Gelukkig wel, misschien heb je kans dat Sands daar wat van afweet, of Erik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat jullie het maar matigjes doen met de Chick Flicks.
Ik vond 'm vooral goed geacteerd. Verder vond ik hem hier en daar een beetje inzakken, maar al bij al wel een goede film.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:53 schreef lamers het volgende:
Sok, hoe was Melancholia want ben er over aan het denken om die vanavond te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht trouwens dat wyccie het FMT-lievelingetje was.
Wie anders zou dat zijn!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dacht trouwens dat wyccie het FMT-lievelingetje was.
Noem je Sands nou homo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Gelukkig wel, misschien heb je kans dat Sands daar wat van afweet, of Erik.
Ik vraag hoe het met je gaat, gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben geen homo als je dat bedoeld
Je probeert 'm in je bed te lokken he?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vraag hoe het met je gaat, gewoon uit interesse.
Mijn bed is net te klein voor z'n drieën denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:02 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je probeert 'm in je bed te lokken he?.
Oh, wil jij toekijken? Dat wil hij namelijk altijd doen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:06 schreef picodealion het volgende:
Dan schop je je vriend er toch uit voor een nachtje?
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, wil jij toekijken? Dat wil hij namelijk altijd doen...
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:13 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zie je, je zit al mijn fobo te lurken.
Jij hebt geen foboquote:
Krijgen we in elk geval geen chickflick vragen meerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Te laat. Dan ga ik mezelf maar in slaap huilen.
Wat heb ik gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Eerst weer lekker lam zappen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij het wel vaak hebt over homo's pico. Wil je ons iets vertellen?
Dus ook voor mijquote:
Sands reageert er altijd zo leuk opquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Het valt me wel op dat jij het wel vaak hebt over homo's pico. Wil je ons iets vertellen?
Jupquote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sands reageert er altijd zo leuk op.
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sands reageert er altijd zo leuk op.
Sands mag mijn schandknaap wordenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...
Niet helemaal jouw niveau héquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
En maar goed ook, als ik zie waar het hier over gaat.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands mag mijn schandknaap worden
Dat is ook de reden waarom jij lekker gaat zappen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
En maar goed ook, als ik zie waar het hier over gaat.
Ik maak ook enkel slechte grappenquote:
Jupquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak ook enkel slechte grappen
Ik vind jou vanavond niet zo lief.quote:
Ik gaf alleen maar een bevestigingquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind jou vanavond niet zo lief.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar een bevestiging
Ik ben geen oude lul nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wie weet kan hij nog je boy-toy worden... oh nee jij was niet zo'n oude lul he? Wyccie of Fox maakt dan meer kans...
Haha, vet man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef picodealion het volgende:
Deze hoort wel hier
[ afbeelding ]
Schijnt tegenwoordig ook een vampier uit 1870 te zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:52 schreef picodealion het volgende:
Deze hoort wel hier
[ afbeelding ]
Slechte photoshopquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schijnt tegenwoordig ook een vampier uit 1870 te zijn
[ afbeelding ]
Nee, jij moet eerst mijn film raden.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:05 schreef picodealion het volgende:
Zo, tijd om eindelijk 5x2 eens op te zetten. Ik ben benieuwd.
Het is meer om ze elk een unieke naam te gevenquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Sands, ga eens snel praten met hornage. Jullie moeten samen de vragen voor de meet gaan bedenken. Laat het bedenken maar over aan hornage en dan doe jij een leuke titel verzinnen, die opschriften elke keer, je doet het er gewoon om he.
Wut, bij imgur wordt dat gewoon random gedaan, niet handmatig.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is meer om ze elk een unieke naam te gevenrandom cijfers en letters gaan intikken is lame
Ik doe het dan ook niet via imgurquote:Op zondag 21 augustus 2011 00:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wut, bij imgur wordt dat gewoon random gedaan, niet handmatig.
Ik kan er om lachen hoor
Ken de beste man alleen van American Beauty, denk niet dat ik deze film ken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook niet via imguren soms stop ik ook een kleine hint in de tekst
Ik ook, had al zo'n vermoeden in welke richting ik moest denken maar ik heb die allemaal niet gezien gelukkigquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:49 schreef afro het volgende:
Hahah ik heb het opgezocht, kende de film niet
Was nog naar de premiere toen op 06/06/06 xDquote:Op zondag 21 augustus 2011 20:52 schreef DragonFodder het volgende:
Film uit 1976, geremaked in 2006.
Prima filmquote:
Nee dan Marilyn Manson en Evan Rachel Woodquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook een leuk koppel, maar hij ziet er wel meer uit als haar vader.
Jamie Cullum en Sophie Dahl vind ik een vreemder koppel.
Hij ziet er echter wel uit alsof hij jonger van geest is en hij is vast grappig. En zij lijkt me wel een verstandig persoon.quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:32 schreef wyccie het volgende:
[...] maar hij ziet er wel meer uit als haar vader.
Flavor Flav en Brigitte Nielsenquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:39 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee dan Marilyn Manson en Evan Rachel Wood.
Ok ik Googlede het even.. dat is echt disturbingquote:Op zondag 21 augustus 2011 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Flavor Flav en Brigitte Nielsen
\quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Marilyn Manson - The House on Haunted Hill... of die andere
Ah ja natuurlijk hij viel me op in The Heart is...quote:Op zondag 21 augustus 2011 23:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
\
Ben ik er net weer even niet om het in te koppen.
O,.a. Lost Highway, Party Monster, The Heart Is Deceitful Above All Things en Rise (:r).
quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik dacht nog even: 'Doff stelt een schrijversvraag, dat zou Roald Dahl wel eens kunnen wezen. Maar, nee dat zal in dit geval toch niet...'
De uk en us versies van de bekendere films hebben bijna altijd in ieder geval de Engelse soundtrack. Maar lang niet allemaal hebben ze ook de Italiaanse soundtrack met ondertiteling.quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om een Dario Argento marathon te houden, maar ik vind die imports wat lastig, ik versta geen Italiaans. Ik neem aan dat ik ervan uit kan gaan dat ze Engels ondertiteld zijn als ik de UK imports bestel?
nl sites?quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:10 schreef wyccie het volgende:
Iemand die nog een betere site weet dan Boudisque (met een groter en goedkoper aanbod)?
Nasynchronisatie bedoel je?quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
De uk en us versies van de bekendere films hebben bijna altijd in ieder geval de Engelse soundtrack.
Niet-NL kan ook. Ik heb een credit card.quote:nl sites?
Bij een redelijk aantal van zijn films heb je sowieso nasynchronisatie. Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijdquote:
Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.ukquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet-NL kan ook. Ik heb een credit card.
Ach ja zo. Ik heb zelf Suspiria en Tenebrae, maar zou niet meer weten welke versies dat zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijd
Thanks, ik ga zo eens neuzen op die sites.quote:Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.uk
Play en vooral Amazon.co.uk, scheelt veel als de pond niet zo hoog staatquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij een redelijk aantal van zijn films heb je sowieso nasynchronisatie. Het is net als met die spaghetti westerns, de Engelstalige acteurs spreken tijdens het filmen Engels en de Italianen Italiaans. En de Engelstalige acteurs hebben meestal een belangrijkere rol dus dan is de Engelse versie ook wel fijner vind ik zelf altijd
[..]
Voor us dvd's zonder mogelijk gezeur kijk ik meestal op planetaxel.com en voor uk dvd's meestal play.com, amazon.co.uk of moviemail-online.co.uk
Zal toch wel in het bijgeleverde boekje staan? Anders kun je het opzoeken op internet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:24 schreef wyccie het volgende:
Heul erg domme vraag: kan ik aan mijn dvd-speler zien of het een regiovrije speler is?
Ik dacht dat ik destijds een regiovrije had gekocht, maar weet het niet meer zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |