Ik dacht op de site gelezen te hebben 35000 beschikbare plekken per team.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Van de hoeveel beschikbare plekken is dat?
Nu hebben de clubs in de championship natuurlijk wel veel meer fans dan bij ons in NL, niet te vergelijken
Als Heerenveen/West Ham fan zou dit geweldig zijn haha.quote:'Dost speelt in nieuw seizoen niet in Volkswagenarena, maar in Londen'
Zaterdag, 26 mei 2012 om 11:00
De toekomst van Bas Dost zal binnen een maand waarschijnlijk duidelijk zijn. Afgelopen seizoen reeg Dost de doelpunten aaneen in het shirt van sc Heerenveen, maar die club zal hem verkopen. VfL Wolfsburg is een voorname kandidaat om zich te versterken met de 22-jarige spits, maar ook West Ham United mag niet uitgesloten worden.
De Daily Mail brengt zaterdag naar buiten dat de Londense club Dost ook nauwgezet in de gaten houdt. De Engelse traditieclub verzekerde zich via de play-offs van promotie naar de Premier League en wil daar volgend seizoen geen modderfiguur in slaan. Trainer Sam Allardyce denkt dat Dost zijn club kan helpen er straks 'in te blijven'. Samen met Ricardo Vaz Té en Carlton Cole, afgelopen seizoen samen goed voor 24 goals, moet Dost de productiviteit verzorgen.
West Ham zou bereid zijn tot 8,8 miljoen euro te gaan voor Dost, meer dan VfL Wolfsburg tot nu toe in gedachten had. Dost, die nog tot 2015 vastligt bij sc Heerenveen, maakte in zijn eerste twee jaren in Friese dienst 45 doelpunten in 66 duels. Op een eerste uitnodiging voor het Nederlands elftal wacht de Coevordenaar nog.
Mooie compilatie inderdaad, ook bizar om te zien hoe groots opgezet die finale van de Play Offs voor promotie is. Ben vorig jaar naar Swansea - Reading geweest, was ook mooi om mee te maken, al had ik liever hier bijgeweest!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:01 schreef GuRBuH het volgende:
Mooie compilatie van degradatie t/m promotie:
Word bijna net zo gevierd als de CL finale ja. Tis bijna leuker om zo te promoveren dan direct, al heb je dan natuurlijk eerder zekerheidquote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Mooie compilatie inderdaad, ook bizar om te zien hoe groots opgezet die finale van de Play Offs voor promotie is. Ben vorig jaar naar Swansea - Reading geweest, was ook mooi om mee te maken, al had ik liever hier bijgeweest!
quote:Update 29 mei 10:04 uur - Engelse promovendus maakt weinig kans op komst Dost
Het ziet er niet naar uit dat Bas Dost naar West Ham United vertrekt. De Engelse promovendus heeft interesse in de spits van sc Heerenveen, maar lijkt geen kans te maken. "West Ham is een hele mooie club", zegt Henk Nienhuis, zaakwaarnemer van Dost in het Algemeen Dagblad. "Maar er zijn op dit moment al drie serieuze gegadigden, waarvan VfL Wolfsburg nog altijd met stip op nummer één staat. Daar hoeft er wat ons betreft niet nog eentje bij."
Bah.quote:Ex-PSV’er Lamey komend jaar mogelijk te bewonderen in Premier League
Vrijdag, 27 juli 2012 om 11:23
Michael Lamey krijgt de kans om een contract af te dwingen bij West Ham United. De 32-jarige verdediger is op proef bij de ploeg van trainer Sam Allardyce en heeft al meegespeeld in de oefenwedstrijd tegen Rot-Weis Erfurt (3-0 winst). Lamey kan transfervrij overstappen naar West Ham.
/
De Nederlander kwam afgelopen seizoen in Polen uit voor Wisla Kraków, waar zijn contract afliep. Voetbal International laat vrijdag weten dat Lamey nu kans maakt op vervolg van zijn carrière bij de nummer drie van de Championship van het afgelopen seizoen, die via de play-offs promoveerde naar de Premier League.
Waarschijnlijk mag de rechtsback vrijdag ook tijdens het vriendschappelijke duel met Dynamo Dresden zijn opwachting maken. Lamey doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar debuteerde als profvoetballer voor RKC Waalwijk. Na twee seizoenen volgde een transfer naar PSV, dat de verdediger uitleende aan AZ en FC Utrecht. Nadien kwam Lamey uit voor MSV Duisburg, Arminia Bielefeld, Leicester City en Wisla.
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
Had trouwens wel een beetje verwacht dat die Maïga mee zou doen.
Die had er wel in gemogen overigens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...
Basis bedoelde ik. Maar heb er inderdaad weinig van gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...
tevens een tikje duurder...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
Toch wel een tikje beter dan Cole ja. Al zie ik ook nog graag een defensieve versterking komen, een back ofzo.
Heb hem toen gezien bij West Ham - Newcastle, twee jaar terug ofzo. Toen vond ik het echt een goede speler. Als ze hem vertrouwen geven en goed gebruiken dan zie ik het wel goed komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet 't niet zo met Carroll, moet 't nog maar zien.
Als je nog gegaan bent zie je tot nu toe een goede pot van WHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken... Zit te twijfelen last minute naar Fulham te gaan
Had besloten niet te gaan....quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je nog gegaan bent zie je tot nu toe een goede pot van WH
Ja die goal van Diame was echt heerlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
Oh en zaterdag was een lekkere deceptie
Begon zo mooi
Newcastle is wel interessant om heen te gaan ja....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:08 schreef RD4 het volgende:
Toch nog minstens 3x naar WHU dit seizoen:
11-11 Newcastle vs WHU
01-12 WHU vs Chelsea
19-01 WHU vs QPR
Ik reis met de Belgian Irons mee, dan ben ik verzekerd van een plaats...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Newcastle is wel interessant om heen te gaan ja....
QPR is nog niet in de verkoop toch?
Die gasten combineren hun busreizen toch met Hammers Army Holland?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef RD4 het volgende:
[..]
Ik reis met de Belgian Irons mee, dan ben ik verzekerd van een plaats...
tegen Newcastle heb ik afgelopen week kaarten in de vrije verkoop besteld.
Voor info over reizen kijk op www.belgianirons.be. Als WHU member krijg je 10 euro korting op de reis.
Nee andersom, die Belgen organiseren het vervoer en en HAH neemt dan een x aantal plaatsen afquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Die gasten combineren hun busreizen toch met Hammers Army Holland?
Oh ja klopt, want je moet in België opstappen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:51 schreef RD4 het volgende:
[..]
Nee andersom, die Belgen organiseren het vervoer en en HAH neemt dan een x aantal plaatsen af
quote:Marouane Chamakh: West Ham move for Arsenal striker
Arsenal striker Marouane Chamakh is in talks with West Ham about joining the club.
The Moroccan forward, 28, has struggled to establish himself at the Emirates since moving on a free transfer from Bordeaux in 2010.
But West Ham want to give Chamakh a chance to resurrect his career.
Sam Allardyce's side are also poised to complete the signing of Joe Cole from Liverpool, another player who has found himself on the first-team fringes.
Chamakh was prolific in France, scoring 79 goals in 293 appearances for Bordeaux, but has scored just eight Premier League goals for Arsenal since joining the club - and he has yet to appear in this campaign.
Three of his four appearances this season have been in the Capital One Cup, although he did find the net twice when the Gunners won 7-5 at Reading in October.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:23 schreef Spezza19 het volgende:
Denk dat zijn ervaring wel van toegevoegde waarde kan zijn.
Ben benieuwd of Chamah wordt overgenomen van Arsenal.
[..]
quote:Official: Arsenal striker Chamakh joins West Ham on loan until end of season
The Moroccan has been frozen out by Gunners boss Arsene Wenger, who wanted the player to leave on a permanent deal, and will be available to make his Hammers debut next week
http://www.goal.com/en/ne(...)ins-west-ham-on-loan
Hopelijk niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:59 schreef RD4 het volgende:
De geruchten gaan ook dat Douglas naar WHU komt....
Nog een aanvaller.quote:Brazilian side Cruzeiro have confirmed that forward Wellington Paulista will join West Ham on loan after the two clubs agreed a deal.
Cruzeiro's director of football Alexandre Mattos has confirmed on the club's official website that terms have been agreed and that the player is on his way to London for a medical.
Leuk!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:37 schreef RD4 het volgende:
Volgende week lang weekend Newcastle + Sunderland vs West Ham, de week er na naar West Ham vs QPR.
COYI!
Broodnodige punten, nu blijf je bij.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:57 schreef Zhano het volgende:
Wel veel mazzel, maar 3 punten zijn binnen
Maar nu kijken hoe de verdediging er komende wedstrijd uit gaat zien... Demel werd vast niet voor niks van het veld gereden en Tomkins is geschorst.quote:
Had m wel gezien ja, typerend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat dit hier nog niet staat![]()
Vind het eigenlijk wel geweldig dat de supporters zo veel zelfspot hebben, maar dan wel elke week achter hun cluppie blijven staan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |