SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek Maffia
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
10. liesje1979 Profiel | History | FotoboekRechercheur
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek Maffia
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
15. CaLeX Profiel | History | Fotoboek Spion
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
17. Breezerslet17 Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
18. Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
19. Crazy-M Profiel | History | Fotoboek Dorpsbewoner
20. 08gnoT Profiel | History | Fotoboek
21. honkeytonk Profiel | History | Fotoboek Busdriver
22. Tombolafan Profiel | History | Fotoboek
23. Anne Profiel | History | FotoboekDorpsbewoner
24. Borisz Profiel | History | Fotoboek Maffia
25. dakraam Profiel | History | Fotoboek
26. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek Maffia
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Spelleiders deze ronde: TheVulture en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezing
Nacht 1
Dag 2
Nacht 2
Nacht 2.2
Dag 3
Nacht 3
Dag 4
Nacht 4
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vindenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Spelleiders maken het nieuwe topicquote:
oooh ja kut vergeten.. nu moet ik die teringzooi hele tijd aanpassenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spelleiders maken het nieuwe topic![]()
![]()
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh tombo doe toch niet zo stom
nou ga ik denken dat jij maffia bentquote:
"Sorry, ik moet voor 7 uur iemand vermoorden. Doei"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, dat duurde langer dan gepland.
Kunnen mensen niet ff in de gaten houden dat ze niet vlak voor een lynch moeten bellen?![]()
##Vote IJsdraakje
Maarten-Pieter (2): IJs, Tha_Erik
Knetterkrankjorum (2): PatriQue89, Dorpsoudste
IJsdraakje (6): 08gnoT., Hara, gomi, MP, PS, Roger
PuntenSlijpsel (2) Tombo
Edit: lijstje anpassen blijkt moeilijker dan gedacht![]()
Ik denk dat er nu nog 1 of 2 zijn. 5 maffia + spion of 6 maffia + spion was wel een mooi aantal met dit aantal deelnemers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
hopelijk is dat maffia, want dan hoef ik niet al te veel aan te passen
of is er daarna nog eentje?
Precies, ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:53 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
"Sorry, ik moet voor 7 uur iemand vermoorden. Doei"
Nee dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nou ga ik denken dat jij maffia bent
Zeker!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Complimenten wel aan IJsdraakje voor de actie van gisteravond
Ik heb me bescheurd om de verwarring
Moet je bij de maffia zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar SL'ers, ik wil nu wel eens weten hoe dat nou zit met die moorden in het begin van het spel, waarom dat er steeds zo weinig waren...
Jij had wel hints tegen jequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan was je we heel goed in mij verdacht maken!
De maffia koos er voor om minder te moorden dan ze mochten om jullie op een dwaalspoor te zetten...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar SL'ers, ik wil nu wel eens weten hoe dat nou zit met die moorden in het begin van het spel, waarom dat er steeds zo weinig waren...
Of dat nou verstandig was.. dat is vraag 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De maffia koos er voor om minder te moorden dan ze mochten om jullie op een dwaalspoor te zetten...
Was mij dus niet eens opgevallen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De maffia koos er voor om minder te moorden dan ze mochten om jullie op een dwaalspoor te zetten...
Waar verwees 2004 dan naar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal de eerste nacht met hints even posten
edit Lynda komt met het hintslijstje
Ik moet wel zeggen dat we ons in nacht 1 kapot schrokken dat jullie binnen een kwartier twee maffialeden hadden
We hadden op 2004 ingezet als hint maar totaal niet gezien dat Borisz ook nog eens op 20-04 was geregistreerd
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Roger, je was gewoon nachtwaker!
Was ook wel een beetje de bedoeling dat men dat zou denken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik dacht: "Oh, Roger heeft vast gewoon zo'n suf dorpsrolletje"
Die gaf duidelijk te kennen met 1 of meer andere users over zijn rol en ook over zijn tactiek en keuzes te hebben gesproken... nu kan dat natuurlijk bluffen zijn maar wij hadden sterk het idee uit het gesprek met honkey dat hij het niet bij bluffen had gelaten. We hebben hem daardoor uit het spel geschrevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:17 schreef tdrone het volgende:
en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat Honketonk gezegd heeft
Ah vandaar dat ik geen hints naar mezelf kon vinden, heb er wel naar gezocht hopend dat het niet te makkelijk zou zijn.quote:-> Harten -> topic metin TT
Met dank aan mijn vriend aan het poker verhaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik geen hints naar mezelf kon vinden, heb er wel naar gezocht hopend dat het niet te makkelijk zou zijn.
In de TT staatnatuurlijk gewoon als O + en ik ken die codes nog steeds niet uit mijn hoofd. Gewoon niet gezien dus.
en de steen in zijn onderschrift... verwijzing naar het steengrillenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:22 schreef lynda het volgende:
nacht 4:
Breezerslet17 (Bodyguard) had alles klaar staan voor de grote barbecue in haar tuin. Het tuinmeubilair weerkaatste de heerlijke zomeravond zon en de tafel was netjes gedekt. Het vlees, variërend van hertenbiefstuk, gemarineerde kip en stukjes halal vlees lagen op zilveren schalen te glimmen. Hopelijk zou de buurvrouw haar konijntjes niet missen, stiekem moest zij grinniken om de gelijkenis met het liedje Flappie van Youp van 't Hek. Voor de gasten die niet zo op een barbecue zitten te wachten had Breezerslet17 een steengrill en een gourmetstel geregeld. Ook de drank was rijkelijk aanwezig: lekkere wijnen, 45 soorten bier en bronwater. “Zo de vlammen knetteren al aardig”, hoorde Breezerslet17 iemand achter haar zeggen. Ze draaide zich om en zag een vaag figuur staan met blauwe broek, witte blouse en rode bretels. Voordat Breezerslet17 zich kon beseffen dat zij deze gast helemaal niet had uitgenodigd was het al te laat. Zij zag een glinsterend voorwerp op hem afkomen en toen ging het licht uit. Even later lag het hoofd van Breezerslet17 te bakken op de barbecue. De rest van haar lichaam zat aan tafel. “Eet smakelijk jongen,”, mompelde de figuur en verdween als sneeuw voor de zon.
Halal vlees -> Topic Marokkaan / Marokkanen
Wederom vuur
Ik heb me gister ook nog prima vermaaktquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Dank aan de SL's, ik heb me prima vermaakt. En dood door voedsel.
Ik vond het een mooi moord verhaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Met dank aan mijn vriend aan het poker verhaal![]()
Lynchkill gaat voor niet stem kill, ik had niet verwacht dat iedereen zo panisch ging doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
Was het nu echt Calex strategie om niet te stemmen en dan 2 dorpelingen dood te laten gaan?
waarom?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Rechercheur moet weg, die is zinloos
misschien zit hier iets tussen:quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind sowieso wel dat de maffia enige hulp mag. Vooral met granny erbij, want dacht eerst dat als je 2 maffia stuurde 1tje dood ging en de ander granny vermoordt. Maar dat is niet zo, dus dan is maffia wel echt lastig.
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vind sowieso wel dat de maffia enige hulp mag. Vooral met granny erbij, want dacht eerst dat als je 2 maffia stuurde 1tje dood ging en de ander granny vermoordt. Maar dat is niet zo, dus dan is maffia wel echt lastig.
Lol, apparently so.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.
Ik ben gillende keukenmeid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar blijkbaar wordt er een gedood en de ander rent weg als een gillende keukenmeid.
Daar hebben wij ook over zitten dubben... Granny was inderdaad iets te sterk... ik zou nu achteraf ook zeggen dat ze bij twee maffia's zelf de pijp uit gaatquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
lijkt mij ook het bestquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar hebben wij ook over zitten dubben... Granny was inderdaad iets te sterk... ik zou nu achteraf ook zeggen dat ze bij twee maffia's zelf de pijp uit gaat
Dat laatste is bijna niet te controleren... al heeft het ook mijn voorkeurquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef CaLeX het volgende:
Het lijkt me ook leuk om:
-De tweeling weer terug te halen
-Een verbod op rollen vertellen (ook al kan je erover bluffen)
wie heeft dan nu zijn rol verteld (buiten honkeytonk)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef CaLeX het volgende:
Het lijkt me ook leuk om:
-De tweeling weer terug te halen
-Een verbod op rollen vertellen (ook al kan je erover bluffen)
Maar dan niet "vote" of "maffia"quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:41 schreef tdrone het volgende:
ah ik heb die rol die iemand anders voorstelde gevondenmaffiarol:
Voodoo Lady
Chooses one person each night.
Chooses one word each night.
The next day, if that person says the word, he/she will die.
denk dat het wel het best is dat die voodoo lady dan maar één keer elk woord mag gebruiken/ iedere persoon mag kiezen
ja dat lijkt mij ook het best misschien dat de SL kunnen controleren of het woord niet te obvious is..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan niet "vote" of "maffia"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |