Ik ben behoorlijk jaloersquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:00 schreef Mpj het volgende:
En jongens, straks zit ik in het vliegtuig. Naar de echt mooie dames!
Ik ga volgend jaar naar de mooie dames.quote:
Sziget lijkt me ook vet. Misschien ga ik gewoon met je meequote:Op maandag 22 augustus 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar naar de mooie dames.
Mijn god Crutch heeft gelijk Hongarije is een vrouwen paradijs.
Ja doe ga ook mee! en kom helpen mijn ouders overtuigenquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sziget lijkt me ook vet. Misschien ga ik gewoon met je mee.
Stalker mode.
Wanneer weet ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:14 schreef Mpj het volgende:
Ik kom hier enkel en alleen om mijn ego op te krikken. Natuurlijk.
Maar Heloef, wanneer ga je nou eens de deur uit om vrouwen aan te spreken (wat je belofte was)?
Ik heb morgen iets afgesproken met een meisje waar ik mee gezoend heb. Nu jijquote:
Nou we hebben al een grote groep die meewil.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:03 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sziget lijkt me ook vet. Misschien ga ik gewoon met je mee.
Stalker mode.
Ik heb gisteren gezegd dat ik me niet meer spiegel aan mensen dus dit raakt mij niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb morgen iets afgesproken met een meisje waar ik mee gezoend heb. Nu jij.
Laat maar dan. Ik heb zojuist de hoop in je opgegeven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezegd dat ik me niet meer spiegel aan mensen dus dit raakt mij niet.
Ik draag me niet meer als een wanhopige puber die depressief loopt te doen als of hij acherloopt.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik heb zojuist de hoop in je opgegeven.
Maarja, zelf weten.
Je moet nu zeggen dat je binnenkort weer gaat hosselen natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draag me niet meer als een wanhopige puber die depressief loopt te doen als of hij acherloopt.
That's a bad thing because?
Och als je dat wil horen prima hoor.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je moet nu zeggen dat je binnenkort weer gaat hosselen natuurlijk
quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Och als je dat wil horen prima hoor.
Ik heb geen haast in ieder geval en zien we een leuke dame tijdens het uitgaan gaan we daar gewoon op af.
Nu blij jong?
Jij blij, ik blij met mezelf.quote:
Toch ook maar naar het depressie-topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij blij, ik blij met mezelf.
Dit voelt raar om zo blij en gelukkig te zijn met mezelf en mijn situatie.
Nee.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Toch ook maar naar het depressie-topic?
Jouw situatie? Overdrijf niet zo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij blij, ik blij met mezelf.
Dit voelt raar om zo blij en gelukkig te zijn met mezelf en mijn situatie.
Komen anders verdomd weinig vrouwen in voor daar had ik het over.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jouw situatie? Overdrijf niet zo.
Eerst horen dan geloven. Ga je volgende week nog iets speciaals doen ofzo?quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Och als je dat wil horen prima hoor.
Ik heb geen haast in ieder geval en zien we een leuke dame tijdens het uitgaan gaan we daar gewoon op af.
Nu blij jong?
Nee niets gepland.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Eerst horen dan geloven. Ga je volgende week nog iets speciaals doen ofzo?
Ja dat zegt ze tijdens de vakantie heel vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2011 00:57 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zegt jouw moeder nooit van ga de deur eens uit? OFzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |