abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101022290
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:06 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, dan herken ik je OP gewoon niet. Nooit van vrouwen gehoord die dit aantrekkelijk vinden :') Sorry, dan slaat mijn bijdrage niet op wat jij onder eikelig gedrag verstaat, ik kon me gewoon niet voorstellen dat je daadwerkelijk dit soort gedrag bedoelt.
Mwoah, zelf ben ik ook vrij dominant in discussies/gesprekken (en in bed) heb ik van vrouwen gehoord. Ik heb ook voldoende seks en ben heus niet jaloers op mannen die net toevallig wat meer neuken. Bij mij zit er echter wel een strikte grens tussen arrogantie en simpelweg zelfvertrouwen, terwijl ik soms merk dat als ik mezelf veel eikeliger/arroganter voordoe, dit alleen maar gewaardeerd wordt. Da's toch wel apart denk ik dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2011 23:14:39 ]
pi_101022297
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Zonder dat ik het wil, zie ik nu een type als Steven Seagal of James Bond voor me. Klopt dat beeld? Zo ja, dan zijn dit het prototype mannen met een ogenschijnlijk natuurlijk zelfvertrouwen zoals ik die eerder omschreef. Dit is toch al iets heel anders dan schreeuwende scooterboys met stoere tattoo's en een gouden kettinkje die vaak als zelfverzekerd worden aangemerkt door de wat jongere vrouwen.
Ja, ik leg al verschillende keren uit: sorry, ik heb eikelig gedrag verkeerd opgevat.
  zondag 21 augustus 2011 @ 23:14:00 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_101022312
Daar ligt dus het verschil. Ik zoek in een man een partner en de seks is van secundair belang
Voor een neukertje liggen de zaken anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_101022355
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:12 schreef Julius.Strandjutter het volgende:

[..]

wat versta jij dan eigenlijk onder zelfvertrouwen als je eikelig gedrag als zodanig opvatte? :?
hoe kan zelfvertrouwen hebben en uitstralen als eikelig worden ervaren?
Directheid, weinig subtiel, misschien ietwat dwingend, aanwezigheid.. Anders herken ik de OP niet, met andere woorden: er zijn volgens mij geen vrouwen die eikels die je niet terug smsen en net doen of je niets waard bent aantrekkelijk vinden. Vandaar dat ik het anders opvatte.
pi_101022389
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef Friek_ het volgende:
terwijl ik soms merk dat mezelf veel eikeliger/arroganter voordoe, dit alleen maar gewaardeerd wordt. Da's toch wel apart denk ik dan.
ik heb dat ook wel gemerkt, maar vooral in groepsverband waar meer mannen bij aanwezig zijn. de aandacht gaat dan vooral naar de man met de grootste mond. als je geen alfa male bent moet je dus ook niet op vrouwen jagen in groepsverband met andere mannen, maar alleen :)
pi_101022480
quote:

[..]

Mwoah, zelf ben ik ook vrij dominant in discussies/gesprekken (en in bed) heb ik van vrouwen gehoord. Ik heb ook voldoende seks en ben heus niet jaloers op mannen die net toevallig wat meer neuken. Bij mij zit er echter wel een strikte grens tussen arrogantie en simpelweg zelfvertrouwen, terwijl ik soms merk dat als ik mezelf veel eikeliger/arroganter voordoe, dit alleen maar gewaardeerd wordt. Da's toch wel apart denk ik dan.
Omdat die grens denk ik niet zo heel eenvoudig te leggen is. Het is best te begrijpen dat mensen met minder zelfvertrouwen jou sneller als arrogant zullen betitelen, terwijl jij jezelf gewoon vindt blaken van het zelfvertrouwen, bijvoorbeeld. En dan is er nog de precieze definitie van het woord 'zelfvertrouwen', want iedereen is denk ik onzeker over dingen maar die onzekerheid wordt op verschillende wijze getoond. Dat kan ook met arrogantie gedekt worden, maar dat hoeft niet altijd. Ik denk dat er ook mensen zijn die minder onzeker zijn en juist daardoor voor arrogant worden aangezien.
  Moderator zondag 21 augustus 2011 @ 23:19:56 #107
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_101022551
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Directheid, weinig subtiel, misschien ietwat dwingend, aanwezigheid.. Anders herken ik de OP niet, met andere woorden: er zijn volgens mij geen vrouwen die eikels die je niet terug smsen en net doen of je niets waard bent aantrekkelijk vinden. Vandaar dat ik het anders opvatte.
Die acties an sich zijn niet aantrekkelijk, maar laten wel zien dat die man je niet op een voetstuk plaats. En dat is aantrekkelijk.
What can change the nature of a man?
pi_101022601
quote:

[..]

Ik vind dat laatste dus wel begrijpelijk. Als jij de grote mond in het groepje hebt en er zijn vrouwen om je heen die gewoon zin hebben in seks, of in ieder geval zin hebben om seksueel benaderd (begeerd) te worden, zullen ze sneller om jou heenhangen, lijkt me. Dat hangt toch gewoon samen met mannelijkheid, lijkt me nogal een open deur. Dat dit niet realistisch hoeft te zijn snap ik ook wel, wie weet is de stille jongen in je groepje wel de seksgod, maar het cliché zegt iets anders.
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2011 @ 23:24:29 #109
137949 Disana
pi_101022754
Een man met een grote mond is bezig met zijn ego, die kies je dus per definitie niet voor seks als je verstandig bent :)
pi_101022956
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:24 schreef Disana het volgende:
Een man met een grote mond is bezig met zijn ego, die kies je dus per definitie niet voor seks als je verstandig bent :)
Ik vind het een beetje onzin om te stellen dat álle mannen met een grote mond iets te compenseren hebben. Het kan toch ook een keer zo zijn dat een man werkelijk niets te vrezen heeft (lees: niet bang is afgewezen te worden, want heel tevreden met zichzelf) en dáárom een grote mond heeft? Het hoeft niet altijd het tegenovergestelde te betekenen. :N Zoals ik al zei: onzekerheden worden op verschillende manieren getoond, bijvoorbeeld door een grote mond, maar andersom duidt die grote mond niet altijd op onzekerheid.
pi_101023513
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje onzin om te stellen dat álle mannen met een grote mond iets te compenseren hebben. Het kan toch ook een keer zo zijn dat een man werkelijk niets te vrezen heeft (lees: niet bang is afgewezen te worden, want heel tevreden met zichzelf) en dáárom een grote mond heeft? Het hoeft niet altijd het tegenovergestelde te betekenen. :N Zoals ik al zei: onzekerheden worden op verschillende manieren getoond, bijvoorbeeld door een grote mond, maar andersom duidt die grote mond niet altijd op onzekerheid.
Ik ken geen enkel geval waar mannen in een pub/club als grootste blaten niet iets te compenseren hebben.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_101023747
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ken geen enkel geval waar mannen in een pub/club als grootste blaten niet iets te compenseren hebben.
En jij bent met alle mannen met grote mond in contact geweest, laat staan naar bed gegaan? :P
pi_101024138
ik krijg het beeld -bij de op en de beschrijving die taurus geeft- van een type man voor me die een grote bek heeft en erg provocerend is tegenover anderen, die er meteen op klapt als je er tegenin gaat op een directe (maar normale) manier.

dat noem ik een sukkel. en onvolwassen ook trouwens. als vrouwen daar zo mee bezig zijn mbt mannen vind ik ze het aankijken eigenlijk ook niet waard, zo oppervlakkig. ~:)
pi_101024206
wellicht dat ik het anders interpreteer maar daar heb ik schijt aan. 8-)
pi_101024330
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:53 schreef dawg het volgende:
ik krijg het beeld -bij de op en de beschrijving die taurus geeft- van een type man voor me die een grote bek heeft en erg provocerend is tegenover anderen, die er meteen op klapt als je er tegenin gaat op een directe (maar normale) manier.

dat noem ik een sukkel. en onvolwassen ook trouwens. als vrouwen daar zo mee bezig zijn mbt mannen vind ik ze het aankijken eigenlijk ook niet waard, zo oppervlakkig. ~:)
Ja, je interpreteert het anders, en het lukt me niet meer om het duidelijk te maken geloof ik, never mind.
pi_101024410
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ja, je interpreteert het anders, en het lukt me niet meer om het duidelijk te maken geloof ik, never mind.
zulke hokjes moet je wel strak afbakenen om het duidelijk te krijgen. hokken vol met trouwe honden en valse kutbeesten. das toch lekker duidelijk dacht ik zo. 8-)
pi_101024947
Eigenlijk heb ik ook maar schijt aan wat vrouwen posten in dit topic!

:o
pi_101024993
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zo is toch ook onderzocht (en ik meen ook bewezen) dat mannen vallen voor vrouwen die veel gelijkenissen hebben met hun moeder?
Ik val niet op domme wijven :P
Rustig aan.
pi_101025100
Vrouwen die vallen op dit soort hufterigheid en onbeschoft gedrag verdienen het ook om geneukt te worden door players :r
pi_101026098
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef Taurus het volgende:
Is een man met veel zelfvertrouwen niet een beetje dat 'klootzaktype'? Over het algemeen, bedoel ik. Arrogantie, dominantie, toch wel eigenschappen die veel vrouwen waarderen. Ik althans wel.

Definieer eikelig gedrag en als 'stuk vuil behandelen'. Kan zijn dat dat gewoon met rolpatronen te maken heeft, de vrouw wil sexy, klein en delicaat zijn, de man wil groot, stoer en de baas zijn.
Nee, en ik kan het weten want op de momenten dat ik barst van de zelfvertrouwen ben ik nog steeds geen klootzak. Hoe kan je arrogantie waarderen? Dominant heeft een negatieve lading bij mij, noem het liever overheersend.... Dominante mannen kleineren andere mensen in mijn optiek.
Rustig aan.
pi_101026510
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef Friek_ het volgende:
Players & Patsers, klinkt als een goede naam voor een advocatenkantoor.
_O-
pi_101026576
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, en ik kan het weten want op de momenten dat ik barst van de zelfvertrouwen ben ik nog steeds geen klootzak. Hoe kan je arrogantie waarderen? Dominant heeft een negatieve lading bij mij, noem het liever overheersend.... Dominante mannen kleineren andere mensen in mijn optiek.
dominantie heeft een negatieve lading bij jou, omdat je je herinnerd wordt aan je positie
als je een echte man bent overtref je de dominantie van de ander, uit instinct
vrouwen houden van het beestachtige in de man
geloof dat
pi_101026848
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 23:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar jij verwart 'nemen' met 'sterk' en 'de liefde bedrijven' met 'kwetsbaar'. Daar ben ik het weer niet mee eens. Wat voor het bed geldt, geldt ook voor de omgang: is het niet veel prettiger met een man om te gaan die jou ziet staan.
Ik wou er zelf op reageren maar ik dacht ik lees alvast verder, vast iemand die er op gereageerd heeft ^O^
Helemaal met je eens.
Rustig aan.
pi_101027075
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef jmex het volgende:

[..]

dominantie heeft een negatieve lading bij jou, omdat je je herinnerd wordt aan je positie
als je een echte man bent overtref je de dominantie van de ander, uit instinct
vrouwen houden van het beestachtige in de man
geloof dat
Nee, omdat de manier waarop ik herinnerd word aan mijn ''positie'' (lees positie op de werkvloer) nogal laag en achterbaks is, als ik een echte man zou zijn zou ik dus op de vuist gaan zoals jij zegt, veel plezier jonge, ik win het juist door daar boven te staan, ook al heeft het betreffende figuur dat ''dominant'' doet tegen mij dat niet door.
Rustig aan.
pi_101027211
wie heeft het over vechten?
degene die begint met vechten is juist een zwakkeling

maar ik zie het zo
als iemand jou probeert te intimideren
en het lukt, dan ga je wel een treetje omlaag op de ladder des bazen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')