Ik ken het niet, maar, echt geen flauw idee waarom, het deed me denken aan het refrein van dit:quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:38 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie deze nog ?
Band met twee bassisten
Leuk, een mede soul/funkfan!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben 30 maar heb het grootste gedeelte van de jaren 80 bewust meegemaakt. Mijn Madonna obsessie mag niemand eigenlijk over weten. Maar ik luisterde overwegend soul en funk:
Aangstoken door familie dat overwegend zulke platen had:
Maar de nodige pop luisterde ik ook naar. Petshop Boys mag eigenlijk ook niemand weten. En level 42. Mar dat kan mij nu niet meer bekoren. En natuurlijk de Micheal jackson en prince. En de nodige rock. En dat laatste kan mij nogsteeds bekoren
Dan vind ik deze nog steeds beterquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn favoriete foute nummer, Piet.
Deze vond ik zo leuk, omdat ik haar kende van Neighbours
Al die Stock, Aitken en Waterman shit lijkt op elkaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
Deze vond ik zo leuk, omdat ik haar kende van Neighbours
Die is van iets later, deze is ook leuk, ook van de Neighbours tijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan vind ik deze nog steeds beter
Ach, is dat niet met elke groep/songwriter?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Al die Stock, Aitken en Waterman shit lijkt op elkaar.
Kylie was cool.quote:
Kut nummer maar Bette Midler kicks ass.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
En dan is dit natuurlijk een inkoppertje
De presentator in het beginnen kennen jullie ook vast wel, Forsyth, vader van de Forsyth in Grant & Forsyth
Ja ik vind het ook een kutnummer, maar het was de eerste met Rose die me te binnen schoot.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut nummer maar Bette Midler kicks ass.
Mooi, met een mooi filmpje ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Na heel lang zoeken het origineel uit 1946 van EL CAIMAN eindelijk gevonden
Is inmiddels een klassieker in Zuid Amerika, iedereen kent het, ieder bruiloft bandje speelt het
Die vind ik mooi!quote:
Ontroerend nummer vind ik dat altijd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Origineel van Besame Mucho van Raul Abril, kan het op Youtube niet vinden dus bij deze
http://music.napster.com/(...)usic/tracks/12858909
Te vaak gehoordquote:
Leuk is dat he? Wat je allemaal vindt. Ik vond een oud nummer van Mud (heel iets anders), dat ik totaal niet kende en ook een heel ander genre dan waarmee ze bekend zijn geworden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk wat je zoal vindt op Youtube
Marlene Dietrich at the Grand Gala du Disque
Het liedje is niet de moeite waard, maar de introductie door Godfried Bomans is geweldig
:-)quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk is dat he? Wat je allemaal vindt. Ik vond een oud nummer van Mud (heel iets anders), dat ik totaal niet kende en ook een heel ander genre dan waarmee ze bekend zijn geworden.
En ik zit nog steeds een nummer te verzinnen over een Roos dat WEL leuk is, maar het enige dat ik nog kan bedenken is deze![]()
Nee sorry, leuk filmpje, maar ik krijg hoofdpijn van die snerpende stemquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer fans van Berthold Brecht en Kurt Weil hier?
Een joodse componist en een communistische dichter die een van de mooiste muziekstukken van het begin van de vorige eeuw maken, de Drie stuiver opera
Mijn high school sweetheart heette Annemarie, toen dit dus een hit was. Kende het letterlijk.quote:
Geen fan, maar van Brecht heb ik veel gelezen...inclusief Mutter Courage waar met goed fatsoen niet doorheen te komen is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Meer fans van Berthold Brecht en Kurt Weil hier?
Lotte Lenya was de vrouw van Kurt Weil en kon helemaal niet zingen, dat was de bedoeling ook trouwens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee sorry, leuk filmpje, maar ik krijg hoofdpijn van die snerpende stem
Niet zozeer het feit dat ze niet kan zingen, maar de stem zelf, maar dat komt ook doordat het zo een oud filmpje is denk ik,quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lotte Lenya was de vrouw van Kurt Weil en kon helemaal niet zingen, dat was de bedoeling ook trouwens.
Het moest klinken als een meisje uit een goedkoop hotel
Hier het origineel van Mack the Knife, zo'n beetje door iedereen gezongen
Dat was toch de zoon van Mies Bouwman of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |