Dat is de manier ja, tart de godenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef seasushi het volgende:
Ik ga de plantjes maar water geven.Reken er niet meer op dat het van boven komt
Ga jij de planten van beneden water geven dan? :Squote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef seasushi het volgende:
Das hetzelfde als nu de BBQ aanstekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef seasushi het volgende:
Bizar om te zien, 10 minuten en opeens een klomp onweer.quote:
Jep, ik zie hem ook. Beetje west van mij.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:22 schreef DemonRage het volgende:
Als ik naar het noorden kijk zie ik wel opbollende stapelwolken.
De trigger in het zuiden zou wel eens net boven Eindhoven kunnen zijn.
Inderdaad. en de barbeque aan en de was buiten te drogen hangen, zolderraam wijd open, en een partytent in de tuinquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is de manier ja, tart de goden.
Dat zeg ik, buienradar kan je wat dat betreft niet handhaven.. het komt spontaan en dan pas kan je het volgen...en binnen een half uur gaat het los.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bizar om te zien, 10 minuten en opeens een klomp onweer.
Je bedoelt deze van 27 juni:quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:27 schreef Rabieluh het volgende:
Was vorige keer ook mooi om te zien, een bloemkool boven Parijs die in 40 minuten bijna zo groot was als half België.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je bedoelt deze van 27 juni:
[ afbeelding ]
Volgens is dat hem jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekke is gewoon dat ik op sommige plekjes zelfs de blauwe lucht kan zien :/quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:27 schreef DemonRage het volgende:
Eindhoven heeft op het moment het hoogste van alles: temperatuur, dauwpunt, CAPE, LI... maar nog geen buien.
Dat komt er dan ook nog eens bij idd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:29 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Gekke is gewoon dat ik op sommige plekjes zelfs de blauwe lucht kan zien :/
Ontplofte daar ergens een kerncentrale of zo? Bizar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |