Akkoord, Wordt het ophalen of verzenden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja goh, dat 't hoger is snap ik wel, maar het scheelt niet bepaald veel en gisteren ging 'ie voor mijn bod nog niet weg en zou 325 pas genoeg zijn. Je vader is blijkbaar iemand die snel van gedachten verandert.
Bij deze bied ik 285.
Zoals we al eerder besproken hebben kom ik 'm dan graag even bekijken. Woon je een beetje dichtbij 't station? Of is het anders mogelijk om op 't station af te spreken? Ik ben nl. wel afhankelijk van OV en houd niet zo van veel overstappen en/of zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Akkoord, Wordt het ophalen of verzenden?
Dat kan waar denk je aan? Ik dacht aan Amstelveen Centrum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zoals we al eerder besproken hebben kom ik 'm dan graag even bekijken. Woon je een beetje dichtbij 't station? Of is het anders mogelijk om op 't station af te spreken? Ik ben nl. wel afhankelijk van OV en houd niet zo van veel overstappen en/of zoeken.
Hmm dat is fucked upquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Beste Fok!kers, Bushalte blijkt helaas niet echt te vertrouwen. Zijn vader of hij verandert ZO snel van gedachten, dat als je een afspraak met hem hebt en zelfs al in de trein zit, nog een telefoontje krijgt dat er toch nog een hoger bod is gedaan en hij het dus af 'moet' zeggen. Bij deze dus een waarschuwing om met hem in zee te gaan.
Een failgast dus, niet te vertrouwen....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
..en ik kan er nog aan toevoegen dat als zijn vader dan contact met je opneemt omdat die hogere bieder niet serieus was en je de laptop alsnog over kan nemen, dan op het laatste moment blijkt dat ze de factuur er helemaal niet (meer) bij hebben! En dan vinden dat ik daar moeilijk over doe, er geen begrip voor hebben dat dat belangrijk kan zijn, vooral als het in de OP vermeld staat.Niet dat dit direct met Bushalte te maken had, maar toch, het zal vast in de familie zitten. (
) - en ik moest het gewoon even kwijt.
Hadden wij geen deal.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Een failgast dus, niet te vertrouwen....
Kan gebeuren, maar kan je dit niet beter in V&A regelen, dan hier erover te gaan praten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Bushalte het volgende:
Mijn vader vindt El_Chica_Del_Fuego gewoon een bijdehande studente die keer op keer zit te zeiken. Ik geef hem gelijk. Niks persoonlijk hoor maar als je me zomaar van alles probeert te verwijten. Zoals leugenaar en oplichter in wording dan kan ik er ook niks ook aan doen dat het niet meer gaat lopen.
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar kan je dit niet beter in V&A regelen, dan hier erover te gaan praten?
Nee hoor, wat ik doe is geen zwartmaken, maar gewoon vertellen wat er gebeurd is. Wat ik zeg is toch immers gewoon de waarheid? Je belt mij toch vlak van te voren met die mededeling??quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef Bushalte het volgende:
(...) Helaas houden mensen van zwartmaken hier op FOK!
Gast, het blijkt toch uit deze situatie van niet?! Ik zou zeggen: laat mensen merken dat het een incident was, maak afspraken waar je je wél aan houdt etc, zodat je dat vertrouwen weer terugkrijgt.quote:Ik ben wel te vertrouwen hoor. (...)
En mijn vader is Jezus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Bushalte het volgende:
Mijn vader vindt El Chica del Fuego gewoon een bijdehande studente die keer op keer zit te zeiken. Ik geef hem gelijk. Niks persoonlijk hoor maar als je me zomaar van alles probeert te verwijten. Zoals leugenaar en oplichter in wording dan kan ik er ook niks ook aan doen dat het niet meer gaat lopen.
Waarom chillen in het verhaal?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:21 schreef zerokil het volgende:
Bushalte je hebt gewoon slecht gehandeld.
Ik hoop dat je niks meer via Fok! verkoopt.
Hier ging je akkoord, dan heb je dus een deal en bel je niet ieman af die onderweg is om hem op te halen! Deze manier van handelen is absoluut not done op FOK!...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Akkoord, Wordt het ophalen of verzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |