Het is weekend, dat kind kan wel een half uurtje langer opblijven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat wel, en MIJ niet vertrouwen?
Ik moet een kind op bed leggen maar ik wil wachten
ik geloof hen wel. ik vond at idee van ze ook wel okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben razend benieuwd. En zie nu al op tegen de zelfgenoegzaamheid van MP en Tombo als ze toch gelijk blijken te hebben.
Bewarequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben razend benieuwd. En zie nu al op tegen de zelfgenoegzaamheid van MP en Tombo als ze toch gelijk blijken te hebben.
Ja, of jij bent gewoon maffia natuurlijk. Dat ik niet op je stem betekent niet dat ik je niet meer verdenkquote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik vind trouwens sowieso Calex een kneus dat ie niet stemt... Maffia of niet
ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb het gevoel dat we een hele grote fout hebben gemaakt
En als KKJ nu ooit maffia blijkt dan lach ik jullie allemaal uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef tdrone het volgende:
ik ben gewoon dorp..
nu het toch al beslist heeft het geen zin meer om te liegen
Het had toch geen zin meer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beware
En ik vind trouwens sowieso Calex een kneus dat ie niet stemt... Maffia of niet
ja allemaal op mij stemmen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb het gevoel dat we een hele grote fout hebben gemaakt
Oh in dat geval.quote:
Te laatquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh in dat geval.
ALLEMAAL VERANDEREN!!!
't Is ONZ-radio maarquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet zo draaien, hoor voor te bereiden maar vind dit te spannend.
ik ga een slechte show maken door het maffiaspel
ik uitindelijk ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
IK STEMDE NIET OP HOU, ONTHOUD DAT!!!
daarom had ik een matras meegenomenquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Tdrone onschuldig! Thank god voor mijn gevoel.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, of jij bent gewoon maffia natuurlijk. Dat ik niet op je stem betekent niet dat ik je niet meer verdenk.
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef gomi het volgende:
we hadden een dubbele lynch en uiteindelijk killen we 1 maffia die toch al dood zou gaan vanwege t niet setmmen
Dat ook trouwensquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry T, dacht echt dat die hints die ik vond naar jou leidden
Ik verdacht hem niet genoeg om op 'm te stemmenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:06 schreef 08gnoT. het volgende:
Sorry T, dacht echt dat die hints die ik vond naar jou leidden
Welke moord verdachten we Crazy-M ook alweer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ook
Ik word nu wel heel benieuwd wie nou de moorden hebben gepleegd waarvan we Crazy-M en Tdrone verdachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |