Ja he.quote:
kquote:Op zondag 21 augustus 2011 02:57 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik morgen thuiskom hoop ik dat Groningen wel weer een beetje netjes is.
Nee.quote:
een beetje met het sop te klied'ren?quote:Op zondag 21 augustus 2011 07:48 schreef Renesite het volgende:
Ik lag in bed... gewooooon in bed. ..
Wat een bazinquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ging kapot
Er was een man(Harry) die een huwelijksaanzoek deed op het podium, maar die vrouw(Loes) zei "nee".
Het was super... beetje tam en kutpubliek, maar de optredens waren tofquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
Hoi Lutte en Benny .....Benny was het leuk op het Zand???
Half 8 ontbijt op bed. Was fantastisch.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:26 schreef Toverheks het volgende:
wat zijn jullie vroeg wakker zeg...........of slapen Peppi&Kokki en Bella en de rest nog.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was super... beetje tam en kutpubliek, maar de optredens waren tof
hebben jullie aan me gedachtquote:Op zondag 21 augustus 2011 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Half 8 ontbijt op bed. Was fantastisch.
quote:
Blof vroeg (voordat ze 'Ringen' gingen zingen) nog wie er ging trouwen en toen werd er hard Harry geroepenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee het is me een beetje teveel allemaal
ohh wat erg dit lekker verschutting van harry
Schiedam was al vrij vroeg weg. Brabant rond half 1 en ik iets eerder om Overijssel op de trein te zetten. Ik heb nog een middagprogramma met een inkakkend hoofd.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Schiedam was al vrij vroeg weg. Brabant rond half 1 en ik iets eerder om Overijssel op de trein te zetten. Ik heb nog een middagprogramma met een inkakkend hoofd.
rust in de tent, Groningen trilt nog na of??? jullie hebben het leuk gehad hequote:
Meh... ik drink normaal nooit (veel) maar had gisteravond toch wel wat meer op dan normaal... Maar mijn oma heeft een verjaardag+bowlenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:29 schreef iBenny het volgende:
[..]!
Wel vroeg weg dus en blijkbaar was het ook wel gezellig
Ohw, dat bedoelde je van de week met "ik weet nog wel een leuke plek waar we kunnen bowlen zondag"quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... ik drink normaal nooit (veel) maar had gisteravond toch wel wat meer op dan normaal... Maar mijn oma heeft een verjaardag+bowlen!!!!!!1111einzone
Dat is echt zielig.quote:
Was echt weer heel tof ja. Veel gelachen met zn allen en we werden goed verzorgd. De innerlijke ons werd subliem gestreeld.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
rust in de tent, Groningen trilt nog na of??? jullie hebben het leuk gehad he
Dat kun je wel aan Patrique overlaten he.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was echt weer heel tof ja. Veel gelachen met zn allen en we werden goed verzorgd. De innerlijke ons werd subliem gestreeld.
Wat weet jij er nou van.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan Patrique overlaten he.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was echt weer heel tof ja. Veel gelachen met zn allen en we werden goed verzorgd. De innerlijke ons werd subliem gestreeld.
gezellig en gefeli met je omaquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... ik drink normaal nooit (veel) maar had gisteravond toch wel wat meer op dan normaal... Maar mijn oma heeft een verjaardag+bowlen!!!!!!1111einzone
A) niet gezellig, gezelligheid maak je met GEZELLIGE mensen!quote:
je gaat gewoon heel hard je best doen om het gezellig te makenquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
A) niet gezellig, gezelligheid maak je met GEZELLIGE mensen!
B) Dank!
...of je maakt het gezelligquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
A) niet gezellig, gezelligheid maak je met GEZELLIGE mensen!
B) Dank!
Prima. Geen drukte meegemaaktquote:
Waar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:19 schreef iBenny het volgende:
Die prijzen trouwens_!
Een muntje kostte 2,50 en bekertje cola/bier was 1 muntje![]()
Niet? Maar op een gegeven moment hebben ze toch mensen moeten weigeren omdat het zo druk was?quote:
Zandquote:[..]
Waar?
Ik heb op vrijdagmiddag eens een uurtje rondgelopen. Het viel mee. Op zaterdag was het achterlijker, maar toen liepen we aan de andere kant: richting parkeerplaats om naar huis te gaan. Ik ga uit principe niet in een wachtrij staan om een spel te spelen. Ever.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? Maar op een gegeven moment hebben ze toch mensen moeten weigeren omdat het zo druk was?
[..]
Zand
Bij veel dingen heb je ook voorrang toch?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb op vrijdagmiddag eens een uurtje rondgelopen. Het viel mee. Op zaterdag was het achterlijker, maar toen liepen we aan de andere kant: richting parkeerplaats om naar huis te gaan. Ik ga uit principe niet in een wachtrij staan om een spel te spelen. Ever.
Wat zegt ze nou als Eddy die microfoon onder haar neus drukt?quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:22 schreef MissJ het volgende:
groetjensss vanaf mijn zusje's huis! Mijn nichtje ligt nog te slapen, dus ik heb even tijd om te fokken
"ja, ja, ik weet niet. Een beetje te veel indrukken voor nu. Daarom deed je de hele dag al zo raar. Ik zeg nee. Sorry. Sorry, ik zeg voor nu nee"quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou als Eddy die microfoon onder haar neus drukt?
Best wel zielig voor d'rquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
"ja, ja, ik weet niet. Een beetje te veel indrukken voor nu. Daarom deed je de hele dag al zo raar. Ik zeg nee. Sorry. Sorry, ik zeg voor nu nee"
Er wordt al gezegd dat het nep zou zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Best wel zielig voor d'r
wat had ze gebruikt?
ahaaquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er wordt al gezegd dat het nep zou zijn.
Uuuhm...
quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
De kat is nog steeds van slag.. arm beest.. zit de hele dag al in de kast.. krijg je er met geen mogelijkheid uit
Naah... ik wel zielig hoor... gisteravond zocht k m... kwam ik op m'n moeder d'r kamer.. zat ie daar onder m'n moeders bed.. echt heel luid: MAAUUWWWWW MAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUWWquote:
Aaahw.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naah... ik wel zielig hoor... gisteravond zocht k m... kwam ik op m'n moeder d'r kamer.. zat ie daar onder m'n moeders bed.. echt heel luid: MAAUUWWWWW MAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUWW
zo zielig
Te drukquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:42 schreef PatriQue89 het volgende:
De kat is nog steeds van slag.. arm beest.. zit de hele dag al in de kast.. krijg je er met geen mogelijkheid uit
Doet m'n moeder ook.. altijd! Ligt ook altijd bij haar op een kussentje op de bank.. of op d'r schoot.. maar bij mij wil 'ie dat niet..quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Aaahw.
Maar heel veel aandacht geven als ie weer op je af komt.
góh!!! Jij dierenvriendquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Doet m'n moeder ook.. altijd! Ligt ook altijd bij haar op een kussentje op de bank.. of op d'r schoot.. maar bij mij wil 'ie dat niet..
Whahaa.. jaa.. we hadden ook een andere poes.. die hield ook van aandacht.. met iedereen kroelen enzo, maarja, die is doodquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef MissJ het volgende:
ahh arme poes...![]()
Ja veel katten houden echt niet van een huis vol met mensen, dan gaan ze zich verschuilen. Mijn ene kat vindt het ook niet tof, maar vlucht dan niet weg, maar zorgt dan dat hij de hele tijd bij mij in de buurt is en bij mij op schoot![]()
Andere poes die geilt juist op aandacht van anderen, dus bijv zoals gisteren dan zou ze midden op de tafel zijn gaan liggen en had ze bij iedereen haar charmes laten zien
Ook onder de katten zijn er aandachtshoeren.quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:01 schreef MissJ het volgende:
ahh arme poes...![]()
Ja veel katten houden echt niet van een huis vol met mensen, dan gaan ze zich verschuilen. Mijn ene kat vindt het ook niet tof, maar vlucht dan niet weg, maar zorgt dan dat hij de hele tijd bij mij in de buurt is en bij mij op schoot![]()
Andere poes die geilt juist op aandacht van anderen, dus bijv zoals gisteren dan zou ze midden op de tafel zijn gaan liggen en had ze bij iedereen haar charmes laten zien
ahhquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whahaa.. jaa.. we hadden ook een andere poes.. die hield ook van aandacht.. met iedereen kroelen enzo, maarja, die is dood
haha ja dat is ze echt hoor! Is ook een ontzettende dramaqueen, ze EIST echt aandacht als ze vindt dat ze het niet genoeg krijgt. Ze is ook heel erg mooi en weet iedereen voor zich te winnen met haar mooiheidquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook onder de katten zijn er aandachtshoeren.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz vriend van mijn broer is toch overleden
Ja beetje raar inderdaadquote:
he bah, wat vreselijk...quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmzzzz vriend van mijn broer is toch overleden
Das wel kut....quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja beetje raar inderdaad
Zijn organen lagen natuurlijk al in puin door het ongeluk en geen hersenactiviteit meer.
Maar familie en vrienden blijven dan toch hoop houden.
Maar helaas.....
Mijn broer is toch nog gaan kijken bij hem in het ziekenhuis. Ik heb mijn broer nog nooit zo gezienWas helemaal van slag
Ze hadden een spandoek gemaakt voor tijdens de wedstrijd, vind ik toch altijd wel een mooie gedachte. Is hij er toch bij enzo weet je
ja ik ken hem niet, maar ik vond het zo naar om mijn broer zo te zienquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das wel kut.....
Sterkte. Ook voor je broer natuurlijk.
Waarom zou ik voorkruipen als ik het kan spelen in de hallen speciaal voor persquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij veel dingen heb je ook voorrang toch?
Nja, dat bedoel ikquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou ik voorkruipen als ik het kan spelen in de hallen speciaal voor persAlleen Diablo III kon niet, maar voor pers gaan de hallen een uur eerder open, dus winning.
Wanneer ging je ook alweer?quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje vakantiestress.
Nou ja meer was/strijkstress![]()
En ik kijk voetbal
Grutjes, vakantiestress? Ik heb meer de 'ik-moet-bijna-weer-beginnen' variant.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje vakantiestress.
Nou ja meer was/strijkstress![]()
En ik kijk voetbal
Ik nietquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:11 schreef iBenny het volgende:
Klopt... iedereen loopt met een hamer in zijn kop volgens mij
Held.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb denk ik 3 of 4 uur geslapen maar ben wonderbaarlijk fit gewoon.
Appelquote:
Veel plezier en eet smakelijk!quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik ben weer uitgenodigd bij vrienden om wat te gaan eten
Echt handig zo voor de vakantie
Tot later
Die ken ik.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:21 schreef Omdatappel het volgende:
JJH
[..]
Grutjes, vakantiestress? Ik heb meer de 'ik-moet-bijna-weer-beginnen' variant.
Langer heb ik ook niet geslapen. Ik had een dipje in de trein, maar daarna uitstekend. Twee Warsteinertjes binnengetikt alweer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb denk ik 3 of 4 uur geslapen maar ben wonderbaarlijk fit gewoon.
ik voel me nu wel thuis tussen mijn vroome familiequote:Op zondag 21 augustus 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel even genoten van het liederen zingen met Nederland Zingt!
twitter:Noodweercentral twitterde op zondag 21-08-2011 om 12:11:33Code rood voor de provincie Groningen ivm #onweer en zware regenval, ook kans op #hagel http://t.co/nlbfvVG reageer retweet
Hmm.. fijn..quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:05 schreef iBenny het volgende:
twitter:Noodweercentral twitterde op zondag 21-08-2011 om 12:11:33Code rood voor de provincie Groningen ivm #onweer en zware regenval, ook kans op #hagel http://t.co/nlbfvVG reageer retweet
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik naar Buienradar kijk gaat het langs je heen
We waren rond half 4 in Den Bosch geloof ik. Daarna gewacht op Bella's trein en toen had ik honger dus fastfood gegeten. Trein van 17:00 genomen, kwart over in Zaltbommel, rustig aan gefietst.quote:
Broodje döner?quote:Op zondag 21 augustus 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We waren rond half 4 in Den Bosch geloof ik. Daarna gewacht op Bella's trein en toen had ik honger dus fastfood gegeten. Trein van 17:00 genomen, kwart over in Zaltbommel, rustig aan gefietst.
BKquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Broodje döner?
Die op Ht is ook best heel okay!
quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht altijd dat dit werd gezongen door een vrouw
Kijkt die DK ook altijd van die enge films ?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
Kut ik moet the last exorcist meekijken....en ik heb al elke nacht niet zulke fijne dromen![]()
nou ja ik moet niks...ik ga om half 10 naar de slaapkamer daar iets anders kijken
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!!
Ik heb laatst ook een film over exorcisme gezien die is dan wel wat voor jou, maarquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het liefste kijk ik wel enge films, maar goede enge films zijn vrij schaars. Deze gaat over exorcisme en dat is toevallig iets waar wat interesses van mij liggen.
Hij doet het niet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:17 schreef PatriQue89 het volgende:
`Hmmmmmmm ik moet iets inscannen..
jullie raden 't vast al..
Nee dat andere!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee dat andere!Dat was de andere optie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal heb ik er niet zo veel moeite mee maar ik ben de laatste tijd 's nachts ietwat '' onrustig''quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kijkt die DK ook altijd van die enge films ?
Ik heb gisteren 3 films gezien 1 daarvan was deze...
met martelen enzozit ik de halve film met mijn handen voor mijn ogen ...
die andere was een oorlogsfilm, ook zo gezellig en die andere een Hitchcock film
die was wel geinig, maar ik weet effe de titel niet, en die ouwe doet een dutje![]()
![]()
dus ik kan het nu niet vragen
je wat?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben mijn evenwichtstouw vergeten mee te nemen uit Grunn.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!! INDRINGER!!!
Ik heb hem gevonden die voor DK best wel triest want het is gebaseerd op een waar gebeurdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Normaal heb ik er niet zo veel moeite mee maar ik ben de laatste tijd 's nachts ietwat '' onrustig''
quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO ALSOF JE INCROWD BENT!
Heb je hem al dan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Die onderste ga ik nu kijken doeidoei!
Jouw vriendje is een homo hahaquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hooguit een inactieve-in-ruste-zijnde
Ja daar hadden we het vandaag nog over....daar had ik dus over gedroomdquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden die voor DK best wel triest want het is gebaseerd op een waar gebeurd
verhaal...
dit is de echte Emily Rose
en dan heb je ook nog deze....
Gezellie![]()
Ik mijn luchtbed. Beetje dom.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:22 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben mijn evenwichtstouw vergeten mee te nemen uit Grunn.
De volgende keer dat we elkaar zien meenemen. Ik denk toch dat ik hem niet eerder nodig heb en is dat wel zo dan haal ik er een bij. Je mag hem tot die tijd wel gebruiken, mocht het uitkomen. (zal wel niet)quote:
Oke!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De volgende keer dat we elkaar zien meenemen. Ik denk toch dat ik hem niet eerder nodig heb en is dat wel zo dan haal ik er een bij. Je mag hem tot die tijd wel gebruiken, mocht het uitkomen. (zal wel niet)
Jij niet met je edele bips. Misschien voor Rene, als je hem wil straffen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oke!
Wat denk je wel niet, ik op een luchtbed.. ik ben potverdomme van de upperclass ja?
Dan ga ik gewoon op 'm liggenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij niet met je edele bips. Misschien voor Rene, als je hem wil straffen.
Nu zeg je het verboden woord!!!quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ik wil nooit meer met hem in 1 team zitten tijdens Party&Co. Hij verpest dingen.
Been there... done thatquote:
Nee. Hij is mijn bitch.quote:
Okan pooeepquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Die vertyfte klote scanner gooi ik nu uit het raam!
R.I.P.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Die vertyfte klote scanner gooi ik nu uit het raam!
quote:[21:12:52] René zegt:
Ik ging zitten en wou een thee... okee thee
[21:13:01] René zegt:
Ze bracht het en zei 'ALSJEBLIEFT'
[21:13:07] René zegt:
ook tegen de zus van mijn oma
[21:13:08] René zegt:
JE
[21:13:13] René zegt:
ALS _JE_ BLIEFT
quote:[21:13:22] René zegt:
Goed... okee nog niet erg
[21:14:03] René zegt:
Redelijk hard op tegen een andere groep: Ja maar ZIJ gaan straks bowlen en gaan dus ruimte maken...
[21:14:04] René zegt:!
quote:[21:14:25] René zegt:
Ik had cola besteld met 3 anderen... wij zaten aan een tafel.
[21:14:35] René zegt:
Maar ze brengt eerst ALLE cola en zet het 2 tafels verderop
[21:15:19] René zegt:
Bowlen 55min. op het laatst _opeens_ BAM stop. alle doeken naar beneden en geen aftellen of zo
[21:15:32] René zegt:
Dus we weten de eindstand van spel 2 ook niet meer
FRIESLANDquote:[21:15:48] René zegt:
We wouden naar de eetzaal... allemaal tafels van 6
[21:15:57] René zegt:
dus wij schuiven alle tafels aan een.. stukken gezelliger natuurlijk
[21:16:08] René zegt:
"JA maar dat is lastig met aan en afruimen"
[21:16:24] René zegt:
Iedereen in rep en roer, wat een bullshit en klant is koning blablabla
[21:16:32] René zegt:
"Ja maar dat werkt niet" zeikt ze steeds
[21:16:42] René zegt:
nou okee.. dus zaten we aan 3 tafelsGezelligggg
[21:16:47] René zegt:
En wat denk je gdvr?
[21:17:16] René zegt:
Ze stond _iedere_ keer aan een kant van de tafel en ruimde aan de rechterkant van de tafel af (borden) aan de linkerkant, dus hoezo 'het werkt niet'
Ik zat te schuimenquote:
Ow ok. Hoe keek ze daarna?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zat te schuimenWij allemaal
Dus ze kwam de eerste keer mijn cola brengen in de eetzaal:
'Alsjeblieft'
Dus ik: 'ow ok'
Ze reageerde nietquote:
Ja. ONGELOOFLIJK!quote:
Ik vind mijzelf ook geen 19 maar voel me 18.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je dat ook wel eens.. dan moet je ergens een bepaalde leeftijd voor hebben, en dat je dan twijfelt of je die leeftijd wel hebt?
Soms als ik sigaretten haal.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Heb je dat ook wel eens.. dan moet je ergens een bepaalde leeftijd voor hebben, en dat je dan twijfelt of je die leeftijd wel hebt?
Ja, toch wel die twijfel.quote:
Je moeder voelde zich niet aangesproken, was verbaasd en vond U helemaal niets.quote:
Dit dus.quote:
21.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Ik weet eigenlijk nog steeds niet of het 16 of 18 is.
Okee gr grquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik ga nu het Nederlands examen 2011 maken voor de HAVO...
ik schijt nu al in mijn panty!
Klopt!quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Tabak is toch 16? En alcohol ook behalve sterke, dat is 18?
Ow. Dan is het 16 en tot 21 vragen...quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
Jep, weet je ook vanaf wanneer iets sterk is?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Bellatrix het volgende:
12 % ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jep, weet je ook vanaf wanneer iets sterk is?
Persoonlijk vind ik dat een hele dikke #care omdat Shandy wel legaal is voor 12 jarige puisterige mooiboys met kraagje en rayban.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In een supermarkt wordt geen sterke drank verkochtquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Piepte de AH-kassa daarvoor? Ik geloof het niet namelijk... na mijn 5,bijna 6, jaren ervaringquote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique, moest jij het ook vragen voor Boerenjongens?
Ik heb werk'lijk geen idee.. Er kwamen bij Super de Boer altijd pop-ups in het scherm dat er alcohol bij zat.. Maar boerenjongens.. dat verkoop je bijna nooit aan de jeugd..quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Patrique, moest jij het ook vragen voor Boerenjongens?
Of zoiets als advocaatquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb werk'lijk geen idee.. Er kwamen bij Super de Boer altijd pop-ups in het scherm dat er alcohol bij zat.. Maar boerenjongens.. dat verkoop je bijna nooit aan de jeugd..
quote:
quote:
Het ging langs jullie heenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
Even hoor. Wanneer komt dat noodweer?
Zoals alles eigenlijk.quote:
Ja en nu moet IK ga vragen waarover? Met wie?quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik zojuist het beste gesprek ooit heb gehad
Beschaving, inderdaad...quote:
Je hand in een sok doen met oogjes en er dan mee praten telt niet echt benny.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Aandachthoer, vertel het dan meteen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zie een roeping voor jou. Met die sok. Hi ha hi ho.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hand in een sok doen met oogjes en er dan mee praten telt niet echt benny.
En dan zeggen dat Anouk hem in haar mondje stopt! Die stoute Benny toch!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, de ogen van Anouk op je hand tatoeëren ook niet.
Jamaar Anouk is voor eeuwig maar mijn hand niet. jeweet.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, de ogen van Anouk op je hand tatoeëren ook niet.
Ohw ja, sorryquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Aandachthoer, vertel het dan meteen.
Ik welquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft hier niemand My Name is gekeken.
ik ga het terugkijken!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb vandaag online gekekenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, kon niet hequote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Jawelquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb te veel gezien. Of eigenlijk net genoeg.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Sopsopsop.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb te veel gezien. Of eigenlijk net genoeg.
License to kill:
[ afbeelding ]
Ik wou al zeggen. Vond het memorable, zo met de TAL ploeg een TAL kijken.quote:
Ditquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
Hoi ik ben dik dus ik zing Adele omdat zij mijn voorbeeld is omdat ze ook zo lekker pittig is gr gr. Annie.
Ik!quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |