Er zijn toch ook niet twee dood gegaan op mij, alleen Albino. Wat klopt er niet? Jij ging - zoals je zelf zegt - er gewoon maar vanuit dat ik zou sterven. Dat doe je zelf, dan had je de SL's moeten vragen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wel makkelijk lullen als het van een andere site komt, zo stond die niet in de TS he
En van die info ging ik uit
Kan gelyncht worden, dorp sterft ook op granny. Maar goed, het voegt verder wel weinig toe dus kan er inderdaad uit, en volgens mij haalt Erik hem er ook uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
granny mag er van mij wel uit. soort van niet te killen uberdorper terwijl t al lastig zat is voor de maffia
ook hierop maar reageren :pquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Trouwens, als maf niet killen met NW en doc nog steeds in leven vind ik ook niet bepaald slim.
klopt assumtion is the mother of all fuck upsquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Er zijn toch ook niet twee dood gegaan op mij, alleen Albino. Wat klopt er niet? Jij ging - zoals je zelf zegt - er gewoon maar vanuit dat ik zou sterven. Dat doe je zelf, dan had je de SL's moeten vragen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ook hierop maar reageren :p
we hadden totale chaos, en dachten dat patje de NW was die zat niet op. Onze overgebleven maffia was nog vrijwel clean aan hints.
Niet killen was de beste beslissing:Y
Ik heb zo gegierdquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Geen hints naar IJs, wel naar NW.
Ik vond het persoonlijk een geweldige strategie, voelde me ook best een beetje genaaid toen ik dat ene kill stukje zag staan.![]()
Dat laatste ook echt een half uurtje of kwartier voordat de stemming slootquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb zo gegierdDie verwarring, iedereen die iedereen verdacht
En toen Calex aankondigde niet te stemmen, Tombo en MP vonden zichzelf zo slim ik kwam niet meer bij. Tot bij Erik, tdrone en gomi een lampje ging branden
Het was ook stressen geblazen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste ook echt een half uurtje of kwartier voordat de stemming sloot. het was eigenlijk wel hilarisch ja. En ik had echt stress
.
mijn stem op jou en dutank sprak jullie vrij he, dus het was geen keuze het moest gewoonquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Oh endat je mij wilde doden, Calex
Daar ging nog verdomd veel werk inzitten..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ohhjaaa we hebben het ook wel eens in de sinterklaas variant gedaan
ja was leukquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Daar ging nog verdomd veel werk inzitten..
Er waren alleen veel te weinig aanmeldingen waardoor het zo over was...
Maar wel goed bevallen? Want dan doe ik het dit jaar weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |