Blijkbaar hoef ik niet meer te bellen, ik krijg net de brief door de bus met een nieuwe afspraakquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:58 schreef Spacekitten het volgende:
[..]
Jeetje, wat een gedoe zeg Cafpow! Is er niemand die jou even door kan geven wanneer je dan wel kunt bellen (secetaresse ofzow?)
[..]
Fijn dat in je in ieder geval je vriend hebt
En het was toch lang geleden dat je die medicijnen had gehad? Dan is het op zich niet zo raar dat ze je vragen om even langs te komen denk ik. Succes vandaag!
Zie je wel dat het reuze meevalt. Meestal zijn ha zowieso best begripvol, want de meeste mensen die naar ha gaan hebben daddwerkelijk iets, zij het fysiek of psychischquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:44 schreef Danaîdes het volgende:
Had vanmiddag mijn afspraak, moet zeggen het viel me mee... Weer zoiets waarvan je denkt.. waarom heb ik me daar in hemelsnaam druk omgemaakt?
Hele aardige huisarts, ze wilde alles weten was heel begripvol..
Ik heb nu mijn oude medicatie terug en een verwijsbrief naar een psycholoog.
Moet over 2 weken even terug komen om te kijken of de dosering juist is etc.
Voel me een stuk opgeluchter nu ik weet dat ik iig weer hulp krijg=)
En Caf, wat vervelend dat je school je zomaar ergens dropt waar je niet thuis hoortVervelend ><
Ikhoop dat alles goed komt en dat je snel lekker mag slapen
wow....dat is leukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef ayumu het volgende:
Ik voel me bijzonder prettig vandaag maar ja ook een prachtige tekenwerk aangekocht voor 5 euro,
Net even contact gezocht met iemand foto's door gestuurd gelijk antwoord dat is een Faust met een waarde tussen de 300 a 400 euro![]()
Straks maar eens wat meer foto's door sturen van wat ik nog meer in de woonkamer heb hangen
Nare jeugd gehad waarin ik veel ben gekleineerd door m'n broer, terwijl mijn ouders niet echt stimulerend waren waardoor ik dus geen zelfvertrouwen op kon bouwen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 09:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
forever: heb je een idee waar deze gedachten vandaan komen? hebben vrienden je in de steek gelaten ofzo?
Hmmm..best balen dat je minder contact hebt gehad in de zomervakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:54 schreef Forever152 het volgende:
[..]
Nare jeugd gehad waarin ik veel ben gekleineerd door m'n broer, terwijl mijn ouders niet echt stimulerend waren waardoor ik dus geen zelfvertrouwen op kon bouwen.
Momenteel voel ik me erg opgejaagd. Volgende week weer naar school en naar de introductie van een vereniging. Voel me niet echt fijn, omdat ik niet goed contact heb gehad met mijn klasgenoten in de vakantie, terwijl zij wel contact met elkaar hadden. Heb zelf wel contact gezocht, maar tevergeefs. Nu voel ik me ongewenst en daarom voel ik me wss opgejaagd om weer volgende week naar school te moeten..
@Cafpow: jeetje, dat moet ook jou weer precies treffen he... zeker als je al niet zo lekker in je vel zit, is in een verkeerde klas worden geplaatst niet echt fijn. Hoe voel je je daar verder bij?
Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:38 schreef DeZoektocht het volgende:
bahhhhhh! ben momenteel zo gestressed dat het opstarten van een youtube filmpje (begin van het geluid) gewoon een soort van schokgolf door mn hoofd laat gaan.
Het is ook net of het gewoon nooit beter word
wat fijn dat het een prettig gesprek was, en ik zou zeggen lekker uitrusten en zoveel mogelijk genieten tot vrijdag. Dan even hard ertegenaan, en daarna lekker ontspannen en voorbereiden op je mini-vakantie.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Goedenavond!
Vandaag een goede dag gehad, Vanmiddag hadden mijn vriend en ik een gesprek bij de psych, en ik vond het wel spannend omdat ik niet wist wat ik moest verwachten, maar uiteindelijk een heel goed gesprek gehad, en zijn er ook wel dingen uitgepraat en uitgesproken, die ik eerder niet durfde te noemen! Hij heeft heel eerlijk en open met haar zitten praten, en alle vragen van haar ook eerlijk beantwoordt, Toen ik dingen op moest noemen die leuk waren aan mij, kon ik niks verzinnen maar met nare dingen wel hoor, had ik een hele lijst, en hij kon zich er in geen 1 vinden, afgezien van mijn controle dwang! Toen moest hij van de psych vertellen wat hij zo leuk vind aan mij en waarom hij bij mij is, En dat kwam er zo lief en gemeend uit dat ik bijna ging huilen, Volgens de psych kijkt hij telkens heel verliefd naar mij en dat was wel een *smelt* momentje! Het was al met al een goede middag, Vrijdag ga ik weer, die afspraak stond al en omdat we vandaag niet dieper zijn ingegaan op mijn problemen, zoals het herbeleven van dingen, ga ik vrijdag toch maar gewoon naar haar toe!
Ik heb vandaag wel mijn rust gemist en dan merk ik nu wel, Ik ben het echt zat,dus ga lekker op tijd naar bed!
Volgende week lekker een midweek weg met mijnen daar heb ik zin in!!!
Hoe is het bij jullie gegaan vandaag?
Tja, ik herken het ook wel. Ik kan om het minste echt een gigantische schrikreactie hebben, maar dat heb ik sinds baby. Zo kan ik van klassieke muziek enorm geirriteerd raken en in het uiterste kan het een woedeaanval uit lokken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Ik heb het met allerlei geluiden die mensen maken: kuchen, met de lippen smakken, zuchten, ...
Face-to-face contact en tv-kijken is dus niet echt makkelijk ... sommige programma's sla ik daarom zelfs liever over, ook al keek ik ze altijd graag.
Ik zou niet weten wat een oplossing is, want ik heb 'm ook nog niet gevonden.
Verschrikkelijk zeg, Dat doe je echt niet en ze had haar mening gewoon tegen jou moeten zeggen in plaats dit zo publieke te doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Spacekitten het volgende:
hier ook even een update dan maar: Het gaat echt af en aan en ben snel boos op alles en iedereen op het moment, ook nu weer (sorry moet t ff kwijt), mijn huisdiertjes waren uit logeren tijdens mijn vakantie en blijkbaar heeft de oppasdame mij lichtelijk zwart zitten maken op een ander forum dat ik niet goed voor ze zou zorgen en alles (teveel eten geef oa) en dat buiten mijn weten om. Dat ik niets wilde doen om het goed voor ze te krijgen! Ik ben zo boos, de diertjes zijn mijn alles en ik doe alles om ze gezond te houden en gelukkig en dan krijg je dit. We wilden graag nieuwe erbij, maar ik ben bang dat ik nu nergens meer terrecht kan omdat ik nu een slechte reputatie heb, heb wel gereageerd op het bericht, maar ben zo bang dat de schade al gedaan is!
Nogmaals sorry, dit is iets wat mij echt diep in mijn hart raakt.
Hopelijk is het met jullie wat beter?
Je bent nu gewoon terecht boos.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:46 schreef Spacekitten het volgende:
hier ook even een update dan maar: Het gaat echt af en aan en ben snel boos op alles en iedereen op het moment, ook nu weer (sorry moet t ff kwijt), mijn huisdiertjes waren uit logeren tijdens mijn vakantie en blijkbaar heeft de oppasdame mij lichtelijk zwart zitten maken op een ander forum dat ik niet goed voor ze zou zorgen en alles (teveel eten geef oa) en dat buiten mijn weten om. Dat ik niets wilde doen om het goed voor ze te krijgen! Ik ben zo boos, de diertjes zijn mijn alles en ik doe alles om ze gezond te houden en gelukkig en dan krijg je dit. We wilden graag nieuwe erbij, maar ik ben bang dat ik nu nergens meer terrecht kan omdat ik nu een slechte reputatie heb, heb wel gereageerd op het bericht, maar ben zo bang dat de schade al gedaan is!
Nogmaals sorry, dit is iets wat mij echt diep in mijn hart raakt.
Hopelijk is het met jullie wat beter?
Mijn motivatie was meer dat ik het zat ben om thuis te zitten. En dat ik er 3 jaar over kan doen en dat een diploma handig is als ik naar het buitenland wil vertrekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Cafpow, Er moet toch een motivatie zijn waarom je er weer aan begonnen bent? Kun je dat uitleggen?
Vandaag weer bij de psych geweest, maar daarover straks meer want mijn maag wil nu eten!
Ik moet zeggen, dat ik wel de opleiding wil. Alleen ik kan niet goed tegen onzekerheden, mede door de pdd-nos schiet dan zomaar in de stress..en kan ik tig keer dezelfde vraag stellen zonder ook maar wat wijzer te worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef Nijna het volgende:
Lastig cafpow. Maar ook wel herkenbaar... vooral dat buitenbeetje gevoel.
Toen ik 24 ofzo was, ben ik in een soort van opwelling begonnen aan de pabo. Ik vond dat ik gewoon hbo moest doen en bla bla bla. Voltijds... kwam in een klas met vers van de havo mensen, dus een leeftijdsverschil van heb ik jou daar.
Kwam ook nog bij dat ik het jaar ervoor behoorlijk intensief aan mezelf had gewerkt en ik voelde zo'n kloof. Het vloog me de eerste dag al helemaal aan wat er allemaal moest enzo.
Binnen een week zat ik bij de decaan en ben ik gestopt...
Is je motivatie een goede om aan die opleiding te beginnen?
Als je niet thuis wilt zitten kan je ook (vrijwilligers)werk gaan doen misschien?
Succes, ik hoop dat jouw verhaal wel een successtory gaat worden, maar niet ten koste van jezelf!
Vanmiddag evaluatie gehad met mn behandelaar, we gaan op dezelfde voet verder.
Klachten leken iets afgenomen volgens de vragenlijst. Ik ervaar het geloof ik nog niet helemaal zo... Stemming lijkt wat beter, maar voel me evengoed niet ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |