Gelukkig wel, misschien heb je kans dat Sands daar wat van afweet, of Erik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat jullie het maar matigjes doen met de Chick Flicks.
Ik vond 'm vooral goed geacteerd. Verder vond ik hem hier en daar een beetje inzakken, maar al bij al wel een goede film.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:53 schreef lamers het volgende:
Sok, hoe was Melancholia want ben er over aan het denken om die vanavond te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht trouwens dat wyccie het FMT-lievelingetje was.
Wie anders zou dat zijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht trouwens dat wyccie het FMT-lievelingetje was.
Noem je Sands nou homo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, misschien heb je kans dat Sands daar wat van afweet, of Erik.
Ik vraag hoe het met je gaat, gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen homo als je dat bedoeld
Je probeert 'm in je bed te lokken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vraag hoe het met je gaat, gewoon uit interesse.
Mijn bed is net te klein voor z'n drieën denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je probeert 'm in je bed te lokken he?.
Oh, wil jij toekijken? Dat wil hij namelijk altijd doen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:06 schreef picodealion het volgende:
Dan schop je je vriend er toch uit voor een nachtje?
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, wil jij toekijken? Dat wil hij namelijk altijd doen...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.
Jij hebt geen foboquote:
Krijgen we in elk geval geen chickflick vragen meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Te laat. Dan ga ik mezelf maar in slaap huilen.
Wat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Eerst weer lekker lam zappen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij het wel vaak hebt over homo's pico. Wil je ons iets vertellen?
Dus ook voor mijquote:
Sands reageert er altijd zo leuk opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij het wel vaak hebt over homo's pico. Wil je ons iets vertellen?
Jupquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sands reageert er altijd zo leuk op.
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sands reageert er altijd zo leuk op.
Sands mag mijn schandknaap wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...
Niet helemaal jouw niveau héquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
En maar goed ook, als ik zie waar het hier over gaat.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands mag mijn schandknaap worden
Dat is ook de reden waarom jij lekker gaat zappen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
En maar goed ook, als ik zie waar het hier over gaat.
Ik maak ook enkel slechte grappenquote:
Jupquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak ook enkel slechte grappen
Ik vind jou vanavond niet zo lief.quote:
Ik gaf alleen maar een bevestigingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind jou vanavond niet zo lief.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar een bevestiging
Ik ben geen oude lul nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...
Haha, vet man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef picodealion het volgende:
Deze hoort wel hier
[ afbeelding ]
Schijnt tegenwoordig ook een vampier uit 1870 te zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef picodealion het volgende:
Deze hoort wel hier
[ afbeelding ]
Slechte photoshopquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig ook een vampier uit 1870 te zijn
[ afbeelding ]
Nee, jij moet eerst mijn film raden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:05 schreef picodealion het volgende:
Zo, tijd om eindelijk 5x2 eens op te zetten. Ik ben benieuwd.
Het is meer om ze elk een unieke naam te gevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Sands, ga eens snel praten met hornage. Jullie moeten samen de vragen voor de meet gaan bedenken. Laat het bedenken maar over aan hornage en dan doe jij een leuke titel verzinnen, die opschriften elke keer, je doet het er gewoon om he.
Wut, bij imgur wordt dat gewoon random gedaan, niet handmatig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is meer om ze elk een unieke naam te gevenrandom cijfers en letters gaan intikken is lame
Ik doe het dan ook niet via imgurquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wut, bij imgur wordt dat gewoon random gedaan, niet handmatig.
Ik kan er om lachen hoor
Ken de beste man alleen van American Beauty, denk niet dat ik deze film ken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook niet via imguren soms stop ik ook een kleine hint in de tekst
Ik ook, had al zo'n vermoeden in welke richting ik moest denken maar ik heb die allemaal niet gezien gelukkigquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef afro het volgende:
Hahah ik heb het opgezocht, kende de film niet
Was nog naar de premiere toen op 06/06/06 xDquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
Film uit 1976, geremaked in 2006.
Prima filmquote:
Nee dan Marilyn Manson en Evan Rachel Woodquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook een leuk koppel, maar hij ziet er wel meer uit als haar vader.
Jamie Cullum en Sophie Dahl vind ik een vreemder koppel.
Hij ziet er echter wel uit alsof hij jonger van geest is en hij is vast grappig. En zij lijkt me wel een verstandig persoon.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[...] maar hij ziet er wel meer uit als haar vader.
Flavor Flav en Brigitte Nielsenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dan Marilyn Manson en Evan Rachel Wood.
Ok ik Googlede het even.. dat is echt disturbingquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flavor Flav en Brigitte Nielsen
\quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Marilyn Manson - The House on Haunted Hill... of die andere
Ah ja natuurlijk hij viel me op in The Heart is...quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
\
Ben ik er net weer even niet om het in te koppen.
O,.a. Lost Highway, Party Monster, The Heart Is Deceitful Above All Things en Rise (:r).
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht nog even: 'Doff stelt een schrijversvraag, dat zou Roald Dahl wel eens kunnen wezen. Maar, nee dat zal in dit geval toch niet...'
De uk en us versies van de bekendere films hebben bijna altijd in ieder geval de Engelse soundtrack. Maar lang niet allemaal hebben ze ook de Italiaanse soundtrack met ondertiteling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om een Dario Argento marathon te houden, maar ik vind die imports wat lastig, ik versta geen Italiaans. Ik neem aan dat ik ervan uit kan gaan dat ze Engels ondertiteld zijn als ik de UK imports bestel?
nl sites?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef wyccie het volgende:
Iemand die nog een betere site weet dan Boudisque (met een groter en goedkoper aanbod)?
Nasynchronisatie bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
De uk en us versies van de bekendere films hebben bijna altijd in ieder geval de Engelse soundtrack.
Niet-NL kan ook. Ik heb een credit card.quote:nl sites?
Bij een redelijk aantal van zijn films heb je sowieso nasynchronisatie. Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijdquote:
Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.ukquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet-NL kan ook. Ik heb een credit card.
Ach ja zo. Ik heb zelf Suspiria en Tenebrae, maar zou niet meer weten welke versies dat zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijd
Thanks, ik ga zo eens neuzen op die sites.quote:Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.uk
Play en vooral Amazon.co.uk, scheelt veel als de pond niet zo hoog staatquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij een redelijk aantal van zijn films heb je sowieso nasynchronisatie. Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijd
[..]
Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.uk
Zal toch wel in het bijgeleverde boekje staan? Anders kun je het opzoeken op internet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef wyccie het volgende:
Heul erg domme vraag: kan ik aan mijn dvd-speler zien of het een regiovrije speler is?
Ik dacht dat ik destijds een regiovrije had gekocht, maar weet het niet meer zeker.
quote:Tim Burton on Kevin Smith (after Smith jokingly accused Burton of stealing the ending of Planet of the Apes from a Smith comic book):
“Anyone who knows me knows I would never read a comic book. And I would especially never read anything created by Kevin Smith.”
Sterk.quote:Kevin Smith on Tim Burton (in response to “I would never read a comic book”):
“Which, to me, explains fucking Batman.”
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:05 schreef afro het volgende:
Zag de trailer al een tijdje terug maar wtf...
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1377541145
Dat klinkt echt enorm domquote:A boxing drama set in the near-future where 2,000-pound humanoid robots do battle.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Kom stelletje vegetariers, het is veel te rustig in de FMT.
Staat er al langquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:20 schreef hornage het volgende:
Die asap moet ook een vraag stellen verdorie!
gebeurde ook net toen ik dat postequote:
Geef eens antwoord danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:10 schreef picodealion het volgende:
Kom stelletje vegetariers, het is veel te rustig in de FMT.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:21 schreef hornage het volgende:
[..]
gebeurde ook net toen ik dat poste
Ik vond die wel leuk, stukken beter dan de Funny Games films, die ik dan eigenlijk ook gewoon respectievelijk slecht en matig vondquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:24 schreef picodealion het volgende:
Iemand trouwens Alexandra's Project gezien? Ik vond 'm echt ontzettend spannend, maar wel een beetje Haneke-esque.
Idem, vond het ook wel een prima filmquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond die wel leuk, stukken beter dan de Funny Games films, die ik dan eigenlijk ook gewoon respectievelijk slecht en matig vond
Ik vond Funny Games US wel ok, maar niet zo heel bijzonder, zat wel meer potentie in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef picodealion het volgende:
Oh, nee ik vond Funny Games US wel echt heel goed. Het origineel nog steeds niet gezien.
Maar het had ook wel wat weg van Benny's Video in zekere zin.
Hehe Guinea Pig, ook maar veel overdreven gore, maar weinig verhaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:44 schreef picodealion het volgende:
Ik was wel echt de hele tijd bang dat het nogal de Ginî Piggu kant op zou gaan, maar dat viel gelukkig mee. Had wel graag mijn eigen gezicht willen zien bij een paar scene's.
Ik vind er ook altijd maar weinig aan die filmsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe Guinea Pig, ook maar veel overdreven gore, maar weinig verhaal
Niet gezien, maar laatst een beetje zitten lezen over die serie en die sla ik mooi over. Ben al lang blij dat ik Saw t/m deel 3 ofzo heb gered. Hostel vond ik ook al niet zo'n pretjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe Guinea Pig, ook maar veel overdreven gore, maar weinig verhaal
Say what? Heiligschennis!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef picodealion het volgende:
Die stomme romeinse cijfers updaten ook niet automatisch he. Ik vind nog steeds dat we maar eens naar het decimale stelsel over moeten stappen.
Moet je dat nog leren?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:00 schreef picodealion het volgende:
Ik heb laatst op de rommelmarkt trouwens "Jumpen doe je zo! Deel 2" gekocht. Daar zal ik maar geen FMT vragen over stellen.
Jumpen, Gill.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:09 schreef Gillingham het volgende:
Wat is er nu moeilijk aan springen?![]()
Of gaat het om hoogspringen/schoonspringen o.i.d.?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Patch het volgende:
@ RanTheMan & Tanin, willen jullie aub de vraag voortaan dikgedrukt posten en de puntentelling zo posten zoals het voorbeeldje in de OP? BVD !
Ik verzin het dan ook ter plekke, maar ik geloof dat er altijd wel lovende dingen over haar worden gepostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor
Jumpquote:
Alweer uitquote:
Nee man, tektonic is ook al minstens 3 jaar oud en de Melbourne Shuffle komt uit de jaren '80 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:13 schreef Asap het volgende:
[..]
Alweer uit
Nu is het Shuffle, Tectonic
Heb je dit echt niet meegekregen een paar jaar geleden? Damn, ik ben jaloers op je.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:12 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jump
1 to (cause to) go quickly off the ground with a springing movement: “He jumped off the wall / across the puddle / over the fallen tree / into the swimming-pool”
springen
Jawel, een heel klein beetje. Heb het echter nooit daadwerkelijk gezien. Verder leef ik alsof het nooit bestaan heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Heb je dit echt niet meegekregen een paar jaar geleden? Damn, ik ben jaloers op je.
Hehe, ik was 3 jaar geleden bij een optreden van Scooter (uit nostalgie voor een verjaardag van een vriend van mij), maar daar was de Shuffle weer in (ook deden ze Jumpstyle).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee man, tektonic is ook al minstens 3 jaar oud en de Melbourne Shuffle komt uit de jaren '80 als ik me niet vergis.
Wat een slechte videoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef hornage het volgende:
Menschen, er is maar 1 move op brute dansmuziek en dat is hakken!!!!!!
Was dat hakken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een slechte video. Sowieso was dat hakken ook te debiel voor woorden, maar wel jeugdsenitment
.
Grapje. Toch? TOCH?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef hornage het volgende:
Ik doe het nog steeds 1 a 2 keer in de maand met duizenden mensen
Nee hoor, check mijn partyflock maar -> http://partyflock.nl/user/28989:hornage.htmlquote:
Die heb ik ook nog! In mijn map in een doos op de zolderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef picodealion het volgende:
Damn, woon je in Friesland ofzo? Daar hebben ze ook nog Flippo's geloof ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef picodealion het volgende:
Ach, ieder zijn hobbies he. Ik heb laatst weer een 5x5x5 rubiks kubus gekocht.
Daar zie ik de lol dan nog wel van in. Of zag in ieder geval.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef DragonFodder het volgende:
Ik ben nog steeds aan de Lego.
...Maar ik hak niet!
Als ik energie kwijt wil ga ik meestal naar een harcore concert. Als in, de échte hardcore.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niks mis met een potje stampen op z'n tijd
Zaterdag nog en zaterdag weer
Dat heb ik dan weer nooit begrepenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als ik energie kwijt wil ga ik meestal naar een harcore concert. Als in, de échte hardcore.
NSFW (Not Suitable For Wimps)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niks mis met een potje stampen op z'n tijd
Zaterdag nog en zaterdag weer
Ik houd nooit zo van die vechtpartijen tijdens het stappen.quote:
Ik doe af en toe een "Beuken uit welke film" vraag jahquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij krijgen we straks weer zo een rare muziekvraag van asap of hornage of wie was dat ook alweer
Pogo'en is te gek! Vorige week nog in Sloten gedaan in een feesttentquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat heb ik dan weer nooit begrepenBeetje tegen elkaar aan springen, duwen en trekken...
Vechtpartijen? Nog nooit in een vechtpartij gezeten eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Gillingham het volgende:
Ik houd nooit zo van die vechtpartijen tijdens het stappen.
Ontladen voor mensen die niet kunnen dansenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer nooit begrepenBeetje tegen elkaar aan springen, duwen en trekken...
Jullie hadden het over stampen en zaterdag...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef hornage het volgende:
[..]
Vechtpartijen? Nog nooit in een vechtpartij gezeten eigenlijk
Iedereen staat strak en wil elkaar alleen maar knuffelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jullie hadden het over stampen en zaterdag...
Jawel hoor, ik koos ervoor om niet te lachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Gillingham het volgende:
Goh, volgens mij begrijpen jullie mijn (bewust gecreëerde) 'spraak'verwarring niet helemaal.
Muziekvraag ik? Dan komt er alleen maar een Hiphop vraagquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij krijgen we straks weer zo een rare muziekvraag van asap of hornage of wie was dat ook alweer
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik koos ervoor om niet te lachen
Ik haal jullie twee MK liefhebbers wel vaker door elkaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Asap het volgende:
[..]
Muziekvraag ik? Dan komt er alleen maar een Hiphop vraag
Woesh en weg ben je jonguh!quote:
Werk joh, leidt zo af :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
5 minuut 4. Het valt mee dat je je zolang kon inhouden
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef wyccie het volgende:
Pico, ik ben een omnivoor.![]()
En ik denk dat de Shuffle in combinatie met die Tecktonik best mooi is om te leren.Ik mis wat lichaamsbeweging.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
Welnee man, na Zooey, Natalie Portman en wyccie is Ellen Page toch ook wel een van de FMT lievelingetjes geloof ik.
En ik maar denken dat ik op interrnet anoniem was..quote:
Hoeveel weeg je dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
En ik maar denken dat ik op interrnet anoniem was..
Dat is voor Duitsersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:31 schreef afro het volgende:
[..]
Ga je dan ook bij de feesten helemaal achteraan staan met lichtjes aan touwtjes en hele avond rond bouncen
Nah, die van In & Out had ik, na de speech-hint, wel geweten. Voor de rest zat er vandaag veel eurobakshit bij.quote:
Niet zó veel gelukkig. Ik ben eigenlijk nogal slank...quote:
Van het huidige topic had ik alleen die Ellen Page-film (Hard Candy) geweten... De rest zegt me niet zoveel. Zeker al die Patch-films ken ik nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, die van In & Out had ik, na de speech-hint, wel geweten. Voor de rest zat er vandaag veel eurobakshit bij.
Join the club!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Van het huidige topic had ik alleen die Ellen Page-film (Hard Candy) geweten... De rest zegt me niet zoveel. Zeker al die Patch-films ken ik niet.
Het varieert een beetje, jaren 80 mainstream kom k nog redelijk ver, maar oud en/of niet engelstalg en/of obscuur reduceert mijn kansen dramatisch.quote:
Maar niet zo veel als de man op het plaatje dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
Niet zó veel gelukkig. Ik ben eigenlijk nogal slank...
voor een nijlpaard.
Ik had haar niet direct herkend, maar die ken ik inderdaad ook. Ligt hier op het Nog te kijken- stapeltje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:01 schreef Falco het volgende:
Van het huidige topic had ik alleen die Ellen Page-film (Hard Candy) geweten... De rest zegt me niet zoveel. Zeker al die Patch-films ken ik niet.
Nee, maar ik heb ook geen baard, en dat scheelt al zo'n 5 kg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar niet zo veel als de man op het plaatje dus?
Als het je stoort, moet je gaan hardlopen. Dan gaan we dat samen doen (in gedachten).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:12 schreef DragonFodder het volgende:
Nee, maar ik heb ook geen baard, en dat scheelt al zo'n 5 kg.
Hoeveel kg wil je afvallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef wyccie het volgende:
Ik ga weer beginnen, heb al wat wedstrijden op de agenda staan.
Ik wil gewoon de snelste zijn!quote:
Best dun ja, 67 kg en 1,80 hier en ik heb al geen gram vetquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wil juist een kilo of 15 erbij!
Ik weeg 63 kilo en ben 1.91 lang.
Jij had toch laatst 10 km gerend ofzo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de snelste zijn!
Nee hoor, ik ben nog slomer dan een nijlpaard (alhoewel die aan land best snel kunnen rennen). Wel probeer ik dit jaar mijn tijden te verbeteren. Moet niet moeilijk zijn.![]()
Ik wil niet per se een x aantal kilo's afvallen. Het gaat me om een betere conditie. En ja, er zijn ook wat probleemzones (wat een kutwoord, echt iets voor vrouwen van middelbare leeftijd), maar daar ga ik jullie niet mee lastigvallen.
Omg dan ben je wel heel mager. Mijn vriend weegt ook zoiets maar hij is 1.75quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Het is een erfelijk probleem. Mijn broertje en zusje hebben het ook. En dat terwijl mijn vader en moeder allebei wel wat wegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:39 schreef Baszh het volgende:
[..]
Best dun ja, 67 kg en 1,80 hier en ik heb al geen gram vet
Wij ook, eten wat we willen en komen niets aan. Maar nog niet zo erg als jijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is een erfelijk probleem. Mijn broertje en zusje hebben het ook. En dat terwijl mijn vader en moeder allebei wel wat wegen
Mijn kinderen heb het ook. Ultra dun, geen grammetje vet. 16 & 18 kilo en zijn bijna 5 jaar. Gek genoeg eten ze evenveel als volwassen mensen. Ik eet vrij veel, en ze eten evenveel als ik.
Dat was de Marikenloop in mei. En ik heb vorig jaar de Zevenheuvelenloop gedaan, 15 km.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Jij had toch laatst 10 km gerend ofzo?
Geen nood. Toen ik klein was had ik ook geen vet. Wel had en heb ik een enorm bos haar. Mijn moeder dacht dat mijn haar al mijn voedingsstoffen tot zich nam en dat ik daarom zo dun was.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn kinderen heb het ook. Ultra dun, geen grammetje vet. 16 & 18 kilo en zijn bijna 5 jaar. Gek genoeg eten ze evenveel als volwassen mensen. Ik eet vrij veel, en ze eten evenveel als ik.
Ik ben een paar centimeter langer, maar weeg op 10kg na het dubbelequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Misschien eten jullie toch niet zoveel als jullie denken? Of een snelle spijsvertering ofzo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is een erfelijk probleem. Mijn broertje en zusje hebben het ook. En dat terwijl mijn vader en moeder allebei wel wat wegen
Meer vet etenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha dan moet ik eerst even goed trainen. Nu loop ik 5.6 km in een half uur ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
FMT hardloopwedstrijd over een tijdje? Ik doe wel mee
FF is half Indo, als ik me niet vergis. Aziaten eten veeeeeeul.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien eten jullie toch niet zoveel als jullie denken? Of een snelle spijsvertering ofzo.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Wij ook, eten wat we willen en komen niets aan. Maar nog niet zo erg als jij
Fuck you bothquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was de Marikenloop in mei. En ik heb vorig jaar de Zevenheuvelenloop gedaan, 15 km.
Ik eet meer dan een vriend van me die even lang is en het dubbele weegt. Ik neem bijna een hele brood mee naar mijn werk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien eten jullie toch niet zoveel als jullie denken? Of een snelle spijsvertering ofzo.
Half Surinaams. Indiaans/Chinees. Komt daar vandaan inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
FF is half Indo, als ik me niet vergis. Aziaten eten veeeeeeul.
Met een paar keer trainen heb je me zo ingehaald. Ik ben echt niet snel, heb er de bouw en lengte ook niet voor. Ik loop vooral op mentale kracht. Als ik het écht wil, moet een marathon ook lukken, maar dan kan ik daarna in een rolstoel verblijven.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha dan moet ik eerst even goed trainen. Nu loop ik 5.6 km in een half uur ofzo
Wtf. Een normale gang door de darmen duurt 15 uur. Dat kan nooit het eten zijn wat je net hebt gehad. Of eten jullie misschien heel pittig en doet het eten even een eigen marathon door de darmen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
Als de familie bij elkaar is, is het 15 minuten na een maaltijd dringen bij de WC
Misschien moet je een lintworm onderhouden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik eet meer dan een vriend van me die even lang is en het dubbele weegt. Ik neem bijna een hele brood mee naar mijn werk.
Maar door mijn ultra snelle spijsvertering moet ik 15 minuten na een maaltijd naar de WC. Ik heb al 6 jaar niet meer gekotst dus boulimia kan het niet zijn
Als de familie bij elkaar is, is het 15 minuten na een maaltijd dringen bij de WC
Geprobeerd met rode bietjes. De helft was inderdaad roodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:50 schreef wyccie het volgende:
Wtf. Een normale gang door de darmen duurt 15 uur. Dat kan nooit het eten zijn wat je net hebt gehad. Of eten jullie misschien heel pittig en doet het eten even een eigen marathon door de darmen?
Vroeger zou dat een nadeel zijn geweest voor het overleven. In de moderne wereld echter met al die vetzakken heb je superieure genen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geprobeerd met rode bietjes. De helft was inderdaad rood![]()
Niet normaal idd
Had ik dat maar!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
Geprobeerd met rode bietjes. De helft was inderdaad rood![]()
Gekke is dat ook makkelijk zonder eten kan. Heb een keer ernstig kiespijn gehad, en kon pas na een week geholpen worden. Heb in totaal 6 dagen niks gegeten, enkel gedronken. Ik viel 6 kilo af en woog nog maar 57 kg. Heb er 3 weken over gedaan om weer op niveau van 63 te komen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:52 schreef Baszh het volgende:
[..]
Vroeger zou dat een nadeel zijn geweest voor het overleven. In de moderne wereld echter met al die vetzakken heb je superieure genen.
Wou net zeggen. Dat heb ik nooit. Ik denk dan meer geperforeerde darm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had ik dat maar!
Bieten zijn stom. Als je er niet aan denkt dat je bieten hebt gehad, denk je 'shit, alweer ongesteld?!'. Njo, Tombo en ik dan.
Of dat er iets heel fouts was gegaan de vorige avond waar je je weinig van herinnerd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Dat heb ik nooit. Ik denk dan meer geperforeerde darm.
En je kon niet met de andere kant kauwen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef FireFox1 het volgende:
Gekke is dat ook makkelijk zonder eten kan. Heb een keer ernstig kiespijn gehad, en kon pas na een week geholpen worden. Heb in totaal 6 dagen niks gegeten, enkel gedronken.
Ik kon door de zwelling nauwelijks meer slikken. Zelfs roken lukte niet meer, dus kreeg extra zoveel honger toenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
En je kon niet met de andere kant kauwen?
Heeft je helaas niet van het roken afgeholpen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
Ik kon door de zwelling nauwelijks meer slikken. Zelfs roken lukte niet meer, dus kreeg extra zoveel honger toen
Nee, het werd alleen maar erger toen ik eindelijk weer kón rokenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heeft je helaas niet van het roken afgeholpen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
Of dat er iets heel fouts was gegaan de vorige avond waar je je weinig van herinnerd?
Hej dit is Viva nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had ik dat maar!
Bieten zijn stom. Als je er niet aan denkt dat je bieten hebt gehad, denk je 'shit, alweer ongesteld?!'. Njo, Tombo en ik dan.
Cool! hoeveel kilometer hardloop je per keer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:06 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hej dit is Viva niet![]()
Ik loop trouwens ook, met een schema. Ik hoef niet echt snel te lopen, als ik maar ritme kan houden, dat is het lekkerst. Af en toe vind ik het wel gaaf om op het einde een flinke sprint te houden, dan krijg je een extra boost.
Ben pas begonnen, dus van echt flinke KM's maken is (nog) geen sprake. Momenteel zit ik in week 6 van het schema en loop ik 8 min. hard/3 min. wandelen met een interval van 3 min. lopen/2 min. wandelen. Dan 2x totaal en 3x per week.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cool! hoeveel kilometer hardloop je per keer?
Ik hou niet langer vol dan 8 km.
Bang voor bloed?quote:
Ik vind schema's irritant. Ik ga niet na 5 minuten opeens wandelen als ik lekker door kan lopen. In het allerbegin wel eens gedaan. Maar nu ik 1.5 uur kan, vind ik het onzin.quote:Ik loop trouwens ook, met een schema. Ik hoef niet echt snel te lopen, als ik maar ritme kan houden, dat is het lekkerst. Af en toe vind ik het wel gaaf om op het einde een flinke sprint te houden, dan krijg je een extra boost.
Ik ben daar te ongeduldig voor.quote:
Ondanks mijn geringe gewicht, hou ik nu makkelijk in één tempo 20 minuten vol. Ben ook begonnen met 5.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ben pas begonnen, dus van echt flinke KM's maken is (nog) geen sprake. Momenteel zit ik in week 6 van het schema en loop ik 8 min. hard/3 min. wandelen met een interval van 3 min. lopen/2 min. wandelen. Dan 2x totaal en 3x per week.
Met dit schema kan ik straks 45 min. lopen, wordt nog leuk
Als een ware zeeman bevaar ik de rode zee...quote:
Pauzes zijn vervelend. Als je lekker loopt dan kun je voor je gevoel inderdaad oneindig lang blijven doorgaan, en dan wordt je ritme verstoord als je stopt. Dit maakt wel dat je uiteindelijk een flinke periode kunt lopen zonder problemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik vind schema's irritant. Ik ga niet na 5 minuten opeens wandelen als ik lekker door kan lopen. In het allerbegin wel eens gedaan. Maar nu ik 1.5 uur kan, vind ik het onzin.
Ritme is inderdaad heel belangrijk, als het goed gaat lijkt het of ik vlieg.![]()
En sprintjes pers ik er wel uit met wedstrijden, maar bij de Zevenheuvelenloop is dat niet gelukt.
Net als afvallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik morgenochtend maar begin.
Laag gewicht is juist prettig. Minder weerstand/zwaartekracht en belasting voor je gewrichten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
Ondanks mijn geringe gewicht, hou ik nu makkelijk in één tempo 20 minuten vol. Ben ook begonnen met 5.
Ik zou wel eens iets minder mogen snoepen ja. In de zomer heb ik gelukkig meestal geen honger, maar in de winter kan ik wel 3 keer opscheppen.quote:
Ik ook.quote:Morgenvroeg ga ik lopen, ik zal aan je denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef afro het volgende:
Haha iedereen aan het hardlopen
Om de trein te halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Morgen heb ik een date, dan zal ik aan hier iedereen denken!
Doe maar niet, daar ga je raar van doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Carel Struyken. Een hele lang sexy man die ooit in een hollywood productie heeft gespeeldquote:
Dat is wel een leuk doel inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, Njo (en de rest), als je in NL bent is de Zevenheuvelenloop leuk om te doen.
Als jij meer traint dan ik, moet het nog te doen zijn.
Ik trainde heel onregelmatig: zelden 3 keer per week, soms 2 keer, soms 1 keer. En er zat ook een stop van 2 maanden bij. Ik heb vanaf dat ik begon met lopen in totaal misschien max. 25 keer getraind tot die 15 km. Misschien niet het verstandigst, maar zeker haalbaar.
5.7quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk doel inderdaad. Ik ga volgende week weer beginnen met hardlopen, na een vakantie van 3 weken. Eens kijken of ik die 5.6 km een beetje op kan krikken
Ik had vandaag een hele makkelijke voor je maar je was er nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Falco het volgende:
Moeilijkheidsgraad van de Trivia-vragen blijf ik onverminderd hoog vinden! Wat jullie?
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.quote:
Ik ben sinds mijn 16e ofzo zo geweest, maar sinds een jaartje heb ik opeens een buikjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Tof, geef ons een field report aub, kunnen we lekker smikkelen, wel sappig aub.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Dat ik misschien wel een dikke man van in de 60 ben, die zich voordoet als een FMT-lieveling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:57 schreef picodealion het volgende:
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Join the club. De mijne groeit met de dag.quote:Ik ben sinds mijn 16e ofzo zo geweest, maar sinds een jaartje heb ik opeens een buikje!
Waarom doe je het dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:59 schreef DragonFodder het volgende:
Ipad een minpunt? Da's gvd typen met hindernissen!
Klopt. Downey is van Tropic Thunder: hilarische rol in een verder meh film.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:03 schreef picodealion het volgende:
Murphy is Coming to America volgens mij, daar speelde hij 4 rollen in toch? Of was het nou The Nutty Professor?
Downey jr = Tropic Thunderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Trouwens, uit welke films komen die black/white switch van Robert Downey Jr en Eddie Murphy? Die van Billy Crystal en Gary Oldman ken ik ook niet.
Meestal worden er twee namen gevraagd, geen 24!!!quote:
Ik dacht dat er nog best veel werk in de ICT was, of bedoel je dat je helemaal niks meer in de ICT wilt doen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:44 schreef afro het volgende:
Heb nog geen vervolgopleiding gevonden (helemaal klaar met dat pruts ict) dus ben even half jaar werken.
Niks meer in de ICT doen, Saai beroep geen actie hele dag achter de computerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog best veel werk in de ICT was, of bedoel je dat je helemaal niks meer in de ICT wilt doen?
Daarom ben ik er na 7 jaar mee gestoptquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef afro het volgende:
[..]
Niks meer in de ICT doen, Saai beroep geen actie hele dag achter de computer
Ik na 2 opleidingen van 4 jaar totaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er na 7 jaar mee gestopt
Ik heb mijn MBO4 ICT behaald, en daarna mijn MCDST, MCSE en MCSA behaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:04 schreef afro het volgende:
[..]
Ik na 2 opleidingen van 4 jaar totaal
Ja ik nu ook MBO4 applicatieontwikkelaar en daarvoor MBO3 Mederwerker beheer ICT, Na het episch falen van Havo 5 met alleen een voldoende van gym (Gewoon lui).quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn MBO4 ICT behaald, en daarna mijn MCDST, MCSE en MCSA behaald
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:23 schreef afro het volgende:
Na het episch falen van Havo 5 met alleen een voldoende van gym (Gewoon lui).
Wiskunde vond ik juist wel leuk, dat was samen met gym het vak waar ik regelmatig heenging.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
Wel fijn dat je vader er nog om kon lachen.
Ik denk dat ik voor biologie, Engels en Nederlands ook nog wel een voldoende had kunnen halen zonder moeite (wel aanwezig zijn in de les). De exacte vakken waren om te huilen. Voor wiskunde had ik niet eens meer de moeite gedaan om te leren, want ik mocht met 8 vakken één 4 staan. Dat is gelukt.
Ik deed B1&2, stond nog een 8 op helft van het jaar maar daarna geen toetsen meer gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:42 schreef DragonFodder het volgende:
Ik had voor wiskunde A een 8, zonder ooit een les aanwezig te zijn geweest, wiskunde B was mijn enige onvoldoende (5,4)
Ik overweeg hetzelfdequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:30 schreef afro het volgende:
[..]
Niks meer in de ICT doen, Saai beroep geen actie hele dag achter de computer
Ja, het is een soort van TinEye. Je rechterklikt een plaatje, 'search Google images' en dan geeft hij aan op welke pagina's het staat, grotere/kleinere versies en zelfs plaatjes die dezelfde kleurstelling hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:58 schreef wyccie het volgende:
Hoe werkt Image Search van Google? Is dat anders dan gewoon de Afbeeldingen?
Nee. Ik sliep pas om half vier.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Ik sliep pas om half vier.![]()
Nu kan ik niet lopen omdat mijn kaak verdoofd is en ik anders ga kwijlen tijdens het lopen.
Vanavond een rondje dus. Ik heb wel vanochtend nog aan je gedacht.
Gewoon toen ik de wekker voor de zoveelste keer liet snoozen. Ik dacht 'kut ik kan weer niet opstaan en Robby is wel lekker aan het lopen'.quote:
Maar jij heb kunnen uitslapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon toen ik de wekker voor de zoveelste keer liet snoozen. Ik dacht 'kut ik kan weer niet opstaan en Robby is wel lekker aan het lopen'.
Ik ga straks met je lopen, heb te lang doorgehaald vannacht. Vraag me niet met wat...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon toen ik de wekker voor de zoveelste keer liet snoozen. Ik dacht 'kut ik kan weer niet opstaan en Robby is wel lekker aan het lopen'.
Hoeveel km heb je gelopen, Robby?
Nee, geen flauw idee. Het is momenteel ook meer een idee waar ik mee speel dan een vast besluit, maar ik ben dat gecomputer wel weer zat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:52 schreef afro het volgende:
[..]
Weet je al wat je daarna wilt gaan doen?
Mwaah < 6 uur noem ik niet uitslapen.quote:
Km, minuten, borden. Als je maar enige vordering ziet en er plezier in hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:23 schreef Robby87 het volgende:
Ik ga straks met je lopen, heb te lang doorgehaald vannacht. Vraag me niet met wat...
En km's tel ik (nog) niet, ik tel de borden langs de rijksweg.
Zolang ik na 10 uur mijn bed uitkom is het uitslapenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwaah < 6 uur noem ik niet uitslapen.
Het klinkt allemaal ook zo leuk als je 17 jaar ben.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, geen flauw idee. Het is momenteel ook meer een idee waar ik mee speel dan een vast besluit, maar ik ben dat gecomputer wel weer zat.
Zo, dat heb je snel opgelost.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:50 schreef picodealion het volgende:
Momentje jongens, ik fix de OP enzo zometeen maar er breekt ff pleuris uit op m'n werk..
Het was iemand anders' probleem, dus dan ben ik snel weer terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:53 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Zo, dat heb je snel opgelost.
Ik heb die hele film nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
daar ziet de tv scene er toch iets anders uit
Tijd om daar verandering in te brengen dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nog nooit gezien
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:36 schreef hornage het volgende:
Ik wil ooit nog wel eens al die jaren 80 films van Cronenberg zien, want volgens mij zitten daar wel een aantal pareltjes tussen.
Poeh, dat valt niet mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Over pareltjes gesproken... Weet iemand nog een goede horror, thriller of film met heel donker sfeertje die ik misschien nog niet heb gezien?
Ah ja Vredens dag moet ik nog eens gaan kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Poeh, dat valt niet mee.
Vredens Dag?
C'est Arrivé Près de Chez Vous?
Die laatste heb je vast al gezien.
Dat ben ik, maar ik doe er eigenlijk niet zoveel meer mee dit jaar, dus zal niet geheel up to date zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef picodealion het volgende:
Ben jij dit Sam? Zo ja, is dit een beetje up to date?
http://www.icheckmovies.com/profile/samuelofsek/
Had jij Cassandra's Dream nou al wel of niet gezien? En ga gauw À L'Intérieur kijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Poeh, dat valt niet mee.
Vredens Dag?
C'est Arrivé Près de Chez Vous?
Die laatste heb je vast al gezien.
Wie is jij? Sam? Of ik?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Had jij Cassandra's Dream nou al wel of niet gezien? En ga gauw À L'Intérieur kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |