En Nolan wss.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:34 schreef GuRBuH het volgende:
Playoffs it is. Hopelijk heeft BFS door dat hij nu wedstrijden moet gaan winnen en dus niet steeds met die 5 middenvelders gaat spelen. Nog een jaar Championship betekend waarschijnlijkGreen, Tomkins etc.
Zit dan jammer genoeg net in examenperiode, dus nee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
Moet te doen zijn. Nog mensen die naar een eventuele playoff finale gaan?
Maak je niet vaak mee, dus moet wel gaanquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:20 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sowieso dat laatste, maar zelf dus ook? Nice.
Ik krijg geen vrijquote:
Klopt vroeger zende sport 1 dit uit. Wel is er om 00 30 een samenvatting op BBC1quote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:51 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben zenuwachtig. Volgens mij word het nergens in NL uitgezonden?
West ham gedeelte is uitverkocht, blackpool heeft nog 9000 lege plekken meen ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe vol zit wembley nu?
Ik zag dat er zelfs voor promotie naar league two (conference national) op wembley gespeeld wordtzal wel flink gevuld zijn dan
Van de hoeveel beschikbare plekken is dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
West ham gedeelte is uitverkocht, blackpool heeft nog 9000 lege plekken meen ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |