Ja maar het klonk alsof het raar is om gelukkig te zijn als je op je 17e niet een vriendin hebt gehad. Wat ik dus complete bullshit vind.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Komen anders verdomd weinig vrouwen in voor daar had ik het over.
Dat vind ik nu niet meer zo'n ramp.
Is het ook.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar het klonk alsof het raar is om gelukkig te zijn als je op je 17e niet een vriendin hebt gehad. Wat ik dus complete bullshit vind.
Nog een bloedende lul verhaal dan maar?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:14 schreef heloef het volgende:
Je merkt wel dat het geen vakantie meer is zeg, die stilte hier op dit uur.
Jong ga weg!quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nog een bloedende lul verhaal dan maar?
Ik heb nog twee weken.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:29 schreef Sjoegerd het volgende:
Vakantietijd over? Ik heb sowieso nog een week. Moet alleen nog wel een stageplek regelen
.. Laksheid
Mag nu het hele jaar 2 dagen in de week aan auto's prutsenquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog twee weken.
5 september begint de hel weer.
Ook leuk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mag nu het hele jaar 2 dagen in de week aan auto's prutsen
Moet toch een vak leren.. En sommige chicks vinden monteurs wel leukquote:
Ik ben DJ, zou dat het beter doen mijn de dames?quote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet toch een vak leren.. En sommige chicks vinden monteurs wel leuk
Ligt aan de damesquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben DJ, zou dat het beter doen mijn de dames?
Das waar.quote:
Daarbij kunnen ze soms ook flink afknappen als je een passie voor automobielen hebtquote:
Het is inderdaad niet grappig als je hele dag Jeremy Clarkson nadoet. Zelfde geldt voor Herman Finkers en Kees Kankerkachel.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarbij kunnen ze soms ook flink afknappen als je een passie voor automobielen hebt
Kon ik maar Jeremy Clarkson nadoen. Kon ik tenminste presenteren en een dikke portemonnee in mijn kontzak hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet grappig als je hele dag Jeremy Clarkson nadoet. Zelfde geldt voor Herman Finkers en Kees Kankerkachel.
Ik kan presenteren.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kon ik maar Jeremy Clarkson nadoen. Kon ik tenminste presenteren en een dikke portemonnee in mijn kontzak hebben
Ook zonder hersens kan je presenten, zie bijvoorbeeld Prem!quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan presenteren.
Het enige wat je voor presenteren nodig hebt is een normaal stel hersenen, de lef om het voor een camera te doen en enige improvisatietalent.
Daarom wordt het voor mij straks een makkie om presentator te worden.
Als je geen hersenen hebt kan je geen advocaat worden.quote:Op maandag 22 augustus 2011 02:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ook zonder hersens kan je presenten, zie bijvoorbeeld Prem!
welke dan? wat zeggen ze dan? Ik wil graag weten hoe je snel kan merken welke chicks dat zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 01:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet toch een vak leren.. En sommige chicks vinden monteurs wel leuk
Zozo goed speurwerk.quote:
jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Zozo goed speurwerk.
Zeker die ene waarop ik kijk als een blije mongool?
Ik weet niet echt zeker of ik daar wel thuis hoor. Sommige mensen zeggen dat ik depressief ben; ik denk dat ik gewoon rationeel ben.quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Aan Benzin en MLiG, misschien kunnen jullie hier gaan posten:
Depressie & Angst #9
En tips vragen.
Dat is niet rationeel, dat is jezelf voor de gek houden. Hoe dan ook, angsten heb je wel en daar gaat dat topic ook over. Ik denk dat je sowieso beter daar kan posten dan hier. Ik heb wel wat verhalen eens gelezen die redelijk overeen komen met jouw situatie.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet niet echt zeker of ik daar wel thuis hoor. Sommige mensen zeggen dat ik depressief ben; ik denk dat ik gewoon rationeel ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |