abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101707659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
nee hoor, kwartier kan ook prima... staat hij er ook gewoon nog in...
pi_101707973
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef mschol het volgende:

[..]

niet iedereen is een nerd die tijdens aanvang aanwezig is, sterker nog: tijdens aanvang zie ik vaak dat de zaal zeer leeg is en dat 90% v/d mensen 5 minuten later binnenkomt..
Ja, en dat willen ze dus niet meer.
Tap tap tap
pi_101709090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, en dat willen ze dus niet meer.
moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..
pi_101709235
Lekker rustig.
Tap tap tap
pi_101709278
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Lekker rustig.
met uiteindelijk een stervende bioscoopketen... (weinig publiek-> minder winst -> minder geld voor blockbusters -> minder publiek etc..)
pi_101709672
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:29 schreef mschol het volgende:

[..]

moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..
90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.
pi_101709938
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef chocoladekoekjes het volgende:

[..]

90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.
lees mijn eerdere post nog eens...
pi_101710496
Jij snapt het ook niet geloof ik.
Tap tap tap
pi_101710579
kaartverkoop stop pas als de hoofdfilm begonnen is, tijdens reclame en trailers kunnen nog steeds kaartjes gekocht worden en kan je nog steeds de zaal in, alleen als de hoofdfilm begint, en het voorprogramma afgelopen is stop de kaartverkoop en kan je de zaal niet meer in. er zijn echt niet zoveel mensen die dan nog niet in de zaal zitten. ik snap het probleem dus echt niet.
pi_101714089
Heb geen moeite met mensen die later willen komen, zolang ze maar gewoon rustig gaan zitten. Ik heb meer last van mensen die niet snappen hoe de stoelnummers werken. Wij proberen altijd helemaal bovenaan in het midden te zitten en bij Arena hebben ze een briefje voor de deur hangen: stoelnummer 1 t/m 11 links, stoel 12 t/m 24 rechts. Dan nog heb je mensen die verkeerd gaan en dan de hele rij aflopen terwijl die aardig vol zit.
pi_101716032
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.
pi_101722521
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.

Mensen die gaan overstappen?
pi_101723447
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.

dat is dus 7 euro p/m meer, in totaal dus 5 3D films per maand das wel erg ruim...
voor een eurootje of 23 had ik het direct gedaan denk ik..
  donderdag 8 september 2011 @ 21:24:22 #214
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101726079
quote:

Nee, zo vaak ga ik niet naar 3d films dat ik het eruit haal. En die paar cent verschil korting op mijn grolsch beugel gaat ook het verschil niet goed maken ;)
pi_101728529
Net naar Crazy Stupid Love geweest.
Helaas zo'n film waarvan de trailer weer beter is dan de film zelf... alhoewel er na enige tijd wel wat vaart in komt, geen slechte film hoor. :)

Zaten alleen maar met maximaal 15 man ofzo in de zaal waar normaal 350 mensen in kunnen.... en dat voor een 18.30u voorstelling en een film die vandaag in première gaat.

En inderdaad kwamen ook hier na 20 minuten nog mensen binnen. Zéér irritant!!
pi_101728703
quote:

Nee geen denken aan. Alleen voor IMAX is het nog het overwegen waard. Alleen dat draait hier om de omgeving toch (bijna) niet. Daarnaast koop ik nooit eten en drinken in de bioscoop.
pi_101728784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem aan dat je tijdens de reclame dus nog wel binnen mag komen lopen? Zo ja, dan vind ik het een prima maatregel (want dan kom ik ook meestal binnen lopen) :+ . Bij Pathe Arena gebeurt het toch regelmatig dat er mensen de zaal binnen komen lopen als de film al een flinke poos bezig is. Die komen dan volgens mij gewoon vanuit een andere zaal waar de film is afgelopen en proberen nog wat extra waard voor hun geld te krijgen ofzo. :')
Ik heb 1x meegemaakt in de Pathé Arena dat een film werd stilgezet en het zaallicht aanging voor laatkomers...... Komen ze aankakken met bakken popcorn en frisdrank wat ze daarvoor nog even uitgebreid hebben staan kopen! Dat de medewerkers hier hun medewerking aan hebben verleend! :(
  donderdag 8 september 2011 @ 22:00:26 #218
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101728924
quote:

Ik zeker weten. Hier in ArenA hebben we IMAX. Dus 1 zo'n per maand heb ik het er al uit.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 8 september 2011 @ 22:00:42 #219
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101728945
Maar wanneer komt hij nou eindelijk?
pi_101729495
Ze zijn m nu aan het testen in Groningen, als alles daar goed verloopt kan je m ook in andere bioscopen aan laten maken. weet alleen niet hoe lang dat gaat duren, dat weet niemand.
  donderdag 8 september 2011 @ 22:09:00 #221
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101729659
Hmmm naja ze hadden op Facebook gezegd medio december.
pi_101737322
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Net naar Crazy Stupid Love geweest.
Helaas zo'n film waarvan de trailer weer beter is dan de film zelf... alhoewel er na enige tijd wel wat vaart in komt, geen slechte film hoor. :)

Zaten alleen maar met maximaal 15 man ofzo in de zaal waar normaal 350 mensen in kunnen.... en dat voor een 18.30u voorstelling en een film die vandaag in première gaat.

En inderdaad kwamen ook hier na 20 minuten nog mensen binnen. Zéér irritant!!
een donderdag om 18:30 niet tijdens een vakantie speelt daar heel erg in mee.. (denk ik)

[ Bericht 0% gewijzigd door mschol op 09-09-2011 00:24:07 ]
pi_101737391
Vandaag ook naar Crazy, Stupid, Love geweest.
De zaal was voor 1/3'e vol, viel tegen.
Het laatste uur hadden ze mogen schrappen.

5,5/10.
pi_101737762
Geen PUC Gold voor mij.
Ik vermijd IMAX (shouwburgplein) omdat ik het echt zonde van me geld vond en 3D films ga ik ook niet genoeg heen om het er uit te halen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:31:09 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101740816
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.
De meeste mensen niet, en komen dus op tijd. Dik luxeprobleem voor die paar frusties hier zeg, christ :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101740839
quote:
7s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:00 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik zeker weten. Hier in ArenA hebben we IMAX. Dus 1 zo'n per maand heb ik het er al uit.
^^ :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_101740855
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:31 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

De meeste mensen niet, en komen dus op tijd. Dik luxeprobleem voor die paar frusties hier zeg, christ :')
Haha je kan ze gewoon nog 15 minuten na aanvang ophalen/ naar binnen gaan. Dus het boeit niet eens :D
pi_101742831
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha je kan ze gewoon nog 15 minuten na aanvang ophalen/ naar binnen gaan. Dus het boeit niet eens :D
ik ben daar niet zo zeker van, zeker niet getuige dit:

quote:
Laatkomers zullen voortaan voor een gesloten deur staan bij de Pathé bioscopen. Vanaf 1 oktober zijn mensen niet meer welkom in de zaal wanneer de film is begonnen.

"Veel bezoekers hebben last van laatkomers", zegt een woordvoerdster. "Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is om op tijd te komen. In een theater worden ook geen mensen meer toegelaten als het stuk is begonnen."

Vanaf een aantal minuten voor aanvang van de voorstellingen worden voortaan geen kaarten meer verkocht. Voor zover bekend is Pathé de eerste Nederlandse bioscoopketen die de maatregel invoert. Naar de WC gaan en dan weer terug de zaal in gaan is natuurlijk geen probleem, volgens de woordvoerster.
als dat waar is, is even snel een filmpje pakken dus verleden tijd

(of dit slecht is verwoord moeten we nog maar zien)
aanvang beschouw ik als de tijd die bij pathe gemeld wordt..
pi_101743873
er wordt bedoeld dat na start van de HOOFDFILM geen kaartjes meer verkocht zullen worden. dus tot een kwartier na de aangegeven tijd kunnen nog kaartjes gehaald worden, daarna niet meer.
  vrijdag 9 september 2011 @ 11:14:28 #230
12888 Skull-splitter
pi_101744141
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat gaat dus straks niet meer, en die paar frusties hier kunnen daar niet tegen :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
als dat waar is, is even snel een filmpje pakken dus verleden tijd
Chef jankzak :')
pi_101744806
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:14 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat gaat dus straks niet meer, en die paar frusties hier kunnen daar niet tegen :')

[..]

Chef jankzak :')
niet iedereen heeft een pathe om de hoek, moraalridder..
en zoals gezegd: reclames of trailers kan ik kijken op tv of op een dvd
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:28:36 #232
12888 Skull-splitter
pi_101746478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
niet iedereen heeft een pathe om de hoek, moraalridder..
Dus je bent eerder dan drie minuten van te voren met de gedachte gekomen een filmpje te pakken. Goh. Wat is dan het probleem ook alweer?

Reclame kun je dus nog steeds skippen, als je je kaartje maar hebt en na tien minuten reclame gewoon binnen komt sloffen is het prima.

De hoofdfilm, daar gaat het om. Mensen die in het donker zoeken welke stoel en rij ze zitten, dat verhaal. Maar dat ontgaat je nu al 3 pagina's. Blijf vooral janken. Gelukkig kan de door u aangegeven 90% wel begrijpelijk lezen.
pi_101747224
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dus je bent eerder dan drie minuten van te voren met de gedachte gekomen een filmpje te pakken. Goh. Wat is dan het probleem ook alweer?

Reclame kun je dus nog steeds skippen, als je je kaartje maar hebt en na tien minuten reclame gewoon binnen komt sloffen is het prima.

De hoofdfilm, daar gaat het om. Mensen die in het donker zoeken welke stoel en rij ze zitten, dat verhaal. Maar dat ontgaat je nu al 3 pagina's. Blijf vooral janken. Gelukkig kan de door u aangegeven 90% wel begrijpelijk lezen.
en jij blijkt nog steeds niet te begrijpen dat de pathe de ene keer 5 minuten reclame heeft en de andere keer 15 minuten..

daarnaast: tijdens reclame moet je nog steeds in donker naar stoel zoeken, dus dat is niet echt een argument...
maar hey, gelukkig wil iedereen hier reclames zien...
maar lets agree to disagree...
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:30:49 #234
12888 Skull-splitter
pi_101748115
Die reclames neem ik voor lief, maar ik ben niet iemand die daarom wegblijft.
pi_101748170
het is vrijwel altijd 15 minuten.. misschien kan het iets afwijken, bij kinderfilms is de reclame iets korter. Daarnaast is er al eerder vermeld dat het systeem stopt met kaartverkoop 15 minuten na de aangegeven tijd, omdat dat het punt is waarop de film begint, ook al verschilt de lengte van de reclame volgens jou per film elke keer zo'n 10 minuten.
pi_101748436
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:32 schreef chocoladekoekjes het volgende:
het is vrijwel altijd 15 minuten.. misschien kan het iets afwijken, bij kinderfilms is de reclame iets korter. Daarnaast is er al eerder vermeld dat het systeem stopt met kaartverkoop 15 minuten na de aangegeven tijd, omdat dat het punt is waarop de film begint, ook al verschilt de lengte van de reclame volgens jou per film elke keer zo'n 10 minuten.
dat is dus niet waar en dat heb ik 100% uit 3 jaar eigen ervaring bioscoopbezoek (gemiddeld een stuk of 2 films per week)
ik heb zelfs films meegemaakt die vrijwel direct starten met 1x reclame oid.. (de hele vroege ochtend voorstelling (en dan kan je dus idd 10 minuten in de film nog een kaartje kopen)
  vrijdag 9 september 2011 @ 13:49:03 #237
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_101748685
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:40 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is dus niet waar en dat heb ik 100% uit 3 jaar eigen ervaring bioscoopbezoek (gemiddeld een stuk of 2 films per week)
ik heb zelfs films meegemaakt die vrijwel direct starten met 1x reclame oid.. (de hele vroege ochtend voorstelling (en dan kan je dus idd 10 minuten in de film nog een kaartje kopen)
Zelf vind ik het ook een wat overdreven maatregel, omdat ik er nooit heel veel last van had. En ook altijd tijdens de reclame's en trailers binnenkom omdat ik die niet zo nodig hoef te zien soms net voor het begin van de hoofdfilm.
Maar jij maakt er nu wel echt een ontzettend punt van. Als je 5-10 minuten na aanvang komt (bij normale avondvoorstellingen) dan ben je op tijd voor de hoofdfim. En als die iets langer duurt, dan zie je misschien een keer wat reclame. Wat een verschrikking, wat een ramp. Dat zal je echt wel overleven.
pi_101749491
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

en jij blijkt nog steeds niet te begrijpen dat de pathe de ene keer 5 minuten reclame heeft en de andere keer 15 minuten..

daarnaast: tijdens reclame moet je nog steeds in donker naar stoel zoeken, dus dat is niet echt een argument...
Tijdens reclame is het licht gewoon nog aan hoor..
Verder is het imo best irritant als tijdens de film mensen voor je langs komen lopen.
Goede ontwikkeling dus.

En reclames sla ik steevast over, gewoon +-10 minuten na aanvang binnen komen.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_101749802
jep, en dat kan dus gewoon nog steeds, no harm done :)
pi_101750000
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 13:32 schreef chocoladekoekjes het volgende:
Bij kinderfilms is het nog 15 minuten maar dan opgevuld met trailers e.d. of niet?

De film begint in ieder geval zeker weten nooit na 5 of 10 minuten.
pi_101752206
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:57 schreef mschol het volgende:

[..]

Kom toch gewoon op tijd, dan kijk je reclame, dat overleef je ook nog wel. Ik ben nu ook drie kwartier bezig om bij een bios te komen, maar ik ben er wel ruim op tijd. Is het nou zo moeilijk om op tijd te komen of *slik* iets eerder :o
Tap tap tap
pi_101755305
Iemand al opgevallen dat als je reserveert met de optie Unlimited dat daar Unlimited Gold als voorkeursoptie staat?
Huh? Unlimited Gold?? Is dat er dan al?
pi_101755351
Ja. Zie een paar posts boven je.

26 euro per maand.

quote:
pi_101755486
Er is overigens ook al reclame voor. Maar dat zien alleen de mensen die de reclame niet skippen O-).
pi_101755844
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:47 schreef Dr.Cooper het volgende:
Er is overigens ook al reclame voor. Maar dat zien alleen de mensen die de reclame niet skippen O-).
In de Pathe de Kuip nog niet gezien om eerlijk te zijn ? Misschien nog niet overal.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_101756320
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:43 schreef Dr.Cooper het volgende:
Ja. Zie een paar posts boven je.

26 euro per maand.

[..]

imho veels te duur (iig voor mij)
ik heb net eens gekeken en ben afgelopen 3 maanden naar max 4 3D films geweest :')
waarvan er minimaal 1 in de sneak was en dus gratis
hoe doen ze dat trouwens met brillen? onbeperkt brillen halen? of betaal je daar wel toeslag voor..
pi_101756381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 17:59 schreef Fatty het volgende:

[..]

In de Pathe de Kuip nog niet gezien om eerlijk te zijn ? Misschien nog niet overal.
Het is pas sinds kort. Ze hebben ook eindelijk de prijs aangepast van de PUC reclame. Van 18 euro per maand naar 19 euro per maand.
pi_101757383
Ik moet zeggen dat ik het wel een goede ontwikkeling vind, gewoon er voor zorgen dat je rond de aanvangstijd die op het kaartje staat in de zaal zit en niet expres later binnen komen.

Verder is het voorprogramma wel degelijk steeds van een andere lengte. In de bioscoop waar ik werk (geen Pathé) zijn de voorprogramma's zelden langer dan 10 minuten (inclusief reclame), alleen rond hele grote filmtitels en rond de kerstvakantie halen de reclameblokken zelf al 5 minuten. Maar de lengte is ook afhankelijk van de hoeveelheid trailers er bij zitten en hoe lang die ongeveer duren. Je kan dus niet van een bepaalde tijd uit gaan. Vind het persoonlijk ook heel irritant als mensen te laat binnenkomen, hoe moeilijk is het nu om die paar minuten eerder te komen. Voor mij voelen de trailers juist aan als een onderdeel van het uitje dat "filmpje pakken" heet, ben vaak wel benieuwd naar de verschillende trailers die er voor films zitten maar dat komt misschien ook omdat ik dus in een bioscoop werk.
  Admin vrijdag 9 september 2011 @ 19:26:17 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101759119
Grappig; voor een film die over 55 minuten begint kan ik via pathe.nl geen kaartje meer bestellen, maar via de iPhone app nog wel.

Apps for the win. :P (Die werkt sowieso prettiger dan die website vol obstakels.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101759194
In de Android market staat dat er binnenkort ook een volledige app komt voor Android (i.p.v. zoals nu alleen showtimes bekijken), maar dat zal wel 4 maanden duren :')
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:27:46 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101759202
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Breuls het volgende:
Grappig; voor een film die over 55 minuten begint kan ik via pathe.nl geen kaartje meer bestellen, maar via de iPhone app nog wel.

Apps for the win. :P (Die werkt sowieso prettiger dan die website vol obstakels.)
Niet omdat je "toevallig" met je app het laatste kaartje hebt gereserveerd en op de site het dan niet meer beschikbaar is?
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:28:23 #252
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101759232
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
In de Android market staat dat er binnenkort ook een volledige app komt voor Android (i.p.v. zoals nu alleen showtimes bekijken), maar dat zal wel 4 maanden duren :')
Tja, het neefje van de systeembeheerder moet ook gewoon naar school.
  Admin vrijdag 9 september 2011 @ 19:28:50 #253
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101759258
Nee, want ik wilde het eerst via de site doen, waar het niet kon, en daarna opende ik pas de app.

Wel prettig zo; al die tijdslimieten zijn vast ergens goed voor, maar ik voel me er behoorlijk door vastgezet soms.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 9 september 2011 @ 19:33:50 #254
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_101759525
Ik vind het soms best vervelend dat ze trailers laten zien voor films die pas een (half)jaar later uitkomen. De trailer voor Apollo 18 had ik volgens mij al in februari gezien bij Pathé, daarna nooit meer.
pi_101760392
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:16 schreef mschol het volgende:

[..]

imho veels te duur (iig voor mij)
ik heb net eens gekeken en ben afgelopen 3 maanden naar max 4 3D films geweest :')
waarvan er minimaal 1 in de sneak was en dus gratis
hoe doen ze dat trouwens met brillen? onbeperkt brillen halen? of betaal je daar wel toeslag voor..
Bij inschrijving krijg je een 3D bril van betere kwaliteit dan de "reguliere" 3D bril. deze is van betere kwaliteit en gaat ongeveer een jaar mee, elk jaar krijg je dan een nieuwe. Op het moment zijn deze er alleen nog niet en krijg je nu nog een brilletje gratis mee.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:15:36 #256
12888 Skull-splitter
pi_101761428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 19:26 schreef Breuls het volgende:

App = awesome, alleen reserveringen cancelen, stoelkeuze en meerdere PUC's opslaan en hij is ideaal.
pi_101766777
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 18:18 schreef Dr.Cooper het volgende:

[..]

Het is pas sinds kort. Ze hebben ook eindelijk de prijs aangepast van de PUC reclame. Van 18 euro per maand naar 19 euro per maand.
Dat van de prijs wat uiteraard bekend, maar de reclame van de puc gold nog niet gezien in de Kuip, volgende week weer eens controleren of die er al bijzit, en dan eens goed twijfelen of het de moeite is.
pi_101767131
De prijs was inderdaad bekend. Alleen maanden na het bekendmaken van de prijsverhoging stond er nog steeds 18 euro (bij de reclame). Dat bedoel ik. Wij hebben ons een aantal keer afgevraagd wanneer ze dat nu precies gaan veranderen.

Ik denk persoonlijk dat die alleen de moeite waard is als je ook naar IMAX gaat of kunt. Want voor alleen 3D wordt het best lastig om voordeel te halen boven de 'reguliere' PUC.
pi_101767592
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Dr.Cooper het volgende:
De prijs was inderdaad bekend. Alleen maanden na het bekendmaken van de prijsverhoging stond er nog steeds 18 euro (bij de reclame). Dat bedoel ik. Wij hebben ons een aantal keer afgevraagd wanneer ze dat nu precies gaan veranderen.

Ik denk persoonlijk dat die alleen de moeite waard is als je ook naar IMAX gaat of kunt. Want voor alleen 3D wordt het best lastig om voordeel te halen boven de 'reguliere' PUC.
Ja, dat is dus voor mij ook het probleem, aangezien ik met de auto naar Pathe de Kuip ga, moet ik daar dus parkeergeld betalen, bij Pathe Schouwburgplein moet ik m'n auto in de parkeergarage zetten anders word ie gejat.. en die garage is duur, dus over het algemeen geen Imax films voor mij, en qua 3D moet ik eerlijk zeggen, zoveel zijn het er de laatste tijd niet, grote kans dat het qua PUC Gold niks voor voor mij.
pi_101768167
Je kunt op 5 minuten lopen je auto gratis parkeren :o. Wanneer ik naar de Kuip ga parkeer ik ook altijd in die straat ervoor.
  Admin vrijdag 9 september 2011 @ 22:49:26 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_101768498
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:32 schreef Fatty het volgende:

[..]

Ja, dat is dus voor mij ook het probleem, aangezien ik met de auto naar Pathe de Kuip ga, moet ik daar dus parkeergeld betalen, bij Pathe Schouwburgplein moet ik m'n auto in de parkeergarage zetten anders word ie gejat.. en die garage is duur, dus over het algemeen geen Imax films voor mij, en qua 3D moet ik eerlijk zeggen, zoveel zijn het er de laatste tijd niet, grote kans dat het qua PUC Gold niks voor voor mij.
Elders parkeren en dan OV?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_101768987
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:43 schreef Dr.Cooper het volgende:
Je kunt op 5 minuten lopen je auto gratis parkeren :o. Wanneer ik naar de Kuip ga parkeer ik ook altijd in die straat ervoor.
Klopt, daar heb ik al eens eerder gestaan op dat parkeerterrein / straat, toen was ik soort van royaal ingebouwd, dat was dus eens maar nooit meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 22:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Elders parkeren en dan OV?
Ik peins er niet over, heb niet eens een OV kaart geval, vind het probleem dan ook niet dat ik moet betalen voor m'n parkeren, maar dat het gewoon te duur is bij Schouwburgplein, kost je gewoon minimaal 5 euro per uur,

+ Ik heb nog wel eens dagen dat ik wat slechter ter been ben, dus verderop parkeren is vaak geen optie.

Zijn allemaal kleine dingetjes, maar 't werkt er wel aan mee, dat hoogstwaarschijnlijk voor mij geen interessante optie is.
pi_101780017
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:00 schreef Fatty het volgende:

[..]

Klopt, daar heb ik al eens eerder gestaan op dat parkeerterrein / straat, toen was ik soort van royaal ingebouwd, dat was dus eens maar nooit meer.
Aan de andere kant van die grote straat parkeren bij het stadion!
Is ook gratis. De weg oversteken en je staat bijna voor de bios.

Daar staan wel netjes vakken aangegeven dus wordt je niet klem gezet :D

EDIT: Wanneer ik hem bij die grote vrachtwagen plaats neerzet, zet ik hem altijd helemaal achterin bij het water. Dan weet je zeker dat niemand je klem zet.
pi_101843599
Heeft iemand nog die gestoorde man gezien in De Munt Vrijdagavond? met zijn lange zwarte jas met puntmuts :D :')

Sommige mensen gaan naar een film en denken dat ze in een film leven :') :P
  dinsdag 13 september 2011 @ 12:49:38 #265
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_101895470
Gisteren lange lunchbreak genomen en naar de Morning Glory geweest, de 50+ middagfilm tussen de oma's :')

Leuke film, ik mag Rachel McAdams wel :) Harrison Ford daarentegen, lijkt alleen maar de chagarijnige ouwe man te kunnen spelen in alle films :{
Confidence through competence
pi_101896720
Ik heb gisteren mijn postbank-kaart opgehaald :9
pi_101896858
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2011 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
Gisteren lange lunchbreak genomen en naar de Morning Glory geweest, de 50+ middagfilm tussen de oma's :')

[ afbeelding ]

Leuke film, ik mag Rachel McAdams wel :) Harrison Ford daarentegen, lijkt alleen maar de chagarijnige ouwe man te kunnen spelen in alle films :{
Hoe zit dat met die 50+ voorstellingen? Mag je daar alleen maar heen als je daadwerkelijk 50+ bent?
  dinsdag 13 september 2011 @ 13:35:00 #268
55709 Stereotomy
pi_101897063
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 13:29 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Hoe zit dat met die 50+ voorstellingen? Mag je daar alleen maar heen als je daadwerkelijk 50+ bent?
Neuh, maar senioren kunnen daar met korting heen (6.50 EUR) en krijgen een versnapering (koffie/thee en een koekie :s) )

Verder worden er films uitgezocht die wat meer bij de doelgroep past. Al valt Morning Glory daar niet onder, aangezien het meer een Coming of Age film is.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:26:59 #269
12888 Skull-splitter
pi_101943997
Gisteren naar Horrible Bosses geweest, was ook een horrible film. Halverwege echt even rondgekeken en op het punt gestaan naar buiten te lopen.

Geluid stond in het begin ook zo goed als uit, das weer een ander extreem :')
  woensdag 14 september 2011 @ 18:02:22 #270
55709 Stereotomy
pi_101945229
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren naar Horrible Bosses geweest, was ook een horrible film. Halverwege echt even rondgekeken en op het punt gestaan naar buiten te lopen.

Geluid stond in het begin ook zo goed als uit, das weer een ander extreem :')
Ha, eindelijk een medestander. Het verhaal was gewoon niet geloofwaardig, zelfde voelde ik bij Flypaper.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:07:47 #271
12888 Skull-splitter
pi_101945388
Het verhaal hoeft niet geloofwaardig te zijn, als er maar IETS van spanning in zit. Als de film moet leunen op woordgrappen en comische situaties die net te ver worden uitgespeeld of te veel worden uitgelegd door "bijdehand" commentaar :N

Waardeloos.
Motherfucker was aardig gevonden, Colin Farrel was OK, Aniston was OK, Spacey was ouderwets geniaal als altijd, maar het REDT het gewoon niet.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:08:27 #272
12888 Skull-splitter
pi_101945401
Overigens vond ik dit ook bij The Hangover die ik pas drie maanden terug heb gekeken, al was daar het eindresultaat net iets beter.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:12:43 #273
55709 Stereotomy
pi_101945518
Nouja, misschien is geloofwaardig niet het juiste woord. Ik vond Hangover namelijk een stuk geloofwaardiger dan Horrible Bosses of Flypaper, maar of dat nou zo realistisch is :')
  woensdag 14 september 2011 @ 18:15:18 #274
12888 Skull-splitter
pi_101945578
Het was gewoon saai tussen de grappen door, en die tandartsslungel was doodirritant.

Neuh. Die gaan we nooit meer kijken. Ik ga wel voor de nieuwe Allen binnenkort ;)
pi_101946118
Horrible bosses was zo slecht nog niet...

Btw. slechtste zoute popcorn ooit: Haarlem

Beste zoute popcorn: Utrecht
pi_101957308
Gister mijn eerste negatieve ervaring met Pathe (buiten soms de onrust in de zaal). Mijn vriendin had per ongeluk een verkeerd kaartje gehaald. Kan gebeuren. Dus naar een medewerker gelopen en ons werd verteld dat we deze bij de balie konden omruilen. Maar helaas, daar wilde ze ons niet helpen.

Ik begrijp het wel, het was immers haar eigen fout, maar ik kan wel een klein beetje coulance verwacht (of daarop gehoopt). We hebben immers beide een PUC en het kaartje was ongebruikt. De film was ook nog niet aangevangen. Maar we kregen nul op het rekest en moesten 90 minuten wachten totdat de kaart weer was geactiveerd. Helaas was de film dan al bijna afgelopen. Ik had het persoonlijk wel sportief gevonden als ze het kaartje gewoon hadden omgeruild.

Als we voor het kaartje hadden betaald (i.p.v. PUC) ben ik benieuwd wat hun reactie was geweest.
pi_101957480
Staan ze bij jullie bij de zaal te controleren dan?

Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Pathe. Alleen bij de IMAX-zaal.
pi_101957654
Je wordt in Den Haag en Rotterdam vrijwel altijd bij de zaal gecontroleerd (is mijn ervaring). Zeker bij de Kuip kun je nooit direct doorlopen. Of ze vinden natuurlijk mij er zo crimineel of onguur uitzien dat ze ons beter in de gaten houden.
pi_101957832
Overigens van het weekend naar Flypaper geweest. Geen topper, maar wel amusant. Voor het eerst naar Pathe Buitenhof geweest. Als ze daar een wat uitgebreider programma hadden was dat onze standaard bioscoop geworden. Wat een bijzonder aangename stoelen in vergelijking met de andere Pathe's.

Zat trouwens wel weer voor een lampie voor me met een hoge pet (zo eentje die op je haar rust i.p.v. je hoofd). Die zet je toch zelf al af zonder dat er iemand om hoeft te vragen. Het is toch logisch dat zoiets midden in het beeld zit voor diegenen achter je. Sommige mensen....
  woensdag 14 september 2011 @ 22:25:48 #280
12888 Skull-splitter
pi_101957847
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef xminator het volgende:
Horrible bosses was zo slecht nog niet...
Ik heb leukere comedies gezien iig, hier was ik echt op zoek naar een excuus weg te lopen.
pi_101959054
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:25 schreef Dr.Cooper het volgende:

Zat trouwens wel weer voor een lampie voor me met een hoge pet (zo eentje die op je haar rust i.p.v. je hoofd). Die zet je toch zelf al af zonder dat er iemand om hoeft te vragen.
Die zet je toch uberhaupt niet op? :')
pi_101960283
Dat is een discussie die ik hier niet wilde voeren. Maar inderdaad :').
pi_101961776
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ha, eindelijk een medestander. Het verhaal was gewoon niet geloofwaardig, zelfde voelde ik bij Flypaper.
_O_ Zo denk ik er ook over.
pi_101965649
Bij
quote:
President, De
Pathé de Munt
Do, 15-9-2011 - 17:15
Kan ik wel reserveren maar geen stoel kiezen, dan maar vroeg aanwezig zijn... hopelijk is het wat die film :P
pi_101973631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef Dr.Cooper het volgende:
Als we voor het kaartje hadden betaald (i.p.v. PUC) ben ik benieuwd wat hun reactie was geweest.
Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.
pi_101973970
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:09 schreef Exxon19 het volgende:

[..]

Het is makkelijk om een normaal kaartje om te ruilen, een puc kaartje kan je niet zomaar omruilen. Maar bij de Kuip zijn we nooit zo moeilijk eigenlijk, ruilen we het meestal wel om, maar in de voorwaarden staat natuurlijk dat het niet mag.
Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?
pi_101983451
tsja, eenmaal met een PUC gehaalde kaartjes kunnen niet omgeruild worden voor een ander kaartjes, dit staat toch echt zo in de voorwaarde omschreven.

Weet niet zo goed hoe het gaat als je te laat komt, maar de meeste mensen met een PUC halen het kaartje op het moment dat ze naar de film gaan (het kan immers ook maar 1,5 uur van te voren) en kan je eigenlijk niet echt te laat komen.
pi_102011080
Kreeg ik nou korting aan het buffet met mn puc? Ben n tijde niet geweest namelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Admin vrijdag 16 september 2011 @ 11:24:01 #289
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_102011086
Ja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 16 september 2011 @ 11:30:36 #290
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_102011295
10%
pi_102011494
Gisteren naar Apollo 18 geweest, matige film, tis wel redelijk samen te vatten met '' fucked up ''

Maandag naar ' Your Highness ',
pi_102016245
Your Highness vond ik best vermakelijk. Apollo 18 heb ik eigenlijk helemaal geen zin in.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_102018944
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Tegenwoordig mag/ moet het wel als je te laat komt toch?
Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.

Kunnen ze nooit realiseren, maar goed. :')
pi_102020912
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het nieuwe beleid is/wordt dat als je te laat komt je niet meer naar binnen mag.

Ja en er werd gezegd dat je je kaartje dan zou kunnen ruilen voor een ander film @ pathe facebook
pi_102024690
quote:

[..]

"te laat" in de zin van, na de officiele aanvangsttijd? Of na het daadwerkelijke begin van de film

Die 20 minuten reclame kunnen me altijd gestolen worden namelijk. Ik ben standaard minstens 5 minuten te laat.
pi_102025457
quote:

[..]

ze willen ons dwingen om naar reclame spotjes te kijken? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102025643
Je kunt nog naar binnen tot 15 minuten na aanvang.
pi_102025739
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
Ja das prima. Mensen die pas tijdens de film binnenkomen zijn toch maar irritant.
pi_102026614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:20 schreef xminator het volgende:
gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhaven
-Rabia Al-Basri
pi_102026751
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

gaat de deur opslot ofzo? lijkt me lastig te handhaven
ligt aan de bioscoop, maar in princiepe zou de kaart controleur het moeten op vangen, maar die moet dan dus regelmatig de tijd kunnen controleren :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')