PRACHTIG!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tadaaa![]()
[ afbeelding ]
Afkoelen, invriezen, morgen mee in de bento en smullen maar![]()
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:17 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Btw, als je ze morgen meeneemt hoeven ze toch niet in de vriezert? Of mis ik essentiele hygiene-gerelateerde zaken en ben ik eigenlijk al deaudt?
Aaaaaah, dat werpt een hele berg licht op de zaak!!!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Neeeeeeeej ik neem er eentje morgen mee (misschien ben ik daarna wel deaudt) en de rest vries ik in voor andere keertjes. Alleen ik heb nu vrijwel geen gezondigheid meer aan boord eigenlijk: zo'n taartje kost me beide verdiepingen van mijn snackvakje. Al kan ik hem waarschijnlijk wel even vastzetten met wat radijsjes
![]()
verder 3 wraps (2 met filet americain en 1 met philadelphia bieslook en beenham) en een berg aardappelsalade waarvan ik hoop dat het niet gaat lekken. Tweede snackvakje zit traditiegetrouw wel een potje diepvriesbosbessen in. Verder nog een enorme snackpot met een halve liter yoghurt en granola en cashewnoten in een ander vak.
Eigenlijk veel te veel eten
Foto's van je box morgen!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Meestal doe ik in dat tweeverdiepingen snackvakje onderin mini-mozzarella bolletjes of cocktailaugurkjes, en dan bovenin snoeptomaatjes of gehaktballetjes. Zodat altijd 1 van die vakjes de groentecomponent is. Mijn taartjes zijn te hoog voor 1 verdieping dus ik moet dan ff kunstelen hoe ik aan de vezeltjes kom dan. Maar komt wel goed. Nu nog wachten op de bento prikkers, het oog wil ook wat natuurlijk. Heb gehoord dat Aliexpress er echt mokerveel heeft!
Meh. zo spannend is het niet hoor. Sowieso is er zonder de bento prikkers niks aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:37 schreef Goitske het volgende:
[..]
Foto's van je box morgen!
Ik mag maandag weer aan het werk even kijken hoe en wat ik doe. Iets met afvallen
Gaaf, jij hebt er echt werk van gemaakt.quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2019 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardappelquiche heet vanaf nu trouwens Fles'TurboTaartje. Het oor wil ook wat
Ja, kijk, dat is het probleem met bento. Er is zoveel leuk spul op de markt en dan wil ik het allemaalquote:Op maandag 12 augustus 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Meh, er zijn er meer op komstDit is een leuk beginnetje
Ja maar, dat is het probleem met ALLE hobby'squote:Op maandag 12 augustus 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat is het probleem met bento. Er is zoveel leuk spul op de markt en dan wil ik het allemaal
Herkenbaar. Ik heb een plank vol spul en bento nooit meerquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kijk, dat is het probleem met bento. Er is zoveel leuk spul op de markt en dan wil ik het allemaal
Jammer van de kaasblokjes maar de prikkers maken veel goedquote:Op maandag 12 augustus 2019 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Zow. Half uurtje in de keuken gestaan maar dan heb je ook wat. Tomorrow's Bento - Part II![]()
[ afbeelding ]
Bovenverdieping:
Links een driedekker volkorenbrood met filet americain, zout en peper, en wat kappertjes
rechts borrelblokjes Old Amsterdam (oude kaas dus)
Benedenverdieping:
Links een kleurrijk ensemble van radijs, waspeen en bentoprikkers in de vorm van ijsjes
rechtsboven: hollandse gehaktballetjes
rechtsonder: Fles' TurboTaartje.
Nu al zin in de lunchpauze
ALLESquote:
Niks hoor, gewoon Hollandsche Bentoquote:
Waarom als hij dat lekker vindt is dat prima. Ik zal zo eens kijken wat ik morgen eet en of het een Bento is. Vandaag had ik een bak salade meequote:
Jij hebt geen remquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar, dat is het probleem met ALLE hobby'sOf je nou fotograaf bent of rubik's kubussen leuk vindt (ik heb er inmiddels 41
) je wordt er gewoon hebberig van. Ik heb ook al iets next-levelligs besteld op bento-gebied, maar daar zit een maand levertijd op. Meteen wat leuks voor als ik er over een maandje een beetje aan gewend ben allemaal
Zien we over een paar weken wel, als dit topic weer gereanimeerd moet wordenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Jij hebt geen rem![]()
Wat heb je besteld?
aaaah app me anders ff ik wil het wetenquote:Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien we over een paar weken wel, als dit topic weer gereanimeerd moet worden
Boeiend, ik maak die box toch niet voor haarquote:
Haha vruchtenyoghurt en kleine bakje zit jam inquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is de vleescomponent?en een snackpot vol mayo, dat dan weer wel
![]()
Sta al maaaaanden te wachten bij het fietsenhokquote:
Das dom had je al lang naar zijn huis kunnen fietsen om hem op te wachtenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sta al maaaaanden te wachten bij het fietsenhok
Zegt ze nuquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Das dom had je al lang naar zijn huis kunnen fietsen om hem op te wachten
Ja iedereen weet waar ik woon inmiddelsquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:56 schreef Goitske het volgende:
[..]
Das dom had je al lang naar zijn huis kunnen fietsen om hem op te wachten
haha een vrouw die op MIJ wacht, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 12 augustus 2019 20:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sta al maaaaanden te wachten bij het fietsenhok
Heel ver lopen hoef je iig nietquote:Op maandag 12 augustus 2019 21:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ja ik pak gewoon de trein, sta ik met een kwartier ofzo bij hem voor de deur
Klopt!quote:Op maandag 12 augustus 2019 21:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel ver lopen hoef je iig niet
Of hij moet weer verhuisd zijn..
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij danMorgen eitje mee naar werk
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Dat is andere shizzle dan het autootje, konijntje en dergelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |