tenminste één normale reactie ... en ik was toen 16 toen ik een relatie met dr hadquote:Met 17 kom je er nog nét mee weg denk ik. De rest is gewoon jaloers.
13quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
tenminste één normale reactie ... en ik was toen 16 toen ik een relatie met dr had
Hij geeft je advies?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:52 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ha-ha! probeer je nou grappig te zijn?
Mijn reactie was uitermate normaal en serieus hoor, dat je het niet uitkomt om dat als reactie te lezen is iets wat toch echt aan jou ligt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:50 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
tenminste één normale reactie ... en ik was toen 16 toen ik een relatie met dr had
Ja, alleen Schenkstroop zit goed.quote:
Beter dan een pedoquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:05 schreef Downyv2 het volgende:
trovey jij ook ja sorry, maar ik praat hier met name over die XIIY die zich gedraagt als een autist met adhd problemen
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:06 schreef Downyv2 het volgende:
ik heb medelijden met je moeder, je bent op forums al om te huilen laat staan in echt
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:09 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ziet ernaar uit dat iemand jaloers is
Verklaar je nader, pedoquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:11 schreef Downyv2 het volgende:
even was leuk maar nu begint het eentonig te worden
Ik reageer nog steeds heel normaal, jij gaat alleen maar mee met de mensen die je gedrag goed praten terwijl het gewoon niet correct gedrag is, zelfs je lichaam zegt je dat er iets niet goed zit maar je blijft hardnekkig ontkennen. Ook als een kind van 13 jaar lichamelijk ver ontwikkeld is wil nog niet zeggen dat je daar als oudere persoon dan ook maar gebruik van mag maken want ze is geestelijk een stuk minder ver dan jij bent en dat vind jij alleen maar gemakkelijk omdat ze dan makkelijker te manipuleren is door jou. Als je dat niet wil begrijpen dan is er toch echt iets niet goed.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:05 schreef Downyv2 het volgende:
trovey jij ook ja sorry, maar ik praat hier met name over die XIIY die zich gedraagt als een autist met adhd problemen
Jij benne echt ergquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik reageer nog steeds heel normaal, jij gaat alleen maar mee met de mensen die je gedrag goed praten terwijl het gewoon niet correct gedrag is, zelfs je lichaam zegt je dat er iets niet goed zit maar je blijft hardnekkig ontkennen. Ook als een kind van 13 jaar lichamelijk ver ontwikkeld is wil nog niet zeggen dat je daar als oudere persoon dan ook maar gebruik van mag maken want ze is geestelijk een stuk minder ver dan jij bent en dat vind jij alleen maar gemakkelijk omdat ze dan makkelijker te manipuleren is door jou. Als je dat niet wil begrijpen dan is er toch echt iets niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |