abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101203452
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 09:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik weet dat er een apart filmpjestopic is maar daar kijken niet zoveel mensen dus ik plaats hem heel eigenwijs even hier.

Puck is aan het schateren om de kat.

Wat schattig! O+

Volgens Ivan is het een 'lieve Lena'. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_101204239
ahw DML O+

KJ, het is ook maar net wat makkelijker gaat soms.
Mijn oudste begon ook met tijgeren, heeft toen letterlijk 2 dagen gekropen en besloot toen dat tijgeren toch handiger was want dat glijdt zo lekker snel over die houten vloer :D
:)
pi_101204750
Wat leuk Claudia!
Gisteren was Evan weer veel aan het spelen, lachen en slapen.
weinig gemor en dat is dus genieten :)
pi_101205688
Ik geloof dat Sarah een eenkennigefase induikt of iets van verlatingsangst ontwikkeld... Kan je dit eigenlijk voorkomen of in elk geval zorgen dat het in minder extreme mate is?

Gister kwam mijn zusje oppassen dus ik gaf Sarah aan haar en die zette het op een krijsen! Dus ik nam haar weer over en het was meteen weer goed, ze viel zelfs bijna in slaap.. Maar ja ik moest echt weg dus haar op de grond gezet, begon vrijwel direct weer te krijsen, echt helemaal van de rel.. Ik moest er ook van huilen maar ben toch maar weg gegaan, toen ik na een half uurtje belde krijste ze nog zo. En weer een half uur later was het wat afgenomen, toen was Jaël ook beneden, misschien hielp dat mee.
Maar gisteravond had ze de hele avond zo een beetje bij mijn man gehangen, want steeds in bed brullen.. En toen ik thius kwam nam ik haar over ook krijsen en bij hem weer stil..
Nu nieuwe dag, ze heeft wel zomaar lang geslapen, tot half 8! Normaal 6 uur. Maar elke keer als ik haar ergens zet en even weg loop keuken oid. dan begint ze weer te brullen.. Nu hangt ze lekker op de bondolino en is ze in slaap gevallen. Jaël is ook wel eenkennig geweest maar van de een op de andere dag zo extreem, ik ben er helemala een beetje wanhopig van. Merkte gister ook echt dat ik me op mijn werk moest herpakken.. Moest steeds huilen als ik alleen al dacht aan hoe over haar toeren ze was..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:16:59 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101206051
Niet zo druk maken over eenkennigheid en/of verlatingsangst bij zo'n kleintje. Het is juist goed dat ze dat hebben, dat wil zeggen dat ze zich gebonden voelen.
En dat is juist heel belangrijk.

Als ze 7 jaar zijn en drama maken als je even weg bent is een reden voor zorgen, als ze 7 maanden zijn is het juist goed.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_101206142
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:16 schreef Leandra het volgende:
Niet zo druk maken over eenkennigheid en/of verlatingsangst bij zo'n kleintje. Het is juist goed dat ze dat hebben, dat wil zeggen dat ze zich gebonden voelen.
En dat is juist heel belangrijk.

Als ze 7 jaar zijn en drama maken als je even weg bent is een reden voor zorgen, als ze 7 maanden zijn is het juist goed.
Ja snap ik wel maar dit was wel heel extreem. En het was echt heeeeeeel zielig.. Voor zowel Sarah als voor mij :'(
pi_101206572
Leuk dat ze staat kaatjejannie!
Ik dacht ook dat Mex kruipen ging overslaan, hij ging steeds zitten en leek er niks aan te vinden, staan vond ie veel leuker, maar nu kruipt ie toch goed rond hoor!
En hij heeft los gestaan! Eerst een paar keer zonder dat hij het doorhad en nu laat ie soms expres los en gaat dan echt proberen om z'n evenwicht te bewaren en als ie dan snel weer de tafel vastpakt gaat ie lachen.

Zielig hoor MamaPurk en jij dan ook nog overstuur :(
Maar afleiden is echt de truuk hier hoor, vooral andere kindjes helpen. Als hij bij mijn schoonmoeder is en haar dochtertje is er is die meteen vrolijk. Van de week was hij bij mijn stiefmoeder ook aan het huilen maar toen haar zoontje wakker werd was het ook meteen over.
Of je zus moet dan even naar een andere kamer lopen en een beetje gaan zingen ofzo, gewoon even uit dat vervelende moment halen.
pi_101206703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 18:14 schreef danic het volgende:
haaruitval sucks :(
idd ik ben echt bang dat ik kaal word

quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 19:38 schreef danic het volgende:
Ferrari_rood: hoe voel je je vandaag, na je val van gisteren?
auwa ik kan niet zo goed lopen. Gisteren was ean naar de oppas maar vandaag niet. Mijn schouder wil nog niet echt dus hopelijk hoef ik haar niet zoveel te tillen vandaag.

Gisterenavond kwam mijn ouders even helpen en heeft mijn moeder haar ook in badje gedaan. Mijn vader zou hem vullen zet hij het badje boven op de tummytub in de standaard. Euh pap dat is niet zo handig. En na gebruik kiept hij hem zo leeg ipv de slang te gebruiken. Het is duidelijk dat hij ons nooit in bad gedaan heeft.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:39:43 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101206825
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Ja snap ik wel maar dit was wel heel extreem. En het was echt heeeeeeel zielig.. Voor zowel Sarah als voor mij :'(
Het hoort er gewoon bij, zo'n kleintje kent niet anders dan de gezichten die hij dagelijks ziet.
Soneal ziet z'n grote broer ook niet dagelijks en dat is ook vaak drama, je kunt nou eenmaal niet verwachten dat zo'n krummel weet dat het wel goed is omdat het familie is.

Wij kunnen wel vinden dat we ons eigen ding willen of moeten doen, maar de evolutie van een baby is nog gebaseerd op de vrijwel permanente aanwezigheid van een select groepje mensen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:43:26 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101206970
FR, een badje met slang was er in jullie tijd waarschijnlijk gewoon nog niet ;)
Voor mijn oudste had ik ook geen badje met slang.

Wel fijn dat ze zo helpen nu je zo kreupel bent, hoop dat t snel weer opknapt :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101207175
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Leandra het volgende:
FR, een badje met slang was er in jullie tijd waarschijnlijk gewoon nog niet ;)
Voor mijn oudste had ik ook geen badje met slang.

Wel fijn dat ze zo helpen nu je zo kreupel bent, hoop dat t snel weer opknapt :*
dat klopt maar hij keek echt zo naar dat badje hoe moet dat? Hij wilde ook niet helpen maar vullen vooruit dan maar. Maar hij wist niks van de temp oid. Pap kijk dan er zit een thermometer in die geeft het precies aan. Ik was dus toch maar helemaal naar zolder gestrompeld.
pi_101207184
en er waren toen ook geen tummytubs denk ik, alleen gewone emmers:P
pi_101207319
Mijn moeder wil perse alleen het badje maar de tummytub stond nog in de standaard. Die moest er dus eerst uit.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:03:35 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101207639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 10:49 schreef Troeta het volgende:
en er waren toen ook geen tummytubs denk ik, alleen gewone emmers:P
Klopt, en daar deed je zeker je kind niet in :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101207935
Wel in de wasbak in de keuken :7
pi_101208127

die zijn er nog steeds ;) ik meost wat doen maar had mijn handen vol met kind ;)
pi_101208160
Haha, dat ziet er cute uit! O+ Heeft ze een rode gloed over haar haartjes? O+ Cas heeft ietwat donkerblond haar met een rode gloed, zo mooi!
pi_101208671
Ja ze is helemaal rossig (tenminste het weinige haar dat ze heeft is rossig ;)) Ik vind het mooi en ik hoop dat het uitgroeit tot net zulke mooie krullen als haar zus heeft, dan heb ik een donkerblonde en rooie krullenbol :D
pi_101208718
Rood is een mooie haarkleur! O+

Mijn semi-rode wil niet slapen :') Vecht er tegen.. En ik maar op en neer voor zijn speen!
pi_101209307
Mijn rooie wil ook niet slapen.. Zometeen dus maar eten en dan krijgt zij een fles en dan gooi ik ze allebei tegelijk maar in bed denk ik :)
Sneu he als ze maar blijven vechten tegen de slaap.. En jij maar heen en weer rennen ;)
pi_101210181
Hij slaapt nu, ik heb gewonnen :+
Vechten en maar vechten.... Huilen, zo sneu.
pi_101210397
Mijn slaapkop van 22:15 tot 07:00 heb haar wakker gemaakt
toen om 11:00 weer wakker gemaakt ligt nu te spelen in de box
pi_101210472
doorslapen is hier nog niet aan de orde.. af en toe verrast hij ons door van 20:00 tot 03:00 te slapen, meldt zich normaal netjes rond etenstijd.
pi_101210602
ean slaapt ook nog niet zolang door. Als we al van doorslapen kunnen praten want eerst sliep ze een week door toen een week niet en nu week wel weer. En daarvoor kwam ze om 03:00 en dan weer om 05:30
pi_101210893
Sarah slaapt van ongeveer 19.00 tot 23.00 dan krijgt ze nog een fles en dan slaapt ze meestal tot 6.00, maar vanmorgen tot 7.30 en dat had ik ook net even nodig heerlijk!

Fijn dat hij toch in slap is gevallen Cynthiaa :)

Dat vond ik een van de vermoeiendste periodes FR dat ze dan de ene ncht wel doorsliep en de andere ancht niet, laat me dan maar gewoon in dat vaste ritme van 1x per nacht eruit, daar voelde ik me veel frisser bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')