Het zijn geen spelletjes. Het is een verstandhouding en een gedrag waarbij ik hem op zijn aantrekkelijkst vind en vice versa. En het is natuurlijk ook niet wat je nodig hebt, maar wat je voorkeur is. Die loopt nogal uiteen tussen verschillende mensen, dat is normaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja het is maar wat je nodig hebt. Ik voel me het prettigst bij gelijkwaardige communicatie en niet bij spelletjes.
Omdat het onbewust een afspiegeling is van de kindertijd waarin kil en afstandelijk gedrag van het vaderfiguur (niet kunnen rekenen op 1 van de verzorgers is in de beleving van een kind levensbedreigend) iets was wat ter aller tijden voorkomen moest worden (denk aan kinderen die gaan vleien om aandacht te krijgen) en wat dus nu als ze 'volwassen' zijn iets is wat nog steeds speelt, en ze op dezelfde manier toepassen; het vleien is nu het je laten gebruiken voor het idee diegene even helemaal voor jezelf te hebben wanneer je sex hebt, dan 'vergeet' je het verleden en de werkelijke oorzaak van de pijn even. Als een vrouw zich inlaat met zo iemand, en diegene dus even 'heeft' en diegene wil sex en zij zou zeggen ''nee'' dan dreigt ze diegene kwijt te raken en daarmee ook de illusie dat ze wat vroeger gebeurd is vandaag de dag kan voorkomen wat aan de kindertijd herinnert en in die zin dus bedreigend is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:34 schreef Friek_ het volgende:
Mijn vraag richt zich nu op het 'feit' waarom vrouwen vallen op eikelig gedrag. Hoezo is het leuk als een man je zo behandeld, terwijl mannelijkheid zich in mijn ogen juist laat zien in beschaafdheid.
Nou nou, 't is niet alsof ik elke week met een ander neuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Friek_, ik heb een paar vragen:
Jij noemt jezelf een normale beschaafde man en jij hebt ook heel vaak seks gehad met verschillende vrouwen (jouw eigen woorden). Dus waarom wil je impliceren dat eikel gedrag zoals die maat van je beter werkt dan jouw stijl? Kan het niet zo zijn dat jouw stijl goed werkt voor een bepaald soort vrouw en zijn stijl goed werkt voor een ander soort vrouw?
Geloof me, dat is een bepaald slag vrouwen. Lang niet allemaal.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou, 't is niet alsof ik elke week met een ander neuk.Ik heb voldoende seks. Weet ik veel, 6 vrouwen per jaar, 1 om de 2 maanden dus? Beetje natte-vingerwerk (bwehehehe, snap je 'm, snap je 'm!
!!!21einz212).
Maar het zou kunnen. Alleen besef ik me wel dat teringarrogant zijn en jezelf voor veel meer verkopen dan je bent zo z'n voordelen heeft. Wat me dan opvalt is dat vrouwen niet daar doorheen kunnen prikken. Dus als ik wil zou ik (mits ik wat arroganter en eikeliger word) nog wat meer kunnen neuken.
Heeft iemand om jouw mening gevraagd? Neen. Blijf dus in de neutrale hoek (keuken)!quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me, dat is een bepaald slag vrouwen. Lang niet allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Goede post. Ik zat 'm zelf ook al te zoeken in de meer economische verklaring, vraag en aanbod-mechanismen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:15 schreef AgLarrr het volgende:
Men wil toch altijd hebben wat men niet kan krijgen? Of omgekeerd: iets wat zich op een presenteerblaadje aanbiedt is minder interessant. Eikelig gedrag (in de zin van onverschillig en weinig dienstbaar) impliceert of imiteert autonomie en zelfvertrouwen. Dat kunnen aantrekkelijke eigenschappen zijn. Niet alleen voor mannen, maar net zo goed voor vrouwen.
In een relatie is dat natuurlijk heel anders, maar in het spel der verleiding gooit dat gedrag toch over het algemeen hoge ogen.
Precies. Maar men wil nu eenmaal juist dat wat men niet kan krijgen, en dat geldt duidelijk ook voor sommige mannenquote:Op maandag 22 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
Heeft je anders voordoen dan je echt bent ooit werkelijke voordelen?quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou nou, 't is niet alsof ik elke week met een ander neuk.Ik heb voldoende seks. Weet ik veel, 6 vrouwen per jaar, 1 om de 2 maanden dus? Beetje natte-vingerwerk (bwehehehe, snap je 'm, snap je 'm!
!!!21einz212).
Maar het zou kunnen. Alleen besef ik me wel dat teringarrogant zijn en jezelf voor veel meer verkopen dan je bent zo z'n voordelen heeft. Wat me dan opvalt is dat vrouwen niet daar doorheen kunnen prikken. Dus als ik wil zou ik (mits ik wat arroganter en eikeliger word) nog wat meer kunnen neuken.
Daarbij moet gezegd worden dat ik in dit topic er maar wat op los generaliseer en wat grove lijnen probeer te schetsen. De werkelijkheid steekt uiteraard altijd genuanceerder in elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik vind het vooral kwalijk dat er ook massa's vrouwen zijn die dit soort mannen na hun pubertijd nog steeds helemaal te gek vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarbij moet gezegd worden dat ik in dit topic er maar wat op los generaliseer en wat grove lijnen probeer te schetsen. De werkelijkheid steekt uiteraard altijd genuanceerder in elkaar.
In specifieke gevallen wel, maar op lange termijn niet. Fake it 'til you make it is toch een uitspraak waar ergens een waarheid in schuilt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:59 schreef Canillas het volgende:
[..]
Heeft je anders voordoen dan je echt bent ooit werkelijke voordelen?
Valt TS straks nog onder 'betrouwbaar' als hij zijn neukfrequentie nog fiks gaat opschroeven? TS?quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:25 schreef snakelady het volgende:
Om dezelfde reden als dat veel mannen voor het "sletterige"type gaan.
Dat is leuk om even tijd mee door te brengen.
Maar als een vrouw en een man een relatie willen, dan gaan ze veel vaker voor een betrouwaar type.
Die jongen dat je hebt gesproken neukt ook niet elke week. Of als dat doet is omdat hij elke zaterdag honderd vrouwen probeert te versieren, waarvan minimaal eentje wel met hem wil neuken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
!!!21einz212).
Dat is wel heel zwart-wit. Bovendien gaat zo'n schuddebuikende toffe vent vol jolijt ook bitter snel vervelen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb veel meer aan een sociale extraverte gast die altijd lachen is, dan een introverte gast die verder wel lief is. Vrouwen ook. Die diepe nerd gesprekken heb ik op mijn 14de al gehad. Dagelijks ben ik al bezig met serieuze hobbies en beschaafd zijn.
Jij valt gewoon op een soort van stereotype holbewoner manquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een man met een beetje arrogantie, een leidinggevende man, een dominante man kan ook wel eens lief doen Kingtoppie, waarom toch altijd zo zwart wit? Ik zit in het grijs, ik begon in dit topic met te stellen dat ik graag de definitie van eikelig gedrag wil weten omdat ik mij zo kan voorstellen dat eikelig gedrag gemakkelijk verward wordt met zelfvertrouwen. Ik was benieuwd of TS onder een eikel echt een man verstond die zijn vriendin links laat liggen, of gewoon een alfaman, een man die direct is, weinig subtiel en dwingend kan zijn. Ik vind die laatste optie namelijk aantrekkelijk en ik kan me voorstellen dat veel vrouwen dat aantrekkelijk vinden.
Vervolgens werd uitgelegd dat met 'eikel' toch wel echt de man bedoeld wordt die niet terug smst, die niet naar zijn vriendin luistert etc., die vind ik dus ook niet aantrekkelijk. En ik geloof ook niet dat andere vrouwen die aantrekkelijk vinden, daarom begreep ik de OP en de stelling 'waarom vallen vrouwen voor eikelig gedrag' niet, want IMO vallen vrouwen daar helemaal niet op. Tenzij hij dus met eikelig gedrag een soort 'james bond-achtige arrogantie' bedoelt (gejat van iemand die dit eerder zei in dit topic).
Ik zeg dus niet dat ik een man wil die nooit lief tegen me doet, ik zeg ook niet dat ik een man wil die me niet ziet staan of die me niet respecteertGeen vrouw wil een dergelijke man. Maar ik wil ook geen pussy, en onder pussy versta ik een man die alleen kan aaien, ik wil ook eens beetgepakt worden. Figuurlijk en letterlijk.
Of nog erger, eentje die overal een grap van maakt en nooit serieus kan doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwart-wit. Bovendien gaat zo'n schuddebuikende toffe vent vol jolijt ook bitter snel vervelen.
Van die types die doodsbang zijn voor een serieus gesprekquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of nog erger, eentje die overal een grap van maakt en nooit serieus kan doen.
Doe is niet zo serieusquote:Op maandag 22 augustus 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Van die types die doodsbang zijn voor een serieus gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |