Of omdat je dan ineens sociaal gaat lopen doen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:23 schreef kree het volgende:
Denk omdat je dan meer een "fuck-it-all" instelling krijgt en daar vallen vrouwen blijkbaar op.
Daar zou ik mee oppassen, want om heel eerlijk te zijn voor je het weet loop je te waggelen en dat is zo'n enorme afknapper.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:27 schreef Spijker83 het volgende:
Zou kunnen.. Maar die instelling heb ik al een tijdje![]()
Maar volgende keer maar weer dronken worden, kijken of het weer lukt
Komt goed hoor, maar bedankt voor de tip.. Duurt toch nog wel even voordat er iets gaat gebeuren (en dat staat nog niet eens vast).quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar zou ik mee oppassen, want om heel eerlijk te zijn voor je het weet loop je te waggelen en dat is zo'n enorme afknapper.
Dat is namelijk een heel goed punt want je kan juist door dat gedrag anders gauwer verslaafd raken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:52 schreef Murvgeslagen het volgende:
Als je er nu voor gaat zorgen dat datgene wat nu gebeurt met alcohol je gewoon een onderdeel van je karakter gaat maken? Het zou jammer zijn dat je van alcohol afhankelijk zou zijn...
Je komt soms een beetje depressief over, maar je kan het natuurlijk alleen zelf weten, je bent niet depressief omdat anderen dat zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt zeker of ik daar wel thuis hoor. Sommige mensen zeggen dat ik depressief ben; ik denk dat ik gewoon rationeel ben.
Ze aanspreken en kijken hoe ze reagerenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke dan? wat zeggen ze dan? Ik wil graag weten hoe je snel kan merken welke chicks dat zijn
Het is gewoon een heel beladen woord dat ik niet graag wil gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je komt soms een beetje depressief over, maar je kan het natuurlijk alleen zelf weten, je bent niet depressief omdat anderen dat zeggen.
Je gaat hier geen oplossing vinden, alle mogelijke adviezen aan jou zijn al gepost.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel beladen woord dat ik niet graag wil gebruiken.
En daarnaast, het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.
Dan kan ik beter in dit topic zoeken naar een klein stukje oplossing door een vriendin te vinden
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:00 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin eerlijk waar op deze manier ga jij echt geen vriendin vinden hoor
Maar heb je al eens in dat topic gekeken wat Straw postte?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen![]()
Ik wil gewoon ten minste iets om mezelf beter te voelen
Ja maar dat doe je op de verkeerde manier, maar dat negeer je de hele tijd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
[..]
En dat noem je rationeel?quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen zeggen: "Oh, het komt wel goed. Je moet gewoon X doen en dan komt het snel goed en krijg je een (gelukkig) leven".quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Je zit al jaren op dit forum, hebt tientallen adviezen gekregen, je situatie is hetzelfde. Wat verwacht jij dat mensen tegen je zeggen? Iedereen heeft het beste met je voor maar dit lijkt voor jou gewoon niet te werken.
Ja. Heb een paar delen gelezen. Maar denk niet dat ik er thuis hoor en:quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar heb je al eens in dat topic gekeken wat Straw postte?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
Het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.
Er is geen quick fix, zet dat sowieso uit je hoofd. Het zal hard werken worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen zeggen: "Oh, het komt wel goed. Je moet gewoon X doen en dan komt het snel goed en krijg je een (gelukkig) leven".
Ik hoop gewoon op een oplossing, een wonder
Maar als je het woord niet wil gebruiken is dat iets heel anders dan of je wel of niet depressief bent. Ik denk niet dat dit topic je echt verder zal helpen (maar ik kan het natuurlijk mis hebben). Waarom kan je geen hulp zoeken dan?quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel beladen woord dat ik niet graag wil gebruiken.
En daarnaast, het zijn daarnaast bijna allemaal mensen die wel hulp hebben durven te zoeken. Het heeft geen nut om nog een keer te horen dat ik hulp moet zoeken terwijl dat niet kan.
Dan kan ik beter in dit topic zoeken naar een klein stukje oplossing door een vriendin te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |