Ja, dat is best sielugquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Is het sneu dat ik mensen heb uitgenodigd voor een feestje, maar niemand komt?
DP is eerder vanavond op pad gegaan met condooms. Die is waarschijnlijk druk dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga mezelf wel gewoon klemzuipen in m'n eentje dan.Tenzij DP langs wil komen, dan deel ik mijn alcohol met d'r.
Het is altijd vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is ook niet vandaag, maar laat die DP dan maar weer dellen.
Jij hebt echt een heel zwaar levahhhh, het leven is voor jou gewoon ontzettend zwaar. Bij jou gaat nooit eens iets vanzelluf, dan ben je vaak zo moe?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb een heel zwaar levon. Ja nee maar echt waar. Mijn levon is gewoon ontzettend moeiluk.
Wel kut dat het was toen we net weer in slaap gevallen waren (om 6.00u dus). Maar eigenlijk is het zo stom dat we er alleen maar om konden lachenquote:
Zekers, maar het dan toch een ander feestje dat bedoeld had toch?quote:Ik heb ook wel eens feestjes gehad waar dan 2 mensen kwamen. Achteraf superleuk
Heel anders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel kut dat het was toen we net weer in slaap gevallen waren (om 6.00u dus). Maar eigenlijk is het zo stom dat we er alleen maar om konden lachen
[..]
Zekers, maar het dan toch een ander feestje dat bedoeld had toch?
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, hadden jullie bij de overbuurman geklaagd over geluidsoverlast?
Nou, echt iedereen behalve ikquote:
Ja. En ik neem het leven gewoon zoals het komt. Maar ja, vaak komt het niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jij hebt echt een heel zwaar levahhhh, het leven is voor jou gewoon ontzettend zwaar. Bij jou gaat nooit eens iets vanzelluf, dan ben je vaak zo moe?
Ze moeten maar begrijpen dat je een heel zwaar leven hebt, bij hen is het gewoon vaak vloed en bij jou gewoon vaak eb.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja. En ik neem het leven gewoon zoals het komt. Maar ja, vaak komt het niet.
Hee maar wanneer is je feestje? Misschien kan ik wel en dan kunnen we ook meteen even trouwen.
Je zou aan ze kunnen vragen of ze voor 4 halve liters zich willen verplaatsen van het park naar de tuin van je overbuurmanquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef lezzer het volgende:
Nu hebben we weer herrieschoppende Polen in het park achter ons.
Pffffff
Herkenbaar +1quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:06 schreef Magenta het volgende:
Thx!
Ik vond het leuk maar wel erg druk. Het openbaar vervoer etiquette liet helaas ook nog wel wat te wensen over (met z'n allen de metro indringen terwijl je je naar buiten probeert te wurmen)
*Oh en voor het eerst sinds 2007 weer gezwommen, was wel bijzonder
Jij hebt goede ideeen!quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:49 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Je zou aan ze kunnen vragen of ze voor 4 halve liters zich willen verplaatsen van het park naar de tuin van je overbuurman![]()
Twee vliegen in een klap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haaaaaaaaai laiverds, ik ben er weerZal jij hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je nu maar hierheen gekomen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |