Watquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had net een egel in me huiskamer
Egels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had net een egel in me huiskamer
HEY GEKKIE HET VIEL UIT MIJN SCHERMquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, daar ging iets niet goed met de popcorn.
Ja hij zat bij ons in de tuin en me moeder vond hem zo fascinerend ze had hem opgepakt en onze kat kwam kijken maar hij was bang voor de stekelsquote:
Ik niet, maar er zijn andere schuldigen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:50 schreef speedking het volgende:
[..]
WIE laat er zulk lekker spul omvallen
die moeten doodstraf krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zijn andere schuldigen.
Het is nog nacht?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK KRIJG HONGER VAN DEZE POPCORNPLAATJES MANGS.
Wat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef speedking het volgende:
[..]
jammer, maar wt nou als diegene wat belangrijks verpest en op enter drukt
Op de grond gevallen of wat?quote:
Sorry, maar het moest even gepost worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht tot ik de kip post die ik zo ga etenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
denken dat ik niet weet waar ditovergaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen hier grappig proberen te zijn terwijl ze niet weten waar dit over gaat.
Vertel het eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef speedking het volgende:
[..]
denken dat ik niet weet waar ditovergaat
Jij probeert hier anders grappig te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen hier grappig proberen te zijn terwijl ze niet weten waar dit over gaat.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
lueken popkorn maasjiene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |