makkelijker en kom je zelfverzekerder over ;)
Dit trouwens.
Dit was ook de reden dat ik altijd vroeger altijd achterna gezeten werd door wijven die ik niet wilde en de vrouwen die ik wel wilde mij niet wilden ':')
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101043528
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Altijd al een rare vrouwelijke eigenschap gevonden... die immense concurrentiestrijd tussen elkaar tot het achterbakse aan toe.

[..]

Dat is dus zegmaar dat ''staat als een huis'' idee

[..]

Hier heb ik niet helemaal een beeld bij, kan je een praktijkvoorbeeld geven met het ongepaste moment aandacht geven en gepaste moment geen aandacht geven?
Heeft niks met concurrentiestrijd te maken man. Als een lieve kneus je leuk vind is dat veel minder speciaal dan zo'n stoere jongen die iedereen kan krijgen.

Oke, dat was inderdaad een vage omschrijving maar ik wilde het niet helemaal gaan uitleggen. Ze doen bijvoorbeeld heel erg negerend of kwaad om kleine dingetjes die het meisje dan zogenaamd fout doet. Terwijl in werkelijkheid ze helemaal niet zo boos zijn maar meisje in kwestie biedt toch haar excuses aan en hoppa, je hebt haar. :')
pi_101043756
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Heeft niks met concurrentiestrijd te maken man. Als een lieve kneus je leuk vind is dat veel minder speciaal dan zo'n stoere jongen die iedereen kan krijgen.
Good guy is niet een lieve kneus.. ik vind mezelf wel een good guy :P Geen kneus.
quote:
Oke, dat was inderdaad een vage omschrijving maar ik wilde het niet helemaal gaan uitleggen. Ze doen bijvoorbeeld heel erg negerend of kwaad om kleine dingetjes die het meisje dan zogenaamd fout doet. Terwijl in werkelijkheid ze helemaal niet zo boos zijn maar meisje in kwestie biedt toch haar excuses aan en hoppa, je hebt haar. :')
Raar :P Als meisje had ik zo ''pfffff :{w '' gedaan
Rustig aan.
pi_101044030
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Dat zeg je precies goed, meisje. Vrouwen trappen toch serieus niet meer in dat soort kul?
Ik bedoel, waarom val je dan op iemand, omdat hij iig niet weet hoe hij met vrouwen moet omgaan?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:33:11 #193
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_101044354
Ik gedraag me altijd als een gentleman. Als er vrouwen zijn die daar niet op vallen, hebben ze pech; het zijn dan toch niet mijn types.
pi_101044747
quote:
99s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:33 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik gedraag me altijd als een gentleman. Als er vrouwen zijn die daar niet op vallen, hebben ze pech; het zijn dan toch niet mijn types.
Precies wat mijn vriend ook altijd zei, en ook hij heeft een geweldige vriendin aan de haak geslagen. :+
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_101044815
quote:
Dit weer...

Dit is al zoooo vaak verteld. Er zijn verschillende redenen voor. Meestal wanneer meisjes jong zijn vallen ze op eikels omdat ze op die leeftijd nog niet op zoek zijn naar de kwaliteiten die een 'good guy' wel heeft. Daar kom je als meisje later achter.

Bovendien is het ook zo dat het veel specialer voelt een 'bad guy' voor je te laten vallen dan een 'good guy'. Die maakt immers een uitzondering voor je, de rest behandelt hij als dirt.

En ten derde, 'bad guys' hebben vaak een bepaalde houding en charme, die 'good guys' pas op latere leeftijd ontwikkelen en zij al eerder onder knie hebben.

Dan nog een vierde reden, de 'bad guy' speelt het spel erg goed. In het begin zijn ze vaak heel erg lief en daarna steeds minder. Dat is iets waar mensen zich in vergissen, 'bad guys' zijn helemaal geen eikel tegen het meisje recht in haar gezicht maar doen dat veel subtieler zodat je het in het begin niet door hebt. Geeft aandacht op ongepaste momenten en negeert op gepaste momenten zodat je als meisje aan hem blijft hangen om maar goed gevonden te worden door hem.

Heeft verder weinig met dom zijn te maken, wel met naiviteit.
erg charmant idd als je na een lekkere ruzie de volgende morgen opstaat met een blauw oog. ook dat zijn bad guys.

overigens snap ik de associatie met seks niet?

en ik heb eens gelezen dat mannen waar vrouwen achteraan moeten lopen aantrekkelijker worden bevonden dan de zgn schoothondjes. dat zijn geen bad guys maar gewoon lakse lamzakken die niet meteen met trillende handjes hun smartphone tevoorschijn toveren bij een berichtje van een of andere bakvis.

dus wat is een bad guy eigenlijk? ik zie in dit topic dat vrouwen het niet duidelijk omschreven krijgen. dus tja. volgens mij gaat het gewoon om een gevoel wat je bij iemand hebt.

zoveel mensen, zoveel wensen. lekker cliché :9

overigens vind ik het typisch dat dit dom gedrag van vrouwen vooral in de westerse wereld lijkt voor te komen, waar vrouwen onafhankelijk(er) zijn en het dus niet zoveel uitmaakt wat de man op materieel gebied kan betekenen.

dus. 8-)
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:44:48 #196
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_101044821
quote:
10s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:

[..]

Precies wat mijn vriend ook altijd zei, en ook hij heeft een geweldige vriendin aan de haak geslagen. :+
Awh... O+
  † In Memoriam † maandag 22 augustus 2011 @ 16:46:13 #197
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_101044868
De rol van de vrouw lijkt hier wel een vruchtbaar kippetje dat naargeestig zoekt naar een lekker haantje. :P
pi_101044909
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:44 schreef dawg het volgende:

[..]

erg charmant idd als je na een lekkere ruzie de volgende morgen opstaat met een blauw oog. ook dat zijn bad guys.

overigens snap ik de associatie met seks niet?

en ik heb eens gelezen dat mannen waar vrouwen achteraan moeten lopen aantrekkelijker worden bevonden dan de zgn schoothondjes. dat zijn geen bad guys maar gewoon lakse lamzakken die niet meteen met trillende handjes hun smartphone tevoorschijn toveren bij een berichtje van een of andere bakvis.

dus wat is een bad guy eigenlijk? ik zie in dit topic dat vrouwen het niet duidelijk omschreven krijgen. dus tja. volgens mij gaat het gewoon om een gevoel wat je bij iemand hebt.

zoveel mensen, zoveel wensen. lekker cliché :9

overigens vind ik het typisch dat dit dom gedrag van vrouwen vooral in de westerse wereld lijkt voor te komen, waar vrouwen onafhankelijk(er) zijn en het dus niet zoveel uitmaakt wat de man op materieel gebied kan betekenen.

dus. 8-)
Ik heb het over mannen met weinig respect tegen over vrouwen en weinig om hun gevoelens geven. Wat een hoop stront type jij neer. :')
pi_101044928
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Ik heb het over mannen met weinig respect tegen over vrouwen en weinig om hun gevoelens geven. Wat een hoop stront type jij neer. :')
leg dan eens uit in plaats van dit soort zever waar niks concreets uit te halen valt.
pi_101044960
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:47 schreef dawg het volgende:

[..]

leg dan eens uit in plaats van dit soort zever waar niks concreets uit te halen valt.
Mijn uitleg was duidelijk en als jij het niet begrijpt ligt dat aan jou.

Vertel me anders maar wat je niet snapt, dan wil ik het best voor je uitleggen hoor.
pi_101045022
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:48 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Mijn uitleg was duidelijk en als jij het niet begrijpt ligt dat aan jou.
vrouwenlogica :')

wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.

nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?

:')
pi_101045127
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:50 schreef dawg het volgende:

[..]

vrouwenlogica :')

wanneer heb je weinig respect? als je nooit wat laat horen? of heel laat? bullshit.
weinig om gevoelens geven? ze spelen juist in de op gevoelens van vrouwen en zij zijn zo dom om erop in te gaan. overigens is neuken ook een lekker gevoel. ook bullshit dus.

nogmaals: wanneer ben je dan een bad guy? als je elke week je wijf de tering in slaat? een wijf zwanger maakt om er daarna uit te naaien? of iemand die niet meteen terugsmst?

:')

Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje
, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.

Wtf type jij echt voor stront. :') Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.

Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
pi_101045262
Jongens niet ruzie maken...
Rustig aan.
pi_101045288
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens niet ruzie maken...
Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
pi_101045297
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:53 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Weinig respect, niet geven om de gevoelens van het meisje
, wat zij wil of haar wensen. Dat snap je toch wel? Enkel aan jezelf denken. Ze geven niks om haar gevoelens. Ze doen wat ze willen ook al is dat nadelig voor het meisje.

Wtf type jij echt voor stront. :') Ze gaan in op de gevoelens maar dat betekent nog niet dat ze er iets om geven of het meisje zich ongelukkig voelt of niet. En wat heeft neuken er nou weer mee te maken.

Hoe oud ben jij? Heb je enige ervaring met vrouwen?
hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?

verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.

voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.

welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
pi_101045314
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Het is een malloot, daar kan ik verder ook niks aan doen.
pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut. :r
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:59:00 #207
347320 Velma
nerdy vamp
pi_101045336
Alle mannen zijn eikels. Dus we hebben geen keus.

/opzijmodus

Stiekem vinden vrouwen het prachtig een 'echte klootzak' te 'temmen'. Terwijl die vent zo klootzakkerig doet, omdat he's just not that into you.

Zo'n wijf op mijn opleiding ook. Wilde de pretty/slick boy in een hoger jaar binnenhalen. Hij deed heel koel naar haar toe, zij liet hem maar niet met rust. Na maanden inspanning van haar kant ging ie er eens op in, hadden ze een maand een relatie (zegt zij, hij noemde het 'sporadisch daten'). Zij trots, blij en nog irritanter, hij komt chick tegen die hem echt aanspreekt en hij stuurde een smsje met de woorden 'ik date iemand die ik écht leuker vind, sorry'.

Tof van hem? Nee. Begrijpelijk gezien ze hem maar bleef pushen? Ja. Terecht gedumpt? Ja.
I lost my glasses again
pi_101045387
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:57 schreef dawg het volgende:

[..]

hoezo, wil je persoonlijk worden? zeggen dat ik er geen fuck van begrijp? of wat?

verder begrijp ik niet wat je nu wilt zeggen. mijn reactie was duidelijk, de jouwe niet. dat ligt toch echt aan jou.

voorbeeld. ik loop in de stad met mijn vriendin. we krijgen ruzie en ze zegt dat er met mij toch geen fuck aan is en ik net zo goed naar huis kan gaan. daarop ga ik naar huis, omdat ik dat soort uitspraken belachelijk vind en ze dan maar in haar eigen sop mag gaar koken. is dat dan respectloos? of had ik haar in haar gezicht moeten slaan? wanneer is het respectloos en wanneer niet? dat zijn geen keiharde grenzen ofzo hoor. dus leg dat nou eens uit.

welke eikel wordt er met dit topic bedoeld?
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef dawg het volgende:

[..]

pfff, rot gewoon op met je persoonlijke sneren, oh uwe wijze sufkut. :r
Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.

Er zijn ook geen keiharde grenzen als het gaat om met mensen omgaan, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
pi_101045467
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

[..]

Jij bent volgens mij precies zo'n onrespectloze gozer. Daar is je definitie.

Er zijn ook geen keiharde grenzen, die moet je als man zelf kunnen begrijpen en jij doet dat blijkbaar niet.
wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jou heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid. :r
pi_101045498
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een simpele reactie. ik ga in op jou en kennelijk heb jij met jouw reacties dit dus bij mij losgemaakt. voor vrouwen als jij heb ik absoluut geen respect inderdaad, misplaatste arrogantie, met je persoonlijk worden en je vooringenomenheid. :r
Chill. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')