Hoi! Waar staat de koffie?quote:
Kop van Noord-Holland. Genoeg polders, dus prima hardloop omgeving en daarna koffie @ my placequote:
dat moet lukken lijkt me?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend maar weer. 4KM binnen 24 minuten is het doel deze keer.
Hardlopen en Alfa Romeoquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland. Genoeg polders, dus prima hardloop omgeving en daarna koffie @ my place
Was ik toch bijna naar Engeland vertrokken voor een kop koffiequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hier in Hull natuurlijk!![]()
Oh, wacht, heb nog geen koffiezetapparaat
Ook suiker is aanwezig. Plus fotoalbums van een reis of 5 naar Engeland en 1 naar Schotland. Misschien zie je er dan nog bekende dingen opquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hardlopen en Alfa RomeoHeb je ook suiker?
4:01 in 23:19quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenochtend maar weer. 4KM binnen 24 minuten is het doel deze keer.
Nou ja, na mijn blessure ben ik alleen nog aan het intervallen geweest. Langste tijd aan 1 stuk was tot afgelopen vrijdag 14 minuten. Afgelopen vrijdag 3KM in 17 nog wat en vandaag 4km in 23 nog wat. Als ik de 5KM haal in 29 minuten ben ik wel dik tevredenquote:
Wij gaan een keertje samen hardlopenquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook suiker is aanwezig. Plus fotoalbums van een reis of 5 naar Engeland en 1 naar Schotland. Misschien zie je er dan nog bekende dingen op
Alleen nog ff beslissen of dat in Nederland of Engeland moet gebeurenquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wij gaan een keertje samen hardlopen
Bij voorkeur toch wel Nederlandquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alleen nog ff beslissen of dat in Nederland of Engeland moet gebeuren![]()
Zat nog te denken, Engeland heeft (meer) heuvels, als je daar hardloopt en je moet omhoog train je de kuiten meteen een stuk meer.
Ik verwar je inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij voorkeur toch wel Nederlandben nog maar een beginner, dus die heuvels kun je me niet aandoen
of verwar je me met moblo die in Engeland woont?
Eeh, ik kan nog geen 5km aan één stuk rennen. Dusquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik verwar je inderdaadNederland natuurlijk
![]()
En beginner...ik moet je bekennen dat ik geen flauw idee hebt hoe die indeling precies is. Bij welke afstanden/snelheid je beginner bent, gevorderde etc
Hoeveel ren je nu? Ik zelf zo rond de 5,5 km. Kan nog meer denk ik alleen dan is m'n rondje ten einde. Wil het wel wat gaan opvoeren dus binnenkort op de fiets even andere fietspaden af en beetje zien of daar een mooie route ligt. En welke Alfa?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeh, ik kan nog geen 5km aan één stuk rennen. DusMaar opzicht wel mooi want ik moet toch nog even wachten tot die Italianen mijn Alfa in elkaar hebben gezet, dus kan ik nog even oefenen
Ik ben bezig met duurloop, dus heb geen flauw idee hoeveel ik ren. Zit nu rond de 3km, maar dat is inclusief om de 2 minuten lopen ofzoquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoeveel ren je nu? Ik zelf zo rond de 5,5 km. Kan nog meer denk ik alleen dan is m'n rondje ten einde. Wil het wel wat gaan opvoeren dus binnenkort op de fiets even andere fietspaden af en beetje zien of daar een mooie route ligt. En welke Alfa?
Net begonnen dan ook met hardlopen? En als je om de 2 minuten loopt, is het dan niet meer interval dan duurloop?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben bezig met duurloop, dus heb geen flauw idee hoeveel ik ren. Zit nu rond de 3km, maar dat is inclusief om de 2 minuten lopen ofzo
En Alfa Romeo MiTo
Ach, ja.. interval sorry.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Net begonnen dan ook met hardlopen? En als je om de 2 minuten loopt, is het dan niet meer interval dan duurloop?
En Mito, das leuk spulKan je meteen naar meetings
En als je interval doet, na x minuten rust sprinten of is het hardlopen op 'normaal' tempo en is dat andere simpelweg bijkomen omdat de conditie eerst omhoog moet?quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, ja.. interval sorry.![]()
En MiTo is zeker leuk spul, zeker aangezien het me geen drol kostEn welke meetings?
Lekker je eigen ding doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:55 schreef Maraca het volgende:
Ja, eeeh, maak het me niet zo moeilijk. Ik volg een schema om het op te bouwen. Dus 2 minuten rennen, dan wandelen, rennen, wandelen. Dus niet sprinten![]()
Maar jij hebt als extra voordeel dat het land je nodig heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |