nee hoor, kwartier kan ook prima... staat hij er ook gewoon nog in...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
Ja, en dat willen ze dus niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet iedereen is een nerd die tijdens aanvang aanwezig is, sterker nog: tijdens aanvang zie ik vaak dat de zaal zeer leeg is en dat 90% v/d mensen 5 minuten later binnenkomt..
moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dat willen ze dus niet meer.
met uiteindelijk een stervende bioscoopketen... (weinig publiek-> minder winst -> minder geld voor blockbusters -> minder publiek etc..)quote:
90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..
lees mijn eerdere post nog eens...quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.
Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
dat is dus 7 euro p/m meer, in totaal dus 5 3D films per maand das wel erg ruim...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.
Mensen die gaan overstappen?
Nee, zo vaak ga ik niet naar 3d films dat ik het eruit haal. En die paar cent verschil korting op mijn grolsch beugel gaat ook het verschil niet goed makenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.
Nee geen denken aan. Alleen voor IMAX is het nog het overwegen waard. Alleen dat draait hier om de omgeving toch (bijna) niet. Daarnaast koop ik nooit eten en drinken in de bioscoop.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
Ik heb 1x meegemaakt in de Pathé Arena dat een film werd stilgezet en het zaallicht aanging voor laatkomers...... Komen ze aankakken met bakken popcorn en frisdrank wat ze daarvoor nog even uitgebreid hebben staan kopen! Dat de medewerkers hier hun medewerking aan hebben verleend!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem aan dat je tijdens de reclame dus nog wel binnen mag komen lopen? Zo ja, dan vind ik het een prima maatregel (want dan kom ik ook meestal binnen lopen). Bij Pathe Arena gebeurt het toch regelmatig dat er mensen de zaal binnen komen lopen als de film al een flinke poos bezig is. Die komen dan volgens mij gewoon vanuit een andere zaal waar de film is afgelopen en proberen nog wat extra waard voor hun geld te krijgen ofzo.
Ik zeker weten. Hier in ArenA hebben we IMAX. Dus 1 zo'n per maand heb ik het er al uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
een donderdag om 18:30 niet tijdens een vakantie speelt daar heel erg in mee.. (denk ik)quote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Net naar Crazy Stupid Love geweest.
Helaas zo'n film waarvan de trailer weer beter is dan de film zelf... alhoewel er na enige tijd wel wat vaart in komt, geen slechte film hoor.
Zaten alleen maar met maximaal 15 man ofzo in de zaal waar normaal 350 mensen in kunnen.... en dat voor een 18.30u voorstelling en een film die vandaag in première gaat.
En inderdaad kwamen ook hier na 20 minuten nog mensen binnen. Zéér irritant!!
De meeste mensen niet, en komen dus op tijd. Dik luxeprobleem voor die paar frusties hier zeg, christquote:Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.
^^quote:Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zeker weten. Hier in ArenA hebben we IMAX. Dus 1 zo'n per maand heb ik het er al uit.
Haha je kan ze gewoon nog 15 minuten na aanvang ophalen/ naar binnen gaan. Dus het boeit niet eensquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De meeste mensen niet, en komen dus op tijd. Dik luxeprobleem voor die paar frusties hier zeg, christ
ik ben daar niet zo zeker van, zeker niet getuige dit:quote:Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha je kan ze gewoon nog 15 minuten na aanvang ophalen/ naar binnen gaan. Dus het boeit niet eens
als dat waar is, is even snel een filmpje pakken dus verleden tijdquote:Laatkomers zullen voortaan voor een gesloten deur staan bij de Pathé bioscopen. Vanaf 1 oktober zijn mensen niet meer welkom in de zaal wanneer de film is begonnen.
"Veel bezoekers hebben last van laatkomers", zegt een woordvoerdster. "Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is om op tijd te komen. In een theater worden ook geen mensen meer toegelaten als het stuk is begonnen."
Vanaf een aantal minuten voor aanvang van de voorstellingen worden voortaan geen kaarten meer verkocht. Voor zover bekend is Pathé de eerste Nederlandse bioscoopketen die de maatregel invoert. Naar de WC gaan en dan weer terug de zaal in gaan is natuurlijk geen probleem, volgens de woordvoerster.
Dat gaat dus straks niet meer, en die paar frusties hier kunnen daar niet tegenquote:Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha je kan ze gewoon nog 15 minuten na aanvang ophalen/ naar binnen gaan. Dus het boeit niet eens
Chef jankzakquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
als dat waar is, is even snel een filmpje pakken dus verleden tijd
niet iedereen heeft een pathe om de hoek, moraalridder..quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat gaat dus straks niet meer, en die paar frusties hier kunnen daar niet tegen
[..]
Chef jankzak
Dus je bent eerder dan drie minuten van te voren met de gedachte gekomen een filmpje te pakken. Goh. Wat is dan het probleem ook alweer?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
niet iedereen heeft een pathe om de hoek, moraalridder..
en jij blijkt nog steeds niet te begrijpen dat de pathe de ene keer 5 minuten reclame heeft en de andere keer 15 minuten..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus je bent eerder dan drie minuten van te voren met de gedachte gekomen een filmpje te pakken. Goh. Wat is dan het probleem ook alweer?
Reclame kun je dus nog steeds skippen, als je je kaartje maar hebt en na tien minuten reclame gewoon binnen komt sloffen is het prima.
De hoofdfilm, daar gaat het om. Mensen die in het donker zoeken welke stoel en rij ze zitten, dat verhaal. Maar dat ontgaat je nu al 3 pagina's. Blijf vooral janken. Gelukkig kan de door u aangegeven 90% wel begrijpelijk lezen.
dat is dus niet waar en dat heb ik 100% uit 3 jaar eigen ervaring bioscoopbezoek (gemiddeld een stuk of 2 films per week)quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:32 schreef chocoladekoekjes het volgende:
het is vrijwel altijd 15 minuten.. misschien kan het iets afwijken, bij kinderfilms is de reclame iets korter. Daarnaast is er al eerder vermeld dat het systeem stopt met kaartverkoop 15 minuten na de aangegeven tijd, omdat dat het punt is waarop de film begint, ook al verschilt de lengte van de reclame volgens jou per film elke keer zo'n 10 minuten.
Zelf vind ik het ook een wat overdreven maatregel, omdat ik er nooit heel veel last van had. En ook altijd tijdens de reclame's en trailers binnenkom omdat ik die niet zo nodig hoef te zien soms net voor het begin van de hoofdfilm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is dus niet waar en dat heb ik 100% uit 3 jaar eigen ervaring bioscoopbezoek (gemiddeld een stuk of 2 films per week)
ik heb zelfs films meegemaakt die vrijwel direct starten met 1x reclame oid.. (de hele vroege ochtend voorstelling (en dan kan je dus idd 10 minuten in de film nog een kaartje kopen)
Tijdens reclame is het licht gewoon nog aan hoor..quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij blijkt nog steeds niet te begrijpen dat de pathe de ene keer 5 minuten reclame heeft en de andere keer 15 minuten..
daarnaast: tijdens reclame moet je nog steeds in donker naar stoel zoeken, dus dat is niet echt een argument...
maar hey, gelukkig wil iedereen hier reclames zien...
maar lets agree to disagree...
Bij kinderfilms is het nog 15 minuten maar dan opgevuld met trailers e.d. of niet?quote:Op vrijdag 9 september 2011 13:32 schreef chocoladekoekjes het volgende:
het is vrijwel altijd 15 minuten.. misschien kan het iets afwijken, bij kinderfilms is de reclame iets korter. Daarnaast is er al eerder vermeld dat het systeem stopt met kaartverkoop 15 minuten na de aangegeven tijd, omdat dat het punt is waarop de film begint, ook al verschilt de lengte van de reclame volgens jou per film elke keer zo'n 10 minuten.
Kom toch gewoon op tijd, dan kijk je reclame, dat overleef je ook nog wel. Ik ben nu ook drie kwartier bezig om bij een bios te komen, maar ik ben er wel ruim op tijd. Is het nou zo moeilijk om op tijd te komen of *slik* iets eerderquote:Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef mschol het volgende:
[..]
en jij blijkt nog steeds niet te begrijpen dat de pathe de ene keer 5 minuten reclame heeft en de andere keer 15 minuten..
daarnaast: tijdens reclame moet je nog steeds in donker naar stoel zoeken, dus dat is niet echt een argument...
maar hey, gelukkig wil iedereen hier reclames zien...
maar lets agree to disagree...
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
In de Pathe de Kuip nog niet gezien om eerlijk te zijn ? Misschien nog niet overal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Er is overigens ook al reclame voor. Maar dat zien alleen de mensen die de reclame niet skippen.
imho veels te duur (iig voor mij)quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ja. Zie een paar posts boven je.
26 euro per maand.
[..]
Het is pas sinds kort. Ze hebben ook eindelijk de prijs aangepast van de PUC reclame. Van 18 euro per maand naar 19 euro per maand.quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:59 schreef Fatty het volgende:
[..]
In de Pathe de Kuip nog niet gezien om eerlijk te zijn ? Misschien nog niet overal.
Niet omdat je "toevallig" met je app het laatste kaartje hebt gereserveerd en op de site het dan niet meer beschikbaar is?quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Breuls het volgende:
Grappig; voor een film die over 55 minuten begint kan ik via pathe.nl geen kaartje meer bestellen, maar via de iPhone app nog wel.
Apps for the win.(Die werkt sowieso prettiger dan die website vol obstakels.)
Tja, het neefje van de systeembeheerder moet ook gewoon naar school.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
In de Android market staat dat er binnenkort ook een volledige app komt voor Android (i.p.v. zoals nu alleen showtimes bekijken), maar dat zal wel 4 maanden duren
Bij inschrijving krijg je een 3D bril van betere kwaliteit dan de "reguliere" 3D bril. deze is van betere kwaliteit en gaat ongeveer een jaar mee, elk jaar krijg je dan een nieuwe. Op het moment zijn deze er alleen nog niet en krijg je nu nog een brilletje gratis mee.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef mschol het volgende:
[..]
imho veels te duur (iig voor mij)
ik heb net eens gekeken en ben afgelopen 3 maanden naar max 4 3D films geweest
waarvan er minimaal 1 in de sneak was en dus gratis
hoe doen ze dat trouwens met brillen? onbeperkt brillen halen? of betaal je daar wel toeslag voor..
App = awesome, alleen reserveringen cancelen, stoelkeuze en meerdere PUC's opslaan en hij is ideaal.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Breuls het volgende:
Grappig; voor een film die over 55 minuten begint kan ik via pathe.nl geen kaartje meer bestellen, maar via de iPhone app nog wel.
Apps for the win.(Die werkt sowieso prettiger dan die website vol obstakels.)
Dat van de prijs wat uiteraard bekend, maar de reclame van de puc gold nog niet gezien in de Kuip, volgende week weer eens controleren of die er al bijzit, en dan eens goed twijfelen of het de moeite is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Dr.Cooper het volgende:
[..]
Het is pas sinds kort. Ze hebben ook eindelijk de prijs aangepast van de PUC reclame. Van 18 euro per maand naar 19 euro per maand.
Ja, dat is dus voor mij ook het probleem, aangezien ik met de auto naar Pathe de Kuip ga, moet ik daar dus parkeergeld betalen, bij Pathe Schouwburgplein moet ik m'n auto in de parkeergarage zetten anders word ie gejat.. en die garage is duur, dus over het algemeen geen Imax films voor mij, en qua 3D moet ik eerlijk zeggen, zoveel zijn het er de laatste tijd niet, grote kans dat het qua PUC Gold niks voor voor mij.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Dr.Cooper het volgende:
De prijs was inderdaad bekend. Alleen maanden na het bekendmaken van de prijsverhoging stond er nog steeds 18 euro (bij de reclame). Dat bedoel ik. Wij hebben ons een aantal keer afgevraagd wanneer ze dat nu precies gaan veranderen.
Ik denk persoonlijk dat die alleen de moeite waard is als je ook naar IMAX gaat of kunt. Want voor alleen 3D wordt het best lastig om voordeel te halen boven de 'reguliere' PUC.
Elders parkeren en dan OV?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef Fatty het volgende:
[..]
Ja, dat is dus voor mij ook het probleem, aangezien ik met de auto naar Pathe de Kuip ga, moet ik daar dus parkeergeld betalen, bij Pathe Schouwburgplein moet ik m'n auto in de parkeergarage zetten anders word ie gejat.. en die garage is duur, dus over het algemeen geen Imax films voor mij, en qua 3D moet ik eerlijk zeggen, zoveel zijn het er de laatste tijd niet, grote kans dat het qua PUC Gold niks voor voor mij.
Klopt, daar heb ik al eens eerder gestaan op dat parkeerterrein / straat, toen was ik soort van royaal ingebouwd, dat was dus eens maar nooit meer.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Dr.Cooper het volgende:
Je kunt op 5 minuten lopen je auto gratis parkeren. Wanneer ik naar de Kuip ga parkeer ik ook altijd in die straat ervoor.
Ik peins er niet over, heb niet eens een OV kaart geval, vind het probleem dan ook niet dat ik moet betalen voor m'n parkeren, maar dat het gewoon te duur is bij Schouwburgplein, kost je gewoon minimaal 5 euro per uur,quote:
Aan de andere kant van die grote straat parkeren bij het stadion!quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Fatty het volgende:
[..]
Klopt, daar heb ik al eens eerder gestaan op dat parkeerterrein / straat, toen was ik soort van royaal ingebouwd, dat was dus eens maar nooit meer.
Hoe zit dat met die 50+ voorstellingen? Mag je daar alleen maar heen als je daadwerkelijk 50+ bent?quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren lange lunchbreak genomen en naar de Morning Glory geweest, de 50+ middagfilm tussen de oma's
[ afbeelding ]
Leuke film, ik mag Rachel McAdams welHarrison Ford daarentegen, lijkt alleen maar de chagarijnige ouwe man te kunnen spelen in alle films
Neuh, maar senioren kunnen daar met korting heen (6.50 EUR) en krijgen een versnapering (koffie/thee en een koekiequote:Op dinsdag 13 september 2011 13:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die 50+ voorstellingen? Mag je daar alleen maar heen als je daadwerkelijk 50+ bent?
Ha, eindelijk een medestander. Het verhaal was gewoon niet geloofwaardig, zelfde voelde ik bij Flypaper.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren naar Horrible Bosses geweest, was ook een horrible film. Halverwege echt even rondgekeken en op het punt gestaan naar buiten te lopen.
Geluid stond in het begin ook zo goed als uit, das weer een ander extreem
Ik heb leukere comedies gezien iig, hier was ik echt op zoek naar een excuus weg te lopen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Horrible bosses was zo slecht nog niet...
Die zet je toch uberhaupt niet op?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Dr.Cooper het volgende:
Zat trouwens wel weer voor een lampie voor me met een hoge pet (zo eentje die op je haar rust i.p.v. je hoofd). Die zet je toch zelf al af zonder dat er iemand om hoeft te vragen.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ha, eindelijk een medestander. Het verhaal was gewoon niet geloofwaardig, zelfde voelde ik bij Flypaper.
Kan ik wel reserveren maar geen stoel kiezen, dan maar vroeg aanwezig zijn... hopelijk is het wat die filmquote:President, De
Pathé de Munt
Do, 15-9-2011 - 17:15
Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Cooper het volgende:
Als we voor het kaartje hadden betaald (i.p.v. PUC) ben ik benieuwd wat hun reactie was geweest.
Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:09 schreef Exxon19 het volgende:
[..]
Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?
Ja en er werd gezegd dat je je kaartje dan zou kunnen ruilen voor een ander film @ pathe facebookquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.
Kunnen ze nooit realiseren, maar goed.
"te laat" in de zin van, na de officiele aanvangsttijd? Of na het daadwerkelijke begin van de filmquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.
ze willen ons dwingen om naar reclame spotjes te kijken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja das prima. Mensen die pas tijdens de film binnenkomen zijn toch maar irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Je kunt nog naar binnen tot 15 minuten na aanvang.
gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhavenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Je kunt nog naar binnen tot 15 minuten na aanvang.
ligt aan de bioscoop, maar in princiepe zou de kaart controleur het moeten op vangen, maar die moet dan dus regelmatig de tijd kunnen controlerenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhaven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |