nee hoor, kwartier kan ook prima... staat hij er ook gewoon nog in...quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
Ja, en dat willen ze dus niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
niet iedereen is een nerd die tijdens aanvang aanwezig is, sterker nog: tijdens aanvang zie ik vaak dat de zaal zeer leeg is en dat 90% v/d mensen 5 minuten later binnenkomt..
moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..quote:Op donderdag 8 september 2011 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en dat willen ze dus niet meer.
met uiteindelijk een stervende bioscoopketen... (weinig publiek-> minder winst -> minder geld voor blockbusters -> minder publiek etc..)quote:
90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
moeten ze vooral willen, jaag je dus 90% van je bezoekers weg..
lees mijn eerdere post nog eens...quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef chocoladekoekjes het volgende:
[..]
90% van de bezoekers die na start hoofdfilm nog binnenkomt? beeeeetje overdreven. zat mensen die tijdens voorprogramma nog binnen komen, maar als de hoofdfilm begonnen is zit 90% toch echt al in de zaal.
Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Met een puc moet je uberhaupt een half uur van te voren je reservering gewoon ophalen, ik snap het probleem ECHT niet.
dat is dus 7 euro p/m meer, in totaal dus 5 3D films per maand das wel erg ruim...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.
Mensen die gaan overstappen?
Nee, zo vaak ga ik niet naar 3d films dat ik het eruit haal. En die paar cent verschil korting op mijn grolsch beugel gaat ook het verschil niet goed makenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
De Pathé Unlimited Gold is ¤ 26,- per maand - geen toeslag meer op 3D, IMAX en IMAX 3D voorstellingen en 25% korting op hapjes en drankjes.
Nee geen denken aan. Alleen voor IMAX is het nog het overwegen waard. Alleen dat draait hier om de omgeving toch (bijna) niet. Daarnaast koop ik nooit eten en drinken in de bioscoop.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
Ik heb 1x meegemaakt in de Pathé Arena dat een film werd stilgezet en het zaallicht aanging voor laatkomers...... Komen ze aankakken met bakken popcorn en frisdrank wat ze daarvoor nog even uitgebreid hebben staan kopen! Dat de medewerkers hier hun medewerking aan hebben verleend!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
Ik neem aan dat je tijdens de reclame dus nog wel binnen mag komen lopen? Zo ja, dan vind ik het een prima maatregel (want dan kom ik ook meestal binnen lopen). Bij Pathe Arena gebeurt het toch regelmatig dat er mensen de zaal binnen komen lopen als de film al een flinke poos bezig is. Die komen dan volgens mij gewoon vanuit een andere zaal waar de film is afgelopen en proberen nog wat extra waard voor hun geld te krijgen ofzo.
Ik zeker weten. Hier in ArenA hebben we IMAX. Dus 1 zo'n per maand heb ik het er al uit.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:30 schreef xminator het volgende:
een donderdag om 18:30 niet tijdens een vakantie speelt daar heel erg in mee.. (denk ik)quote:Op donderdag 8 september 2011 21:56 schreef Deezertje het volgende:
Net naar Crazy Stupid Love geweest.
Helaas zo'n film waarvan de trailer weer beter is dan de film zelf... alhoewel er na enige tijd wel wat vaart in komt, geen slechte film hoor.
Zaten alleen maar met maximaal 15 man ofzo in de zaal waar normaal 350 mensen in kunnen.... en dat voor een 18.30u voorstelling en een film die vandaag in première gaat.
En inderdaad kwamen ook hier na 20 minuten nog mensen binnen. Zéér irritant!!
De meeste mensen niet, en komen dus op tijd. Dik luxeprobleem voor die paar frusties hier zeg, christquote:Op donderdag 8 september 2011 17:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Alleen als het druk/ uitverkocht is. Ik haal ze altijd 15 minuten na aanvang van de film op met reservering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |