abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101037747
Denk omdat je dan meer een "fuck-it-all" instelling krijgt en daar vallen vrouwen blijkbaar op. :)
Do what you love, love what you do!
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:23:52 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101037770
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef kree het volgende:
Denk omdat je dan meer een "fuck-it-all" instelling krijgt en daar vallen vrouwen blijkbaar op. :)
Of omdat je dan ineens sociaal gaat lopen doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_101037896
Zou kunnen.. Maar die instelling heb ik al een tijdje :)
Maar volgende keer maar weer dronken worden, kijken of het weer lukt :')
pi_101038395
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef Spijker83 het volgende:
Zou kunnen.. Maar die instelling heb ik al een tijdje :)
Maar volgende keer maar weer dronken worden, kijken of het weer lukt :')
Daar zou ik mee oppassen, want om heel eerlijk te zijn voor je het weet loop je te waggelen en dat is zo'n enorme afknapper.
pi_101038550
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Daar zou ik mee oppassen, want om heel eerlijk te zijn voor je het weet loop je te waggelen en dat is zo'n enorme afknapper.
Komt goed hoor, maar bedankt voor de tip.. Duurt toch nog wel even voordat er iets gaat gebeuren (en dat staat nog niet eens vast).

Nog tips dan, wat wel te doen? ;)
  maandag 22 augustus 2011 @ 13:52:50 #281
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_101038790
Als je er nu voor gaat zorgen dat datgene wat nu gebeurt met alcohol je gewoon een onderdeel van je karakter gaat maken? Het zou jammer zijn dat je van alcohol afhankelijk zou zijn...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_101038883
-edit, ik geloof dat jij hier even een paar weekjes niets te zoeken hebt-

[ Bericht 90% gewijzigd door Daniel1976 op 22-08-2011 14:12:09 ]
pi_101038916
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
Als je er nu voor gaat zorgen dat datgene wat nu gebeurt met alcohol je gewoon een onderdeel van je karakter gaat maken? Het zou jammer zijn dat je van alcohol afhankelijk zou zijn...
Dat is namelijk een heel goed punt want je kan juist door dat gedrag anders gauwer verslaafd raken.
Ten 2e kan het soms voor jou heel erg lijken alsof alles makkelijker gaat maar dat komt omdat je in die toestand een wat andere blik op de werkelijkheid heb.

Ik denk meer dat je jezelf moet uitdagen gewoon gesprekken aan te gaan en over de onzekerheid heen te stappen en dat vaker te doen dan gaat het op een gegeven moment steeds makkelijker en heb je ook geen zenuwen
pi_101039068
Ben het met Murv eens.
Heb alcohol ook niet perse nodig, maar viel me gister ineens op dat het makkelijker ging. (zoals Jelly zegt)
En ja, ben inderdaad wel eens onzeker.. Maar dat komt wel goed :)
pi_101040955
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet echt zeker of ik daar wel thuis hoor. Sommige mensen zeggen dat ik depressief ben; ik denk dat ik gewoon rationeel ben.
Je komt soms een beetje depressief over, maar je kan het natuurlijk alleen zelf weten, je bent niet depressief omdat anderen dat zeggen.
Finally, someone let me out of my cage
pi_101040987
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

welke dan? wat zeggen ze dan? Ik wil graag weten hoe je snel kan merken welke chicks dat zijn
Ze aanspreken en kijken hoe ze reageren :6
  maandag 22 augustus 2011 @ 15:06:39 #287
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_101041240
Als ik dronken ben komt dat niet ten goede van mijn versierkwaliteiten, niet alleen wordt ik of depressief of blij van alcohol en als ik blij wordt geef ik geen neuk om versieren, maar praat ik wel veel te veel en als ik depressief wordt geeft niemand een neuk om mij en kan ik beter naar huis gaan (en klap ik helemaal dicht).
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_101042674
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Je komt soms een beetje depressief over, maar je kan het natuurlijk alleen zelf weten, je bent niet depressief omdat anderen dat zeggen.
Het is gewoon een heel beladen woord dat ik niet graag wil gebruiken.

En daarnaast, het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.

Dan kan ik beter in dit topic zoeken naar een klein stukje oplossing door een vriendin te vinden :)
pi_101042754
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef benzin het volgende:

[..]

En daarnaast, het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.

Dan kan ik beter in dit topic zoeken naar een klein stukje oplossing door een vriendin te vinden :)
Je gaat hier geen oplossing vinden, alle mogelijke adviezen aan jou zijn al gepost.
pi_101043083
Benzin eerlijk waar op deze manier ga jij echt geen vriendin vinden hoor
pi_101043522
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin eerlijk waar op deze manier ga jij echt geen vriendin vinden hoor
Bedankt voor het vertrouwen ;(

Ik wil gewoon ten minste iets om mezelf beter te voelen :)
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:13:04 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101043560
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar heb je al eens in dat topic gekeken wat Straw postte?
C'est la vie
  maandag 22 augustus 2011 @ 16:14:38 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_101043630
quote:

[..]

Ja maar dat doe je op de verkeerde manier, maar dat negeer je de hele tijd.
C'est la vie
pi_101043837
quote:

[..]

En dat noem je rationeel?

Je zit al jaren op dit forum, hebt tientallen adviezen gekregen, je situatie is hetzelfde. Wat verwacht jij dat mensen tegen je zeggen? Iedereen heeft het beste met je voor maar dit lijkt voor jou gewoon niet te werken.
pi_101044413
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:

Je zit al jaren op dit forum, hebt tientallen adviezen gekregen, je situatie is hetzelfde. Wat verwacht jij dat mensen tegen je zeggen? Iedereen heeft het beste met je voor maar dit lijkt voor jou gewoon niet te werken.
Ik hoop dat mensen zeggen: "Oh, het komt wel goed. Je moet gewoon X doen en dan komt het snel goed en krijg je een (gelukkig) leven".

Ik hoop gewoon op een oplossing, een wonder :)

quote:
14s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar heb je al eens in dat topic gekeken wat Straw postte?
Ja. Heb een paar delen gelezen. Maar denk niet dat ik er thuis hoor en:
quote:

Het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.
pi_101044833
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik hoop dat mensen zeggen: "Oh, het komt wel goed. Je moet gewoon X doen en dan komt het snel goed en krijg je een (gelukkig) leven".

Ik hoop gewoon op een oplossing, een wonder :)

Er is geen quick fix, zet dat sowieso uit je hoofd. Het zal hard werken worden.
pi_101045222
Dat vertrouwen wek je niet door in je vicieuze cirkel te blijven zitten, daar moet je actief wat aan doen! Ik wil gerust zeggen, stil maar jongen, het komt wel goed.
Maar ik meen het niet. Althans, dan spreek ik voor mijzelf. Ik val gerust op muurbloempjes of socially awkward jongens, daar kijk ik wel doorheen. Maar stille jaknikkers die al het advies in de wind slaan, en vervolgens alleen maar lopen te piepen dat dingen moeilijk zijn.. Nee bedankt, alles behalve aantrekkelijk. En ik denk dat héél veel vrouwen dit vinden.
Als je het probeert, props! Maar wat heb je de laatste jaren geprobeerd? Je bent een keer in groepsverband langs geweest, top! Dat je dat eng vind, ok, je hebt het geprobeerd. Maar zoiets dergelijks zie ik maar een keer. Wat ga je nu doen, de komende tijd? Welke doelen wil je stellen?

Zoals je nu bent, maak je wellicht wel kans bij oudere vrouwen met het lege nestsyndroom.
pi_101045900
Ik zit nog eens te denken, nou jullie hebben het gelezen van dat psychose meisje.
Daarna gewoon er maar een gooi aan gegeven van een meid die ik al een hele tijd ken en die ook leuk is, van mijn leeftijd en geen relatie heeft.

Maar die wilde niet een keer ergens wat gaan drinken. (duidelijk voor mij dat ze verder niks wil dus)

Ik zit serieus te denken om me toch maar eens op een dating site in te schrijven.
Maar van wat ik ervan hoor is de kans dat je daar iemand vindt (voor een man dan) ook niet erg groot.

Zitten jullie wel eens op dating sites?
Do what you love, love what you do!
pi_101046086
quote:

[..]

Maar als je het woord niet wil gebruiken is dat iets heel anders dan of je wel of niet depressief bent. Ik denk niet dat dit topic je echt verder zal helpen (maar ik kan het natuurlijk mis hebben). Waarom kan je geen hulp zoeken dan?
pi_101048125
Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')