quote:Update 29 mei 10:04 uur - Engelse promovendus maakt weinig kans op komst Dost
Het ziet er niet naar uit dat Bas Dost naar West Ham United vertrekt. De Engelse promovendus heeft interesse in de spits van sc Heerenveen, maar lijkt geen kans te maken. "West Ham is een hele mooie club", zegt Henk Nienhuis, zaakwaarnemer van Dost in het Algemeen Dagblad. "Maar er zijn op dit moment al drie serieuze gegadigden, waarvan VfL Wolfsburg nog altijd met stip op nummer één staat. Daar hoeft er wat ons betreft niet nog eentje bij."
Bah.quote:Ex-PSV’er Lamey komend jaar mogelijk te bewonderen in Premier League
Vrijdag, 27 juli 2012 om 11:23
Michael Lamey krijgt de kans om een contract af te dwingen bij West Ham United. De 32-jarige verdediger is op proef bij de ploeg van trainer Sam Allardyce en heeft al meegespeeld in de oefenwedstrijd tegen Rot-Weis Erfurt (3-0 winst). Lamey kan transfervrij overstappen naar West Ham.
/
De Nederlander kwam afgelopen seizoen in Polen uit voor Wisla Kraków, waar zijn contract afliep. Voetbal International laat vrijdag weten dat Lamey nu kans maakt op vervolg van zijn carrière bij de nummer drie van de Championship van het afgelopen seizoen, die via de play-offs promoveerde naar de Premier League.
Waarschijnlijk mag de rechtsback vrijdag ook tijdens het vriendschappelijke duel met Dynamo Dresden zijn opwachting maken. Lamey doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar debuteerde als profvoetballer voor RKC Waalwijk. Na twee seizoenen volgde een transfer naar PSV, dat de verdediger uitleende aan AZ en FC Utrecht. Nadien kwam Lamey uit voor MSV Duisburg, Arminia Bielefeld, Leicester City en Wisla.
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:07 schreef GuRBuH het volgende:
Had trouwens wel een beetje verwacht dat die Maïga mee zou doen.
Die had er wel in gemogen overigens.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...
Basis bedoelde ik. Maar heb er inderdaad weinig van gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:08 schreef RD4 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd uberhaupt gezien? Maiga is nog ingevallen en had de 2-0 op de voet...
tevens een tikje duurder...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:50 schreef GuRBuH het volgende:
Toch wel een tikje beter dan Cole ja. Al zie ik ook nog graag een defensieve versterking komen, een back ofzo.
Heb hem toen gezien bij West Ham - Newcastle, twee jaar terug ofzo. Toen vond ik het echt een goede speler. Als ze hem vertrouwen geven en goed gebruiken dan zie ik het wel goed komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet 't niet zo met Carroll, moet 't nog maar zien.
Als je nog gegaan bent zie je tot nu toe een goede pot van WHquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:44 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat we hem goed kunnen gebruiken... Zit te twijfelen last minute naar Fulham te gaan
Had besloten niet te gaan....quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je nog gegaan bent zie je tot nu toe een goede pot van WH
Ja die goal van Diame was echt heerlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
Oh en zaterdag was een lekkere deceptie
Begon zo mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |