Ja, dat is best sielugquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:46 schreef Bakfiets. het volgende:
Is het sneu dat ik mensen heb uitgenodigd voor een feestje, maar niemand komt?
DP is eerder vanavond op pad gegaan met condooms. Die is waarschijnlijk druk dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:22 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga mezelf wel gewoon klemzuipen in m'n eentje dan.Tenzij DP langs wil komen, dan deel ik mijn alcohol met d'r.
Het is altijd vandaagquote:Op zondag 21 augustus 2011 01:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Het is ook niet vandaag, maar laat die DP dan maar weer dellen.
Jij hebt echt een heel zwaar levahhhh, het leven is voor jou gewoon ontzettend zwaar. Bij jou gaat nooit eens iets vanzelluf, dan ben je vaak zo moe?quote:Op zondag 21 augustus 2011 02:53 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb een heel zwaar levon. Ja nee maar echt waar. Mijn levon is gewoon ontzettend moeiluk.
Wel kut dat het was toen we net weer in slaap gevallen waren (om 6.00u dus). Maar eigenlijk is het zo stom dat we er alleen maar om konden lachenquote:
Zekers, maar het dan toch een ander feestje dat bedoeld had toch?quote:Ik heb ook wel eens feestjes gehad waar dan 2 mensen kwamen. Achteraf superleuk
Heel anders.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wel kut dat het was toen we net weer in slaap gevallen waren (om 6.00u dus). Maar eigenlijk is het zo stom dat we er alleen maar om konden lachen
[..]
Zekers, maar het dan toch een ander feestje dat bedoeld had toch?
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, hadden jullie bij de overbuurman geklaagd over geluidsoverlast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |