Mijn vader vindt de laptop te klein.quote:Op zondag 21 augustus 2011 06:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Waarom aangekocht en nu alweer van gedachten veranderd?
En bij welke winkel gekocht?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2011 11:05 schreef Bushalte het volgende:
Ik kan de factuur trouwens ook nog wijzen.
Ok, en hij had niet even een winkel in kunnen lopen om zo'n ding te bekijken en dat te concluderen? Want hij is alleen even aangezet, zei je..? Ohja en: als hij meteen al niet bevalt, kun je 'm toch ook retourneren? Dat vind ik dus een beetje vreemd, vandaar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:25 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Mijn vader vindt de laptop te klein.Laptopshop.nl
Ja dat kon wel maar dat is na 3 weken een beetje te laat.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, en hij had niet even een winkel in kunnen lopen om zo'n ding te bekijken en dat te concluderen? Want hij is alleen even aangezet, zei je..? Ohja en: als hij meteen al niet bevalt, kun je 'm toch ook retourneren? Dat vind ik dus een beetje vreemd, vandaar.
Deze is trouwens niet te koop bij de normale computer keten alleen via internet. Dus had ie erg weinig info over de MSI.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok, en hij had niet even een winkel in kunnen lopen om zo'n ding te bekijken en dat te concluderen? Want hij is alleen even aangezet, zei je..? Ohja en: als hij meteen al niet bevalt, kun je 'm toch ook retourneren? Dat vind ik dus een beetje vreemd, vandaar.
Ja, en in die 3 weken beweer je 'm dus alléén aangezet te hebben? Je probeert dat toch meteen als je 'm binnenkrijgt, checken of ie 't doet...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Ja dat kon wel maar dat is na 3 weken een beetje te laat.
Nja, sorry hoor, maar je kunt toch een laptop van 11,6 inch bekijken??quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:25 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Deze is trouwens niet te koop bij de normale computer keten alleen via internet. Dus had ie erg weinig info over de MSI.
Ja kan maar je kan later dan alsnog twijfelen als je hem wel oke vindt. Hij is serieus alleen aangezet om te kijken als hij het doet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja, en in die 3 weken beweer je 'm dus alléén aangezet te hebben? Je probeert dat toch meteen als je 'm binnenkrijgt, checken of ie 't doet...
[..]
Nja, sorry hoor, maar je kunt toch een laptop van 11,6 inch bekijken??
Kortom: ik vind het vreemd. Heb wel interesse maar twijfel hierdoor nogal.
Ik zou 'm nieuw niet kopen, dus daarmee vergelijken is in mijn geval niet echt van toepassing. Vandaar. Stel nou dat er niemand overheen biedt, zou je het dan wel overwegen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:41 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Daarvoor gaat hij niet weg. Nieuwprijs¤419.
Misschien, misschien ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik zou 'm nieuw niet kopen, dus daarmee vergelijken is in mijn geval niet echt van toepassing. Vandaar. Stel nou dat er niemand overheen biedt, zou je het dan wel overwegen?
Waar woon je precies.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef leolinedance het volgende:
Ik kom helaas niet snel mee in de buurt van Kudelstaart.
Dat is wel een hoger bod ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Begrijp ik uit de laatste paar posts nu dat je niet met 275, maar wel met 280 akkoord gaat??
Ja goh, dat 't hoger is snap ik wel, maar het scheelt niet bepaald veel en gisteren ging 'ie voor mijn bod nog niet weg en zou 325 pas genoeg zijn. Je vader is blijkbaar iemand die snel van gedachten verandert.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Dat is wel een hoger bod ja.Mijn vader wil hem nu maar snel verkopen. Dus de gene die nu het hoogst zit krijgt hem voor die prijs.
Akkoord, Wordt het ophalen of verzenden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja goh, dat 't hoger is snap ik wel, maar het scheelt niet bepaald veel en gisteren ging 'ie voor mijn bod nog niet weg en zou 325 pas genoeg zijn. Je vader is blijkbaar iemand die snel van gedachten verandert.
Bij deze bied ik 285.
Zoals we al eerder besproken hebben kom ik 'm dan graag even bekijken. Woon je een beetje dichtbij 't station? Of is het anders mogelijk om op 't station af te spreken? Ik ben nl. wel afhankelijk van OV en houd niet zo van veel overstappen en/of zoeken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Akkoord, Wordt het ophalen of verzenden?
Dat kan waar denk je aan? Ik dacht aan Amstelveen Centrum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zoals we al eerder besproken hebben kom ik 'm dan graag even bekijken. Woon je een beetje dichtbij 't station? Of is het anders mogelijk om op 't station af te spreken? Ik ben nl. wel afhankelijk van OV en houd niet zo van veel overstappen en/of zoeken.
Hmm dat is fucked upquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Beste Fok!kers, Bushalte blijkt helaas niet echt te vertrouwen. Zijn vader of hij verandert ZO snel van gedachten, dat als je een afspraak met hem hebt en zelfs al in de trein zit, nog een telefoontje krijgt dat er toch nog een hoger bod is gedaan en hij het dus af 'moet' zeggen. Bij deze dus een waarschuwing om met hem in zee te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |