quote:
Nee hoor, wat ik doe is geen zwartmaken, maar gewoon vertellen wat er gebeurd is. Wat ik zeg is toch immers gewoon de waarheid? Je belt mij toch vlak van te voren met die mededeling??
quote:
Ik ben wel te vertrouwen hoor. (...)
Gast, het blijkt toch uit deze situatie van niet?! Ik zou zeggen: laat mensen merken dat het een incident was, maak afspraken waar je je wél aan houdt etc, zodat je dat vertrouwen weer terugkrijgt.
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2011 18:59 schreef Bushalte het volgende:Mijn vader vindt El Chica del Fuego gewoon een bijdehande studente die keer op keer zit te zeiken. Ik geef hem gelijk. Niks persoonlijk hoor maar als je me zomaar van alles probeert te verwijten. Zoals leugenaar en oplichter in wording dan kan ik er ook niks ook aan doen dat het niet meer gaat lopen.

En mijn vader is Jezus.
Wie is er hier nou iemand zwart aan het maken? En wat betreft leugenaar en oplichter, dingen uit hun verband rukken, zo kan ik het ook ja. Ik heb in die PM geprobeerd heel genuanceerd duidelijk te maken dat ik je dat NIET verwijt maar dat ik vanzelf in eerste instantie aan zoiets DENK bij zo'n actie, nadat de omstandigheden van wat je te koop aanbood ook al vreemd waren (dat er nu toch geen factuur blijkt te zijn maakt dat overigens wel compleet, maar ik wil niemand ergens van beschuldigen, zoals ik al zei). En JIJ bent degene die dat nu hier post, ik heb dat niet voor niets in een PM gezegd en niet tegen anderen over jou, en dan beschuldig je mij van zwartmaken? Het was een Persóónlijk bericht.
Net als dat mijn voornaam persoonlijk is, trouwens. Ik zou het waarderen als je dat weghaalt in die post. Niet omdat ik in dit geval nou per se anoniem wil blijven, maar ik heb jouw naam ook niet gebruikt, dat is net zoiets als dat het onfatsoenlijk is om zo'n afspraak af te zeggen omdat je een hoger bod krijgt.