Dit is de long version toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vanmorgen op Kinkclassx
De stem van Feargal Sharkey herken je uit duizenden.
Klopt. dit is de gewone uitvoeringquote:
Jep, eg amsterdamsquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Eggen hebben we niet in Amsterdam schat.
Dat is meer iets voor deze mannen.
En nog 1 van hem maar nu met zijn maatjes van de Texas Tornadosquote:
Als ik dit nummer hoor moet ik altijd denken aan mijn neef die net geboren werd toen dit nummer van Freddie in de top 40 stond. Blijf een mooi nummer.quote:
Een beetje FC Twentequote:
Ik vrees voor het Nederlandse clubvoetbal in de Europacups.quote:
"And Peter the keeper who has nothing to do" vond ik leuk gevonden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:43 schreef tong80 het volgende:
De enige club die vaker europees kampioen werd dan landskampioen.
In een vorige topic postte ik een Zweeds nummer van hem, nog eentje:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vrees voor het Nederlandse clubvoetbal in de Europacups.
quote:
Gaat ie de zus van Patricia Paaij postenquote:
Hij had wel een punt, alleen die ene opmerking had niet gehoeven. Maar goed, muziekje maar weer? Nog een keer PP om het af te lerenquote:
Nog eentje van PP deze keer met een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij had wel een punt, alleen die ene opmerking had niet gehoeven. Maar goed, muziekje maar weer? Nog een keer PP om het af te leren
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nog eentje van PP deze keer met een vooruitziende blik![]()
Of de New Adventures, ook een Nederlandse band.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad.
Uit de oude doos, stukje uit Countdown met Adam Curry, optreden van Juniors, bandje uit Utrecht.
Ik heb hun elpee. Come on was een cover van de Rolling Stones die het weer hadden gecoverd op hun eerste LP.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Of de New Adventures, ook een Nederlandse band.
Lijkt me ook wel deugen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:01 schreef Karina het volgende:
Wat een sympathieke man trouwens, tenminste, zo in dit filmpje.
Bowiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:49 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg nog steeds kippenvel van dit nummer.
Tja, zo zijn ouders he?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel deugen.
Leuke anekdote. Hij verbood ooit zijn zoon de blauwe kleur in zijn haar te houden. Toen ie zich realiseerde dat hij eigenlijk de laatste was die dat moest doen.
Je hebt nu toch vakantie dus wat let je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Karina het volgende:
Het is weekend en dat was vroeger natuurlijk stappen, voor mij in de disco!
Maandag en dinsdagochtend nog werken, dan pas ECHT vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je hebt nu toch vakantie dus wat let je.
Nog meer disco
quote:
Partypooperquote:
En ik dacht dat wij... Nou ja, zeg.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij... Nou ja, zeg.
Vergeef 't haar. Zulke dingen horen er ook bij hè. Zo heb ik m'n teerbeminde zojuist enorm gepleased door bovenstaand "September' aan te klikken èn helemaal uit te laten spelen.quote:
Het begon en eindigde in:quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:31 schreef Eska het volgende:
Die heb ik wel gezien, ja. Op t.v. weliswaar. En ik weet er nog maar weinig van.Máár wel gezien dus!
(ik ben een slechte filmkijker)
Die ga ik steeds meer waarderen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Johnny_Cashquote:June had agreed to marry Cash after he had 'cleaned up'.
Helemaal geniaal nummer, krijg er tranen van in mijn ogen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:33 schreef Eska het volgende:
En nu denk ik dat het tijd is om een poosje te gaan liggen. Vroeger ging ik vaak slapen met dit nummer
En néé, niet omdat het zo saai was, maar ik timede (raar woord zo, moet dat anders?) het zo dat ik echt aan slapen toe was als dit nummer aan de beurt was.Japan
Sorryquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
En ik dacht dat wij... Nou ja, zeg.
Deze is uit mijn geboortejaar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |