Gelezen en beantwoord.quote:
Tof dat je een fijne dag had!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:20 schreef FutureFairytale het volgende:
moe maar blij met vandaag
lekker tv kijken nu en heeeeeeeeeeeeeeel simpel gegeten.
knuffeltje voor Krak
Ja, dat ga ik morgen doen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelezen en beantwoord.
Maar haar bellen kan nooit kwaad. Dan zijn alle mogelijke misverstanden meteen uit de wereld.
oh leuk. alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
En morgen bloemetje kopen, verjaardag van papa.
Niet echt, mijn vader is al lang dood.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh leuk. alvast gefeliciteerd
Nee, dat weet ik allemaal ook wel maar als je dan iemand 'even' 6 kilo ziet verliezen dan wil ik dat ook welquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
Sarabi, niet te veel naar de kilo's kijken
Elke dag sporten? Ik hoorde van mijn fysio dat je juist rustdagen nodig hebt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gesproken vandaag en ze is na de eerste week Cambridge 6 kilo kwijt
Grrr....nouja ik ga maar weer elke dag sporten misschien val ik dan ook weer af
Elke dag bewegen danquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Elke dag sporten? Ik hoorde van mijn fysio dat je juist rustdagen nodig hebt.
Eerste week gaan de kilo's er altijd snel afquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
Mijn nichtje gesproken vandaag en ze is na de eerste week Cambridge 6 kilo kwijt
Elke dag 20 min bewegen is goed. Dat uur fietsen is dus ook goed!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke dag bewegen danniet intensief hoor
Maar ik fiets/loop niet vaak ergens naar toe dus dan tel ik een uurtje fietsen ook al mee als sport
hm dat wist ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet echt, mijn vader is al lang dood.
jij mij natuurlijk, traditiequote:Op zondag 21 augustus 2011 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm FFT, ga ik jou instoppen, of jij mij?
eh nee ik weet dat juist nooit. vergeet dat zelfs van sommige vriendinnen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Maar bedankt, want jij weet zo vaak wie er jarig is of wie er gefeliciteerd moet worden.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
vind je dat niet ongezond? 6 kilo in een week?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef Sarabi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |