Wat schattig!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet dat er een apart filmpjestopic is maar daar kijken niet zoveel mensen dus ik plaats hem heel eigenwijs even hier.
Puck is aan het schateren om de kat.
Ja snap ik wel maar dit was wel heel extreem. En het was echt heeeeeeel zielig.. Voor zowel Sarah als voor mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Leandra het volgende:
Niet zo druk maken over eenkennigheid en/of verlatingsangst bij zo'n kleintje. Het is juist goed dat ze dat hebben, dat wil zeggen dat ze zich gebonden voelen.
En dat is juist heel belangrijk.
Als ze 7 jaar zijn en drama maken als je even weg bent is een reden voor zorgen, als ze 7 maanden zijn is het juist goed.
idd ik ben echt bang dat ik kaal wordquote:
auwa ik kan niet zo goed lopen. Gisteren was ean naar de oppas maar vandaag niet. Mijn schouder wil nog niet echt dus hopelijk hoef ik haar niet zoveel te tillen vandaag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ferrari_rood: hoe voel je je vandaag, na je val van gisteren?
Het hoort er gewoon bij, zo'n kleintje kent niet anders dan de gezichten die hij dagelijks ziet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Ja snap ik wel maar dit was wel heel extreem. En het was echt heeeeeeel zielig.. Voor zowel Sarah als voor mij
dat klopt maar hij keek echt zo naar dat badje hoe moet dat? Hij wilde ook niet helpen maar vullen vooruit dan maar. Maar hij wist niks van de temp oid. Pap kijk dan er zit een thermometer in die geeft het precies aan. Ik was dus toch maar helemaal naar zolder gestrompeld.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Leandra het volgende:
FR, een badje met slang was er in jullie tijd waarschijnlijk gewoon nog niet
Voor mijn oudste had ik ook geen badje met slang.
Wel fijn dat ze zo helpen nu je zo kreupel bent, hoop dat t snel weer opknapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |