quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik breek je nek als ik je int echt tegen kom
De pedo wordt boosquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Ik denk een van de ouders van het 13 jarige meisje.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:36 schreef XIIY het volgende:
[..]
De pedo wordt boos
Wie belt de politie?
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:35 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
Dit vraagt om pics.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:33 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij dr ook gedaan had als je haar ziet
ja ik ga een beetje foto's van dr op het internet zetten dan is ze straks overal terug te vinden op alle forums, dacht het niet buddyquote:Dit vraagt om pics.
Meer kans dat een andere pedo je ondersteuntquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ja ik ga een beetje foto's van dr op het internet zetten dan is ze straks overal terug te vinden op alle forums, dacht het niet buddy
I'm not your buddy pal. Pedo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
ja ik ga een beetje foto's van dr op het internet zetten dan is ze straks overal terug te vinden op alle forums, dacht het niet buddy
Doe nou maar gewoon, anders kunnen we niet begrijpen dat je met een 13 jarige gaat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:42 schreef Downyv2 het volgende:
[..]
latente pedoquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef Downyv2 het volgende:
XIIY, kanker ff op man als je grappig probeert te zijn dan is dat bij deze NIET zo.
hoe oud ben je nou? je lijkt wel foking een kind van 7. word volwassen
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef Downyv2 het volgende:
als je grappig probeert te zijn dan is dat bij deze NIET zo.
Kind van 7?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:43 schreef Downyv2 het volgende:
XIIY, kanker ff op man als je grappig probeert te zijn dan is dat bij deze NIET zo.
hoe oud ben je nou? je lijkt wel foking een kind van 7. word volwassen
ik zou maar even toestemming aan het bewuste meisje vragen voordat je deze foto plaatst.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:44 schreef Downyv2 het volgende:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/33/12432678295om8f.jpg/ (copy/paste deze link) ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |