Ze hebben gewoon een bureau dat erbij hoortquote:
Ik heb daar eens een discussie over gehad in K&W...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, mijn moeder keek heel afkeurend toen ik zei dat ik mijn eigen heuse echte appartement met Ikea wou vullen
Alles hier in huis is van IKEA. Mijn moe is fan.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:16 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, mijn moeder keek heel afkeurend toen ik zei dat ik mijn eigen heuse echte appartement met Ikea wou vullen
Ik ook niet, maar het is precies de bank die ik zoek (ik wil per se een chaisegedeelte) en ook nog slaapbank wat heel handig isquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Nirak het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die slaapbank werkt... Waar komt dat matras enzo ineens vandaan?
Wij hebben hier maar 1 expedit kast, achter bed op slaapkamer
Welke Amazon heb je? Amazon.de stuurt volgens mij wel naar NL.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef lezzer het volgende:
Hebben we verdorie drie kwartier sloffen zitten winkelen bij Amazon, verzenden ze niet naar Nederland
Ik wil ze wel voor je meenemen. Amerikaanse Amazon danquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:24 schreef lezzer het volgende:
Hebben we verdorie drie kwartier sloffen zitten winkelen bij Amazon, verzenden ze niet naar Nederland
Die heb ik ook, met kleinere kast, ideaal ding is dat!!!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een bureau dat erbij hoortKijk dan hoe geniaal:
[ afbeelding ]
Ja dat dus!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef lezzer het volgende:
Ik ben ook heel erg fan van de Pappis
[ afbeelding ]
Passen ook heel mooi in de Expedit
Wat andere mensen van Ikea vinden interesseert me geen biet. Onze katten slopen ons interieur waar we bij staan, dus om de zoveel jaar mikken we het buiten en halen we nieuw spul. Bij Ikea.
Ik hou van hokjesquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef soapie het volgende:
[..]
Die heb ik ook, met kleinere kast, ideaal ding is dat!!!!
Je trekt gewoon dat voorste gedeelte uit, dat zijn zegmaar twee lattenbodems over elkaar die je van elkaar aftrekt. Als het goed is zit 't matras dan onder de lattenbodems, of anders nog een portie kussens die je er naast kan leggen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Nirak het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die slaapbank werkt... Waar komt dat matras enzo ineens vandaan?
En daar kun je dan weer uitkomen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
En in die hokjes kun je dan weer kastjes maken
Ja! Je kunt losse laatjes en deurtjes kopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
En in die hokjes kun je dan weer kastjes maken
ja precies, het is de .de. Ik stond er zelf ook van te kijken. Het is een andere leverancier, misschien wil die niet verzenden naar NL...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Welke Amazon heb je? Amazon.de stuurt volgens mij wel naar NL.
Frankfurt is ver.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop zo dat ik die baan krijgEn er is nog een appartement vrij in het gebouw van mijn maatje, daar wil ik wel wonen
En dan hou ik housewarming voor jullie
Ik ga d'r bij Amazon altijd vanuit dat het amazon.com isquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
ja precies, het is de .de. Ik stond er zelf ook van te kijken. Het is een andere leverancier, misschien wil die niet verzenden naar NL...
Ja, maar dan heb ik een keitoffe slaapbank (en je mag ook wel op mijn voeteneind anders).quote:
a 35 euro per stuk ofzo... die zijn best duurquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Je kunt losse laatjes en deurtjes kopen
In DLD is het goedkoper. Maar inderdaad, op zich best duur. Maar dat kan dan laterder nog een keer, zeg maar.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
a 35 euro per stuk ofzo... die zijn best duur
Lepeltje lepeltje of anders niet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik een keitoffe slaapbank (en je mag ook wel op mijn voeteneind anders).
Mag ook. Ben ik wel het grote lepeltje, okee? Anders is het lastig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Lepeltje lepeltje of anders niet.![]()
En volgens Amazon.de sturen ze wel naar Nederland, dus ik zou ze keihard in hun kut beuken.
Deal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook. Ben ik wel het grote lepeltje, okee? Anders is het lastig.
Voordeel: bij mij word je niet wakker omdat er iets in je rug priktquote:
Nou, op zich neem ik genoegen met het verzenden van mijn sloffen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
En volgens Amazon.de sturen ze wel naar Nederland, dus ik zou ze keihard in hun kut beuken.
Hoe ging dat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb daar eens een discussie over gehad in K&W...
Erg vermakelijk
Jouw moe is koel.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Alles hier in huis is van IKEA. Mijn moe is fan.
Een vriend van mij heeft die, de kussens vormen ook het matras. Er zit nog ergens een kussen verstopt, en alle dekens enzo passen er ook in.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:23 schreef Nirak het volgende:
Wij hebben hier maar 1 expedit kast, achter bed op slaapkamer
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.quote:
LOLquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.
Zoals je geen losse navigatie in je dure auto mag?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Over dat je geen smaak hebt als je een ikea-keuken hebt, en dat je als je een huis hebt van boven een bepaald bedrag dat je dan geen ikea er in mag zetten, van dat soort klets.
Met deurtjes... misschien voor mij wel handigerquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:45 schreef Vanyel het volgende:
Ik hou ook veel van Ikea, maar nou juist niet van expedit.
Besta
Volgens mij refereer jij aan de carkitopmerking die ik ooit maakte...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals je geen losse navigatie in je dure auto mag?
Dat is iets anders dan navigatie hoorquote:
Ja kijk, dat kan ik niet zo snel bedenken en de mrs stond me op te jagen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan navigatie hoor
Oh, en illegaal, om niet handsfree te bellen.
Ik zei overigens niet dat mensen geen smaak hebben als ze dat doen, maar dat ik niet begrijp dat mensen een auto van 80K kopen en dan te krenterig zijn om 300 euro aan een carkit uit te geven.
Gister nieuw filmpje geupload, kun je zelf kijkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:57 schreef Magenta het volgende:
[..]
Ik las dat alles bij jou goed was geheeld?
![]()
Ja, het ligt natuurlijk niet aan jou, dat weet jequote:Op zondag 21 augustus 2011 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja kijk, dat kan ik niet zo snel bedenken en de mrs stond me op te jagen.
Aan het voeteneinde, met tv eropquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja! Je kunt losse laatjes en deurtjes kopen
Vind het als hoofdeind voor een bed ook wel een slim idee trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |