psssst, ze is er al 15!quote:Bijna 14 wk
Ik heb na de bevalling nog een week gespuugd en bij het eten van bepaalde dingen word ik nog misselijk. Maar ik hoef niet meer te spugen.
En wat een mooi meisje hebben jullie
ja, hij is lekker bezig hoor!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:05 schreef DJMO het volgende:
fijn dat de AB lijkt aan te slaan MJ!! Nu gewoon alleen nog maar bergopwaarts en zorgen dat ze naar papa en mama mag![]()
Ik gooi mijn kleinste nog even in de herhaling .. niemand lijkt m'n knappe ventje gezien te hebben![]()
Dat dus.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die van mij heeft nooit spekarmpjes gekregen. Ik hoop dat de volgende ook zo is, want ik vind een slanke baby juist mooi...
Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:09 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Die van mij heeft nooit spekarmpjes gekregen. Ik hoop dat de volgende ook zo is, want ik vind een slanke baby juist mooi...
doe es een fotootje?quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:40 schreef Aventura het volgende:
Dank voor de reacties en dank voor het linkje djmo. Heel informatief! Ik laat m'n mams maar lekker praten, hehe! Ik snap wel waar het vandaan komt, ik kom uit een familie van ukkies, ben zelf ook niet heel lang en vriend ook niet. Ventje heeft een voor ons nieuw postuurtje! Ik vind 'm (natuurlijk) heel mooi.
Ben ook zo aan het genieten nu. Ik haal hem meestal tussen 6.30 en 7.30 uit zijn bedje en heb hem dan de hele ochtend lekker bij mij in bed. Lekker drinken, en tussendoor krijg ik de mooiste lachjes! Volgens mij imiteert hij mijn hoofdbewegingen en ik meen zelfs ook de geluiden die ik maak! Nu is-ie net weer in slaap gekukeld. Het is zo leuk om te zien hoe hij steeds reactiever wordt
Nee ik was net naar een dhlpunt geweestquote:Op maandag 22 augustus 2011 09:57 schreef mefke79 het volgende:
DML, was de post net geweest?![]()
Klinkt zo gezellig, dat lachen. Mooi ventje heb je daar!
oh...ons ventje zit ook op +1 qua lengte en op de lijn qua gewicht, maar is (nog) geen spekkie...tenminste dat vind ik. Je ziet wel dat ie wat dikker begint te worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik was net naar een dhlpunt geweestAltijd leuk speelgoed voor zowel baby's als katten
Ik hou trouwens van mijn spekkie. Hij was heel slank bij de geboorte want 53cm bij 3kilo maar hij was zo breekbaar. Hij zit nu precies op de gemiddelde lijn qua gewicht en op de +1 lijn voor lengte en toch heeft hij spekkies.
Heel gezond beeld vind ik het. Mijn blije blakende spekko
Jij had al een lichtelijk spekkie bij de geboorte. Ik moet er echt aan wennen dat ik tussen huidplooien moet afdrogenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:42 schreef Sannne het volgende:
Dat streelt je ego he, F-R![]()
Hier ook een spekkie, nu al![]()
Alsof ze elastiekjes om dr polsjes heeft. I love it, ik kan dr wel opeten![]()
MJ
Wat danic zegt, de doek is al een extra laag en jou warmte erbijquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:48 schreef DJMO het volgende:
vraagje: Het is behoorlijk warm buiten, en omdat Geert een regeldag heeft, wil ik hem in de doek meenemen. Kan dat gewoon in een rompertje en broekje of zou ik toch een shirtje aandoen extra?
'gelopen' nog wel!!quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:50 schreef danic het volgende:
Nou, zou het lekker zo doen hoor. Hij ligt ook in de doek en tegen jou aan, dus warm zat.
Eva heeft gisteren alleen in een rompertje 'gelopen', en dat was prima. Vandaag is het niet minder warm, dus lekker doen zonder shirt.
Ze zijn er ook in 60cm hoor. O.a. bij prenatalquote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef Sannne het volgende:
Maar Elise draagt nog maat 56.. Kan het iig proberen, tnx!
Ean past nog in 50 maar ze past met haar hoofd niet door het hoofdeinde dus vind ik het wel prima.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:03 schreef Sannne het volgende:
Maar Elise draagt nog maat 56.. Kan het iig proberen, tnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |