a 35 euro per stuk ofzo... die zijn best duurquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Je kunt losse laatjes en deurtjes kopen
In DLD is het goedkoper. Maar inderdaad, op zich best duur. Maar dat kan dan laterder nog een keer, zeg maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
a 35 euro per stuk ofzo... die zijn best duur
Lepeltje lepeltje of anders niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik een keitoffe slaapbank (en je mag ook wel op mijn voeteneind anders).
Mag ook. Ben ik wel het grote lepeltje, okee? Anders is het lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje of anders niet.![]()
En volgens Amazon.de sturen ze wel naar Nederland, dus ik zou ze keihard in hun kut beuken.
Deal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook. Ben ik wel het grote lepeltje, okee? Anders is het lastig.
Voordeel: bij mij word je niet wakker omdat er iets in je rug priktquote:
Nou, op zich neem ik genoegen met het verzenden van mijn sloffen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
En volgens Amazon.de sturen ze wel naar Nederland, dus ik zou ze keihard in hun kut beuken.
Hoe ging dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een discussie over gehad in K&W...
Erg vermakelijk
Jouw moe is koel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alles hier in huis is van IKEA. Mijn moe is fan.
Een vriend van mij heeft die, de kussens vormen ook het matras. Er zit nog ergens een kussen verstopt, en alle dekens enzo passen er ook in.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Nirak het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die slaapbank werkt... Waar komt dat matras enzo ineens vandaan?
Wij hebben hier maar 1 expedit kast, achter bed op slaapkamer
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.quote:
LOLquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.
Zoals je geen losse navigatie in je dure auto mag?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.
Met deurtjes... misschien voor mij wel handigerquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou ook veel van Ikea, maar nou juist niet van expedit.
Besta
Volgens mij refereer jij aan de carkitopmerking die ik ooit maakte...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals je geen losse navigatie in je dure auto mag?
Dat is iets anders dan navigatie hoorquote:
Ja kijk, dat kan ik niet zo snel bedenken en de mrs stond me op te jagen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan navigatie hoor
Oh, en illegaal, om niet handsfree te bellen.
Ik zei overigens niet dat mensen geen smaak hebben als ze dat doen, maar dat ik niet begrijp dat mensen een auto van 80K kopen en dan te krenterig zijn om 300 euro aan een carkit uit te geven.
Gister nieuw filmpje geupload, kun je zelf kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik las dat alles bij jou goed was geheeld?
![]()
Ja, het ligt natuurlijk niet aan jou, dat weet jequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja kijk, dat kan ik niet zo snel bedenken en de mrs stond me op te jagen.
Aan het voeteneinde, met tv eropquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Je kunt losse laatjes en deurtjes kopen
Vind het als hoofdeind voor een bed ook wel een slim idee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |