Nou, ik geloof niet dat er ook maar iemand denkt dat jij dat normaal laat verslonzen oidquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb steer expliciet gevraagd of hij t erg vond ff stront te scheppen..
Dus. Vind t nu beetje overkomen alsof ik de kattenbak laat verslonsen terwijl ik steer daar zo min mogelijk mee wilde.belasten en dat zo dacht te doen, t stinkt.niet op mn kamer.ofzo ben daar heel strikt in.
Zo tijd voor laatste feestnacht hier
Je bent een schat dat je voor d'r katten wilt zorgen hoorquote:
Nouja, als ze het gevraagd had, had ik het wel gedaan. Maar ze had het niet gevraagd he, Memo.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent een schat dat je voor d'r katten wilt zorgen hoorIk had je alleen elke dag poep laten scheppen
Wees maar blij met Meem die je al wilde ontzien
Dank voor je recensie, ik wilde het ook al kopen om te proberenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Heb vandaag voor het eerst Wiekse 0,0% gedronken. Oma kwam met mijn verjaadag met een paar speciale bieren, maar ook met Wiekse 0,0. Je moet natuurlijk alles gedronken hebben niewaar?
![]()
Typisch een grap van oma.
Oh het bier is niet te zuipen. Veel te zoet
Zo leuk als mensen van een muis mug een kat olifant makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, als ze het gevraagd had, had ik het wel gedaan. Maar ze had het niet gevraagd he, Memo.![]()
![]()
![]()
Die rosé variant ook niet. Een soort limonade met een rare bijsmaak. Het heeft niets bier te maken en al helemaal niets met rosé.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:52 schreef borisz het volgende:
Heb vandaag voor het eerst Wiekse 0,0% gedronken. Oma kwam met mijn verjaadag met een paar speciale bieren, maar ook met Wiekse 0,0. Je moet natuurlijk alles gedronken hebben niewaar?
![]()
Typisch een grap van oma.
Oh het bier is niet te zuipen. Veel te zoet
Die ligt nog in de koelingquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef Vork het volgende:
[..]
Die rosé variant ook niet. Een soort limonade met een rare bijsmaak. Het heeft niets bier te maken en al helemaal niets met rosé.
Maar die vind ik wel lekker! Meisjesbierquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:04 schreef Vork het volgende:
Die rosé variant ook niet. Een soort limonade met een rare bijsmaak. Het heeft niets bier te maken en al helemaal niets met rosé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |