quote:
Nee likkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik dan ook aan mn vingers ruiken?
Uiteraard.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik dan ook aan mn vingers ruiken?
Dat laatste is waar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Totaal niet
Zomermeisje is gewoon lekker
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
die van ikbenserieus... ik heb een geile teddybeer obsessie
Heb ik mijn HBO opleiding hosselen toch voor iets gedaan.quote:
Pics van je zonquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zon komt hier bijna op omg wat nu.
Stroom laten uitvallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zon komt hier bijna op omg wat nu.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:37 schreef Dalando het volgende:
Morgen laatste dag vakantie daarna weer vol aan de bak
Hahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Op vakantie op fok zitten omdat ziek naar huis en zusje die nog stappen is en zorgen maken on zusje
Komt wel goed tochquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Op vakantie op fok zitten omdat ziek naar huis en zusje die nog stappen is en zorgen maken on zusje
Flipsquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:39 schreef Flippiee het volgende:
Ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:40 schreef Oceanview het volgende:
Ik zag flippiee toen ik scrollde wie kan dit bevestigen?
En nu?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:41 schreef CyberJesus het volgende:
Ik ben een leuke spontane meid en hou van gekke dingen doen. altijd in voor een lekker hapje en een drankje!
Dan kun je de middelbare school weer opnieuw doen, jij had toch zin in school?quote:
ik niet ik niet ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:40 schreef Oceanview het volgende:
Ik zag flippiee toen ik scrollde wie kan dit bevestigen?
Ik haatte de middelbare school.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kun je de middelbare school weer opnieuw doen, jij had toch zin in school?
Dit is FOK!quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, ik ben niet OP vakantie.
Wat moet ik anders doen op dit tijdstip?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb vakantie, ik ben niet OP vakantie.
Er is een verschil tussen jouw vakantie en die van Flippiee. Dat van jou is geen vakantie te noemen. Meer een lang bezoek.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat moet ik anders doen op dit tijdstip?Zeg het me.
Ik heb ook nog een glas Flips© vruchtenwater staan. Hebben?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
Popcorn met grond smaak en met een klein vleugje Flips.
Pleasequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:43 schreef Dimens het volgende:
Popcorn met grond smaak en met een klein vleugje Flips.
zie de lol ervan niet in?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zeg heel vaak mais achter elkaar echt grappig
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:44 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jouw vakantie en die van Flippiee. Dat van jou is geen vakantie te noemen. Meer een lang bezoek.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zeg heel vaak mais achter elkaar echt grappig
Haten op Dimensquote:
Nee dank je, misschien zijn er andere geïnteresseerde.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een glas Flips© vruchtenwater staan. Hebben?
En dan neem je die hondenpis ipv de olie in de pan en dan er popcorn van makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:45 schreef Plastic_zak het volgende:
mais waar de hont over heeft geplast
Deze man weet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dan neem je die hondenpis ipv de olie in de pan en dan er popcorn van maken
Wie had gelijk?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij had gelijk, hij had gelijk.
Dis is grappig.
je kunt ook bellen 06-16283829quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:45 schreef CyberJesus het volgende:
http://contacten.marktpla(...)gw%3D&fta_ind=1&fs=1
Mooi voorbeeld voor mijn topic in BUG, dankje.quote:
Goede post. Goede user. Helemaal toppie.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld voor mijn topic in BUG, dankje.
Watquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had net een egel in me huiskamer
Egels.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had net een egel in me huiskamer
HEY GEKKIE HET VIEL UIT MIJN SCHERMquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:49 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, daar ging iets niet goed met de popcorn.
Ja hij zat bij ons in de tuin en me moeder vond hem zo fascinerend ze had hem opgepakt en onze kat kwam kijken maar hij was bang voor de stekelsquote:
Ik niet, maar er zijn andere schuldigen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:50 schreef speedking het volgende:
[..]
WIE laat er zulk lekker spul omvallen
die moeten doodstraf krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik niet, maar er zijn andere schuldigen.
Het is nog nacht?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK KRIJG HONGER VAN DEZE POPCORNPLAATJES MANGS.
Wat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef speedking het volgende:
[..]
jammer, maar wt nou als diegene wat belangrijks verpest en op enter drukt
Op de grond gevallen of wat?quote:
Sorry, maar het moest even gepost worden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht tot ik de kip post die ik zo ga etenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
denken dat ik niet weet waar ditovergaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen hier grappig proberen te zijn terwijl ze niet weten waar dit over gaat.
Vertel het eens.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef speedking het volgende:
[..]
denken dat ik niet weet waar ditovergaat
Jij probeert hier anders grappig te zijnquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen hier grappig proberen te zijn terwijl ze niet weten waar dit over gaat.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
lueken popkorn maasjiene
Heb 1 zin gelezen en snaP nu alquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Dimens het volgende:
Ik kan er wel om lachen ja, is toch wel grappig?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij probeert hier anders grappig te zijn, ze legde hem toch op het randje.
Buiten komenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:54 schreef aight1 het volgende:
Stel ineens de maan is weg
Ik zou schrikken
Is eigenlijk wel oude koeien uit sloot.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen ja, is toch wel grappig?
Oh kom op, als je niets had gezegd was er ook niets aan de hand.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel oude koeien uit sloot.
Niet de hele dag op lakedance waren vandaagquote:
trustenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen toedels baggeraarrrs.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga slapen toedels baggeraarrrs.
Klopt was wel even lachenquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh kom op, als je niets had gezegd was er ook niets aan de hand.![]()
Was gewoon even grappig.
Nee nee neequote:Op zondag 21 augustus 2011 02:57 schreef Dimens het volgende:
Oceanview, je bent toch niet boos nu op mij?
Op dit moment is er iemand boos op mij, maar die slaapt denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:58 schreef Dalando het volgende:
Hoe kan iemand nou boos zijn op die baas Dimens.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:58 schreef CyberJesus het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Hard slaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op dit moment is er iemand boos op mij, maar die slaapt denk ik.
Maar genoeg gelachen, nu weer even normaal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt was wel even lachen
[..]
Nee nee nee
Jaeap..quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:59 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik nu een pizza in de oven gooien ?
(alweer)
Ik ben hier al een tijdje hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:59 schreef Oerbeer het volgende:
Plastic_zak zit verstopt in dit topic![]()
Hey kerel...
Ik heb geen ovon helaas... En heb wel een pizza gekocht...quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:59 schreef Plastic_zak het volgende:
(alweer)
Waarom ga je geen peper pijpen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:59 schreef Plastic_zak het volgende:
(alweer)
quote:
Hallo.quote:
Leuken foto van me mattie mooi man.quote:
Tquote:
Het was toch een kut topic.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij hebt gister mijn Gerard233 topique volgespamd!Dimens weer...
Koe die voetbaltquote:
Rotkeeperquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Koe die voetbalt
![]()
[ afbeelding ]
Oh de keeper houd hem tegen!
[ afbeelding ]
Met de cheerleaders aan de kant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde
Prachtig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Koe die voetbalt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde
Mooi verhaal ook.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Koe die voetbalt
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Einde
Open er een topic over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:05 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar ik wil nog steeds weten welke username hij heeft.
Waarom niet gewoon langs geweest?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Makkelijk, alleen maand zonder zomermeisje
Respect manquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Makkelijk, alleen maand zonder zomermeisje
Moet het allemaal gaan om zoenen dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat valt er te doen zelfs kusje geven kan niet
Ook niet als de zon niet schijntquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat valt er te doen zelfs kusje geven kan niet
Wat deed ik dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 03:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maar wel respect voor jou Dimens.![]()
En dat zo laat in de nacht...
Hai alsof iemand dat volhoudtquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet het allemaal gaan om zoenen dan?![]()
Je kunt toch wel gewoon knuffelen?
We zijn best klef jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet het allemaal gaan om zoenen dan?![]()
Je kunt toch wel gewoon knuffelen?
Ik ga niet na 10en een trein pakken en om half 4 weer terug zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |