quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef Friek_ het volgende:
Players & Patsers, klinkt als een goede naam voor een advocatenkantoor.
Provocerend gedrag, hoe moet je dat tegengaan als het gebaseerd is op spierkracht als je geen direct antwoord hebt? Laat staan als het vaker gebeurt. Ik kan het terugdoen maar ik ben niet zo triest als die gast.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:06 schreef jmex het volgende:
wie heeft het over vechten?
degene die begint met vechten is juist een zwakkeling
maar ik zie het zo
als iemand jou probeert te intimideren
en het lukt, dan ga je wel een treetje omlaag op de ladder des bazen
wat versta jij dan onder provocerend gedragquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Provocerend gedrag, hoe moet je dat tegengaan als het gebaseerd is op spierkracht als je geen direct antwoord hebt?
Duwen / omduwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:25 schreef jmex het volgende:
[..]
wat versta jij dan onder provocerend gedrag
iemand die gespierd is is toch niet automatisch provocerend
Ja, dat zeg ik, die vind ik dominant doen dus, daar probeer ik niet op te reageren.quote:
Maar in mijn optiek niet. Een beetje arrogantie vind ik niet verkeerd, mits je jezelf af en toe kunt relativeren. We mogen van mening en voorkeur verschillen toch, Kingtoppie?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, en ik kan het weten want op de momenten dat ik barst van de zelfvertrouwen ben ik nog steeds geen klootzak. Hoe kan je arrogantie waarderen? Dominant heeft een negatieve lading bij mij, noem het liever overheersend.... Dominante mannen kleineren andere mensen in mijn optiek.
Dat loopt 100% uit op een gevecht :p Werkvloer hè, geen reallife situatie. Ongelijkheid en alles.quote:
Ik had deze post nog niet gelezen, maar hier ben ik het helemaal niet mee eens. 'Wat voor het bed geldt, geldt ook voor de omgang' hoeft absoluut niet zo te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar jij verwart 'nemen' met 'sterk' en 'de liefde bedrijven' met 'kwetsbaar'. Daar ben ik het weer niet mee eens. Wat voor het bed geldt, geldt ook voor de omgang: is het niet veel prettiger met een man om te gaan die jou ziet staan.
Ik hou meer van kalmte, minder ruw, rust, vrede. Daarom zal ik ieders mening waarderen en niet doen alsof mijn mening beter is(nouja als ik het echt onbegrijpelijk vind dan kan ik dat wel doen), ik vind mijn mening wel beter, zou het ook onderbouwen, maar het blijft mijn mening, en andersdenkenden blijven vrij anders te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar in mijn optiek niet. Een beetje arrogantie vind ik niet verkeerd, mits je jezelf af en toe kunt relativeren. We mogen van mening en voorkeur verschillen toch, Kingtoppie?
Kzou het gewoon beide doen als man zijnde, iemand subtiel opgeilen zie jij als kwetsbaar en teder... juist mooi. En als je in het holst van je geilheid bent dan snap ik wel dat je het ''ruiger'' wilt hebben.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:43 schreef Taurus het volgende:
Ik associeer 'nemen' met sterk inderdaad, maar ook met dominantie, en met 'leidend'. 'De liefde bedrijven' daarentegen beschouw ik als kwetsbaar en teder, en dat vind ik niet zo aantrekkelijk om bij een man te zien/met hem mee te maken. Kwetsbaarheid op cruciale momenten natuurlijk wel, maar niet als overheersende karaktereigenschap.
en welke positie moet dat wezen? en man die een andere man verbaal domineert heeft nog niet feitelijk een hogere positie, maatschappelijk of formeel gezien. je hoeft niet dominant te zijn om uiteindelijk toch aan het langste eind te trekken, door middel van financieel vermogen of connecties etc. een vrouw die niet door die primitieve dominantie heen kan kijken is voor mij sowieso niet interesting.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef jmex het volgende:
omdat je je herinnerd wordt aan je positie
dat laatste iddquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, omdat de manier waarop ik herinnerd word aan mijn ''positie'' (lees positie op de werkvloer) nogal laag en achterbaks is, als ik een echte man zou zijn zou ik dus op de vuist gaan zoals jij zegt, veel plezier jonge, ik win het juist door daar boven te staan, ook al heeft het betreffende figuur dat ''dominant'' doet tegen mij dat niet door.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:54 schreef dawg het volgende:
wellicht dat ik het anders interpreteer maar daar heb ik schijt aan.
Een man met een beetje arrogantie, een leidinggevende man, een dominante man kan ook wel eens lief doen Kingtoppie, waarom toch altijd zo zwart wit? Ik zit in het grijs, ik begon in dit topic met te stellen dat ik graag de definitie van eikelig gedrag wil weten omdat ik mij zo kan voorstellen dat eikelig gedrag gemakkelijk verward wordt met zelfvertrouwen. Ik was benieuwd of TS onder een eikel echt een man verstond die zijn vriendin links laat liggen, of gewoon een alfaman, een man die direct is, weinig subtiel en dwingend kan zijn. Ik vind die laatste optie namelijk aantrekkelijk en ik kan me voorstellen dat veel vrouwen dat aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou het gewoon beide doen als man zijnde, iemand subtiel opgeilen zie jij als kwetsbaar en teder... juist mooi. En als je in het holst van je geilheid bent dan snap ik wel dat je het ''ruiger'' wilt hebben.
Ik snap het niet zo goed waarom je niet een beminnende man wilt zien.. op die manier kan iemand je uiterst laten ontspannen.. hypnotiseren. En omdat iemand je niet ruw behandeld betekent niet dat hij kwetsbaar is.. ik snap die link niet zo goed.
Je denkt bij een man die lief tegen je doet ''wat een pussy'' ?
Tja het is maar wat je nodig hebt. Ik voel me het prettigst bij gelijkwaardige communicatie en niet bij spelletjes.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:43 schreef Taurus het volgende:
Het is gewoon die rolverdeling die ik prettig vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |